שיחת משתמש:QWERTY

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שיחת משתמש:QWERTY/ארכיון1

שיחת משתמש:QWERTY/ארכיון2

באתר שממנו הורדתי את התמונה נכתב כי השימוש בחומר שבו מותר כל עוד הוא אינו למטרות רווח.
לצערי איבדתי את כתובתו של האתר, אלך לחפשו עכשיו.

ארר אני חושש שיש בעיה קלה עם העניין הזה. בעיקרון ויקיפדיה אינה למטרות רווחיות, אך היא מתירה לאחרים להשתמש בתוכנה למטרות שכאלו, ובכך ע"י העלאת התמונה אנחנו מבטלים את זכויות היוצרים עליה. אני חושב שכדי להיות בטוחים כדאי להעלות את את התמונה מהערך האנגלי. קודם כדאי לבדוק מה בדיוק הרשיון שלהן, ואז נראה. בברכה, גיא 09:55, 8 אפר' 2005 (UTC)

לקחתי אותה מהאתר שלהם פשוט חיפשתי בגוגל iriver וזה מצא לי תאתר

בעניין הכרובים[עריכת קוד מקור]

ראשית תודה על התגובה הידידותית, שמחתי לקבל פידבק חיובי ממך. אודה ואתוודה - אני כל כך דנדש בויקיפדיה שאין לי מושג מה עושים ואיך עושים, אני פשוט זורם עם מה שאני מצליח ללמוד משורות הקוד של כולם...  :)

לגבי הערך כרובים, ראשית אני לא יודע איך להחזיר את זה ל"כרובים" או לפחות להוריד את המינוח האנגלי (אני פשוט משתמש במינוח האנגלי מתוך הרגל...). את הערך שלך אני אשתול בשלי בשמחה (לא הייתי עושה זאת ללא רשות) וגם למחוק אותו - אין לי מושג איך (כן, קראתי את ההוראות אבל אני עדיין הולך לאיבוד פה כי כל דבר ניתן לערוך אז אני עדיין לא יודע איפה ללכת ולאן ולמה...)  :-)

בתודה, Angelus 13:40, 29 אפר' 2005 (UTC)

תמונות מהוויקי באנגלית[עריכת קוד מקור]

היי, אם אתה מעלה תמונה מהוויקי באנגלית, די להוסיף לתיאור את התבנית {{en}}. בברכה, ערןב 14:04, 7 מאי 2005 (UTC)

השם האנגלי כלל נקודה בתוכו, לא יכלתי להעלות בלי לשנות את השם, לכן קישרתי לאנגלית בדרך הפרימיטיבית. גיא 15:07, 7 מאי 2005 (UTC)

שים לב לשאלותי בשיחת משתמש:גילגמש#כפל ערכים?. תודה, מלך הג'ונגל 19:39, 17 מאי 2005 (UTC)

איחוד ערכים[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
השתתפת בדיון אודות איחוד ערכי אשור בדף שיחתי. הדיון עבר לשיחה:אשור. תודה, גילגמש שיחה 18:51, 22 מאי 2005 (UTC)

הי, אשמח אם תעיף מבט על הערך לאחר שהרחבתי אותו, ותביע השגות שיש לך לגביו לפני שאשחרר אותו לרשות הכלל. בתודה מראש --יום טוב 19:23, 28 מאי 2005 (UTC)

ערך משובח. ענייני, אך לא ארוך יתר על המידה. אני חייב לציין שהוא שינה כמעט לחלוטין את דעתי על סולה; הוא תמיד הצטייר בעיניי כרוצחה המתועב של הרפובליקה הנאורה. מכל מקום, מבחינת הגהה לעיתים א' הופכת לה' או נעלמת כליל וחסרים מספר פסיקים. אשר לערך, זכורים לי שני קרבות כירוניאה, אז מומלץ שההפניה תהיה לקרב כירוניאה (86). אני זוכר שהייתה בערך הישן הערה אודות מטרוביוס וסולה. פלוטארכוס תומך בדעה זאת, תשקול להחזיר את השורה לתוך חייו שלאחר הפרישה? ואנא סלח לי על התגובה המאוחרת, אני חי ממגן לבגרות נכון לעכשיו. בברכה, גיא 12:48, 31 מאי 2005 (UTC)

דבר ראשון בהצלחה בבגרויות.

