שיחת משתמש:Oroo/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Oroo, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,הידרו 16:57, 2 באפריל 2007 (IDT)

תמונות

שלום, אין להעלות לויקיפדיה תמונות המוגנות בזכויות יוצרים, מנין התמונה:Rebel-Alliance.jpg, בהעדר הסבר התמונה תימחק. דורית 16:58, 2 באפריל 2007 (IDT)

בהעדר הסבר, מחקתי אותה. יש להקפיד על זכויות היוצרים, ואני ממליצה לך לקרוא את ויקיפדיה:רישוי וויקיפדיה:זכויות יוצרים. אנא אל תעלה/י תמונות שאין לך מידע לגבי זכויות היוצרים שלהן. דורית 18:44, 2 באפריל 2007 (IDT)
מחקתי את Image:M551 Sheridan.jpg שהעלית, מפני שהיא נמצאת בויקישיתוף. קרא נא את עזרה:תפריט ראשי/תמונות וקבצים לפני שאתה ממשיך להעלות תמונות. דוד שי 14:56, 7 באפריל 2007 (IDT)

פרישתך

אינני יודע למה, אך ממליץ לך להביט בציטוטים בראש הדף של משתמש:וירצי. --שמעון נעים 18:29, 6 באפריל 2007 (IDT)

אזהרה

השוואת ויקיפדיה או ויקיפדים מסוימים לגרמניה הנאצית היא מעשה חמור ובלתי מקובל לחלוטין. התמונות הפוגעות הוסרו מדף המשתמש שלך ואם תחזיר אותן תחסם לצמיתות. בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 14:44, 7 באפריל 2007 (IDT)

אזהרה נוספת

דף המשתמש שלך כל כולו התגרות בי. הוא ערוך כדוגמת דף המשתמש שלי, ודף "המשנה הויקיפדית שלי" וכולל התייחסויות פוגעניות בגוף שני שברור שהן מופנות אלי. יש לך חמש דקות להסיר את התוכן הזה, ולהביע את דעותיך בצורה שאינה פוגעת בי. אם לא תעשה זאת, תחסם לתקופה ארוכה. אלמוג 15:24, 7 באפריל 2007 (IDT)

הדבר היחיד שיורד הוא הפסקה הראשונה. אני מקווה שאתה לא תחסום אותי אבל זכותי להתבטא. Oroo

