שיחת משתמש:RimonLV/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום RimonLV, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, כובש המלפפוניםשיחה 14:16, 9 במרץ 2019 (IST)

ה' בהווה לעומת ש' בעבר[עריכת קוד מקור]

היי,
בדף טיוטה שאתה עובד עליו כרגע כתבת את המילים הבאות:
"העדויות הנגבו מבכירי הממשל של טראמפ..."
שים לב שה-ה' הזאת משמשת אך ורק להווה: העדויות הנגבות, המשפט הנדון, וכו'. כאשר מדובר בזמן עבר (כאן, העדויות כבר נגבו), משתמשים ב-ש': העדויות שנגבו, המשפט שנדון... וכו'. אלדדשיחה 12:24, 20 באוקטובר 2019 (IDT)

אלדד, תודה על התיקון! RimonLV - שיחה 12:27, 20 באוקטובר 2019 (IDT)
בשמחה! ותודה לך, על הערך העתידי! אלדדשיחה 12:29, 20 באוקטובר 2019 (IDT)

ראשית, כל הכבוד על כתיבת הליך ההדחה של דונלד טראמפ! רציתי להסב את תשומת ליבך (ועל הדרך, גם של Wikiped201820)-כפי שמצוין בויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים, "ראו גם" נועד לערכים רלוונטים בתוך ויקיפדיה בעוד "קישורים חיצוניים"...לקישורים חיצוניים Hummingbird° כולי אוזן ° יש לך הודעה 19:41, 8 בפברואר 2020 (IST)

מתי בדיוק קישרתי ערך בקישורים חיצוניים? Wikiped201820 - שיחה 21:14, 8 בפברואר 2020 (IST)
Wikiped201820, כאן הייתה הזדמנות לתקן ‏Hummingbird° כולי אוזן ° יש לך הודעה 22:53, 20 בפברואר 2020 (IST)

היי, לפי בדיקתי נראה שאין לך זכות הצבעה כרגע. העברתי את דבריך לפסקה המתאימה בדף ההצבעה. בברכה Ronam20 - שיחה 10:47, 13 במאי 2020 (IDT)

היי, תודה, לא הייתי בטוח. איך ניתן לבדוק את מספר העריכות? RimonLV - שיחה 10:50, 13 במאי 2020 (IDT)
הדרך הכי פשוטה היא להתקין סקריפט לבדיקת זכות הצבעה: לחיצה על העדפות בסרגל העליון > לשונית גאדג'טים > בחירת סקריפט לבדיקת זכות הצבעה > שמירה. זה מוסיף לך לסרגל בצד ימין קישור לבדיקת זכות הצבעה כשאתה נמצא בדף המשתמש שלך (ובדיקת זכות הצבעה של אחרים כשאתה בדף המשתמש שלהם או בדף השיחה שלהם). Ronam20 - שיחה 11:21, 13 במאי 2020 (IDT)

תמיכתך במחיקת הערך על רומן זאיקין[עריכת קוד מקור]

היי RimonLV, ראשית, אבקש להודות לך על תרומתך הרבה לויקיפדיה. התרשמתי בעיקר מהערכים המפורטים העוסקים בפרשיות דונלד טראמפ, אז שאפו גדול! שנית, ראיתי שהשתתפת ביממה האחרונה בהצבעה העוסקת בשאלת מחיקת ערך העוסק ברומן זאיקין, חוקר אבטחת מידע מוכר מאד בישראל שבעיני רבים נחשב גם לחוקר המוביל בישראל. ראיתי את תיבת המחיקה באיחור ובשל כך רק אמש בשעות הלילה כתבתי את נימוקיי להשארת הערך. בחודשים האחרונים אני משקיע שעות רבות ומאמץ רב בכתיבת ערכים בתחום אבטחת המידע בויקיפדיה (מוזמן להיכנס לדף השיחה שלי), אני עוסק בתחום הזה ואני מאמין שהוא לוקה בחסר בויקיפדיה העברית, למרות שמדובר באחד מהתחומים המשפיעים בעולם בשנים האחרונות. אשמח אם תקרא את נימוקיי בדף המחיקה, תחשוב שוב על הנושא ותתמוך בהשארת הערך. אבהיר: אני נלחם על ערך זה כל-כך, שכן אני רואה אותו כביטוי לחשיבות התחום בויקיפדיה ואת מחיקתו כפגיעה קשה במאמציי להפיח חיים בתחום זה בויקיפדיה העברית. אם חוקר אבטחת מידע שבעיני רבים נחשב למוביל בישראל ולכו"ע הינו מהמובילים בישראל לא זכאי לערך, אז מי כן? בזמן שאומנים ואישי ציבור זוכים לערך עם קריטריונים מאד מקלים, מן הראוי שיינתן מקום של חשיבות גם בתחום אבטחת המידע, לכל הפחות לאלו שמוכרים ומשפיעים בתחום. תודה וערב נעים, Eliya339 - שיחה 19:09, 21 במאי 2020 (IDT)

