שיחת משתמש:Orliy1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Orliy1, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Dovno - שיחה 18:28, 11 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]

שלום. מותר להעלות לוויקישיתוף רק קבצים ששוחררו במפורש ע"י בעלי זכויות היוצרים תחת תנאי רישיון התואמים את הרישיון החופשי שבשימוש קרן ויקימדיה.
בהקשר של הקובץ הזה:

  1. מיהו בעל זכויות היוצרים? כמעט תמיד זה הצלם שצילם את התמונה (ולא המצולם), אלא אם נחתם חוזה בו הצלם מסכים להעביר את זכויות היוצרים.
  2. בעל זכויות היוצרים (כלומר הצלם) צריך לשלוח אישור על שחרור התמונה, לפי ההנחיות המדויקות בדף וק:OTRS.
בברכה, Dovno - שיחה 18:28, 11 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]
הצלם שמו יניב דרוקר ויש אישור כמובן להשתמש בתמונה הזאת. אלו תמונות ששילמנו עליהם במסגרת צילומי תדמית. אני מנהלת לזמר הזה את הסושיאל. האם הצלם צריך לאשר ידנית? Orliy1 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]
שלום. מספר נקודות:
  1. כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
    נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה,
  2. כיוון שהפעולות שלך בוויקיפדיה הן בתור תפקידך של ניהול הסושיאל של הזמר, נא לקרוא את ויקיפדיה:עריכה בתשלום ולממש את דרישות הגילוי הנאות (בדף המשתמש שלך ובדף השיחה של כל ערך שאת עורכת).
  3. לגבי התמונה: בעל זכויות היוצרים צריך לשלוח אישור שימוש בתמונה במייל לפני ההוראות בדף וק:OTRS. בעל זכויות היוצרים הוא הצלם, אלא אם החוזה שלו איתכם העביר אליכם במפורש את זכויות היוצרים בתמונה (לא מספיק שהוא נתן לכם אישור להשתמש בה או ששילמתם עליה).
  4. בנוסף, בדף קובץ התמונה עצמו יש לתקן את פרטי התמונה - בשדה "יוצר" לרשום את שם הצלם, ולא את שם המצולם. בשדה "מקור" את המקור של התמונה.
בברכה, Dovno - שיחה 16:10, 15 בספטמבר 2021 (IDT)[תגובה]