דבר שני תודה על הביקורות החיובית והשלילית מעומק לב, אני שמח שלפחות אדם אחד קרא את הערך. אני בטח שהרבה רומים בתקופה של סולה הסכימו עם דעתך:), אני מקווה שהצלחתי להראות את כל הצדדים באישיותו של סולה, ולא להציג אותו כדמות חד מימדית ורצחנית בלבד. יחד עם זו גילוי נאות, אני מושפע מאוד ממומזן בדעותי על הרפובליקה הרומית, וכפי שאתה בוודאי יודע לנ"ל יש חיבה מיוחדת לשליטים יחידים "שהפסיקו את הכאוס של ימיה האחרונים של הרפובליקה"(לא כמובן שמומזן חס וחלילה בעד שלטון יחיד, להפכך הוא היה בעל דעות נחרצות בעד שלטון העם).

בקשר להערותיך הראשונה בוצעה, והשנייה גם כן, קטונתי מלהתווכח עם פולטרכוס. הסיבה המקורית שהורדתי את המשפט היה בגלל שהוא נראה לי כתוב רע. בהקשר להגהה אני יעבור על הערך עוד מספר פעמים בניסיון לעקר את העשבים השוטים.

בברכה, ובתודה רבה--יום טוב 14:09, 31 מאי 2005 (UTC)

היי גיא, כחובב עתיקות וכמי שכתב על שארל קלרמון-גנו, בטוחני שתמצא עניין בערך הנ"ל. בברכה Magister 11:53, 1 יוני 2005 (UTC)

אכן ערך חביב ומרנין. תודה גם על התמונה והתיקונים בערך על גנו. גיא 13:00, 1 יוני 2005 (UTC)

הי. אתה יכול להעיף מבט על הערך הזה? בתודה מראש --יום טוב 12:26, 13 יוני 2005 (UTC)

לא מבין יתר על המידה בנושא. בעוד שבוע ומשהו כשאגמור עם הבגרויות שלי אני יוצא לספריה כדי לגמור סופית עם המלחמה הפונית ה-2 שהתחלתי כשהצטרפתי. בדרך אבדוק על הברית. גיא
סבבה--יום טוב 14:59, 20 יוני 2005 (UTC)

אני מקווה שאתה מתכוון גם לפצל את הקישורים שמובילים לשם בהתאם... טרול רפאים 12:17, 18 יוני 2005 (UTC)

בוצע. גיא

רשיון תמונה[עריכת קוד מקור]

היי גיא, האם תוכל לכתוב את מקור התמונה הזו בבקשה. מתניה שיחה 11:34, 23 יוני 2005 (UTC)

קישורים לאינציקלופדיה של ארדה[עריכת קוד מקור]

גיא שלום, רן בר-זיק, לאחר פנייה ממני, ביקש שלא ליצור קישור עומק לאינצי' של ארדה. אודה לך אם תסיר את הקישור ששמת במינאס טירית לאינצי'. אמיתי 6 יולי 2005 19:36 (UTC)

אם כבר דיברת עם רן, יש סיכוי לנהירה של טולקינאים לכאן? צ'סשיחה 6 יולי 2005 19:41 (UTC)
כנראה שלא. שלחתי לו דואל וביקשתי שיסדיר את האתר כך שיוכלו לבצע קישורי עומק, אך הוא הגיב תשובה לקונית מאוד. אתה צריך לדבר עם אייתלדאר או עם רונן אדר ולנסות לשכנע אותם לחזור ולהביא איתם המונים. אמיתי 6 יולי 2005 20:06 (UTC)

שר הטבעות[עריכת קוד מקור]

איזה פרויקט לקחת על עצמך, ח"ח! תמיד היה לי איזה חלום לבנות לעולם המופלא של טולקין פינה גם בוויקי, אבל תמיד דחיתי את המועד. אם תצטרך עזרה, ייעוץ או אפילו בקשה לערך בנושא - אתה מוזמן לפני אליי. ברוך תהיה! צ'סשיחה 13:48, 11 יולי 2005 (UTC)