נחסמת לשבועיים

הוא חסם אותך... אנתרופוס 15:29, 7 באפריל 2007 (IDT)
זכותך להתבטא, אך אין זו זכותך ללעוג לי או להשוות אותי לנאצים. חסמתי אותך לשבועיים (ויש לי הרגשה שכל מפעיל אחר שהיו משווים אותו לנאצים היה חוסם להרבה יותר), והחזרתי את הדף שלך למצב בו היה לפני "הודעת הפרישה" שלך. יש לך שבועיים ללמוד איך להתנהג בקהילה, ולחשוב איך להביע את דעותיך מבלי לפגוע באחרים. אלמוג 15:31, 7 באפריל 2007 (IDT)
הסכמתי להסיר כל קישור שרומז אפילו לנאציזם, מה גם שזו לא הייתה כלל הכונה (ואם היית קורא היית רואה זאת מהפסקה האחרונה). תוכל לראות זאת גם מהשיחה הקודמת עם MathKnight. הדבר היחיד שדמה בצורה כלשהי לדף שלך הוסר. שוב מה שאתה עושה הוא סתימת פיות. במיוחד שהדבר נעשה בדף האישי שלי. אתה מנצל כוח שניתן לך למטרות לא להן וכבר ראית שאני לא היחיד שחושב ככה. אני מבקש שתסיר את החסימה. Oroo
הדף שלך היה ערוך בצורת מונולוג בגוף שני המופנה אלי, מלגלג לי ולפועלי בוויקיפדיה, ובין יתר הפנינים קורא לי "נאד נפוח" ושמות נוספים. החסימה נשארת. ניפגש עוד שבועיים. ואם גם אז תמשיך בדרכך, אמשיך ואחסום. אלמוג 15:38, 7 באפריל 2007 (IDT)
יש שפע של דרכים מקובלות להתלונן על מפעילי מערכת: ויקיפדיה:מזנון, ויקיפדיה:בירורים ועוד כאלה. ברגע שאתה מביע מחאה בכך שאתה עורך את דף המשתמש שלך כפארודיה לדף משתמש של אחרים ומעליב אותם, זה לא מקובל בכלל ומדובר בהתנהגות טרולית. אנתרופוס 15:40, 7 באפריל 2007 (IDT)
אני לא ערכתי את דף המשתמש שלי כפארודיה על אחר. הדבר היחיד שעוד דמה הוסר. ועצם הרמיזה של התנהגות טרולית לא נכונה, אני לא נוגע באף ערך (כולל כאלה שיצרתי) כדי לא לגרום נזקים. אך זכותי לבטא את דעתי בדפי האישי, מי שירצה זכאי לראות. בדף של אלמוג ישנם גם לגלוגים ואין שום בעיה, מדוע כאן המצב שונה? אין כאן שום פגיעה באתר. Oroo
טרול הוא לאו דווקא אחד שפוגע טכנית באתר, אלא אחד שמתגרה בקהילת אינטרנט, זורע סכסוכים. עריכת דף משתמש בצורה פרובוקטיבית היא דוגמא להתנהגות טרולית. אנתרופוס 15:47, 7 באפריל 2007 (IDT)
האם אתה באמת מאמין שהקריאה שלי להפסקת הצנזורה הזו (שדרך אגב כרגע רק גדלה עוד יותר) היא התגרות? אני מודה שאני ציני, הוציאו אותי להורג אם כן. אבל אין פה ניסיון לזרוע סכסוך. Oroo
"חסימה מיוחדת" כלומר ליותר מ- 3 ימים דורשת אישור של מפעיל מערכת נוסף. מי הוא המפעיל הנוסף? בכל מקרה נעשתה כאן חסימה אסורה כיוון שהמפעיל השני הוא זה שצריך לחסום: ויקיפדיה:מדיניות החסימה
חסמתי אותך בשל הפרת כללי ההתנהגות בין כללי הקהילה. המדובר בחסימה רגילה. אלמוג 15:55, 7 באפריל 2007 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: ויקיפדיה:מזנון. אגב, גם אני ציני. ותתחיל לחתום כמו בן אדם. אנתרופוס 15:56, 7 באפריל 2007 (IDT)
החסימה איננה חסימה רגילה. חסימה רגילה מוגבלת ל- 3 ימים ואני חסום להרבה מעבר. Oroo
החסימה בוצעה לאחר התייעצות טלפונית עם המפעילה סקרלט, ולאחר שהוזהרת על פי כל הכללים. אלמוג 15:59, 7 באפריל 2007 (IDT)
נא לנהוג לפי הכללים. אם סקרלט אישרה, שתאמר כך בעצמה וכולי. רנדום 16:00, 7 באפריל 2007 (IDT)
שלום. אלמוג ואני שוחחנו מספר פעמים בגין התנהגותו של Oroo ושנינו הסכמנו שאכן חסימה לשבועיים יכולה לעזור לו להבין את הנהלים ואת כללי ההתנהגות בקהילה. בברכה סקרלטשיחה הפתיעו אותי 16:01, 7 באפריל 2007 (IDT)

אין בעייה. אני מסיר את החסימה, ותוך דקה סקרלט תחסום בעצמה. אלמוג 16:02, 7 באפריל 2007 (IDT)