היי Eliya339, קודם כל תודה כל המילים החמות והפניה אישית. קראתי את כלל הנימוקים שנמסרו לשמירת הערך והחלטתי לא לשנות את הצבעתי בינתיים, להלן הסיבות: 1) הערך בעיני דל, וייתכן כי האיש רב פעלים אבל הערך, כפי שהוא כתוב כרגע, לא משקף את הרמה המתאימה לדעתי. 2) אם המטרה היא קידום תחום הסייבר, אז תמוה בעיני שנכתב ערך (בתשלום) על אדם אחד בתחום, ולא על המכללה בעלת אלפי התלמידים שהוא מלמד בה. אם התחום משמעותי כפי שמתארים אותו יש רשימה ארוכה של נושאים שצריך לעסוק בהם לפני שיוצרים ערכים על אינבדואלים. RimonLV - שיחה 19:39, 21 במאי 2020 (IDT)
היי RimonLV, ברשותך, אתייחס לתגובתך, כי מהנימוק השני שלך נדמה לי שלא ממש הבנת את דבריי. ביחס לאחד, מסכים איתך שהערך דל, אך אני חושב שקיימים כמותו ערכים רבים בויקיפדיה והוא לא דל ברמה שמצדיקה את הסרת הערך רק מנימוקי דלות. ביחס ל2, וזה הנקודה החשובה, אני מדבר על המטרה שלי. אני לא כתבתי את הערך ואין לי שום קשר אליו, מה שכן עשיתי - זה לכתוב ערכים רבים בנושאים הנוגעים לתחום עצמו ממש ורק ב50 יום האחרונים כתבתי כעשרה ערכים ארוכים ומפורטים (שזה המון-המון עבודה, מוזמן להציץ בדף השיחה שלי). כוונתי הייתה שמחיקה של ערך כזה, למרות שלידתו אולי בחטא (כלומר - נכתב בתשלום ובצורה מאד פרסומית מלכתחילה), לאחר העריכות הרבות שבוצעו בו ומחיקת האזכורים הפרסומיים, זוהי פגיעה קשה במאמציי להפיח חיים בתחום זה, כי אם חברי הקהילה לא מקבלים בהבנה ערך על חוקר אבטחת מידע שנחשב בעיני רבים לטוב בתחומו ולדעת-כולם מהמובילים בתחומו, אך מאידך מקבלים בהבנה ערך על זמר עלום כולשהו שהשיק דיסק או איש ציבור עלום כולשהו שמלבד ציבור מצומצם איש לא מכיר אותו, זה מבטא ומשקף יחס משפיל לתחום, וזה חבל. תודה לך בכל אופן על המחשבה ושקילת הדברים, Eliya339 - שיחה 19:54, 21 במאי 2020 (IDT)

עיטור לחרוץ![עריכת קוד מקור]

עיטור לחרוץ!
שְכּוֹיֵיח! על תיקון הקישורים לפירושונים! המלך הכחולשלח לי הודעה! 14:40, 26 במאי 2020 (IDT)
תודה 😁 RimonLV - שיחה 14:43, 26 במאי 2020 (IDT)
אני מבקש שתקפיד להסיר את הדף מהרשימה. זה גורם טרחה רבה למשתמשים אחרים. המלך הכחולשלח לי הודעה! 20:01, 27 במאי 2020 (IDT)

רותי ומתי ברודו[עריכת קוד מקור]

הייתי חייב לכתוב לך כאן, הטיוטות שיצרת פשוט כל כך מושקעות ומלאות במידע רב שלא ציפיתי שאפשרי למצוא על הזוג הזה כל אחד בנפרד באמת רואים את ההשקעה בתוכן ובערך כל הכבוד ! King G.A - נא התנהגו בהתאם 18:04, 4 ביולי 2020 (IDT)