כפי שעולה משם המשתמש שלי, גם אני אשמח לעזור. נדב 13:50, 11 יולי 2005 (UTC)
למה באמת שלא תכתוב עליו באמת? לצערי אין אף יצור שקוראים לו תובל חוץ ממני :-). צ'סשיחה 13:55, 11 יולי 2005 (UTC)
בעצם יש. צ'סשיחה 14:14, 11 יולי 2005 (UTC)
לא פרויקט ולא נעליים, רק כמה ערכים ספורדיים. תודה על ההצעות, אבל חוששני שעד שלא יהיה פה לגיון של טולקינאים לא נוכל ליסד ולו אבן־פינה. המיטב שניתן לעשות הוא לארגן מסגרת כלשהי; לכתוב ערכים היסטוריים/גאוגרפיים כלליים וערכים לדמויות מרכזיות ביותר. גם קצת כרונולוגיה לא תזיק לאיש, ואם תמצאו לנכון לכתוב ערך על העידנים השונים, זה יהיה נהדר.
אבל לפני כל הדברים הללו, צריך ליצור קטגוריות מעבר לקטגוריה:שר הטבעות, לקבוע חוקי תעתיק לשמות, ולקבוע על התרגום המקובל עלינו של הספרים. בברכה, גיא
ראיתי שעבדת היום קשה (סחתיין! ככלל, הערכים שלך יפהפיים) על הערך בני לילית (הארץ התיכונה). אתה מודע לקיום הערך אלף (פנטסיה)?אחיה פ. 18:11, 12 יולי 2005 (UTC)
תודה, אך חוששני שהגבול בין יופי וערכים בלתי־הגוהים שיסחבו את תבנית העבודה למשך חודש או שנים קצת עבה יותר. מכל מקום, כן ראיתי. התכוונתי ליצור הפניה למאמר ראשי מתוך הפסקה אלף (פנטסיה)#האלפים של טולקין. בתודה, גיא

תודה רבה על תיקון התמונה. מתניה שיחה 11:07, 19 יולי 2005 (UTC)

האם תוכל למלא את הפרטים ולשים בדף המשתמש שלך? טרול רפאים 12:52, 28 יולי 2005 (UTC)

חשבתי שלא אהיה בסביבת מחשב לתקופה ארוכה יותר ממה שהתברר לי, אין טעם. גיא

ממלכת החתים[עריכת קוד מקור]

שלום גיא,

ראיתי שסימנת את הערכים הממלכות החתיות החדשות ותולדות ממלכת החתים העתיקה בתבנית מחיקה מהירה, ומחקתי ערכים אלה לבקשתך.

לאחר שמחקתי את הערך הראשון הבחנתי שלפני שהוספת את תגית המחיקה היו בשמות אלה ערכים ממש שכתבת (או השתתפת בכתיבתם) - מדוע החלטת למחוק אותם, אם כך? (רציתי לוודא שלא מדובר בטעות כלשהי) יובל מדר

אני כותב אותם מחדש, והחלוקה בה נקטתי שונה מקודם, לכן פתחתי ערכים חדשים ושמתי את הישנים למחיקה. לא מדובר בטעות. תודה על המחיקה. גיא
טוב לדעת, שמח לעזור. :) יובל מדר

מיזם רומא, האם אתה מעוניין?[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב.