חבל שהגבת באופן נמהר להתגרות, במקום לנהוג לפי הכללים. הצדק צריך גם להראות, כידוע. רנדום 16:09, 7 באפריל 2007 (IDT)
חבל שאתה יוצא להגנת משתמש שמצא לנכון ליצור דף משתמש שכל כולו התגרות אישית בי, תוך השוואתי לנאצי. אתה יודע, גם מפעילים הם בני אדם. אם ידקרונו וכו'. אלמוג 16:11, 7 באפריל 2007 (IDT)
ראשית, יצאתי להגנת המנהל התקין (ר' דברי לעיל: התגרות). שנית, חבל שהנחת לדיון לגלוש למקום זה, במקום לעשות את מה שהיה נכון לעשות: יצירת דף פירושונים, וחסל. רנדום 16:16, 7 באפריל 2007 (IDT)
לפי הכללים שקראתי בקישור מי שחוסם במקרה של חסימה לא רגילה הוא המפעיל השני. אלמוג הסר בבקשה את החסימה, או צמצם אותה לטווח המותר - 3 ימים. גם אם סקרלט תחסום אותי אני לפחות מעדיף שתשחקו לפי החוקים. דרישה הגיונית אני חושב.
ביקשת - קיבלת. אנא נצל את תקופת החסימה על מנת להמשיך ולעיין בדפי ההסבר ובדפי השיחה, ולהבין את ההתנהגות הראויה. אלמוג 16:06, 7 באפריל 2007 (IDT)
כנ"ל לגביך ידידי.אנא אל תחרוג מסמכויות שאין לך כמו לחסום "חסימה רגילה" למשך שבועיים או לחסום "חסימה מיוחדת" למשך פרק זמן ארוך כאשר אתה הוא זה שמבצע כיון שהדבר אסור. גם מפעיל מערכת הוא בן אדם והעובדה שפעלת שלא כדין מופיע כאן שחור על גבי לבן. אתה מכיר עורך דין טוב? Oroo

אני מבקש שיביאו לפני פירוט של הפעולות שביצעתי שנחשבות אסורות. בפרט כיוון שכן שיניתי את הדף שלי. Oroo

שמע, יש גבול להתממות. אלמוג 16:15, 7 באפריל 2007 (IDT)
כל השיחה האחרונה, וכל מה שהלך פה ביממה האחרונה, הן אחת הדוגמאות היותר מובהקות ל"האכלת טרול" שראתה הוויקיפדיה מזה זמן רב. הרדאר שלי, שבדרך כלל הוא די רגוע, מהבהב באלף אורות אדומים. תדע לך שברגע שיפוגו השבועיים של החסימה שלך, הפיפס הכי קטן ממך, ההתגרות הכי קטנה, כל בדל של וכחנות אידיאולגית חצופה ממי שזה עתה הגיע, ואחסום אותך לתמיד. שבת שלום לך. ‏Harel‏ • שיחה 16:16, 7 באפריל 2007 (IDT)
אין פה שום היתממות. על 2 הדברים שהעירו לי שינתי - הקצבת לי 5 דקות שבהן שיניתי את הדבר היחיד שהיה דומה לדף שלך. גם לאחר ה -5 דקות לא הערת הערה נוספת אלא חסמת אותי בגסות. "היתממות" היא לחרוג מסמכות ולא להכיר בכך. אם אני חסום עקב דרכי הלא תקינות אני רוצה לדעת בדיוק על איזה משפטים נחסמתי. אני מבקש שתפסיקו לכנות אותי טרול, אני לא פועל כנגד האתר ואני מאמין שאם אני מואשם במשהו, במיוחד כיוון שכן פעלתי לשנות את הדף כדי לא לפגוע, זכותי לדעת מהו. Oroo
די במניפסט שהיה בדף המשתמש שלך כדי להצדיק את חסימתך לתמיד ולכל הרוחות. אז שתוק כבר ושמח שנחסמת בינתיים רק לשבועיים. ‏Harel‏ • שיחה 16:20, 7 באפריל 2007 (IDT)
אנתרופוס 16:21, 7 באפריל 2007 (IDT)
מניפסט - ויקיפדיה היא אתר חופשי? ומה הקשר לוותק שלי באתר? ההתנהגות לא לעניין. ביקשתי דבר די הגיוני. Oroo
אני מבקשת לסיים את הדיון. תודה סקרלטשיחה הפתיעו אותי 16:28, 7 באפריל 2007 (IDT)

שאלה טכנית - כיצד אני יכול למחוק את החשבון שלי

הועבר מדלפק הייעוץ:

שלום, רציתי לדעת האם אני יכול למחוק את החשבון שלי מהאתר והאם אני יכול למחוק גם ערכים שכתבתי?

