שיחת משתמש:Odedee/בירורים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

ניצול כוח של מפעיל מערכת[עריכת קוד מקור]

לפני כיומיים הבעתי את דעתי בנושא החורה לי מאוד: הגדרתה של גילה כהתנחלות. בדף השיחה של הערך ענה לי עודדי מספר פעמים. לאחר שעניתי לו על תגובתו האחרונה ומשלא בא עוד מענה מצדו, הסרתי מהערך את ההתייחסות לגילה כהתנחלות. לאחר זמן מה בדקתי את הערך ומצאתי שההתייחסות שוחזרה, ואזהרה מעודדי שאסור לערוך ללא הסכמה. עניתי לו שלא טרח לענות לי בדיון על גילה, ושתיקה כמוה כהסכמה. עודדי הגיב בכך שמחק את תגובתי מדף השיחה. לאחר שראיתי זאת שיחזרתי את תגובתי והוספתי בקשה שימצא תשובה ואם אין בידיו - אז שלא ינקוט באמצעים כוחניים וילדותיים. עודדי שוב מחק את תגובותי מדף השיחה.

אני רואה בכך ניצול כוחו של עודדי בתור מפעיל מערכת. הדיון בנושא גילה אמנם לא הסתיים, אך לא אקבל את קביעתו של עודדי שגילה היא התנחלות רק מפני שהוא אוחז במקל הגדול יותר. ובנוסף מאותה סיבה אין לו זכות "להשתיק" אותי.

אחראי ויקיפדיה, אנא טפלו בעניין זה.89.138.6.93 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

היה עליך לחכות להסכמה בדף השיחה, ומאחר שבחרת לערוך את הערך כרצונך בניגוד מוחלט למגוון הדעות שהושמעו בדיון בדף השיחה, הרי שצדק עודדי בפעולתו, ופעולתו הייתה בהחלט בגדרי סמכותו כמפעיל מערכת. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:43, 27 באפריל 2010 (IDT)
לא מכיר את הסיפור, ובלי התיחסות ישירה לעודדי, אך גם אני רוצה להתרעם על פעמים שהשארתי הודעה בדף השיחה ומשעברו מספר ימים ולא קיבלתי תגובה חזרתי על עריכתי ומי מהחולקים עלי (שלא ענה לי בדף השיחה) שחזרה בטענה של השחתה ומלחמת עריכה (למרות חוסר תגובתו בדף השיחה..) רואי יהיה ששתיקה אכן תתפרש כהסכמה. • קוני למל •י"ד באייר ה'תש"ע• 20:10, 27 באפריל 2010 (IDT)
אין לי שמץ של מושג לא מה הפרשה שלך ולא מה הפרשה של הפונה ל"אחראי ויקיפדיה", אך אם ביצעת עריכה שנויה במחלוקת - עליך לחפש הסכמה. אם לא השגת אחת, אין זה אומר שההתנגדות נעלמה. ניתן להזמין עוד אנשים לדיון דרך לוח המודעות או אפילו פניה אישית לוויקיפדים אשר מבינים בתחום. אני לא אומר שלא היו צריכים להשיב ולהסביר, כעקרון, את ההתנגדות - אך אם לא עשו זאת זה לא פוטר אותך מלהשיג תמיכה או הסכמה. זהר דרוקמן - Talk to me Goose!20:20, 27 באפריל 2010 (IDT)
דף השיחה של גילה מלא (והיה מלא גם קודם) טיעונים ודיונים על כך שצריך להתייחס להיותה התנחלות. זה לא מצב רגיל של נושא נתון במחלוקת שלא מגיבים לך, אלא כבר הוחלט פעם אחר פעם שכך יהיה, וחובת ההוכחה עלייך, ולא על עודדי. אם הוא לא הגיב, זה לא הופך אותך לצודק, ומן הראוי לפנות לכל המתדיינים שכבר קבעו בעבר את אשר קבעו. דבר שלא עשית. אם למשל היית פונה אליי, אני מבטיח שהייתי מגיב ולא הייתי מוחק את דבריך, וזאת למרות שאני מחזיק בהרשאות מפעיל שכל דבר בינן לבין הדיון הזה מקרי בהחלט. (כלומר, למה זה בבירורים?) אבל אני מסכים שלמחוק דברים שמשתמש כותב לך בדף השיחה זה ממש לא לעניין, ואלא אם מדובר בהשחתה, זה צריך להיות, לענ"ד, אסור על פי הכללים (בדומה לאזהרה.) נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 00:37, 28 באפריל 2010 (IDT)
הערה: זה בבירורים כי איחדנו לכאן את דיווח הפרעות. זהר דרוקמן - Talk to me Goose!00:43, 28 באפריל 2010 (IDT)
צודק, שכחתי. מקובל עליי. נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 00:48, 28 באפריל 2010 (IDT)
תחזקנה ידי Odedee. דוד שי - שיחה 07:10, 28 באפריל 2010 (IDT)
מן הראוי לבדוק את העובדות, לפני שמגיבים פה. האדם המתלונן פה כותב שמחקתי את תגובתו בדף השיחה. שקר וכזב: כל אחד יכול לבדוק את ההיסטוריה של שיחה:גילה ולראות שלא היה כדבר הזה. לעומת זאת, כאשר הסברתי לו בדף השיחה שלו שהקביעה "שתיקה כהסכמה" אינה מתקיימת, מחק הוא את דברי משם, ובשל כך קיבל ממני אזהרה. נכון הוא שלא המשכתי להשיב לדבריו האחרונים בדף השיחה: אין צורך להשיב עד אינסוף בנושא שכבר דשו בו. ‏odedee שיחה 10:00, 28 באפריל 2010 (IDT)