שיחת משתמש:Nirvadel/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Nirvadel, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Ldorfman - שיחה 22:15, 17 בפברואר 2011 (IST)

שלום רב, מדוע אינך חותם את שמך בסוף דבריך? בברכה, הנה כך: Rafael Guri שיחה 12:39, 24 באוקטובר 2011 (IST)

נשמח להכיר אותך[עריכת קוד מקור]

שלום Nirvadel,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:Nirvadel/ארכיון 1". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, ‏Ldorfman‏ • שיחה 02:08, 5 בדצמבר 2011 (IST)

פעילי כוח לעובדים בויקיפדיה התאחדו קלפציון - שיחה 16:17, 18 בפברואר 2012 (IST)

ביור אלף מילים[עריכת קוד מקור]

סיור אלף מילים שהיה קבוע ליום שישי הקרוב נדחה. דרור - שיחה 11:27, 3 ביוני 2012 (IDT)

תזכורת: סיור אלף מילים, כפר כמא, יום שישי[עריכת קוד מקור]

מקום המפגש - שלט הכניסה לכפר

שלום,

תזכורת: סיור אלף מילים לכפר הצ'רקסי כפר כמא יתקיים ביום שישי. בעשר בבוקר נפגשים בשלט הכניסה (ר' התמונה).

אל תפספסו, מדובר במקום מיוחד מאוד.

זמן נסיעה ברכב מחיפה: כשעה. זמן נסיעה ברכב מתל אביב: שעה וחצי עד שעתיים (תלוי במסלול ובמצב התנועה). --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 07:33, 21 ביוני 2012 (IDT)

סיור אלף מילים לבקעה אל גרביה[עריכת קוד מקור]

ביום שישי הקרוב, 6 ביולי, יערך סיור לבקעה אל גרביה. בעבר נרשמת לסיור זה. אם הנך מעוניין להשתתף בסיור, אודה אם תרשם בשנית כאן. בתודה מראש דרור - שיחה 10:19, 1 ביולי 2012 (IDT)

היי,
אנא הוסף בהערת שוליים את המקור עליו הסתמכת להוספת השורה שהכנסת לערך. ‏Ldorfman‏ • שיחה 22:07, 25 באוגוסט 2012 (IDT)

אני עדיין לא יודע איך עושים זאת, למרות הסבריך. דרך אגב ממתי על נתוןל שכזה יש להביא מקור?Nirvadel - שיחה 15:21, 26 באוגוסט 2012 (IDT)
על כל נתון רצוי להביא מקור. רצוי יותר לעשות זאת אם הנתון או המקור אינו טריוויאלי. לעזרה בנושא ראה עזרה:הערת שוליים. בכל שאלה, אשמח לעזור. ‏Ldorfman‏ • שיחה 18:58, 26 באוגוסט 2012 (IDT)
במחשבה שנייה ולאחר בדיקת אתר הבחירות למוסדות מפלגת העבודה, הכוונה אל הפרטים של איתן שוורץ בדפי המועמדים בבחירות אינה דבר פשוט. מדובר ככל הנראה באתר הבנוי בפלאש, כך שלא ניתן לכוון ספציפית לפרטים על שוורץ... מכל מקום, בכל מקרה אחר בו ניתן להביא סימוכין, לכל פרט שאתה מוסיף, אנא עשה זאת.
אם יש לך שאלות לגבי הדרך בה יש לכתוב את הדברים, אנא פנה אלי (וקרא בבקשה על הדף על הערות השוליים - תראה שזה ממש לא מסובך). ‏Ldorfman‏ • שיחה 02:03, 28 באוגוסט 2012 (IDT)

ראית?עמיחישיחה 18:24, 25 באוקטובר 2012 (IST)

אני לא עומד בקצב Nirvadel - שיחה 18:32, 25 באוקטובר 2012 (IST)
וייתכן שבקרוב נצטרך לאחד דפים. ‏עמיחישיחה 18:37, 25 באוקטובר 2012 (IST)
מה הכוונה?Nirvadel - שיחה 18:48, 25 באוקטובר 2012 (IST)
יש שמועות על איחוד של הליכוד וישראל ביתנו. ואגב בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. ‏עמיחישיחה 18:55, 25 באוקטובר 2012 (IST)

קטגוריות בויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

שלום ניר, הקטגוריות בויקישיתוף הן באנגלית. ובמקרה של עמית סגל Journalists from Israel. אז להבא אנא חפש את הקטגוריה המתאימה הקיימת. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 23:31, 2 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום לך,

העלית תמונה לוויקיפדיה העברית או לוויקישיתוף שעל פי הצהרתך בפרטי הרישיון, זכויות היוצרים של התמונה שייכות לאדם אחר. במקרה כזה יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.
לסיוע נוסף, ניתן לפנות כאן ולהמשיך את השיחה, בדף שיחתי או בדלפק ייעוץ זכויות יוצרים.

תודה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:50, 13 באוגוסט 2013 (IDT)

ניר , חשוב שהאישור יישלח במהירות על פי ההסברים, אחרת התמונה תימחק בעוד שבוע וחבל. אם יש לך שאלות שאל אותן כאן חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:16, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
ניר, עדיין לא שלחת את האישור, ללא האישור הקובץ הזה יימחק. הקובץ כבר הועלה פעם אחת לויקישתוף ונמחק בגלל היעדר אישור. אני מבינה שאתה בקשר עם סגל והתמונה הקודמת מאד מפריעה לו, אז כל מה שהוא צריך לעשות זה לשלוח אישור על פי הנחיות. לא חבל על כל הסגה הבלתי נגמרת הזאת? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:10, 15 באוגוסט 2013 (IDT)
לא העברת אישור והקובץ נמחק. עכשיו נתחיל את הסגה הזאת בפעם השלישית? כתוב לעמית סגל שישלח את התמונה בעצמו עם האישור המתאים לכתובת הדוא"ל permissions-he@wikimedia.org ונסיים את הפרשה הזאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:23, 21 באוגוסט 2013 (IDT)

חנה זה רעיון מצויין, שלחתי לו את כל הפרטים שישלח לבד.Nirvadel - שיחה 15:38, 21 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום ניר, יש משהו לא נאה בהתנהגותו של עמית סגל. הוא לא אוהב את התמונה שהייתה בערך אבל מצד שני לא טורח לשלוח תמונה אחרת ברישיון חופשי. אני מקבלת תמונות רבות שנשלחות על ידי אמנים כמו עילי בוטנר ירמי קפלן ונוספים. הם לא היו מרוצים מהתמונות שהיו בערך אז קודם שלחו ואז ביקשו להחליף. אני מבקשת שתכתוב לעמית סגל שאם לא ישלח תמונה אחרת, התמונה שהוא לא אוהב תוחזר לערך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 22:27, 12 בספטמבר 2013 (IDT)