בשבועות האחרונים חלה מגמה לכתוב בצורה מסודרת את ההיסטוריה הרומית. אני אישית מתמקד בערך הרפובליקה הרומית, שנכון לעכשיו רק החלק הראשון יסוד הרפובליקה הרומית נכתב וחלקו השני ביסוס כוחה של הרפובליקה הרומית במאות ה-5 וה-4 לפנה"ס נמצא בשלבי הכנה גבוהים. הרעיון הכללי הוא ליצור ערך על גדול בשם האימפריה הרומית או רומא העתיקה שיתחלק ל4 תת ערכים: המלוכה הרומית, הרפובליקה הרומית, רומא הקיסרית והקיסרות הרומית המערבית. לאור הידע שלך, העניין שהפגנת ותרומותיך הרבות בנושא תהיתי אם תרצה לקחת עליך את כתיבת החלק הראשון, שאת הבסיס הטוב שלו כבר יצרת, של המלוכה הרומית. הדבר הראשון שיש לעשות הוא למזג את הערך רומא העתיקה לתוך המלוכה הרומית לערך אחד ובכך לפנות את השם רומא העתיקה. אם כבר החלת בתוכניות לשפץ את הערך הישן אשמח לשמוע עליהם. בכול מקרה אשמח לשמוע על דעות שיש לך על המיזם. בתודה מראש--יום טוב 19:22, 6 אוגוסט 2005 (UTC)

תוכניות היו גם היו, אבל, למרבה הפלא, אני קצר בזמן נכון לעכשיו וסביר להניח שזה רק יחמיר עם שנת הלימודים, כך שלכתוב ערך ראוי על המלוכה הרומית עם ההקדמות הארכיאולוגיות המתאימות וניתוח רציני לא אוכל. אאחד את הערכים ואנסה להכניס בהם תוכן רציני לגבי ההיסטוריה וההתפתחות של המלוכה, אבל אני לא יכול להבטיח הרבה. גיא 07:04, 8 אוגוסט 2005 (UTC)

מעולה, כול תרומה תתקבל ביותר מברכה, בתודה--יום טוב 12:40, 8 אוגוסט 2005 (UTC)

מצתער להטריד אותך בשנית[עריכת קוד מקור]

אבל אשמח אם תעיף מבט על הערך שכתבתי על קשת וילסון אני לא בטוח בקשר אליו, בעיקר בקשרלכמה מהעדויות הארכיאולוגית, ואשמח עם תביע את דעתך--יום טוב 11:24, 10 אוגוסט 2005 (UTC)

עם ביבליוגרפיה מצוינת כזאת ? וילנאי איש טוב, את נשמתי מזמן מכרתי וקיבלתי את האנצ' החדשה לחפירות ארכי' כתנ"ך שלי. למען האמת, תחום העניין שלי הוא יותר 12,000-לפנה"ס-כזה, אז לא אדע הרבה. על כל פנים, אתה בטוח לגבי השרשרת של קשתות ? אין רק שתיים מהן ? לא היה שם גם איזה חדר ? אפשר להוסיף את האתר הזה : http://www.jerusalemshots.com/Jerusalem_he5-902.html תמונה של הקשת. אני לא ערב בשום אופן לדברי. במקרה הכי גרוע אפשר להוסיף הסתייגות קלה אם אתה לא בטוח במשהו. בדרך הזאת הצלחתי להחדיר עשרות דיעות רדיקליות, מחוסרת בסיס וסותרות כל אקסיומה של הארכיאולוגיה המודרנית אשר בדיתי בשעות שעמום, לערכי ויקיפדיה :] גיא 12:11, 10 אוגוסט 2005 (UTC)
נ.ב: הרגל עצמך לרעיון הגהת המלוכה הרומית - בכוונתי לנסות להאחז בשארית השפיות שלי ולזרוק את זה לחלל הויקי ללא הגהה מיוחדת.
א.זה לא בוינלאי טמונה דאגתי, כמו שהיא טמונה בחוסר בהבנה בנקרא שלי. ב.ממה שהבנתי קשת וילסון היא הגדולה בשורה של קשתות שמרכיבות את הגשר ג. כן היה את חדר החשמונאים או אולם המאסונים או משהו כזה, אבל התעלמתי מזה כי אין לי מושג ד. הוספתי תודה רבה. ה. אתה מושחת באופן בלתי ניתן לשיעור, חשבת לרוץ לראשות הממשלה?ו. תודה רבה על התגובה המהירה

נ"ב אני מוכן מנטלית ונפשית, רק חסר לך תאיית אטרוסקים עם ת'.--יום טוב 12:22, 10 אוגוסט 2005 (UTC)