תודה Oroo

אם יורשה לי, אני חושב שהזדרזת לקום ולארוז את מיטלטליך. אולי תיקח פסק זמן קטן, ותחזור? נפגעת מהר מדי מן הסיטואציה, וחבל. אלדדשיחה 18:20, 6 באפריל 2007 (IDT)
אינך יכול למחוק ערכים שכתבת. ואי אפשר למחוק את החשבון שלך מהמערכת. אני לא יודע מה קרה, אך אני ממליץ לך לשמוע לעצתו של אלדד. הרגיזו אותך? קח חופשת ויקי. ‏Gridge ۩ שיחה 18:23, 6 באפריל 2007 (IDT).
אני פגוע רק מהעובדה שעבודה שאני מנסה להשקיע בה מועברת למצב שבו הסיכוי שיקראו אותה קטן מאוד והזילות שהופגנה. אני שמח לכתוב אבל לא אם לעולם לא יראו את מה שכתבתי.

הדבר שהכי לא מובן לי כיצד דבר כזה יכול לקרות אם בויקיפדיה האנגלית אם אני אחפש את אחד הערכים שעליהם כתבתי יופיעו בדיוק אותם הפיתרונות לשהצעתי ושזלזלו בהם אנשים שבידיהם השליטה.

תודה Oroo

אני חושב שכדאי שתיישב את הבעיות עם הצד השני. דיבורים כנ"ל בדלפק הייעוץ לא עוזרים לאיש, בטח שלא לך. ‏Yonidebest Ω Talk 18:33, 6 באפריל 2007 (IDT)
חמתו של אורו עלתה על שהעברתי את שמות הערכים שכתב מ"הרפובליקה החדשה" ו"הרפובליקה הישנה" ל"הרפובליקה החדשה (מלחמת הכוכבים)" ו"הרפובליקה הישנה (מלחמת הכוכבים)". כל המעיין בשיחת משתמש:אלמוג יראה את השתלשלות הדברים שהובילה לפרישתו. לדעתי, משתמש שלאחר חילופי דברים קצרים וענייניים מסוג זה קם ועוזב, אין להפציר בו יתר על המידה שיישאר. אלמוג 18:37, 6 באפריל 2007 (IDT)
אני בכל זאת חושב שלפעמים משתמש חדש עלול להיפגע באותם מקומות שהוא לא צריך להיפגע בהם. לכן הצעתי שייקח פסק זמן, ויחזור אחר כך. לאנשים יש סף רגישות שונה. כמו שמציע יוני, עדיף ל-Oroo לדון בדברים, או לבדוק אותם אחר-כך, אבל לא למהר ולהסיק מסקנות (לא כתבתי "לא להיפגע", כי אני מבין שלכל אחד מאיתנו סף רגישות שונה). אלדדשיחה 18:41, 6 באפריל 2007 (IDT)
אלמוג, חמתי לא עולה כלל. אם ערכים שאני כותב לא יראו לעולם הרי הגיוני שאני לא אשקיע זמן בכתיבתם לא? אתה יכול מצדך לצנזר אותי/למחוק אותי ואני לא רוצה וגם לא מעוניין לעשות את אותו הדבר. אני מעוניין להרחיב ערכים שלא מסכימים שיורחבו. אני לא מתכוון להשתמש ביחס מזלזל או לגרום להשחתה כלשהי. הויכוח הזה מיותר.Oroo
