שיחת משתמש:Natanneeman

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הועבר לטיוטה[עריכת קוד מקור]

שלום Natanneeman,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "ג'ן מורי" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:ג'ן מורי.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
התו השמיניהבה נשוחחתובנות 05:22, 31 בדצמבר 2019 (IST)[תגובה]

מיזם האירוויזיון[עריכת קוד מקור]

היי! שמתי לב שיצרת במסגרת המיזם את הערך "Shine". ראשית תודה על הערך! שנית, שמתי לב שאינך רשום במשתתפי המיזם. כדי להירשם למיזם הינך צריך לחתום (ארבעה סימני טילדה, ~) בלשונית "ממשתתפי המיזם" אשר נמצאת בדף המיזם עצמו. בנוסף, על כל ערך שאתה כותב במסגרת המיזם תשים את התבנית {{מיזם האירוויזיון}} בדף השיחה של הערך, בכדי שהערך ייספר כערך שנוצר במסגרת המיזם שלנו. יום טוב! ברק אברגיל ~ ליצירת קשר ~ מיזם האירוויזיון 23:52, 7 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף סטטיק ובן-אל תבורי. הסיבה לכך היא: ויקיפדיה איננה עיתון. כשייצא לפועל ללא ספק נוכל להוסיף.. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופ 20:09, 16 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ליטל סמדג'ה". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, גילגמש שיחה 20:39, 25 ביולי 2020 (IDT)[תגובה]

כתוב על עצמך[עריכת קוד מקור]

שלום Natanneeman,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:Natanneeman". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, YairMelamedשיחה 14:02, 6 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]

היי, לידיעתך יש לנו מדיניות בנושא סינגלים, ונכון לעכשיו, הערך לא עומד בה. אם פספסתי קריטריון שהערך עומד בו, אתה מוזמן להבהיר, ואם הערך עדיין לא עומד בקריטריונים - ראוי ורצוי להעבירו לטיוטה, עד אשר יעמוד בקריטריונים שלנו. האם אתה מוכן להעביר את הערך לטיוטה, עד שתהיה לו חשיבות (אם תהיה), במקום לבזבז זמן מיותר של דיון חשיבות? YairMelamedשיחה 19:18, 13 באוגוסט 2020 (IDT)[תגובה]

We sent you an e-mail[עריכת קוד מקור]

Hello Natanneeman,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email surveys@wikimedia.org.

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery - שיחה 21:51, 25 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]