חנה שלום, את צודקת בנוגע לחוסר ההגינות שלו ומצד שני בבקשה לא, אני לא רוצה איתו קשר, התחרטתי בכלל שצילמתי אותו, ולא נעים לי לקיים תכתובת מולו.זאת בלי קשר שכעיתונאי אני מאוד מעריך אותו. אני גם לא נציג רשמי של ויקיפדיה, בסך הכל כותב שעושה זאת בכיף. הסיבה שבכלל נוצר קשר דרך הפייסבוק היא שעשיתי טעות של מתחילים: הייתי באירוע מפלגתי שבו ביקשתי ממנו לעמוד ולהצטלם. הטעות המפגרת שעשיתי היא שרשמתי בדף הפייסבוק שלו תודה וכך הוא איתר אותי. פעם הבאה, כשאבקש ממישהו להצטלם אדע לא לחשוף את עצמי יותר מדי כך שלא תהיה למצולם כתובת לטענות. אבל אל דאגה, כיוון שאני ציר בוועידת מפלגת העבודה, עוד יהיו הזדמנויות לצלם אותו, אם ירצה ואם לא (כי הוא באירוע ציבורי ואני לא חייב אפילו לבקש ממנו את אישורו לצלם אותו). יש עוד כמה אנשי תקשורת שאצלם בפעם הבאה כמו בועז שפירא עליו אין ערך (אבל אני חושב שהוא ראוי לכך), ואיילה חסון שהתמונהנ שלה בויקיפדיה לא כל כך טובה (לא צילמתי אותה כי נגמרה לי הסוללה באייפון). את עופר עיני ודוד ליבאי צילמתי באירוע זה. לסיכום:את צודקת בטענתך, אבל אני לא רוצה לקיים קשר עם הנ"ל.Nirvadel - שיחה 01:16, 13 בספטמבר 2013 (IDT)

או קי ניר, אני מבינה ללבך. אני אחזיר את הצילום ואם ירצה תמונה אחרת שיטרח לשלוח אחת. בגלל שהתמונה הוסרה, זה כנראה לא מפריע לו, אולי החזרת התמונה תגרום לו לשלוח תמונה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 09:14, 13 בספטמבר 2013 (IDT)
יש לי רעיון יותר טוב, תני לי מייל שלך כדי שאם אקבל פנייה ממנו אני אפנה אותו אליךNirvadel - שיחה 10:17, 13 בספטמבר 2013 (IDT)
שלחתי דרך ויקיפדיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:21, 13 בספטמבר 2013 (IDT)

אניה גוסטומלסקי[עריכת קוד מקור]

מומלץ לציין בגוף הערך את המועמדות הסמלית שלה, כפי שנהוג בערכי אישים אחרים. כמובן שמועמדויות כאלו מוזכרות בשוליים ולא כפעילות עיקרית. בהצלחה, ‏DGtal15:08, 24 באוקטובר 2013 (IDT)

אני מתלבט בקשר לכך, וכשהיה כבר רשום את מקום מגוריו של בעל ערך, רשמתי את המועמדות הסמלית, וכשלא היה כתוב מקום מגוריו, הוספתי את מקום מגוריו Nirvadel - שיחה 15:14, 24 באוקטובר 2013 (IDT)
לא הבנתי מה ההתלבטות בדיוק. ריצה פורמלית לפוליטיקה היא פריט ביוגרפי משמעותי, לפחות בעיניי, בכל ביוגרפיה שהיא כיוון שהיא מראה משהו על עמדותיו של המועמד בנושאים שונים. ‏DGtal15:35, 24 באוקטובר 2013 (IDT)
אוקיי, שכנעת אותי, אוסיף זאת בהמשך.Nirvadel - שיחה 19:21, 24 באוקטובר 2013 (IDT)

תוצאות הבחירות - אתר משרד הפנים[עריכת קוד מקור]

שלום ניר, האם תוכל לכתוב כאן את הקישור לאתר משרד הפנים על פי אתה מעדכן את הערכים השונים? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:29, 24 באוקטובר 2013 (IDT)

בדף הראשי של משרד הפנים http://www.moin.gov.il/Pages/default.aspx יש שני קבצים עם תוצאות ההצבעה לרשות ולמועצת העיר. אני מניח שבימים הקרובים הקישורים יוסרו מהדף הראשי, אבל אני אשמור אותם אצלי שישמשו אותי.

קובץ אקסל נוסף עם רשימות המועמדים המלאות פורסם אף הוא באתר משרד הפנים. כרגע הקובץ לא נמצא באתר, אך שמרתי אותו מבעוד מועד אצלי.Nirvadel - שיחה 19:19, 24 באוקטובר 2013 (IDT)

סיור אלף מילים למערת הפלמ"ח בוטל[עריכת קוד מקור]

לצערי, עקב מיעוט נרשמים, הסיור למערת הפלמ"ח בוטל. דרור - שיחה 12:31, 12 במאי 2014 (IDT)

האם תצטרף אלינו לפעילות בליל המדענים?[עריכת קוד מקור]

שלום ניר,

את ההקשר תבין בהמשך...
את ההקשר תבין בהמשך...

אני פונה אליך כמי שמתגורר באיזור חיפה. בעוד קצת פחות מחודש, ב-18 בספטמבר, יערך "ליל המדענים". זו תהיה השנה השנייה בה תהיה נציגות של ויקיפדיה/ויקימדיה בהפנינג המתקיים באוניברסיטת חיפה. השנה בחרנו לקיים פעילות חוויתית: מרוץ ויקיפדיה בין משפחות או יחידים, כאחת התחנות בפעילות "חפש את המטמון" שישתתפו בה הבאים לאירוע (מניסיוני, אלו מורכבים בעיקר מקבוצות של הורים וילדיהם). מלבד זה, נספר לבאים על ויקיפדיה ומיזמי קרן ויקימדיה, וכמובן שנענה על שאלות.
אנו זקוקים לעוד 2-3 כותבים בוויקיפדיה שיעזרו לחנה ולי בארגון הפעילות במקום (ביום האירוע בלבד - אתה בהחלט פטור משלב ההכנות) ובהדרכת הבאים למתחם שלנו. הפעילות תתקיים בשעות 17:00-22:00. האם תוכל להצטרף אלינו?

