שיחת משתמש:Ramiy/ארכיון 4

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

אתה בטוח שהלינק ל"מדד החופש" באתר של העיתונאים ללא גבולות (אם זכרתי את השם נכון) הוא מתאים? הצצתי באתר והוא נראה לי בעייתי במידת מה. הקריטריון שלהם לא מוצא חן בעיני. יש צנזורה ויש צנזורה. בסין נוהגים לירות בעיתונאים החושפים שעוריריות לעומת ישראל שהגיע למקום 92 (מענין מדוע). כל האתר נראה לי בעייתי מאוד ומוטה מאוד נגד ארה"ב ובעלות בריתה. גילגמש שיחה 21:56, 18 ינו' 2005 (UTC)

זה קישור חיצוני שלא תורם הרבה ערך מוסף לקורא, אם נראה לך שאין לו מקום בערך - אני לא התנגד להסרתו.
Ramiy 22:06, 18 ינו' 2005 (UTC)

קאנצלר אוסטריה[עריכת קוד מקור]

לרמי שלום,

נפלת בפח הידוע של ניסיון לקרוא שמות כאילו הם כתובים באנגלית. כתוצאה מכך יש טעויות רבות בתרגום השמות שלך. בגרמנית J יש לקרוא כ"י" sch יש לקרוא כ"ש", ואני מניח שיש עוד. כך לדוגמה: Johann Schober הוא "יוהן שובר" ולא "ג'והן סצ'ובר", Ignaz הוא הוא "איגנץ" ולא "יגנז", "Kurt Schuschnigg" הוא "קורט שושניג" ולא "קורט סצ'וסצ'יגנ" וכך הלאה. אני מציע שתבקש את עזרת משתמש:Harel בתרגום נכון של השמות. אה, ודרך אגב אם תהית מה זה האות המוזרה בסוף השם Dollfuß ובגלל זה השארת את אחד הקנצלרים החשובים בלתי מתורגם, זוהי פשוט S כפולה (שמו דולפוס).

יום טוב אביהו - שיחה 04:56, 20 ינו' 2005 (UTC)
אני אשאיר את הטיפול למביני עניין.
Ramiy 05:58, 20 ינו' 2005 (UTC)

את המשפטים שהסרתי אני כתבתי לפני כשבועיים. המידע שם מאוד שטחי ולא נראה שיכול לעמוד בפני עצמו, אבל אני בכל זאת אחזיר אותו. אגב, אני מנסה כבר שעה ליצור קישור לאתר הבורסה הניגרית ולא מצליח לי. תנסה אולי אתה. www.nse.com.ng

Dudutal 13:32, 21 ינו' 2005 (UTC)

בטיפול.
Ramiy 13:33, 21 ינו' 2005 (UTC)

אני לא מבין. הרי זה ההיפך ממה שאמרת לי לפני יומיים. שאלתי למה צריך לעשות "כלכלת ניגריה" "דמוגרפיה של ניגריה" וכו'. ואתה אמרת שזו המדיניות בויקיפדיה!! האם שינית דעתך?

Dudutal 19:04, 21 ינו' 2005 (UTC)

סליחה שאני מתערב, אך אנסה להסביר. לפי המדניות הנוכחית צריך להיות ערך ראשי מלא ולצידו תתי פרקים שירחיבו על הנושאים השונים, כך אין להעביר את הפרק "גאוגרפיה של X" לערך נפרד, אלא יש לכתוב ערך רחב בהרבה על גאוגרפיה של X שלא יפול בהיקפו מהיקף הערך הראשי למדינה זו כולל תתי הפרקים האחרים. ראה למשל מקרה של ספרטה והיסטוריה של ספרטה. גילגמש שיחה 19:13, 21 ינו' 2005 (UTC)
או שלא הבנת או שלא הסברתי את עצמי טוב.
יותר חשוב שהערך הראשי של המדינה יהיה מלא. חשוב לציין שבערך הראשי של המדינה (נגיד ניגריה), אני רושמים רק מידע כללי, לא מתעמקים בכלכלה של ניגריה, לא בגאוגרפיה שלה ולא בהיסטוריה שלה. הערך ניגריה, אמור להכיל קצת מכל נושא.
בשלב מאוחר יותר, כשיש קצת מהכל, אז אפשר להתחיל לרחיב. כך למשל עשיתי באוזבקיסטן, אחרי שמלאתי את המאמר הראשי בתוכן הלכתי והרחבתי מאמרים משניים כמו היסטוריה של אוזבקיסטן, גאוגרפיה של אוזבקיסטן, דמוגרפיה של אוזבקיסטן וכך הלאה.
Ramiy 19:14, 21 ינו' 2005 (UTC)