תודה רבה, King G.A! RimonLV - שיחה 18:08, 4 ביולי 2020 (IDT)

הצבעה על מדיניות ערכי שחקנים ושחקניות[עריכת קוד מקור]

שלום לך. בפרק "נוסח ההצעה" בהצבעה על מדיניות השחקנים חלה טעות טכנית ונשמט סעיף 5 (הוא הופיע בהמשך בגוף ההצבעה). לפיכך, הפרק "נוסח ההצעה" תוקן. אני מודיעה לך על כך למען הסדר הטוב, ואתה מזומן לשקול את הצבעתך.חברסודי - שיחה 10:39, 16 ביולי 2020 (IDT)

נור-1 (לווין)[עריכת קוד מקור]

שים לב שהעברתי את הדף לשמו התקין (נור-1 (לוויין)). Wikiped201820 - שיחה 01:42, 29 ביולי 2020 (IDT)

בדוק עריכות[עריכת קוד מקור]

שלום RimonLV,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, ערן - שיחה 07:46, 26 באוגוסט 2020 (IDT)

We sent you an e-mail[עריכת קוד מקור]

Hello RimonLV/ארכיון 1,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email surveys@wikimedia.org.

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery - שיחה 21:51, 25 בספטמבר 2020 (IDT)


שלום, קישור "בזל" לבזל – שגוי. וזה בכלל "צל". Z בגרמנית זה צדי. ראה כאן. חזרתישיחה 11:36, 1 באוקטובר 2020 (IDT)

שלום! קודם כל תודה על ההערה, אציין שלמרות מה שמופיע בנתוני הגרסאות האחרונות, לא אני ימרתי את הערך אלא משתמש:אייל מוגילבסקי 2, ועל כן אולי הוא יוכל לענות. בברכה, RimonLV - שיחה 11:58, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
לא הבנתי: ארבע העריכות הראשונות של הערך הן לא שלך? חזרתישיחה 22:00, 1 באוקטובר 2020 (IDT)
ארבע העריכות האלה הן לא ארבע העריכות הראשונות בערך. אייל יצר את הערך, אני ערכתי אותו וביצעתי תיקונים קטנים, בזמן הזה העבירו את הערך הישן למרחב האישי והעריכה שלי יצרה את הערך מחדש. יוצר הערך בפועל זה אייל. RimonLV - שיחה 01:50, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

היי, תודה על כתיבת הערך. תוכל להוסיף את המקורות בהם השתמשת לערך? אני משער שהם דומים למקורות שהשתמשו בהם לכתיבת המצגת הזאת. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 17:43, 2 באוקטובר 2020 (IDT)

לצערי המקור שעל בסיסו כתבתי את הערך מסונן על ידי מסנן הספאם. ביקשתי לאפשר את המאמר אך בינתיים אין תגובה. RimonLV - שיחה 17:46, 2 באוקטובר 2020 (IDT)
נראה לי שהמשתמש העתיק מהקישור המדובר לערך ובכך מהווה הפרת זכויות יוצרים. ראה שיחת מדיה ויקי:Spam-whitelist. זור987 - שיחה 16:57, 3 באוקטובר 2020 (IDT)

עריכותך בדף בצלמו[עריכת קוד מקור]

היום בצעת בדף בצלמו שוב ושוב עריכות (לטעמי שגויות ומוטות פוליטית), למרות שהם בוטלו בידי ויקיפדים אחרים.
אתה מתבקש לבטל אותם ולשחזר לגרסה היציבה,ובכך למנוע את הצורך לבקש את חסימתך. בן נחום - שיחה 18:34, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