אשמח לקבל תשובה ברורה בהקדם, שכן מופקת חולצה, אותה יקבלו ה"מדריכים", ולצורך זה עלי להעביר את המידות המבוקשות בזמן הקרוב. אמתין לתשובתך ואשמח לענות על שאלות, אם יש לך אי-אלו, Ldorfmanשיחה 16:30, 21 באוגוסט 2014 (IDT)

נ.ב. את ההקשר של ה"קישוט" תבין וודאי בהמשך, ביי, ל

היי, הרשימה התגבשה. אני מניח שנתראה באירוע אחר. בברכת שבוע טוב, Ldorfmanשיחה 03:15, 24 באוגוסט 2014 (IDT)

הי. בתמונה שהוספת לערך כוח המשקיפים הרב-לאומי, לא ראו דבר מלבד חלקו הקדמי של אוטובוס כלשהו, ללא סימנים מזהים ובצורה מטושטשת. לדעתי, היא לא תרמה לערך ולכן הסרתי אותה. בנוסף, בערך נווה זוהר, ערכת בצורה לא ברורה וכעת נותר שם קוד ויקי שגוי. אשמח אם תתקן זאת. תודה, בריאן - שיחה 17:30, 18 באוקטובר 2014 (IDT)

שינוי שמות ערכים - ביטול העריכה שלך[עריכת קוד מקור]

שלום ניר,

אי אפשר לשנות את שם הערך, בלי להעביר אותו. כדי שתוכל לבצע את העריכה שלך, עליך לקיים דיון פורמלי בדף שיחת הערך תחת הכותרת "שינוי שם" והוספת {{שינוי שם}}. המקרה שלך איננו טריוויאלי ואי אפשר להסתפק בתקציר שכולל קישור לפייסבוק. עליך להוסיף את זה בדף שיחה כדי שכולם יוכלו להתרשם מהדברים. זה גם ישמש לתיעוד הסיבות שהביאו לשינוי שם הערך. זה נכון שבעתיים כשיש מקורות מהימנים (כמו אתר הכנסת) שמאייתים את שמו אחרת ממה שאתה מבקש. גילגמש שיחה 19:55, 23 בנובמבר 2014 (IST)

שלום גילגמש,

נתחיל בהערה: לא שיניתי את שם הערך. Nirvadel (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

לא העברת את הערך לשם חדש, אבל אי אפשר לקרוא לאדם בשם מסוים ואז להתייחס אליו בשם אחר לאורך הערך. הדבר הזה לא מקובל. אם ברצונך לשנות את שם הערך יש להעביר את הדף לשם חדש. אני מציע שתפעל בהתאם למקובל אצלנו, תציג את המקורות שלך ויתקיים דיון, כמקובל. אם תשכנע את הקהל, תוכל לבצע את השינוי שאתה חפץ בו. גילגמש שיחה 20:02, 23 בנובמבר 2014 (IST)
ניר, אנא שים לב לכך שכדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, בברכת שבוע טוב ומוצלח, Ldorfmanשיחה 02:48, 30 בנובמבר 2014 (IST)

הסיור בנשר[עריכת קוד מקור]

בשל מזג האוויר, אני דוחה את הסיור לשבוע הבא ה-27 בפברואר בתקווה שאז מזג האוויר יהיה טוב יותר. אשמח לראותך בשבוע הבא. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 06:19, 19 בפברואר 2015 (IST)

סיור בנשר[עריכת קוד מקור]

תצפית מגבעת נשר על בית החרושת נשר, גבעת נשר, ברכות המים (המחפר) של בית החרושת, ועמק זבולון. תמונה מהיום בבוקר 14 בפברואר
על פי החזאים צפוי ביום שישי ה-27 בפברואר מזג אוויר יפה. אשמח לראותך בסיור. מקום המפגש השעה ופרטי הסיור בסיור בנשר. מחכה לראותך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 17:31, 24 בפברואר 2015 (IST)
אגיעNirvadel - שיחה 18:31, 24 בפברואר 2015 (IST)
👍אהבתי חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 20:15, 24 בפברואר 2015 (IST)

חברי כנסת[עריכת קוד מקור]

אהלן. יפה שאתה מעדכן את ערכי חברי הכנסת החדשים. אבל כשאתה עושה זאת, מן הראוי שתשאיר את תפקידם הקודם, בצורה כזו: "כיהן בעבר/קודם לכן כיהן כ-איקס". Archway - שיחה 17:58, 31 במרץ 2015 (IDT)

מקבל את דבריך Nirvadel - שיחה 20:28, 31 במרץ 2015 (IDT)

תזכורת - סיור אלף מילים ברמת הגולן[עריכת קוד מקור]

מחר, יום חמישי, 9 באפריל, יתקיים סיור אלף מילים ברמת הגולן - קשתות רחבעם- ופריחת הדובדבנים באל רום; נפגשים בשעה 10:00 בצומת נטור. דרור - שיחה 18:15, 8 באפריל 2015 (IDT)

נתראהNirvadel - שיחה 07:22, 9 באפריל 2015 (IDT)

שלום לך. האם אתה עומד מאחורי עריכתך זו? משתמש:Israeli historian מערער עליה בכל תוקף. אתה מוזמן להצטרף לדיון בדף השיחה שלי. שושושושון - שיחה 12:16, 4 במאי 2015 (IDT)

סיור לדלית אל-כרמל ועוספיא[עריכת קוד מקור]

אני מזכירה לך שנפגשים מחר בשעה 10:00 בתחנת הדלק סונול ליד בניין המועצה המקומית של עוספיא. להתראות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 19:14, 7 במאי 2015 (IDT)

תמונות מסיור אלף מילים בנשר[עריכת קוד מקור]

היי,
ביום שישי האחרון, במהלך סיור אלף מילים, נשאלתי אם ידוע לי מה עלה בגורלן של התמונות שצילמת בסיור שהתקיים לפני כן בנשר. זכרתי שהעלית תמונות בודדות לפייסבוק. האם תוכל להעלות את מה שיש לך לוויקישיתוף? אם כן, בהעלאת התמונות יש להשתמש בתבנית הסיור: " {{Elef Millim - Nesher}} ". פנה אלי בשאלות. Ldorfmanשיחה 18:31, 10 במאי 2015 (IDT)

כל התמונות שהעלתי הן התמונות שצילמתי. אעלה אותן בקרוב לויקישיתוף.Nirvadel - שיחה 18:34, 10 במאי 2015 (IDT)

סיור אלף מילים לראש פינה נדחה[עריכת קוד מקור]

סיור אלף מילים לראש פינה, שהיה קבוע ליום שישי הקרוב (14 באוגוסט) נדחה לחודש אוקטובר. על מועד חדש תימסר הודעה. דרור - שיחה 11:09, 11 באוגוסט 2015 (IDT)

הזמנה אישית לסקר העורכים של ויקיפדיה העברית[עריכת קוד מקור]

סמליל ויקימדיה ישראל

שלום ניר,
עמותת ויקימדיה ישראל מקיימת לראשונה סקר בקרב עורכי ויקיפדיה העברית. הסקר נועד לקבל תובנות בנוגע לחוויית העריכה במיזם, מתוך כוונה לעזור לקהילת העורכים להמשיך לשפר את גרסתה העברית של האנציקלופדיה החופשית וכן, את תהליך יצירתה. נודה לך מאוד אם, כמי שפעיל בוויקיפדיה העברית מזה זמן רב, תסכים לענות על השאלון, באמצעות הקשה על הקישור הבא:

הקישור שלך לסקר.
הקישור המופיע פה לשאלון הוא אישי והודעה זו הושארה עבורך באופן ספציפי.