או.קיי. זה לגמרי הגיוני. הוספתי לכל ערכי הקטגוריה "כלכלה של מדינות" את אתר הבורסה שלהן. זה דבר שאין בויקיפדיות זרות, אז חידשנו משהו.

Dudutal 06:55, 22 ינו' 2005 (UTC)

המנונים לאומיים[עריכת קוד מקור]

היי. קצת קשה לי לעקוב לאיזה מבנה קבוע אתה חותר בשמות ההמנונים הלאומיים. בכל מקרה, שים לב שכדאי לדאוג שבקטגוריה הם יהיו ממויינים לפי סדר הגיוני כלשהו, או לפי שם ההמנון או לפי שם המדינה. בברכה, ערןב 16:09, 21 ינו' 2005 (UTC)

עם תשים לב, מי שתרגם את השמות מאגלית לעברית לא סידר אותם לפי א"ב עברי אלא השאיר את הכל איך שזה.
כדי שלא יהיה בלאגן, בתחתית העמוד יצרתי טבלה של המנונים שכבר קיימים בויקי העברי ושם אני מסדר כל המנון חדש שנוצר כאשר המיון הוא לפי א"ב עברי.
Ramiy 16:13, 21 ינו' 2005 (UTC)
יש לי תחושה שאנחנו לא מדברים על אותו דבר. אני מכיר את העמוד שאתה מדבר אליו, אבל אני התכוונתי לcategory:המנונים לאומיים. במצב הנוכחי רוב ההמנונים מצטברים תחת האות ה"א. בברכה, ערןב 01:35, 23 ינו' 2005 (UTC)
אף פעם לא שמתי לב לזה, באמת יש שם בלגאן. אני אטפל בזה.
Ramiy 06:08, 23 ינו' 2005 (UTC)

הצבא הלבן הוא לא צבא של מדינה לשעבר. גילגמש שיחה 09:07, 23 ינו' 2005 (UTC)

או.קיי.
Ramiy 09:08, 23 ינו' 2005 (UTC)

בעיית הניווט בויקי ועיצובו של העמוד הראשי[עריכת קוד מקור]

שלום,
ראה בבקשה את הצעתי לשנות את עיצוב העמוד הראשי ולפתור את בעיית הניווט והפורטלים במזנון. תודה. גילגמש שיחה 09:26, 24 ינו' 2005 (UTC)

אני כבר שני צעדים לפנייך, הבאתי לך תשובה במזנון לפני כמה שניות!
Ramiy 09:29, 24 ינו' 2005 (UTC)

השלמת רשימת המדינות[עריכת קוד מקור]

היי רמי. הוספתי אתמול את פיג'י. אנא הוסף אותו לרשימת המדינות (אני פשוט לא רוצה להפריע לך אם אתה באמצע עריכת הדף). אנחנו צריכים למצוא רשימה רשמית של מדינות העולם (אולי יש באתר האו"ם למשל?) כדי לקבל תמונה ברורה של הערכים שחסרים. אני אנסה לחפש גם בעצמי. בברכה, ערןב 10:16, 24 ינו' 2005 (UTC)