הוספתי הקדמה להמלוכה הרומית, לפני שאני ממשיך הלאה עם הערך אנה חווה את דעתך, בתודה מראש--יום טוב 15:19, 10 אוגוסט 2005 (UTC)
אני לא מוצא שום פגם. הפתיח מכניס לפרופורציה וגם מציין דברים שאני לא ציינתי. אגב, האם למסקנתי שבידך מומזן יש בסיס כלשהו ? אם כן, אז טוב שכך. לא השתמשתי בו יתר על המידה מפאת עצלנותי. מי יתן ותשרוד את מלאכת ההגהה, גיא 16:52, 10 אוגוסט 2005 (UTC)
כול שלושת הכרכים--יום טוב 17:21, 10 אוגוסט 2005 (UTC)

כמה שאלות בקשר למלוכה הרומית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, נתקלתי בכמה בעיות בערך ותהיתי אם תוכל לפתור לי אותן 1.בהרכב החברה כתבת ש"כוחה האמיתי של הקוריה מוטל בספק, ולפעמים נראה כאופן של תרגום רצון העם עבור המלך, ותו לא." לא הבנתי את המשפט האם התכוונת לאמר שהאספות שימשו כחותמת גומי?

2. בצבא כתבת ש"על כל קוריה רומית הוטל לספק 100 רגלים ו־10 פרשים לצבא, סה"כ של 3300 איש. אומנם לא מדובר בצבא אימתני" אני מתקשה עם המשפט הזה בגלל שאני לא מכיר את סדרי הכוח בתקופה הזו באיטליה, אולוי כוח של 3000 איש נחשב דווקא לכן כוח אימתני באיטלה בתקופה זו? אשמח אם תשפוך אור על זה או תעזור לי לנסח מחדש ת המשפט.

בכל אופן הערך טוב מאוד לדעתי ונהנתי לקרוא אותו, אני מצפה שאסיים לערוך אותו עוד שבוע, ומקווה שהשינוים שעשאה יהו לרוחך. בתודה מראש--יום טוב 19:36, 13 אוגוסט 2005 (UTC)


  1. כן, חותמת גומי. המלך זימן אותם לפי רצונו. לא התקיימו דיונים אמיתיים. המיטב שהם יכלו לעשות זה לאמר כן או לא, בלי להשפיע כלל על רצון המלך. גם האימפריום הוענק דה פאקטו ע"י הסנאט, והובא לאישור של אסיפת הקוריות.
כשהדבר נוגע למלכים האגדיים, העם בוחר במלך והסנאט מאשר, להוציא את תקרית נומה. פריסקוס נאם בפני הפלבים כדי להבטיח אמ מקומו, אבל גם החדיר לסנאט סיעה תומכת-מלוכה. טוליוס נבחר כדי להחליף את פריסקוס הגוסס, ועם מותו הומלך "... ללא התנגדות הסנאט ..." - אין אזכור לדעת העם. סופרבוס השיג את הכתר בהפיכת חצר. חתך כללי של שלושת המלכים שאפשר לשקול את הכתוב עליהם, מראה החלשה כללית של העם לטובת הסנאט עד להכרעתו של הלה גם כן.
לו הייתה לי גישה לוארו ואחרים אולי היה בכוחי לשרטט משהו יותר מדויק ואמין. זכות חקיקה כפי הנראה לא הייתה לאסיפת הקוריות, ואני מאמין שאם היה זה רצון המלך, הוא הצליח לעקוף את האסיפה. בעיני היא או אופיום להמונים בתקופת המלוכה או מוסד עתיק שהוכנע על-ידי המונרכיה או אופיום להיסטוריונים הרומיים. על כל פנים, אשאיר זאת לשיפוטך הטוב.
  1. גודל הצבא ביחס לגודל האוכלוסיה לא מרשים. 3000 איש זה חצי עד שליש לגיון ושביעית צבא סנאטורי. אין לי מספרים, אבל אני מניח שאיחוד של כמה ערים אטרוסקיות, או הליגה הלטינית או ערי החוף היווניות יכלו להעלות צבא הרבה יותר גדול לקרב. הרפורמות של סרוויוס [עליהן שכחתי לכתוב] נתנו את הדחיפה הראוייה לעבר בסוס כוח צבאי ראוי, וגם זה לא בטוח [אני אישית נמנה על תומכי תאוריית הכיבוש על-ידי פורסנה, כנאה משום שקראתי את אני, קלאודיוס יותר מידי פעמים].