לתשומת לבך, הסקר אינו מתבצע על גבי שרתי קרן ויקימדיה, אלא באמצעות מערכת "Qualtrics", אשר אושרה לשימוש על ידי הקרן. למען הסר ספק, גם אם ההזמנה אישית, כל המידע בסקר נאסף בצורה אנונימית, כך שלא ניתן לקשר בין עורך מסוים לתשובות שמסר. בנתונים שייאספו לא יעשה כל שימוש מעבר למחקר עצמו, אשר ניתוח תוצאותיו יהיה זמין לקהילת העורכים לאחר סיום איסוף המידע.

הסקר נבחן ונמצא נגיש לאנשים עם מוגבלויות. הוא זמין למענה גם דרך מכשירים ניידים.


בכל שאלה או בעיה, לפני המענה על הסקר או במהלכו, הנך מוזמן ליצור קשר עמי, לירון דורפמן, בכתובת המייל Liron-at-wikimedia.org.il או בטלפון 050-5453913 .

.בשם ויקימדיה ישראל, תודה לך מראש

Ldorfmanשיחה 17:50, 20 באוגוסט 2015 (IDT)

בדוק עריכות אוטומטית[עריכת קוד מקור]

שלום Nirvadel,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, ערן - שיחה 00:21, 16 באוקטובר 2015 (IDT)

סיור במרכז מורשת משטרת ישראל בבית שמש[עריכת קוד מקור]

תשומת הלב, כי הסיור הוקדם בשבוע. דרור - שיחה 09:42, 4 באפריל 2016 (IDT)

תזכורת - סיור אלף מילים במכון ויצמן[עריכת קוד מקור]

ביום שישי הקרוב יתקיים הסיור במכון ויצמן.

מסלול הסיור, פירוט בדבר המעבדות בהן נבקר, והסדרי חניה ומפגש פורסמו בדף המפגש.

מי שמעוניין באישור כניסה עם רכב, מתבקש לכתוב לי דואל ובו פירוט שם מלא ומספר רכב. דרור - שיחה 10:14, 11 באפריל 2016 (IDT)


ביטול סיור אלף מילים למרכז מורשת המשטרה בבית שמש[עריכת קוד מקור]

סיור אלף מילים שהיה אמור להתקיים ב19.08 התבטל. במידה ויהיה מועד חדש אעדכן. דריה - שיחה 08:57, 2 באוגוסט 2016 (IDT)

תודה רבה על כתיבת הערך! בדיוק אתמול בבוקר (בגלל משחק האימון של נבחרת העתודה), חשבתי לעצמי לצריך לראות אם מעודכן בערך שבנו משחק בנבחרת העתודה - והופתעתי לראות שאין ערך אודות האב. אז תודה לך על שהקדמת אותי! Botend - שיחה 15:28, 9 במרץ 2017 (IST)

תודה רבה, הופתעתי מאוד לראות שאין ערך אודותיו.Nirvadel - שיחה 20:00, 9 במרץ 2017 (IST)
היי ניר,
תיקנתי כבר פה, אולם אנא שים לב לכך שבדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. סופ"ש נעים ולהתראות בקרוב, Ldorfmanשיחה 01:05, 17 במרץ 2017 (IST)

ג'קי שרוף[עריכת קוד מקור]

Shallom dear Nirvadel! Can you make an article about actor, who played in movie Devdas, whicch showed in Israel Jackie Shroff? If you make this article, i will be grateful! --95.55.102.125 20:09, 9 במאי 2017 (IDT) hello, I prefer to write articles about basketball players right now Nirvadel - שיחה 21:24, 9 במאי 2017 (IDT)

פרשת אדם ורטה[עריכת קוד מקור]

ערך זה נמחק בעבר בעקבות הצבעת מחיקה. משכך, אין ליצור אותו שוב. אם אתם סבורים שחל שינוי מהותי בנסיבות ובטלו הסיבות שהביאו למחיקתו, נא פתחו דיון בדף שיחת הערך וחכו להסכמה. בריאן - שיחה 10:05, 15 במאי 2017 (IDT)