אוקיי, מצאתי את מסמך ה-pdf הזה באתר האו"ם. 268 מדינות וטריטוריות. יש לנו עוד עבודה :) ערןב 10:25, 24 ינו' 2005 (UTC)
אתה לא יודע כמה זמן חיפשתי את הרשימה הזו! זה בדיוק מה שאני צריך כדי לסדר את הבלאגן!
Ramiy 23:10, 27 ינו' 2005 (UTC)

סדר ואחידות[עריכת קוד מקור]

היות ואתה יצרת את הפורטל של מדינות העולם, אני פונה אלייך בענין זה. לדעתי הקט' של המדינה צריכה לשמש שער לכל הערכים שקשורים למדינה ושכולם עם יוצאים קטנים מהכלל יהיו בתת קטגוריות. תת הקט' הראשיות הן

גאוגרפיה של X
היסטוריה של X
פוליטיקה של X
עם של X
תרבות של X וכו.

המידור הזה איננו שרירותי, הוא עוזר לקורא לנווט בין הקטגוריות. למשל אם הוא נכנס לקט' "גאוגרפיה של מדינות" יש לו רשימה של תתי קטגוריות. הדבר הזה יעזור גם בעיצוב הפורטלים עם הלינקים לקט' בלבד ולא לערכים סטטיים שאי אפשר לעדכן מפאת העומס הרב. הרי זה לא הגיוני לשכתב את הפורטל מדי 3 חודשים. בנוסף הקט הראשית משמינה מרב ערכים וזה מקשה מאוד על מציאת החומר. מה הטעם בקט עם 400 ערכים? וזה יקרה יום אחד. אולי עוד שנה אולי עוד שנתיים. כשאני הצטרפתי היה לנו קצת יותר מ-4,000 ערכים. הכפלנו את הכמות פי 3 תוך פחות משנה. זה אומר שבעוד שנה מעכשיו יהיה לנו 50-40 אלף ערכים. צריכים לבנות על יסודות יציבים ולא להזכר בועד שנה כשיש עשרות אלפי מאמרים שצריך לשנות להם את הקט'.

גילגמש שיחה 15:06, 25 ינו' 2005 (UTC)

הזמנה להשתתף בקביעת חוקי הדיון[עריכת קוד מקור]

זוהי הצבעה מיוחדת, הקובעת את חוקי הפרלמנט. הצבעתכם חשובה, אנא השתתפו בהליך זה. נא לא לפתוח דיון על כל סעיף וסעיף ולהסתפק בהערת שוליים בלבד.
על הפרק עומדים 4 סעיפים - 1. מינימום משתתפים לקביעת תוקפו של הדיון. 2. זמן מינימום להצבעה. 3. פרק זמן מינימלי לדיון חוזר 4. הצבעות הדורשות רב מיוחס.

אחרי קבלת הנוהל החדש כל ההצבעות יתקיימו במזנון. אפשר לעקוב אחרי ההצבעות ב-רשימת הצבעות. לא ישלחו עוד בזמנות אישיות להצבעה בדיונים. מי שירצה להשתתף יהיה חייב לעקוב אחרי רשימת ההצבעות

להצבעה --- > ההצבעה

הבהרה בנוגע לשימוש בלשון זכר: כדי למנוע סרבול מיותר, וכמקובל בשפה העברית, ננקטת לעיתים לשון זכר בהתייחסות אל כלל הגולשות והגולשים ובמתן שמות לערכים. אנא קבלו זאת בהבנה.