ומדוע אתה סבור שלא יראו לעולם? ברגע שיש קישור אליהם מהערך מלחמת הכוכבים, אין ספק שהמתעניינים בערך זה יגיעו אליהם. וברגע שגוגל ישים לב לקיומם (עניין של כשבועיים), הוא יפנה אליהם את מחפשי הרפובליקה הישנה, מבלי שאלה יחששו שמא מדובר ברפובליקה הישנה של ברזיל. אלמוג היטיב עם ערכיך, בהזדמנות שלח לו מכתב תודה. דוד שי 20:13, 6 באפריל 2007 (IDT)
ההסבר פשוט מאוד: א. עם השינוי השתנו חלק מהקישורים אל הדפים שכתבתי ונראו כערכים שאינם כתובים, כך שהטענה פה לא נכונה. אם לא הייתי פועל ומשנה את הקישור מי שהיה מבקש לעבור דרך הלינק היה מגיע לדף שאינו קיים. ב. לא כל אדם יטרח להיכנס לערך, ישנם גם כאלה שיחפשו את הערך וכשלא יראו אותו יגיעו למסקנה הפשוטה שהוא לא קיים ולא יחפשו אותו תחת הערך המרכזי שלו. אדם שיחפש את הערך "יוליוס קיסר" אינו צריך לבדוק קודם האם הוא מופיע תחת ערך כמו "האימפריה הרומית". ושוב אני חוזר ומדגיש - מה שנעשה כאן הוא לא פחות מאשר סתימת פיות, לא בגלל מה שכתבתי אלא בגלל שאדם החליט שאין בכלל צורך לטרוח פשוט לשים דף הפניה בדומה למה שנעשה בגרסה האנגלית של האתר. זו החלטה שרירותית נטו ואני מתכוון להתלונן עליה בכל מקרה בפני קרן ויקימדיה. לסיכום - פרט למחיקה עצמה של הערך, אלמוג עשה כל שביכולתו כדי שלא יגיעו אליו לעולם, או לחלופין לא פעל מספיק כדי לוודא שעם ההעברה גם הקישורים ישארו - אני לא מאמין שעורך שבוחר להעביר ערך צריך לעשות זאת מבלי להודיע לכותב וגם לא לפעול כדי לתקן קישורים שהוא עצמו גרם לשבירה שלהם.Oroo
תיקנתי אחדים מהקישורים, בפרט אלה שבתבנית:מלחמת הכוכבים, וטוב תעשה אם תתקן את קישורים שבורים אחרים שמוכרים לך. דוד שי 20:32, 6 באפריל 2007 (IDT)
תודה Oroo
בתלונתך לקרן ויקימדיה אנא ציין גם את העובדה שבמשך כשבוע התנוססה בדף השיחה של "הרפובליקה הישנה" הודעתי המנומקת על הכוונה להעביר את הערך, מבלי שזכתה לכל תגובה. אלמוג 20:47, 6 באפריל 2007 (IDT)
צר לי התלונה הוגשה כבר.Oroo
אתה מכיר עורך דין טוב? אלמוג 20:53, 6 באפריל 2007 (IDT)
אני אמור להיות מאויים? מדוע הוזזו שני ערכים שלי ללא כל התרעה? הרי רק על אחד ניתנה התרעה לא? Oroo
חס וחלילה. זה מין הומור כזה. אל תשים לב. עורך הדין שאני מחפש נועד רק להגנתי מפני קרן ויקימדיה, ולא לשום מטרה אחרת. באיחולי המשך פעילות פורה ונעימה בכל מיזמי קרן ויקימדיה באשר הם. אלמוג 20:57, 6 באפריל 2007 (IDT)