חל שינוי בנסיבות. הוקמה ועדת לבחינת חופש הביטוי של מורים עובדי הוראה, האירוע קיבל אזכור בתרבות. לאחרונה פורסם ראיון עם ספיר סבח שהשתחרר כבר מצה"ל. הערך נמחק מכיוון שהוא נכתב זמן קצר לאחר קרות האירוע ללא הפרסבקטיבה שיש כעת, ולפני הווועדה שהוקמה ששינתה נוהל חשוב מאוד בחופש הביטוי של מורים ויכולת הבעת דעות פוליטיות (יתכן שאינך יודע מה המשמעות של כך, אך כמי שחי בקהילת מורי האזרחות, אני מכיר טוב את המשמעות של זה). בהערת אגב אעיר, שלפני כתיבת הערך בדקתי ולא מצאתי אזכור למחחיקת הערך בעבר. יתכן ולא ידעתי איפה לחפש,ף אך אני משתמש רגיל וסביר ובכל זאת לא מצאתי אזכור על כך. לכן השקעתי כשעתיים מזמני בכתיבת ערך שנכתב בתום לב, תוך הבאת הדעות הסותרות בו. אני קורא לך להחזיר בזאת את הערך לדיון מחדש ללא המחיקה הברוטאלית שעשית. הערה אישית, לאור מחיקתך, אני חש שאולי כדאי שאכתוב כפי שעשיתי לאחרונה על כדורסלנים בלבד, ואולי לא כדאי שאכתוב על נושאים רחבים יותר Nirvadel - שיחה 10:19, 15 במאי 2017 (IDT).
אגב, אם הערך נמחק, כיצד אכתוב זאת בדף שיחת הערך?Nirvadel - שיחה 10:21, 15 במאי 2017 (IDT)
מחיקה ברוטאלית? אכן נראה שאתה מנצל היטב את חופש הביטוי לצורך התבטאויות אלימות. בהתחשב בזה שהדף שיחה:פרשת אדם ורטה קיים גם קיים, לא ברורה טענתך שלא ידעת על זה כלל וכלל. בהתחשב בזה שיש אזכור מפורש להצבעת המחיקה במסך של יצירת הערך, טענותיך הופכות לחסרות טעם. 212.76.99.60
לאלמוני: זו מחיקה ברוטאלית. לא כולם מודעים לאיך למצוא מה ומי. אם אתם מעדיפים להיות קליקה סגורה, שיהיה בהצלחה.
כשהדברים מונחים לה בגלוי מול העיניים קצת קשה לפספס שמשהו שונה פה מהרגיל. כך או כך - המחיקה בוודאי שאינה ברוטאלית, אלא נעשתה בהתאם לכללים. דרישתך להפר את הכללים רק עבורך אינה ראויה כלל וכלל. תצטרך ללמוד לחיות לפי הכללים פה. ככה זה בחברה מתוקנת. אתה מוזמן לפתוח דיון בנושא בדף השיחה כדי לשמוע דעות נוספות. 212.76.99.60
כפי שנאמר, את התיעוד למחיקת הערך, ניתן למצוא בראש דף השיחה, בצורה מודגשת. אם בכל זאת לא ראית, אני מצר על כך, אך זו אינה סיבה לא למחוק אותו. המחיקה אינה ברוטלית יותר מאשר הנוהל המחייב לעשות זאת, ביכולתך לפעול לשינוי הנוהל, כמו כל חבר אחר בקהילה. כתוב את מה שכתבת כאן על שינוי הנסיבות בדף שיחת הערך, אין צורך בקיום הערך עצמו בשביל זה. אם תרצה אוכל לשחזר את תוכן הערך לטיוטה שלך ותוכל להפנות אליה מהדיון. בריאן - שיחה 10:34, 15 במאי 2017 (IDT)
טוב, מצאתי את הדף. זו פעם ראשונה שאני שומע שיש אפשרות למצוא שיחה על ערך שנמחקNirvadel - שיחה 11:22, 15 במאי 2017 (IDT)

רווח לפני הערת שוליים[עריכת קוד מקור]

היי,
הבחנתי בכך שבאופן קבוע, הינך נוהג להוסיף רווח לפני כל מקום בערך בו משובצת הערת שוליים. לצורך האחידות בערכי ויקיפדיה, וגם מפני שזה משבש מנגנונים מסויימים, אנא חדל מכך. נקבע בעבר שאין למקם רווח לפני הערת השוליים.
בתודה על כל תרומתך לוויקיפדיה, Ldorfmanשיחה 03:15, 26 במאי 2017 (IDT)

אוקי ldorfman אני אשים לב לכך. בהזמנות זו אולי אתה יודע מה אפשר לעשות עם בעיה זו:כשאני מעלה הערת שוליים וכותב את שם האתר ממנו מגיע המקור, ורוצה לרשום את התאריך (לדוגמא, ...באתר וואלה, 27 בספטמבר 2008), כל עוד האתר בעברית אין שום בעיה. כשהאתר הוא באנגלית לדוגמא ynet אני לא מצליח לרשום את היום בחודש אחרי שם האתר. אני תמיד מקבל תוצאה כזו:.....באתר ynet, 27 בספטמבר 2008.Nirvadel - שיחה 22:26, 28 במאי 2017 (IDT)
לשם כך, יש לנו את תבנית:כ. הוסף את הקוד " {{כ}} " (ללא הגרשיים) לאחר כל רצף אותיות בלועזית, כדי למנוע התחרבשות מהסוג הזה. כך למשל: " באתר [[ynet]]{{כ}}, 27 בספטמבר ", יוצג כ:" באתר ynet‏, 27 בספטמבר ".
דבר אחרון, אתה יכול לקרוא לי לירון ומעבר לזה, כדי שאשים לב מהר יותר להודעות שהשארת לי ובכלל, כדי לשפר את הסיכוי שכותב מסוים ישים לב להודעה שהשארת, בוויקיפדיה ניתן "לתייג" משתמש. זאת, באמצעות כתיבת שם המשתמש שלו. המשתמש שתוייג יקבל על כך התרעה.
אופן התיוג הוא בצורה הבאה: [[משתמש:שם משתמש]]. לדוגמה, כדי לתייג אותי ( "Ldorfman" ), יש להשתמש ב-[[משתמש:Ldorfman]].
יש "לחתום" בכל פעם שמתייגים, כנהוג בוויקיפדיה: באמצעות הקלדת ארבעה סימני טילדה (~~~~). ללא ה"חתימה" בסוף הדברים, התיוג לא יבוצע. בברכה, Ldorfmanשיחה 01:15, 1 ביוני 2017 (IDT)

שאלה לי אליך[עריכת קוד מקור]

איך עושים תוכן עניינים בדף שיחה ? בברכה, דניאל על (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

תוכן העניינים נוצר באופן אוטומטי כאשר יש מספר מסוים של פסקות בדף שיחה (אם אני לא טועה, ארבע). אם רוצים שתוכן העניינים יופיע תמיד, ללא תלות במספר הפסקות, יש להוסיף לדף את השורה הבאה "". בברכה, אורשיחה19:26, 22 ביוני 2017 (IDT)
דניאל על תיוג. אורשיחה19:27, 22 ביוני 2017 (IDT)

תחבורה ציבורית בחיפה[עריכת קוד מקור]

טיפ: עדיף להשתמש בתבניות. זה חוסך את כל ההתעסקות עם כיווניות. ואם משתמשים בויקיפדיה:בוקמרקלטים זה גם מהיר ונוח. Shannen - שיחה 09:01, 8 ביולי 2017 (IDT)

צר לי, לא הבנתי את דבריך. האם אתה מתכוון לכך שהוספתי הערות שוליים?--Nirvadel - שיחה 12:19, 8 ביולי 2017 (IDT)
כן. גם יצא לך קישור שבור אחד וגם הסתבכת עם תו הכיווניות. Shannen - שיחה 06:12, 10 ביולי 2017 (IDT)

הפיגוע בבית שאן[עריכת קוד מקור]

שלום, מצאתי בינוויקי לערך באנגלית ופולנית וקישרתי בין הערכים. ייתכן ויש שם מידע מועיל. בהצלחה עם הערך החדש, ‏DGtal‏ - שיחה 00:06, 28 ביולי 2017 (IDT)

תודה, הוספתי על חברות המחבלים בגדודי חללי אל אקצא של הפת"ח --Nirvadel - שיחה 00:16, 28 ביולי 2017 (IDT)

הפיגוע בתחנת הרכבת כפר סבא - נורדאו[עריכת קוד מקור]