בברכה,

גילגמש שיחה

אפריקה, אירופה ומדינותיהן[עריכת קוד מקור]

למה אתה מחזיר את המדינות לערך הראשי? מדובר ברשימה בלבד. גילגמש שיחה 22:35, 27 ינו' 2005 (UTC)

ידעתי שזה אתה!
תראה מאמר נפרד עושים רק כאשר המאמר מוסיף ערך מוסף. הפיצול שעשית יוצר ערך חדש ללא שום ערך מוסף.
מלבד זאת, בזמנו כשעבדתי על היבשות השונות ניסיתי ללכת לפי הקו של הויקי האנגלי ואצלם זה לא מופרד.
עוד נקודה היא שהפיצול יוצר מצב בו ערך אחד יפה ושלם כמו אפריקה מפוזר נורא על פני שני ערכים (ואולי בעתיד אף יותר), וזה מקשה על איסוף המידע לחוקר שירצה לבל מידע על הערך. רצוי לבנות ערך גדול ומקיף, וכשהוא יהיה יותר מדי ארוך (כמו דבש), אז ללכת ולפצל אותו למאמרי משנה. היבשות הן כל לא ארוכות ולכן אין לפצלן!
Ramiy 22:40, 27 ינו' 2005 (UTC)
לדעתי זאת טעות. רשימת המדינות לא קשורה כל כך לערך ואני זקוק למאמר זה לצורך הפורטל שאני בונה. אגב, מה דעתך על ביטול הפורטלים? האם אתה תומך או מתנגד? בנוסף אשמח לשמוע את דעתך על שכתובו של פורטל ההיסטוריה (החלפת כל התוכן הנייח בקט' והחלפת המאמר המומלץ, החדש והמבוקש בתבנית). ראה בנושא זה את שיחת משתמש:דורית#פורטלים. אשמח לשמוע את דעתך. גילגמש שיחה 22:45, 27 ינו' 2005 (UTC)
ראשית, אני בעד הפרדת הפורטלים מהקטגוריות, תמכתי כמה וכמה פעמים ביוזמה שלך כיוון שזה מקל על השימוש בקטגוריות ומוריד פלאים את זמן העלאת העמוד.
לגבי "רשימת המדינות לפי יבשת", אתה יכול ליצור רשימות חדשות אבל ללא הסרתן מערכי היבשות כיוון שכאשר נותנים מידע על היבשת כלשהי החלוקה מדינית היא נושא מאוד חשוב והסרתו/העברתו מערך כמו אפריקה (שהוא דל בכל מקרה) רק תזיק לערך ותיתן רושם שהוא "עוד אחד מאותם קצרמרים".
אני מאוד מסכים איתך בנושא הפורטלים אבל לחלוטין לא מסכים איתך בנושא היבשות.
Ramiy 22:52, 27 ינו' 2005 (UTC)
לגבי יבשות הבנתי את עמדתך. אני לא מסכים איתך, אך לא אתווכח. זהו ויכוח על לא כלום היות ואין לי כוונה מיידית להרחיב את הנושא. מה דעתך לגבי ביטול הפורטלים והשכתוב? האם הוא מוצלח? גילגמש שיחה 22:57, 27 ינו' 2005 (UTC)

רעיון מעולה שהיה צריך לעשות אותו לפני הרבה זמן. אגב, יצרתי קטגוריה לפורטלים כדי שיהיה קל לנווט בינהם, תכניס את הפורטל החדש שלך לשם. (אגב עניתי לך ולדורית בשיחת משתמש:דורית)

אם אתה צריך עזרה ממני בכל הקשור לפורטלים, אני אשמח לעזור. ועוד עצפה לפני שאתה נוקט פעולה, תיצור מדריך קצר בו יהיו קווים מנחים של הפורטלים החשדים ומה אתה רוצה שיהיה בהם - למשל לא ערכים ספציפיים אלא קטגוריות, למשל שיהיה דיאמי ולא סטטי -> מאמר מומלץ (שבועי או חודשי), חדשות, עובדות וכו...

ואם אתה שואל אותי יש לשנות את עיצוב הפורטלים גם מבחינת המראה החיצוני (הכוונה לא לתוכן אלא לצבעים ולצורות).