שלום, לטעמי ביצעתי עריכות תקינות ומבוססות מקורות. איפה שנטענו שלא היו מקורות לא שיחזרתי את העריכות... הערך היה מוטה מאוד, כתוב בצורה לא אנציקלופדית, נכתבו בו אמירות שלא היו מגובות במקורות ואלו שכן לרוב לא היו קשורות למקורות שהוצגו. ביצעתי עריכה בערך בהתאם לתבנית שמוקמה בראשו בבקשה לכך. אשמח להסביר את טענותי בהצבעת מחלוקת במידה ואתה רואה צורך בכך, אבל אני עומד מאחורי העריכות. בברכה, RimonLV - שיחה 18:44, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
בנוסף מבקש שתחזור בך בהאשמה על ביצוע "מלחמת עריכה". RimonLV - שיחה 18:49, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
לא כתבת היום שוב ושוב בפתיח של הערך את המילים "חרדי" - למרות שאחרים (בהם אני, פעם אחת) מחקו את הביטוי הזה (כי סברו שהוא שגוי)?
אם לא בצעת זאת, אחזור מהאשמה ואתנצל בפניך בפה מלא!
מועדים לשמחה בן נחום - שיחה 18:54, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
הוספתי מידע מגובה במקורות, שנמחק בלי הסבר בטענה שמדובר במידע שגוי, במקביל לעבודה ממושכת על הערך. בין המחיקה הראשונה לשחזור הראשון הוסף מקור שמציג את הארגון כארגון חרדי, שאני סבור שאיש מהמעורבים לא טרח לקרוא. RimonLV - שיחה 18:56, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
יש גם מקורות נגדיים (לדעתי אמינים יותר) שמגדירים את הארגון הדואג לזכויות האדם של כלל אזרחי ישראל ללא הבדלי גזע ורמת דתיות (ויש גם דוגמאות רבות לכך).
אם אתה חושב אחרת, זה בדיוק המקום לפתיחת דיון בדף השיחה - אבל לכתוב שוב ושוב ניסוח שאחרים חולקים עליו, זה בדיוק ההגדרה של "מלחמת עריכה".
אני מכבד את עמדתך, מזמין אותך לשטוח את טענותיך בדף השיחה, ומבקש ממך שוב להסיר את המילים השנויות במחלוקת עד לליבון הנושא בדף השיחה.
בכל אופן, שיניתי את הכותרת כאן. בן נחום - שיחה 19:01, 6 באוקטובר 2020 (IDT)
ייתכן שמדובר בעניין סמנטי, משום שהארגון הוא חרדי, אך פועל במקביל לזכויות אדם של כולם, לטענתם, ובעיני (וגם בעיניהם) לא מדובר בסתירה... בכל מקרה אתה מוזמן לשנות אם זה מהותי בעיניך, אני סיימתי את עבודתי על הערך. RimonLV - שיחה 19:03, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

מעריך את השקעתך הרבה לשיפור הערך.
חג שמח! בן נחום - שיחה 19:16, 6 באוקטובר 2020 (IDT)

שלום לך.

מה שאתה מכנה שם "סמל העיר הרשמי" הוא מה שאנו מציינים בערכים השונים כ"סמליל ממותג" - סוג של עיצוב, בעל מטרה שיווקית, שלא מחליף את סמל העיר. לרוב הוא נלווה לו. במקרה הנוכחי, אין קשר בינו לבין הסמל ובפרסומים רבים, שניהם מופיעים יחדיו. ככלל, כדי שסמל עיר יוגדר כ"סמל העיר החדש", הוא צריך לעבור הודעה למשרד הפנים. אני מניח שלא תמצא הודעה כזאת במקרה הנוכחי. בברכת לילה טוב, Ldorfmanשיחה 00:02, 14 באוקטובר 2020 (IDT)