בערכים על הפיגועים חסר מידע בסיסי כמו שם המחבל וגילו שמות הנרצחים וכ'ו בברכה הלל יערישיחה • ז' באב ה'תשע"ז • 16:18, 30 ביולי 2017 (IDT)

משתמש:הלל יערי, הוספתי בערכים קישור לשמות הנרצחים באתר חללי פעולות האיבה. אני לא חושב שצריך להוסיף שמות של כולם בגוף הערך, למעט מקרים מסוימים. מה דעתך, האם בפתיח יש לכתוב נרצחו או נהרגו? Nirvadel - שיחה 20:51, 30 ביולי 2017 (IDT)

פיגוע הירי בכפ"ס[עריכת קוד מקור]

היי ניר, לצערי אני לא בטוח שהערך על הפיגוע יעבור דיון חשיבות/מחיקה... רק heads up מניסיון, אולי אני טועה. בנימה אישית, זה מחזיר אותי 15 שנה אחורה, נועה ז"ל הייתה בת כיתתי... הייתי שם רגעים ספורים לפני הפיגוע, קניתי בקבוק שתייה בסיני ספיד ואז הלכתי למעבר חצייה וראיתי את המחבל (עוד לא ידעתי שזה מה שהוא...) עומד על המדרכה מול פיצה מטר, נועה נופפה לי לשלום מהצד השני, גם עדי וניר היו שם ליד הכניסה לבית הספר נדמה לי שהם לא הבחינו בי... עברתי לצד השני ועליתי על האוטו של המורה לנהיגה... אחרי דקה אנחנו שומעים ברדיו דיווח על הפיגוע ואני כולי בהלם. ניר נפגע ביד אם אני לא טועה אבל הוא הגיע להלוויה אני זוכר. לעדי הייתה פציעה יותר מסובכת הייתה מאושפזת כמה ימים... אני זוכר היטב את היום הארור ההוא. סליחה על החפירה... ראובן מ. - שיחה 19:34, 31 ביולי 2017 (IDT)

16 פצועים? לא נראה לי הגיוני... לי ידוע על שניים, אולי היו עוד (לא נראה לי) אבל בוודאי לא 16. ראובן מ. - שיחה 20:48, 1 באוגוסט 2017 (IDT)

דיווחי הפצועים בדיווחים שהופיעו בתקשורת ממגיעים ממד"א. לא כל מי שנספר הוא מי שנפגע פיזית, חלק ממי שנחשבים כפצועים הם מה שנקרא פגועי הלם --Nirvadel - שיחה 21:09, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
אוקיי, למספרים האלה שמופיעים בדיווחים הראשוניים בזמן אמת אין משמעות. השאלה היא מי נפגע פיזית מהירי. ראובן מ. - שיחה 23:51, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
ממילא אין הפרדה בדיווחים בין סוגי הפגיעות --Nirvadel - שיחה 19:05, 3 באוגוסט 2017 (IDT)

בנוגע לשחזור הזה. שים לב שביטלת שינוי אחד, ולפני זה היה עוד כמה שינויים (1, 2) שהם היו השחתות שאותם לא ביטלת, שים לב להבא. תודה על הניטור ☺ בברכה, אורשיחה11:15, 3 בספטמבר 2017 (IDT)

היי אור, אני יודע לבטל עריכה אחרונה. איך מבטלים עריכות שאינן האחרונות? Nirvadel - שיחה 11:17, 3 בספטמבר 2017 (IDT)
אתה יכול לקרוא כאן. בהצלחה❗ בברכה, אורשיחה11:20, 3 בספטמבר 2017 (IDT)
תודה רבה, נראה לי שמעכשיו אסתדר עם זה Nirvadel - שיחה 11:50, 3 בספטמבר 2017 (IDT)

היי, תודה על פעילות הניטור שלך. בקשה קטנה - להבא אנא אל תכתוב את בקשות המחיקה בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים/מחיקה (שכולל הסברים לגבי המחיקה) אלא בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים, באמצעות עריכת פסקת "בקשות מחיקה". תודה רבה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 01:26, 8 בספטמבר 2017 (IDT)

שלום רב
שמתי לב שאתה מנטר. נתתי לך הרשאת מנטר כדי להקל עליך את מלאכת הניטור. אנא קרא את המדריך למנטר. בהצלחה ושבת שלום--היידן 17:30, 8 בספטמבר 2017 (IDT)

מחיאות כפיים בהצלחה! Ldorfmanשיחה 13:30, 11 בספטמבר 2017 (IDT)
תודה, לא מצאתי את המדריך למנטר Nirvadel - שיחה 10:38, 12 בספטמבר 2017 (IDT)
בהצלחה גם ממני!
הנה אחד הקישורים הרלוונטיים: ויקיפדיה:זיהוי השחתות ועריכות שגויות. אלדדשיחה 10:51, 12 בספטמבר 2017 (IDT)
והקישור למדריך: ויקיפדיה:איך לנטר ולהישאר בחיים. אלדדשיחה 10:53, 12 בספטמבר 2017 (IDT)

היי. אנא בקש בבקשות ממפעילים חסימת משתמשים על ידי תבנית {{לחסום}}. חוץ מזה, יש אפשרות לבקש חסימה בקלות על ידי כל מיני סקריפטים למנטרים ב"העדפות". ועוד דבר אחרון: אנא הזהר פעם אחת לפני שאתה מבקש חסימה. זה הנוהל בדרך כלל, זה גם טוב בשביל לקבל אינדיקציה מהירה על המשתמש הסורר בדף השיחה שלו. • צִבְיָהשיחה • כ"ד באלול ה'תשע"ז 16:01, 15 בספטמבר 2017 (IDT)

בסדר גמור Nirvadel - שיחה 16:06, 15 בספטמבר 2017 (IDT)

ערך שרון אייזן[עריכת קוד מקור]

היי Nirvadel האם תוכל לעזור לי עם הערך שרון אייזן ולאפשר לי להציג את חשיבותו בברכה יריב עדין Yarivadin - שיחה 21:48, 17 באוקטובר 2017 (IDT)

היי אני לא חושב שיש מקום לערך אודותיה כיום. לו הייתה במעמד של אלון גל מבחינת החשיפה הציבורית, החשיבות שלה הייתה מובהרת, אבל אייזן לא באותה רמת מוכרות של גל. אני מניח שאין פרט שמראה על הכרה ציבורית שהשמטת מהערך, כך שלא ניתן עוד לעשות משהו לדעתי. Nirvadel - שיחה 22:00, 17 באוקטובר 2017 (IDT)

ערכי כדורסלנים ישראלים[עריכת קוד מקור]

