שיחת משתמש:Ploni61

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Ploni61, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, דרור 13:21, 24 פברואר 2006 (UTC)

תודה על תרומתך לערך ובמיוחד על הכרזה הנהדרת משנת 1949. אתה נראה לי כבקיא בנושא ואני מעביר אליך שאילתא: מזכרוני האישי כאיש מילואים במלחמת יום הכיפורים, אני יודע כי ב 1בדצמבר 1973, מועד בו היתה אמורה לחול החלפת מדי הקיץ במדי החורף, בוטלה ההחלפה עקב מצב החירום. אני סברתי כי מאז לא חודשו יותר מדי החורף בצה"ל וכך כתבתי בערך. במקור החיצוני "תולדות המדים" המובא בערך, נאמר כי מדי החורף בוטלו בחורף 1978. האם ידוע לך, או שתוכל לבדוק, אלו משתי הגירסאות נכונה. אודה על תשובתך. בברכה, אדר 22:38, 31 מאי 2006 (IDT)


לא מצאתי תשובה לגמרי ברורה, אך הנה מה שמצאתי בנושא באחד האתרים:

Toward the end of 70s there were some significant changes in the IDF rank system. The rank of Rav-Turai Rishon was discontinued, as well as the winter uniform. The only sort of uniform used in IDF becomes the well-known olive/grey (excluding the special dress uniform, wore by the senior army officers during diplomatic missions aboard and the white shirt used by the Navy as a Ceremonial dress).

אני מצרף לדף השיחה של הערך כמה מקורות בנושא.
--Ploni61 13:02, 1 יוני 2006 (IDT)

באותו ענין[עריכת קוד מקור]

  • הקטע באנגלית שציטטת, בצירוף מה שנאמר במקור החיצוני "תולדות המדים" שאוכר בערך "מדי צה"ל", מהווים בעיני ראיה מספקת לכך שמדי החורף בוטלו כליל רק ב1978 . תיקנתי את הערך בהתאם.
  • האתר ברוסית שהבאת את איזכורו בדף השיחה הוא מדהים, יש בו תמונות של כובעים שכבר לא ראיתי מזה עשרות שנים (כגון כובע הסירה לקצינות). מאחר ושפע הצילומים שבאתר מדבר בעד עצמו, אין חשיבות לכך שהוא בשפה הרוסית ואני מציע כי כי תכניס אותו לערך כמקור חיצוני, בצירוף כמה מילות הסבר.

בברכה, אדר 19:03, 1 יוני 2006 (IDT)

מתקפת האיכות על הממשל בישראל מתחילה מחר ואני פונה אליך לאחר ששמת את שמך ברשימה של המעוניינים לתרום. המתקפה תימשך שלושה שבועה ועיקרה שיפור איכות הערכים הקיימים בנוגע לממשל בישראל (מוסדות, משרדים, ארגונים, תפקידים, אישים והיסטוריה) וכתיבת הערכים החסרים (יש לא מעט).
כל אחד יכול למצוא את מקומו במתקפה ולתרום ככל שמתאפשר לו:

  • כתיבת ערכים חדשים בנושאים השונים - ממשלה, הכנסת, רשויות ומוסדות בישראל, משפט בישראל, ערכי רוחב ועוד רבים נוספים.
  • שיפור ושכתוב ערכים קיימים, הגהה, ניסוחים, תבניות, קישורים חיצונים ועוד.
  • הוספת לוגו/תמונה לערכים השונים.
  • השתתפות בפרוייקט משרדים ושרים אשר תפקידה היא קבלת תמונה מלאה ורחבה כולל מידע, היסטוריה, מדיניות ואישים הקשורים למשרדי הממשלה השונים מקום המדינה ועד היום.
  • עזרה בכל נושא אחר.

המטרה של המתקפה היא הגברת איכות הערכים מעבר למידע בסיסי אל עבר ההיסטוריה, המדיניות אשר ננקטה ושונתה ע"י הארגונים או המוסדות השונים וסדר בכל הערכים השונים למען ניווט קל ופשוט ביניהם.

ידוע כי במתקפה הנוכחית על הממשל בישראל מעט קשה יותר לכתוב ערך חדש, כי לא ניתן לתרגם מויקיפדיות זרות, אך ישנם אתרי אינטרנט רבים אשר יכולים לעזור בנושא הממשל בישראל וגם אם מעט קשה, הנושא חשוב מאד ולכן אני מקווה שתהייה הצטרפות רחבה למען השגת היעדים שהוצבו.
תודה מראש לכל התורמים למתקפה!
אסף 13:52, 10 יוני 2006 (IDT)

אות הערכה מטעם הרמטכ"ל[עריכת קוד מקור]

האם תוכל להפנות אותי למקור בו נאמר שהאות ניתן לראשונה ב-2004? DGtal 15:48, 12 יוני 2006 (IDT)