חוץ מהטיעונים שהצגתי, קארי תומך באופן כללי בשתי הדעות. אומנם קארי, כבודו במקומו, פרופ' לספרות. הסברתי את עצמי, עכשיו זה בידיך. בהצלחה, גיא 05:28, 14 אוגוסט 2005 (UTC)

בסדר תודה--יום טוב 07:44, 14 אוגוסט 2005 (UTC)

עוד שאלה אחת כתבת שלעם היו אופנים לבטא את רצונו וכוח מינימאלי למימושו, כמו גם זכות הייעוץ למלך, תקן אותי אם אני טועה אבל באספות העם לא רק למלך הייתה זכות דיבור, וזכות היעוץ לא הייתה של הסנאט? בברכה --יום טוב 17:42, 15 אוגוסט 2005 (UTC)

המלך יכל להעניק את זכות הדיבור לנציגים; פשוט לא היו ויכוחים, רק הצעות והצבעות. הסנאט הוא [טכנית] חלק מהעם, אבל בייעוץ התכוונתי לתוצאות ההצבעות בנושאים כמו הכרזות מלחמה, שלום, חנינה, עונשים וכיו"ב. מוחי פועל בדרכים מסתוריות, ואני כותב מהר יותר מאשר שאני חושב, כתוצאה נוצרים משפטי תקבולת ללא קשר לוגי ברור. דומני שיש דפוס גיאומטרי כלשהו לקריאתם, וסבורני שכאשר יעלו עליו יהיה לפרויד מה לאמר על זאת. עד אז, הייתי מדקלם את "הו קיסר, אנו אשר עומדים...", ומקווה שקריאה אקרוסתיכונית תוכיח משיחית  :] בברכה, גיא 18:06, 15 אוגוסט 2005 (UTC)
זה היה מאוד בן הטבע מצידך,אני לא חושב שאני עומד בקצב ההומר שלכם בני הדור הצעיר:) תודה על התשובה --יום טוב 20:47, 15 אוגוסט 2005 (UTC)

כל ביקורת או תהייה על פעולות עריכה, קיצוץ, הרחבה שינוי סגנון וכדומה יתקבלו בברכה, אם הערך במתכנותו הנוכחית סביר בעיינך, שחרר אותו לחלל הויקיפדיה. לסיכום לפי דעתי אתה כישרון לא נורמלי, כול הכבוד--יום טוב 17:27, 16 אוגוסט 2005 (UTC)

טוב, עשיתי שינויים מינימליים והורדתי את תבנית העבודה. אתה נשמע אופטימי מידי. זה היה החלק הקל, בהצלחה בהמשך המיזם. גיא

נחייה ונראה, תודה--יום טוב 08:42, 18 אוגוסט 2005 (UTC)

תל אל פרעה[עריכת קוד מקור]

שלום לך, שמתי לב שמזמן התחלת לעבוד על נושא תל אל פרעה הדרומי בארגז החול שלך ולא הבאת את הנושא לידי ערך בויקיפדיה. לאחרונה התחלתי לכתוב ערך אודות תל שרוחן. אני מבקש את רשותך להשתמש במה שנמצא בארגז החול שלך כדי להוסיפו לערך.אודי 07:55, 25 אוגוסט 2005 (UTC)

אתה מוזמן. הבעיה היחידה היא שאין תל שרוחן. שרוחן היא עיר מצרית שהוזכרה ברשומות של השושלות ה-18 עד השושלת ה-23. אולברייט האמין ששרוחן היא תל אל פארעה, אבל לא היה לו בסיס מוצק לקביעה. אחרים רואים בתל אל עג'ול כשרוחן. אם אתה מוסיף את המידע, ערוך את השורות השניה עד החמישית תחת "החפירות...", מדובר בחומר גלם עם דמיון לכתוב באנציקלופדיה החדשה לחפירות ארכי' בא"י. יש לצידי מעט חומר שאספתי בזמנו, כך שאם יש לך שאלות כלשהן, אולי אוכל לעזור. בברכה, גיא