רק רציתי להגיד לך תודה על כל הערכים שאתה כותב! עבודה מצויינת שלא עוברת בלתי-מובחנת . לגבי האחרון שבהם, אני די משוכנע שצילמתי אותו בשנה שעברה. אחפש ואעלה לערך תמונה בערב. אם הזיכרון שלי יבגוד בי, אתה יכול לתת לי תזכורת Botend - שיחה 11:27, 19 באוקטובר 2017 (IDT)

תודה רבה לך על דברי ההערכה. זה בהחלט נחמד לראות שעבודתי מוערכת על ידי אחרים. Nirvadel - שיחה 14:13, 20 באוקטובר 2017 (IDT)

גזר בשבילך[עריכת קוד מקור]

אביר השפנים
על תרומתך לפרוייקט השפן הקטן. בקרה וייעוץשיחה • י"ז בחשוון ה'תשע"ח • 13:44, 6 בנובמבר 2017 (IST)

גלידה מסטיק[עריכת קוד מקור]

זה לא אותו הדבר. פארוק - שיחה 19:38, 10 בדצמבר 2017 (IST)

שיחזרתי את העריכה שלי. הבנתי שאני לא מבין בזה Nirvadel - שיחה 19:53, 10 בדצמבר 2017 (IST)
הכל בסדר, רק תודיע לי שצריך כנראה שינוי. מדובר על 2 גלידות שונות בעל מרקם דומה אבל לא זהה, בארץ מכירים רק את הגירסה הערבית למרות שבמקור זה טורקי. פארוק - שיחה 19:58, 10 בדצמבר 2017 (IST)
אני כאמור לא מבין בזה ולכן שיחזרתי במהרה את שיחזור עריכתך. מציע שאולי תסביר בדף השיחה את סיבת השינויים Nirvadel - שיחה 20:01, 10 בדצמבר 2017 (IST)
הסברתי. אין שום קשר אל גומי לעיסה (מסטיק), בארץ מכירים רק את הגלידה הערבית שהיא מבוססת על הגלידה הטורקית. בכל המדינות במזרח התיכון מכירים רק את הגלידה הערבית, רק בטורקיה או במזרח הרחוק מכירים את הגלידה הטורקית שהיא הרבה יותר קשה. יש גם מסורת מיוחדת של הכנת הגלידות האלה (הסבר בדף של שתיהם). פארוק - שיחה 20:08, 10 בדצמבר 2017 (IST)

היי ניר, התוכל לכתוב את הערך הזה ? צחי לרנר - שיחה 17:42, 17 בדצמבר 2017 (IST)

היי צחי, אני אסתבך בכתיבת הערך הזה Nirvadel - שיחה 20:14, 17 בדצמבר 2017 (IST)
סליחה שביקשתי. צחי לרנר - שיחה 21:06, 17 בדצמבר 2017 (IST)
אין צורך להתנצל, מותר לך לבקש. Nirvadel - שיחה 21:11, 17 בדצמבר 2017 (IST)
יש לי רגשי אשמה. צחי לרנר - שיחה 23:43, 17 בדצמבר 2017 (IST)
אני מקווה שהזמן שחלף הרגיע את תחושותיך הקשות Nirvadel - שיחה 15:10, 18 בדצמבר 2017 (IST)
הם לא היו כאלה קשות, אבל אתגבר על כך. צחי לרנר - שיחה 20:16, 18 בדצמבר 2017 (IST)

האתר "geekonomy.net"[עריכת קוד מקור]

היי,
בהמשך לביטול העריכה שביצעת בערך "אביעד קיסוס":
א'- לא מבטלים עריכה ללא השארת נימוק כלשהו. ביטול עריכה ללא נימוק הגיוני, דינו להיות משוחזר (אלא אם כן הפעולה שבוטלה הייתה השחתה ברורה).
ב'- ויקיפדיה היא אנציקלופדיה וככזו, אנו מקשרים ממנה לאתרים בהם יש מידע המהווה תוספת לערך. באתר "geekonomy.net" אין כל מידע נוסף על זה שמופיע בערך ומעבר לזה שתכניו אינם מפוקחים ע"י מערכת מסודרת (כנהוג באתרי החדשות), התוכן באתר הספציפי הזה משול לזה שבבלוג. לבלוגים איננו מקשרים, למעט מקרים חריגים ביותר. תודה. Ldorfmanשיחה 23:00, 18 בדצמבר 2017 (IST)

נראה לי שאתה לא מכיר את האתר, ואת כמות הקישורים אליו. אני פותח הודעה על כך במזנון Nirvadel - שיחה 23:03, 18 בדצמבר 2017 (IST)
לא על כל דבר צריך לפתוח דיון במזנון ולהטריח את העורכים. קראתי את ה"אודות" של האתר והוא מספק מידע נדרש כדי לקבל את ההחלטה. Ldorfmanשיחה 23:15, 18 בדצמבר 2017 (IST)
בוא נשאיר לעורכים את האפרות לראות אם הם רוצים להשתתף בדיון או לא. לילה טוב לירוןNirvadel - שיחה
מצופה מעורך להפעיל שיקול דעת ולא לבזבז את זמן של אחרים לשווא. Ldorfmanשיחה 23:19, 18 בדצמבר 2017 (IST)
כאמור, תן לאחרים להחליט Nirvadel - שיחה 23:20, 18 בדצמבר 2017 (IST)

שלום ותודה על כתיבת הערך! סיפרתי לחן על הטיוטה והיא כתבה שהיא מעולם לא הייתה ראש דסק. היא התחילה כרכזת זוטרה ועורכת ובמקביל כתבה טורים בווינט. אח"כ הפכה לרכזת ראשית וכותבת טורים בעיתון. ‏עמיחישיחה 12:44, 20 בדצמבר 2017 (IST)

תודה, אני אתקן Nirvadel - שיחה 13:19, 20 בדצמבר 2017 (IST)
תודה! היא מוסיפה שאחרי שירותה הצבאי הפכה לעורכת בעיתון. הטורים בynet היו ממש על הדרך... כיום היא כותבת בענייני יהדות ותרבות, החברה הישראלית, דת ומדינה וזכויות נשים. ‏עמיחישיחה 19:58, 20 בדצמבר 2017 (IST)
הבנתי שהייתה גם מורה למחשבת ישראל, אבל אני לא יודע באיזה שלב Nirvadel - שיחה 20:26, 20 בדצמבר 2017 (IST)
היא מלמדת מאז 2013. השנה לקחה הפסקה ומקווה לחזור ללמד בשנה הבאה. ‏עמיחישיחה 21:25, 20 בדצמבר 2017 (IST)

היי ניר, התוכל לכתוב את הערך רשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס ? צחי לרנר - שיחה 00:10, 21 בדצמבר 2017 (IST)