היי, אם עיר מכריזה על סמל מסוים כבמל ומשתמשת בו במסמכיה הרשמיים, הוא לא הסמל הרשמי שלה? RimonLV - שיחה 00:05, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
חד משמעית, לא. במקרה הזה, האם מצאת הכרזה שנשלחה למשרד הפנים על כך שמועצת העיר החליטה על שינוי הסמל ושמאותה עת, הסמליל החדש יהפוך לסמל העיר? Ldorfmanשיחה 00:06, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
תסתכל בבקשה במקור שבערך. RimonLV - שיחה 00:08, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
עוד משהו: "משתמשת בו במסמכיה הרשמיים" הוא רק עניין תדמיתי. לסמל יש חשיבות סימבולית, שלצערי לא נותנים עליה את הדעת מספיק כיום בקרב מקבלי החלטות למיניהם, ובעיקר בקרב דוברים, שכל אחד מהם רוצה להתהדר בהשארת חותם. Ldorfmanשיחה 00:09, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
לגבי המקור, ראה את הנוסח ”על בסיס העשן היוצא מהארובות של הלוגו הקודם, נבנה לוגו חדש וצבעוני, המבטא את קרית אתא החדשה והתוססת”. זה לא אמור להיות לוגו!!! זהו סמל עיר! בקיצור, זלזול בהיסטוריה ובחשיבותם של סמלים כבר ציינתי עוד קודם לקריאת הדברים שם. המסקנה היא שלא תמיד ניתן לסמוך על פרסומי הדובר. Ldorfmanשיחה 00:11, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
לגבי קריית אתא, עניין הסמליל בו נעשה שימוש בנוסף לסמל העיר הוא מה שנקרא באנגלית "Non-Story". ניתן להכניס הכל בפסקה או פסקה וחצי בערך על העיר. לעומת זאת, ערכים אחרים שכתבת, ובהם על סמל העיר נהריה (גם אם הוא דורש תיקון בדומה למקרה הזה) ואודות הסמלים של עפולה וצפת הם דוגמאות לערכים שיש בהם ערך רב לתושבי אותן ערים ובהחלט ניתן להתגאות בהם. יישר כח! Ldorfmanשיחה 00:46, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
עדכון: עניין נהריה תוקן. שם יש באמת סיפור מעניין גם לגבי הסמליל וגם לגבי הסמל. אגב, בהקשר של מה שהסברתי קודם, שים לב לטרמינולוגיה בפרסומי העירייה: "מיתוג העיר מחדש"... זה מסביר הכל קריצה. עדיין, נשארה השאלה ששאלה אותי גם בתי כשעברנו בעיר לא מזמן - מדוע יש שווא מתחת לשם לאותיות הראשונות, שהרי בשם העיר אין שווא... Ldorfmanשיחה 01:03, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
לא השתכנעתי ב-100% אבל סומך כמובן על הידע שלך. אודה לך אם תתקן בהתאם לפי ראייתך גם בגלריית סמלי מחוז הצפון. בברכה, RimonLV - שיחה 11:53, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
לירון צודק למרות שיש חריגים. השימוש בסמל העיר ובסמל הממותג בעיקר תלוי בהוראות שניתנות לעיריה מחברת המיתוג שלא תמיד מבוצעות בפועל ולפעמים הסמל הממותג משמש באופן בלעדי במסמכים רשמיים. עדיף לנסח בצורה זהירה בערך כפי שהציע. אני גם מצטרף לברכות על העבודה הקשה בערכים. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 17:52, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה טל. אתה כמובן הסמכות העליונה אצלנו בנושא גרפיקה וסמלילים, והחידוד בהחלט במקום. חברות מיתוג עושות את העבודה לשמה הן מקבלות כסף מהעירייה. לפיכך, לא להן להקפיד על הפרוצדורות הפורמליות ולצערי, גם נבחרי העיר לא תמיד רואים בעניין משהו חשוב ולכן, אם המטרה שהכתיב ראש העירייה או הדובר הושגה (בד"כ להציג את היישוב כצעיר ומגניב), הם לא טורחים מעבר לכך. כך זה בישראל. במדינות מערביות אחרות נהוג לתת כבוד לסמלים ולכן, לפחות במקרים שאני מכיר, הפעילות בתחום הזה שונה. הערכים בוויקיפדיה מקבעים מציאות ולכן חשוב לתקן כל מה שביכולתנו להביא את המידע המדוייק. אם נשאיר פרטים כמו "זה הסמל" כשבפועל זה לא כך, אנשים אחרים יסתמכו על הערכים ובמקביל, נקל על מלאכתם החפיפניקית של חלק ממקבלי ההחלטות.
רימון, הצצתי בגלריה ואכן נדרשת שם עבודה לא מעטה. אני מקווה לזכור להגיע לזה מתישהו בקרוב. לצערי, לפעמים מלאכות ניטור וענייני מפעילים משכיחים ממני משימות חשובות כמו זו שנתת לי. אם תראה שחלף זמן רב ולא ביצעתי משהו, אנא תייג אותי או נדנד לי בדף השיחה שלי. להשתמע. Ldorfmanשיחה 02:50, 15 באוקטובר 2020 (IDT)
קטונתי מלהיות הסמכות העליונה, יותר בכיוון של תחביב רציני. כל תיקון שיעשה מבורך. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 17:35, 15 באוקטובר 2020 (IDT)

זכייתך בתחרות ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת – כתיבת ערכים 2020[עריכת קוד מקור]