Ramiy 23:05, 27 ינו' 2005 (UTC)

זה כבר לא אלי. קיבלתי את רעיון המדריך הצרה היחידה היא חוסר זמן. אני עוסק בדברים רבים מדי בו זמנית ובקושי מצליח לעשות משהו, למרות שיש לי בין 200ל-300 עריכות ביום בזמן האחרון. אשמח מאוד אם תכתוב את המדריך הזה. גילגמש שיחה 23:08, 27 ינו' 2005 (UTC)
או קיי נראה אם יהיה לי זמן.
בכל מקרה לילה טוב, אני קם מוקדם לעבודה מחר, נמשיך את השיחה בפעם אחרת
Ramiy 23:13, 27 ינו' 2005 (UTC)

קטגרויות עם ספרה בתוכן[עריכת קוד מקור]

שלום

אנא הפסק מייד לשים קטגוריות כמו קטגוריה:המאה ה-2 לפנה"ס. משום מה קטגוריות שבשמן יש מספר גורמות לי ולעוד משתמשים לכך שלא נוכל להיכנס לאף קטגוריה מערך בה יש רטגוריה כזו.

תודה eman 00:46, 1 פבר' 2005 (UTC)


ידוע, פשוט הייתי בשוונג של קיטלוג קטגוריות ולא שמתי לב למספרים... :-)
Ramiy 00:47, 1 פבר' 2005 (UTC)

פורטל מדינות העולם[עריכת קוד מקור]

שלום,
פורטל מדינות העולם יהיה פורטל משני של פורטל הגאוגפריה ויש להתאימו למבנה החדש - גלישה בעזרת קטגוריות ולא ערכים סטטיים. רובו של הפורטל מתאים לגישה זו, אך הדגלים חורגים ממנה בצורה קיצונית. מה הטעם לתת 200 דגלים בפורטל? אני מציע לבנות עמוד נפרד, מעין, "גלריה של דגלים" בה יופיעו הדגלים של כל המדינות, גלריה נוספת ל"דגלים של STATES וטריטוריות" וכך הלאה. היות ומספרם עצום (רק בארה"ב יש 50) ואי אפשר לתת מקום ל-1000 דגלים בפורטל, אני מציע לתת דוגמית של נניח 5-10 דגלים של המדינות העיקריות, נניח שתי מדינות מכל יבשת, ואת היתר למחוק ולהשאיר רק את ההפניה לקט'. אם יש לך הצעות בנוגע לפורטל:גאוגרפיה אשמח לשמוע. תודה. גילגמש שיחה 15:20, 1 פבר' 2005 (UTC)

אתה שם לב שאתה מרוקן מתוכן את הפורטל שבניתי???
מצדי אתה יכול לעשות כמה פורטלים שאתה רוצה, ופורטל גאוגרפיה הוא תוספת חשובה לכל רעיון הפורטלים אבל שזה לא יבוא על חשבון פורטל המדינות אותו בניתי ואותו אני מדעכן באופן קבוע.
Ramiy 16:21, 1 פבר' 2005 (UTC)
אתה רוצה להשאיר את הדגלים? רציתי להוריד רק את הדגלים. מדוע לדעתך הדגלים חשובים כל כך ומדוע לא להפוך את הדבר הזה להפניה? אני לא מרוקן את הפורטל שלך מתוכן, להפך. יש הרבה מאוד נושאי משנה - היסטוריה, ג"ג, תרבות וכו של מדינות. זה דווקא חשוב שיהיה בפורטל. דגל הוא משהו משני ביותר, ואתה נותן לו במת כבוד מרכזית כל כך. לא ברורה לי ההתעקשות הזאת. גילגמש שיחה 16:26, 1 פבר' 2005 (UTC)
ראשית כל הפורטלים ריקים ולא מעניינים. כשבניתי את הפורטל נקודת המוצא הייתה למשוך גולשים אליו ותמונה שווה אלף מילים. לכן אני לא רוצה להסיר את הדגלים משם. בנוגע לערך נפרד שהוא כולו גלריה של דגלים - כבר בניתי אחד כזה בארגז החול שלי.
Ramiy 16:49, 1 פבר' 2005 (UTC)