ערך שכתוב באנגלית עם הערות שוליים רבות+ תרגומים לשמות יצירות. גדול עלי, צר לי Nirvadel - שיחה 23:23, 21 בדצמבר 2017 (IST)
חשבתי שאתה גאון. צחי לרנר - שיחה 23:24, 21 בדצמבר 2017 (IST)
איך הגעת למסקנה הזו? [דרוש מקור] Nirvadel - שיחה 23:26, 21 בדצמבר 2017 (IST)
חוש שישי. צחי לרנר - שיחה 23:27, 21 בדצמבר 2017 (IST)

שלחתי לך דוא"ל. • בקרה וייעוץשיחה • ט' בטבת ה'תשע"ח • 15:09, 27 בדצמבר 2017 (IST)

היי, לא קיבלתי אבל ראיתי התחלת מלל איפה שהוא בהתראות ועכשיו אני לא רואה זאת. Nirvadel - שיחה 15:21, 27 בדצמבר 2017 (IST)
ייתכן שזה נכנס לספאם. • בקרה וייעוץשיחה • ט' בטבת ה'תשע"ח • 15:22, 27 בדצמבר 2017 (IST)
לא, מוזר אני בדרך מקבל מיילים. מצאתי עכשיו את ההתראה, נראה לי שאשלח לך למייל. Nirvadel - שיחה 15:24, 27 בדצמבר 2017 (IST)
טוב, מצאתי את המייל שלך, שלחתי לשם מייל Nirvadel - שיחה 15:26, 27 בדצמבר 2017 (IST)

שלום ותודה על כתיבת הערך! שלחתי לך מייל בנושא. ‏עמיחישיחה 23:00, 9 בינואר 2018 (IST)

תודה עמיחי, הגבתי לך Nirvadel - שיחה 06:28, 10 בינואר 2018 (IST)
התגובה לא הגיעה... האם לשלוח לך את המידע או לערוך בעצמי? ‏עמיחישיחה 10:12, 10 בינואר 2018 (IST)
אתה יכול להוסיף את הפרטים (על אף ההודעה בראש הערך) Nirvadel - שיחה 10:56, 10 בינואר 2018 (IST)
התחלתי להוסיף. אוסיף עוד בהמשך כשיהיה לי זמן. יש בידי גם תמונה. ‏עמיחישיחה 15:41, 11 בינואר 2018 (IST)

כמעט שנה זה עמד כך. • בקרה וייעוץשיחה • ט' בשבט ה'תשע"ח • 18:29, 24 בינואר 2018 (IST)

לרגע חשבתי שזן חדש פותח בשיעור מתמטיקהNirvadel - שיחה 20:17, 24 בינואר 2018 (IST)

אני נבהלתי כאשר ראיתי את בקשתך בוק:במ. בבקשה הפסק. לערך חשיבות אנציקלופדית מובהקת, ולכן התבנית מיותרת. אני לא רוצה להתקדם ככה. כובש המלפפוניםשיחה 13:37, 9 בפברואר 2018 (IST)

עברת על הכללים ולכן פניתי לבקשות מפעילים ואני עדיין עומד על בקשתי, ללא קשר לתמיכתי בנושא הערך Nirvadel - שיחה 13:59, 9 בפברואר 2018 (IST)
אל תחסום אותי. יופי? כובש המלפפוניםשיחה 14:01, 9 בפברואר 2018 (IST)
אני לא מפעיל לכן אין לי את היכולת הטכנית לחסום אותך. האמת היא שאני לא בעד חסימות, אבל אני לא מכיר עונשים אחרים Nirvadel - שיחה 14:08, 9 בפברואר 2018 (IST)
אולי נפסיק עם המריבה הזאת? אני חושב שנכון וראוי לעשות זאת. כובש המלפפוניםשיחה 14:08, 9 בפברואר 2018 (IST)
האם אתה מבין מה היה לא בסדר במה שעשית?Nirvadel - שיחה 14:12, 9 בפברואר 2018 (IST)
רשמתי בדף השיחה של הערך מדוע הסרת התבנית שביצעתי הייתה נכונה. פשוט קודם הייתי עצבני, עכשיו נרגעתי. אז הבה לא נזכור את למאורעות העבר. כובש המלפפוניםשיחה 14:14, 9 בפברואר 2018 (IST)
אם הבנת את טעותך, תקן אותה. זה בסדר שאתה חושב שאין מקום לתבנית חשיבות,אבל אין לך סמכות להוריד אותה, גם אם אתה בטוח ומשוכנע שמה פתאום שמו תבנית כזוNirvadel - שיחה 16:51, 9 בפברואר 2018 (IST)
אני ממש לא רוצה להיכנס איתך לריב. אנא הפסק. כובש המלפפוניםשיחה 17:09, 9 בפברואר 2018 (IST)
כמו כן, הסברתי שע"פ כללי ויקיפדיה אין מקום לתבנית החשיבות, ראה את סוף הפסקה הזאת. כובש המלפפוניםשיחה 17:21, 9 בפברואר 2018 (IST)

שיחזור גירסה[עריכת קוד מקור]

ניר היקר שלום, תודה רבה לך על כל עבודות הניטור והעריכה שאתה עושה, אכן רואים שאתה משקיע המון מזמנך ומדמך. רציתי להאיר הארה קטנה אם יורשה לי, בערך שמואל יוסף עגנון היו מספר השחתות ושיחזרת אותם, תודה רבה. כדאי מאד לשים לב שאכן משחזרים לגירסה הנכונה, בכדי שלא יווצר מצב כמו שקרה לך פה. בברכה ובהוקרה עט הזמיר - שיחה 09:24, 13 בפברואר 2018 (IST)

אוקיי, אני אקח זאת בחשבון Nirvadel - שיחה 17:06, 16 בפברואר 2018 (IST)

העריכה ברונן ברגמן[עריכת קוד מקור]

היי ניר, אתה ותיק ממני וכנראה יותר מודע למה מקובל פה. תוכל להראות לי מקור לעניין ? תודה. מאורות נתן - שיחה 18:45, 18 בפברואר 2018 (IST)

אין לי מקור זמין להראות לך, אבל ידוע לי על סמך עריכות של עורכים שונים. לחוברה כבר היה ערך ולכן היה מתאים להוסיף את שמה. מכיוון שנמחק בהצבעת מחיקה אין כיום מקום לשמה Nirvadel - שיחה 18:54, 18 בפברואר 2018 (IST)
תודה. אם כי לדעתי חבל, מי שייכנס לערך וירצה לדוגמא לדעת פרטים טרוויאלים אלה, סתם יצטרך לחפש, במקום שיהיה לו אותם פה בשתי מילים. מאורות נתן - שיחה 18:58, 18 בפברואר 2018 (IST)