אלמוג חביבי, בדיוק שמעתי מאורו על מעלליך אז מצאתי לנכון להצטרף לדיון. הייתי שותף לכתיבת הערכים המדוברים ועבדתי בצמוד לאורו בתהליך ההגהה, כך שהעניין נוגע גם לי. הרעיון של אורו ושלי היה לעבוד במקביל כך שאורו מתרגם את הערכים המקבילים מהויקיפדיה האנגלית ומרחיב אותם תוך כדי שאני עורך הגהה לערך במטרה להשלים את הערך במהירות האפשרית. זו הייתה חלוקת תפקידים, כשאורו מבצע תרגום מהיר ואני הגהה ועריכה. מטבע הדברים, הערכים המקוריים של אורו (לפני העריכה וההגהה) היו חסרי עריכה וחסרי הגהה שכן הם לא היו אמורים להיות ערוכים ומתוקנים. המטרה של אורו הייתה לכתוב אותם כמה שיותר מהר, בלי להתעקב על עריכה והגהה שנעשו לאחר מכן על ידי. זו שיטת עבודה שנועדה לאפשר לנו להגיע לתוצר מושלם מהר יותר. מהסיבה הזו הטענות שלך כאילו הערכים של אורו אינם כתובים טוב ואתה עושה עימו חסד גדול בכך שאתה לא מעמיד אותם למחיקה הן טענות מצחיקות. כעת, הרעיון שלך לשנות את הערך ל"רפובליקה הישנה (מלחמת הכוכבים)" הוא תקין ונכון, אבל בכדי להקל על הקוראים המחפשים את המידע, ראוי יהיה להוסיף הפנייה מתאימה מהערך "הרפובליקה הישנה" ולא להותיר את הערך סתם כך, שכן שום משתמש הנעזר במנוע החיפוש לא יכתוב "הרפובליקה הישנה (מלחמת הכוכבים)", ולכן ההתעקשות שלך להותיר את הערך ללא קישור מ"הרפובליקה הישנה" עלולה לפגוע בנגישות הערכים של האנציקלופדיה. שים לב שחיפוש של הערך "Old Republic" במנוע החיפוש בויקיפדיה האנגלית מפנה את המשתמש ישר אל ערך "The Galactic Empire". כך החליט העורך של הויקיפדיה האנגלית לעשות, אבל אנחנו חכמים יותר, לא? כבודך במקומו מונח, וכמו כל אדם גם לך שמורה הזכות לעמוד על דעתך, אבל ברגע שדעתך עלולה לפגוע במשתמש הקצה - הוא האדם למענו קיים פרוייקט ויקיפדיה - הרי שעליך לשמוע לקול ההגיון ולסגת מהתעקשותך. לסיום אני חייב לציין שהפריעה לי הנימה הבריונית בה טיפלת בנושא. כאדם שעבד על פרוייקטים ציבוריים רבים בתחום הקוד הפתוח אני מכיר בחשיבותה של כל תרומה, בערכו הרב של הפלורליזם ובנחיצותו של כל משתמש נוסף המצטרף לפרוייקט. לעומת זאת, ניכר כי אתה מזלזל בעמיתיך בקלות רבה. ניכר כי אתה מרשה לעצמך לעשות בויקיפדיה כרצונך, בלי לתת לדעותיהם של אנשים אחרים להפריע לך יותר מדי. אם נשנה שנייה את המשלב הלשוני, הייתי אומר שאתה מרגיש שויקיפדיה "שייכת לאבא שלך". "כה החלטתי וכך יהיה", נכון? זו גישה איומה, ויותר משהיא נראית רע בהתנהלות עם אנשים, הרי שהיא מרתיעה אנשים מלעבוד איתך. ובמקרה זה, אם אתה מרתיע אנשים מלעבוד איתך, הרי שאתה מרתיע אנשים מלעבוד על ויקיפדיה, ובמקרה של אורו כמעט והבאת לפרישתו מויקיפדיה. תרשה לי לברך אותך! משתמש חדש ולהוט מצטרף לשורות הויקיפדיה, מוכן וערוך לתרום מזמנו למיזם החשוב הזה, אבל אתה כמעט והצלחת להביא לפרישתו. כל הכבוד, אלמוג! אתה יכול להיות גאה בעצמך. ערכי ויקיפדיה נועדו לאפשר לכל אדם לתרום כמידת יכולתו למיזם החופשי, תוך התערבות מינימלית מצד גורמים אחרים. אתה לקחת על עצמך חירות לעבור על קוד האתיקה של ויקיפדיה ולמנוע מאנשים את החירות הזו, תוך מקסימום התערבות. אני מאמין כי טוב יהיה אם להבא תטיב את דרכיך, ידידי. הראל ורבין

מה עם דף פירושונים, נניח כמו זה: שרייק? רנדום 22:44, 6 באפריל 2007 (IDT)
זו הייתה ההצעה שלי מההתחלה ולאורך כל הדרך. Oroo
דף פירושונים נראה לי כמו הפיתרון האידיאלי. הראל ורבין
קורס בנימוסים והליכות נראה לי הפתרון האידיאלי. מר ורבין - איני יודע מה עשיתי שזכיתי לתשפוכת מילולית זו ששפכת כאן למעלה, אך אם מטרתך להטיף לי לגבי היחס למשתמשים וקוד האתיקה, אנא עיין בדברי חז"ל שאמרו "קשוט עצמך, ואחר כך קשוט אחרים". אגב, איני ידידך, וגם לא חביבך. אלמוג 08:31, 7 באפריל 2007 (IDT)
והנה ציטוט גם לך:"תמיד תשמור בזכרון ציטוט לכל מצב, זה חוסך את הצורך במחשבה מקורית." או שאולי לבן אדם שבעצמו כותב במשנה הויקיפדית שלו "אז זהו בערך הכל. זו, יקירי... צריך לתת את המשפט: "מי שגר בבית מזכוכית כדאי שלא יזרוק אבנים." Oroo