אני מבקש ממך להמשיך את הדיון בדף שיחה אחד. אי אפשר לרדוף אחרי 8 דפי שיחה. לגופו של ענין. אם אתה תמשיך לעדכן את הפורטל, אין לי בעיה עם עיצובו הנוכחי. את ענין הדגלים אני לא מקבל, אבל זה לא משנה. אם אני משאיר לך את הפורטל, תעשה בו מה שתרצה, אבל אני צריך את הקט' שציינתי לניווט. תוסיף אותן בבקשה. ואולי תשקול לצמצם את כמות הדגלים. כרגע יש שם יותר מ-100 דגלים כמות קטנה יותר גם כן תתן תמונה יפה. בקשר לרעיונותי לפורטלים - צדקת, העיצוב החדש אמור לגרום לכך שלא יהיה צורך בעדכונו הקבוע כי הוא בלאו הכי מפנה לקט'. גילגמש שיחה 16:56, 1 פבר' 2005 (UTC)

אתה לא הבנת אותי, הפורטלים לא אמורים להיות סטטים אחרת הם לא מעניינים וישכחו מהר מאוד.קח לדוגמא את פורטל הספורט בויקי הגרמנית זה פורטל חי שכל הזמן משתנה. יש שם תחרויות וכותרות ומאמר מומלץ. ככה אמורים להיראות כל הפורטלים. אבל מה לעשות אף אחד לא מעניין אותו גאוגרפיה ולכן גם לא יהיה שם עדכון יומי (אולי חודשי). במדינות לעומת זאת אני מוכן לעשות זאת - עדכוני "הידעת", "מאמר מומלץ" וכו...
Ramiy 17:03, 1 פבר' 2005 (UTC)
אתה שוכח משהו קטן בהצגתך - בויקי הגרמנית יש 200,000 ערכים ומאות ויקיפדים. כאן יש בקושי כמה עשרות ורק 15,000 ערכים. אני עובד עם הכלים שיש לי. אני לא יכול לעקוב אחרי 20 פורטלים ולא מצפה מאף אחד אחר שיעשה את זה. לכן אני עובר לעיצוב על פי קטגוריות. בקשר לפורטל שלך, קיבלתי את הצעתך. אני לא נוגע בפורטל. הוא מודגר סורר יחד עם הפורטל של דורית. גילגמש שיחה 17:22, 1 פבר' 2005 (UTC)

סטטיסטיקה[עריכת קוד מקור]

אמרת שהסטטיסטיקה מתעדכנת כל חודש, אבל הנה, אנחנו בפברואר והיא לא התעדכנה. גילגמש שיחה 23:09, 1 פבר' 2005 (UTC)

תעיף בבקשה מבט בפורטל החדש. אם יש לך הצעות, אשמח לשמוע. אנא אל תשנה את מבנה הפורטל, הוא הותאם לאוטומטיזציה מלאה. כמו כן, אשמח אם תסכים להוציא את רשימת המאמרים המומלצים, החדשים והמבוקשים לתבנית חיצונית. לדעתי ככה יהיה קל יותר לעדכנן. לדגומא ראה ויקיפדיה:פורטל/מעקב אחרי הפורטלים. גילגמש שיחה 09:23, 2 פבר' 2005 (UTC)

דבר גאוני מה שעשית שם!!!
Ramiy 19:28, 2 פבר' 2005 (UTC)

בקשת עזרה[עריכת קוד מקור]

שלום,
פתחתי את קטגוריה:הנגב וקטגוריה:ישובים בנגב. אשמח אם תעזור לי למיין את המאמרים המתאימים. אני קצת עסוק עם שכתוב הפורטלים לרגל השקתו הקרובה של העמוד הראשי החדש, כך שאין לי זמן לקטלג את כולם בעצמי.
נ.ב. אני חושב שיש לפתוח קטגוריות דומות לאזורים נוספים בארץ.
גילגמש שיחה 11:37, 3 פבר' 2005 (UTC)