אני מודע לבעיה שאתה מעלה וגם אתייחס אליה. הענין הוא שתל אל פרעה נשכח והיום הוא נקרא בכל ספר טיולים, בצדק או שלא, תל שרוחן.אודי 09:03, 25 אוגוסט 2005 (UTC)

רשיון תמונה[עריכת קוד מקור]

שלום, אודה לך אם תוכל להוסיף פרטי רשיון לתמונות תמונה:GaugamelaB1.png, תמונה:GaugamelaB2.png, תמונה:GaugamelaB3.png (אני מבין שאתה יצרת אותם, אבל אתה צריך להחליט תחת איזה רשיון אתה משחרר אותן). נדב;

המשתמש לא פעיל עוד. שים על זה רשיון כללי של GFDL גילגמש שיחה 22:37, 21 ינואר 2006 (UTC)
שמתי תבנית:שימוש חופשי מוגן. נדב 06:54, 22 ינואר 2006 (UTC)

תעשה לי ילד ותעדכן את הדף משתמש שלך! --Xyples 23:21, 17 בספטמבר 2006 (IDT)[תגובה]

החלפת רישיון[עריכת קוד מקור]

שלום רב, לאחרונה פנתה אלינו קרן ויקימדיה בעניין הרישיונות שבהם אנו מעלים תמונות, וביקשה להסיר את ההגבלות על העלאת תמונות. אנו סבורים כי גם תבנית:צילוםמשתמש המלווה תמונות שהעלית לוויקיפדיה העברית, מגבילה, ונעדיף שתחליף/תחליפי את הרישיון באחד הרישיונות המפורטים בויקיפדיה:רשימת תבניות/תמונות, כגון רישיון {{Cc-by-sa-2.5}} או {{ייחוס}}, המבהירה היטב את תנאי הרישיון, או {{GFDL}}. לנוחיותך ניתן לאתר את התמונות שהעלת תחת רשיון צילוםמשתמש באמצעות קישור זה.

אם הנך מעוניין/מעוניינת שאנחנו נשנה את רשיון כל התמונות שלך בשבילך, אנא פנה/י חתמי בסוף הדף הזה, תחת הסעיף "צילוםמשתמש". בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk 14:46, 25 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות, שמתי לב כי העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 14:52, 27 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

שלום. התמונה הנ"ל (מערך האימפי) חסרה רשיון, ולכן נאלצתי למחוק אותה. אם תראה במקרה את הודעתי זו, הודע לי ואוכל לשחזר את התמונה כך שתוכל להוסיף לה רשיון מתאים. בברכה, ירוןשיחה 00:21, 29 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

חסרים פרטים חיוניים בתמונות שלך[עריכת קוד מקור]

ראיתי שהעלית תמונות רבות לוויקיפדיה ולוויקישיתוף, ועל פי הגלריה שלך אני מניח שאתה צילמת אותן. הבעיה היא שלא רשמת שום פרט מזהה מלבד תג רישיון, דבר שבפירוש לא מסביר מהו מקור התמונה. עד כמה שראיתי, חלק מהתמונות שהוספת לוויקישיתוף נמחקו, וכל עוד אתה לא רושם את הפרטים החיוניים, כל התמונות בסכנת מחיקה. מה שכן, כאשר תרשום את הפרטים - ונראה לי שכעת גם תצטרך לשכנע את הביורוקרטים של וויקישיתוף שאכן אתה בעל זכויות היוצרים - אשמח לשחזר את כל התמונות שלך אשר נמחקו.

פרטים נוספים תוכל למצוא בדף השיחה בוויקישיתוף - commons:User talk:האיל הניאוליתי

בברכה, יובל י. § שיחה § 17:38, 19 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]

הי QWERTY, נעלמת מהוויקיפדיה לפני כ-10 שנים, לפי הערכים שכתבת, יש לנו תחומי התעניינות דומים. אז מה דעתך לחזור? אני שולחת לך זר פרחים בשבילך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 19:16, 15 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]