שיחת משתמש:MisterNateee

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

צר לי על חווייתך השלילית.

נאלצתי למחוק את הערך שכתבת כיוון שלא הכיל מקורות פרט לערוצים ביוטיוב, והיה נראה שמדובר בפרסומת על ערוץ שטרם הגיע לרף החשיבות האנציקלופדית המקובל בוויקיפדיה העברית. על גיא פודוליץ' התקיים דיון חשיבות, אתה מוזמן לקרוא אותו בדף השיחה. ההבדל בין סנאקס ובין גיא הוא שלסנאקס פחות מ-10 מיליון צפיות ולגיא יותר מ-50 מיליון צפיות. Uziel302 - שיחה 15:34, 19 בספטמבר 2017 (IDT)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "אילן אלדד". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "ברק אובמה". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "איתמר בן גביר". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.