לדעתי זה מיותר, כל הפיצולים שלך. קודם פיצלת הפורטל גאוגרפיה את ההרים לפי יבשות, ואז את הרי הגעש לפי יבשות. זה יוצר יותר מדי סרבול ומשייכים ערכים ליותר מדי קטגוריות.
לדעתי יש להכניס את הנהרות, ההרים רק לערכי המדינות (מדינה: גאוגרפיה), וכנ"ל גם עם הישובים בנגב, שהכל ישאר ב"ישובים בישראל". בצורה הזו יותר קל להתמצא בקטגוריה כי אם אני מחפש ישוב אני מחפש בקטגוריה לפי א"ב ולא צריך לבדוק מספר קטגוריות כמו "ישובים בנגב", "ישובים בערבה", "ישובים במרכז", "ישובים בגולן", ישובים בגליל", וכו...
Ramiy 18:08, 3 פבר' 2005 (UTC)
יהיה קטלוג כפול. ההר יופיע גם בהרים, גם בהרים לפי יבשות וגם בהרים לפי מדינות. כנ"ל לגבי ערים. אתה יודע כמה ישובים יש בארץ? אלפים. גילגמש שיחה 18:12, 3 פבר' 2005 (UTC)
כבר ניהלנו דיון דומה בעבר לגבי הבעיות שזה יוצר. הקטגוריה הראשית של ישבוים בישראל תתרוקן מתוכן ובתוכה יהיו רק 5-10 קטגוריות משנה של ישובים לפי אזורים. האם זה בסדר מבחינתך?
Ramiy 18:21, 3 פבר' 2005 (UTC)
למה תתקורקן מתוכן? יהיה קטלוג כפול גם אל הקט' הראשית וגם לאזור גאוגרפי. אני לא רוצה להריץ את הקורא בחיפוש אחרי קיבוץ מסכן בגליל. גילגמש שיחה 18:24, 3 פבר' 2005 (UTC)
הבנתי אותך, אם כך אז זה בסדר. ואם כבר הולכים לעשות את זה ככה, אז קודם צריך ליצור את קטגוריות המשנה ("ישובים בנגב", "ישובים בערבה", "ישובים במרכז", "ישובים בגולן", ישובים בגליל", וכו...) כדי שיהיה מאיפה להתחיל. ורק אז להתחיל להנות את הישובים השונים לקטגוריה הרלוונטית. אגב, אפשר לצרך את Apollo הוא מאוד חזק בקטע של הקטגוריזציה.
Ramiy 18:42, 3 פבר' 2005 (UTC)
כן, זה רעיון טוב לצרף אותו וכמובן שיש להדגיר את הקטגוריות המתאימות. גילגמש שיחה 18:49, 3 פבר' 2005 (UTC)

ניסיתי למצוא חלוקה גאוגרפית של ישראל בויקי ולא מצאתי שום דבר, גם גוגל לא הניב תוצאות רצויות, הדבר היחיד שמתקרב למה שחיפשתי זה חלוקה לפי מחוזות:

החלוקה נחוצה כדי ליצור את הקטגוריות, יש לך רעיון מאיפה ניתן להשיג אותה? Ramiy 19:03, 3 פבר' 2005 (UTC)

תנסה באתרים ממשלתיים. למשל האתר של הלמ"ס. גילגמש שיחה 19:07, 3 פבר' 2005 (UTC)

בנושא זה ראה את ועדה מחוזית לתכנון ובניה

חלוקה לפי מחוזות ולא לפי אזורים גאוגרפיים[עריכת קוד מקור]

תראה גלגמש הגעתי למסקנה שיהיה הרבה יותר פשוט לחלק את הישובים השונים לפי המחוזות השונים ולא על פי אזורים גאוגרפיים כמו ה"נגב", "גולן", "גליל" וכו...