בדקתי את הנושא שוב, ואני מתקן את עצמי: "שנים רבות לא הייתה ידועה צורת האות [עד שהאות ניתן לאל"מ אילן רמון ב-2004], ועד כה טרם הושגה רשימת מקבלי אות ההערכה של הרמטכ"ל." [1] מלבד זאת, ידוע שהוענק בשנת 2005 אות הערכה ליצחק בואניש ז"ל, אלכס דוכן ז"ל ואלכס צביטמן ז"ל, חברי כיתת הכוננות של קריית-ארבע שנהרגו בפיגוע, ואליהו ליבמן, קצין הביטחון של היישוב היהודי בחברון. --Ploni61 18:07, 12 יוני 2006 (IDT)
מעניין. מה דעתך לתקן את הנוסח לנוסח הבא, תוך השמטת כל פרט לא עובדתי (איננו יודעים אם מישהו אות זה לפניו, וכמובן לא לציין "לא הייתה ידועה" שכלול במסגרת "לא ראיתי אינה ראייה"):
בשנת 2004 הוענק אות זה למשפחתו של האסטרונאוט אילן רמון.
רק אציין שהאות הנ"ל לא היה מוזכר באתר צה"ל בפעם האחרונה שבדקתי, וזו כנראה תוספת חדשה. האות גם איננו מוזכר כלל באתר משהב"ט (אך גם לא מוזכר שם צל"ש מח"ט, ועיין דף שיחת הערך). DGtal 01:03, 13 יוני 2006 (IDT)

אנחנו מתקרבים לימים האחרונים של המתקפה, ולפני שמסכמים חשבתי שראוי לבקש מהמשתתפים לתת מאמץ אחרון למתקפה כדי שנספיק כמה שיותר וניתן יהיה לסכם את המתקפה כמוצלחת ביותר. אם כל אחד יקח על עצמו לכתוב 3-4 ערכים או לתקן/להרחיב מספר ערכים זהה (או יותר מזה) מהמתקפה, נעשה התקדמות גדולה אל עבר סיום המתקפה בהצלחה יתרה. בסה"כ עד עתה המתקפה הייתה טובה - נכתבו, שופרו והורחבו ערכים רבים והשתתפו בה מספר לא מבוטל של משתמשים והצלחנו לקדם במאמץ משותף את המתקפה - עם זאת, יש עוד עבודה רבה כדי להשלים את המשימה ולכן אני פונה אישית לכל אחד בבקשה לתת מאמץ אחרון למתקפה לקראת הסוף. בכל מקרה, תודה רבה על העזרה עד עתה! (סיכום יבוא במוצ"ש) בברכה, אסף 23:44, 26 יוני 2006 (IDT).

שלום Ploni61. רק רציתי להגיד תודה רבה על העזרה במתקפה החשובה שזה עתה הסתיימה בתחום הממשל בישראל. תודה רבה על כל עריכה, תרומה, הרחבה, כתיבת ערך או כל עזרה אחרת. אתה יכול לקרוא את הסיכום המפורט הכולל מסקנות למתקפות עתידיות ולהגיב בדף השיחה אם יש לך הערות או הצעות לעתיד. תודה רבה, בברכה, אסף 23:23, 3 יולי 2006 (IDT).

אוסף התצלומים הלאומי[עריכת קוד מקור]

שלום, מנין שהתמונות שהעלית אינן מוגנות בזכויות יוצרים? באתר האוסף, כתוב במפורש שהתמונות מוגנות. אני מסמן את התמונות כחשודות עד הבהרת הנושא, אנא אל תעלה תמונות נוספות עד שהעניין מתברר. תודה, ‏odedee שיחה 14:51, 8 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]

עודדי ראה קובץ:Osef Hatazlumim.PNG. הידרו - שיחה 14:53, 8 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]
תודה. כנראה שהמכתב הזה לא הביא לשינוי הטקסט שם, שלא מציין את היות חלק מהתמונות חופשיות. חבל. ‏odedee שיחה 14:58, 8 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]

שלום, התמונה הנ"ל אינה בשימוש. כדאי לשקול להעלותה לוויקישיתוף. ‏Yonidebest Ω Talk22:46, 14 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]

logo INPA לוגו רָשׁוּת־הַטֶבַע וְהַגַּנִים[עריכת קוד מקור]

קובץ:Rashutg.jpg

Can you tell me please what is the source of this image? thanks

אתה יכול להגיד לי בבקשה מה הוא המקור של התמונה הזאת? תודה

Djampa - שיחה 14:01, 18 בנובמבר 2009 (IST)[תגובה]

מצטער, לא זוכר. מניח שמהאתר הרשמי, או מאיזשהוא מאגר לוגואים. --Ploni61 - שיחה 23:13, 4 בדצמבר 2009 (IST)[תגובה]
מודה לך על תשובתך Djampa - שיחה 12:26, 11 בדצמבר 2009 (IST)[תגובה]