שיחת משתמש:OrenDf

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום OrenDf, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,--שומבלע שיחה 13:46, 24 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

תאריך הלידה המדויק של אלכסנדר הגדול לא ידוע (לפי הערך עליו), האם תוכל בבקשה להביא מקור שיאמת את טענתך שהוא נולד ב-20 ביולי? תודה, Nir909‏ - שיחה 15:19, 3 ביולי 2007 (IDT)[תגובה]

תודה רבה על תשובתך לשאלתי, שיניתי את תאריך הלידה הכתוב באלכסנדר הגדול ל20 ביולי Nir909‏ - שיחה 10:43, 4 ביולי 2007 (IDT) נ.ב. בכל סוף שיחה איתך אתה יכול להוסיף ארבע טילדות (כך: ~~~~) וזה יוסיף אוטומטית את חתימתך ביחד עם תאריך כתיבת ההודעה[תגובה]

היי,
יש בעיה בקובץ שלך, אתה אמרת שהתמונה בשימוש הוגן, אבל במקור כתבת שהיא יצירה עצמית.
האם אתה צילמת את התמונה? ‏אור/Dororשיחהתרומות@10:49, 24 באוגוסט 2016 (IDT)[תגובה]

היי אורן

העלית לוויקיפדיה את התמונה הזו שרישיונה הוא, על-פי הגדרתך, "שימוש הוגן", למרות שעל פי כללי ויקיפדיה העברית, התמונה לא יכולה להיות מוצגת בסטטוס זה, משום שלא ניתן להעלות תמונה בשימוש הוגן של אנשים חיים.

ניתן לעשות בה שימוש במיזם רק אם היא תמונה חופשית. לפיכך, אם התמונה אכן מתאימה להגדרה "חופשית", יש לתקן את הרישיון שנלווה לתמונה ולהחליפו ברישיון חופשי.
אם אינך בעל זכויות היוצרים, יש לשלוח את אישורו של בעל הזכויות המתיר להעלות את התמונה ברישיון מתאים לוויקיפדיה, על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS תחת הכותרת "הצהרת הסכמה לכל הבקשות", לכתובת: permissions-he@wikimedia.org, שכן ללא אישורו התמונה תימחק.

בברכה, Botend - שיחה 10:50, 24 באוגוסט 2016 (IDT)[תגובה]