יתרה מזו, כבר יש לנו רשימה מוכנה של הישובים בכל מחוז בערכים שציינתי להעיל. מה אתה אומר?

Ramiy 19:24, 3 פבר' 2005 (UTC)

כן, זה רעיון נהדר. אפשר לציין בקט' בשורה קצרה איפה שוכן אותו מחוז במדינת ישראל על מנת למנוע בלבול. גילגמש שיחה 19:25, 3 פבר' 2005 (UTC)
כמובן שיש לצרף לקט' זו גם מאמרים נוספים שלאו דווקא קשורים לג"ג כמו האופרה הקלה בנגב. גילגמש שיחה 19:26, 3 פבר' 2005 (UTC)
שינית את שמות הערכים ל"יישובים במחזו המרכז" במקום "מחוז המרכז", כיוון שהערים מכילים רשימות ישובים במחוז ולא ערכים המתארים את מחוז עצמו.
Ramiy 10:39, 4 פבר' 2005 (UTC)

פורטל כלכלה[עריכת קוד מקור]

האם אתה מטפל גם בפורטל כלכלה או שאתה רוצה שאני אשכתב אותו? גילגמש שיחה 08:20, 6 פבר' 2005 (UTC)

"מטפל" זה בעייתה להגיד. אני יצרתי אותו ומדי פעם אני בודק ומשנה פה ושם בהתאם להתקדמות כתיבת הערכים בתחום, אבל הידע שלי בתחום הוא לא כה גדול ומסתכם רק בקורסים בכלכלה במסגרת התואר ומה שקראתי פה ושם.
Ramiy 09:37, 6 פבר' 2005 (UTC)

מדינות שהתקיימו בעבר[עריכת קוד מקור]

לדעתי נכון להוסיף גם את סין לרשימת המדינות שחדלו מלהתקיים. למדינה היסטוריה ענפה בת 6,000 שנים, תרבות מפותחת מאוד וכל מה שמגדיר מדינה בימינו. היא היתה מדינה לכל דבר שחדלה להתקיים למעשה ב1 באוקטובר 1949 עם ההכרזה על הקמת הרפובליקה העממית של סין שהפכה לישות נפרדת מהרפובליקה הסינית. לשיקולך, אסף.צ 21:38, 17 פבר' 2005 (UTC)

אני לא מסכים. זה קצת כמו לטעון שצרפת הפסיקה להתקיים עם הקמת הרפובליקה.
עם סין זה לא שהמדינה הפסיקה להתקיים, אלא שיש שתי מדינות שטוענות שהן המדינה הזו. eman 03:11, 18 פבר' 2005 (UTC)
אני די מסכים עם EMAN.
Ramiy 06:21, 18 פבר' 2005 (UTC)

הצבעת מחיקה[עריכת קוד מקור]

רמי שלום, שמת לערך ירידים ותערוכות תבנית VFD אך לא פתחת דף להצבעות מחיקה. לתשומת לבך. בברכה John Doe 12:16, 20 פבר' 2005 (UTC)

שים לב למצבו הבעייתי של הערך, כפי שגדי העיר במזנון שש"ז 17:47, 23 פבר' 2005 (UTC)

שמתי לב, אני אתקן אותו.
Ramiy 17:54, 23 פבר' 2005 (UTC)

שלום,
שים לב בבקשה לשאלתי בשיחת קטגוריה:ערים עתיקות. גילגמש שיחה 19:51, 27 פבר' 2005 (UTC)

אז מה אתה מציעה? לא ליצור את הקטגוריה הזו?
Ramiy 19:55, 27 פבר' 2005 (UTC)
כן. אחרת יש כפילות עם קט' ערים. אפשר ליצור קט "ערים עתיקות שנהרסו" ואז אין כפילות. גילגמש שיחה 19:57, 27 פבר' 2005 (UTC)
טופל.
Ramiy 20:07, 27 פבר' 2005 (UTC)