שלום רב! על פי החלטת השופטים, הנך זכאי לפרס בתחרות, כה לחי! אבקשך לשלוח את פרטי ההתקשרות אליך, לדוא"ל ovedco -at- gmail.com. תודה - ‏Ovedcשיחה 18:02, 21 באוקטובר 2020 (IDT)

מ ז ל ט ו ב ! Neriah - שיחה 18:34, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
מברוק! שאפו! איש השום (Theshumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 19:38, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! Gklein2018 - שיחה 21:39, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה רבה לכולם! RimonLV - שיחה 21:59, 21 באוקטובר 2020 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! ארז האורז - שיחה 18:29, 23 באוקטובר 2020 (IDT)


קודם כל מזל טוב על הזכייה. שנית, נתתי לך הרשאת מנטר על מנת להקל עליך. ראה: ויקיפדיה:איך לנטר ולהישאר בחיים וויקיפדיה:מנטר. בהצלחה,--היידן 13:40, 27 באוקטובר 2020 (IST)

תודה רבה! מעריך מאוד את האמון! RimonLV - שיחה 13:41, 27 באוקטובר 2020 (IST)

הזהרה בטעות[עריכת קוד מקור]

היי. הזהרת אותי בטעות בדף השיחה שלי. אבקשך למחוק את זה. תודה. Mod - שיחה 11:38, 1 בנובמבר 2020 (IST)

היי Mod, אתה אכן צודק, אמחוק ומתנצל. בברכה, RimonLV - שיחה 11:39, 1 בנובמבר 2020 (IST)
קורה. הכל טוב. יום נעים. Mod - שיחה 11:41, 1 בנובמבר 2020 (IST)

טיוטה:גינטר גוטשאלק[עריכת קוד מקור]

תודה על העריכה המקצועית וההערות הבונות. עזרא --EzraMoshe - שיחה 16:12, 23 בנובמבר 2020 (IST)

בערך כבר היה פסקת סמל, נא אחד את שתי הפסקאות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:43, 23 בנובמבר 2020 (IST)

הפתרון הנכון היה למחוק את הפסקה הקודמת? יש שם פירוט על הסמל שלדעתי היה ראוי להעביר לפסקה שיצרת. חבל לאבד מידע סתם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:56, 25 בנובמבר 2020 (IST)
לטעמי כל המידע קיים, אם אתה מאמין שיש מידע חסר אשמח אם תוסיף אותו. RimonLV - שיחה 11:06, 25 בנובמבר 2020 (IST)

תרגום ערך מאנגלית לעברית[עריכת קוד מקור]

הי. ראיתי שאתה נמצא בצבנית בעלי ידע באנגלית, יש ערך שכבר קיים באנגלית ואני רוצה שיתורגם לעברית. איפה אני יכול לבקש את זה? שעה טובה - שיחה 19:03, 30 בנובמבר 2020 (IST)

היי, מה הערך? RimonLV - שיחה 22:43, 30 בנובמבר 2020 (IST)
הערך הוא על Mark Levin שעה טובה - שיחה 01:20, 1 בדצמבר 2020 (IST)
למען האמת אני לא יודע אם קיים דבר כזה בויקיפדיה... ההצעה הכי טובה שיש לי לך זה שתנסה להכניס את הערך לתבנית:לטיפול דחוף, או שתפתח טיוטה ותתייג את בעלי הידע באנגלית או בתרגום כדי לשאול אותם אם הם מוכנים לעזור בתרגום. הייתי עוזר לך בעצמי אבל אני לא מכיר את האישית ואני מעדיף לתרגם ערכים שקשורים לנושאים שאני יחסית מבין בהם. RimonLV - שיחה 08:25, 1 בדצמבר 2020 (IST)
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף החוק להגנת האומה. הסיבה לכך היא: אנא שים לב להבא לפני שאתה מבצע שינויים. כדאי לקרוא את הערך. הוא עוסק בבולגריה, ולא בגרמניה הנאצית. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Assayas - שיחה 11:00, 4 בדצמבר 2020 (IST)

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף ניקולה מושאנוב. הסיבה לכך היא: אין כאן כפילות קטגוריה. הוא היה גם עורך דין, גם תובע וגם שופט ולכן הגדרתו כמשפטן היא בנוסף לעורך דין. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Assayas - שיחה 16:08, 6 בדצמבר 2020 (IST)

אם כך ההגדרה הנכונה, לפחות לפי הערך משפטן צריכה להיות לכלול אותו גם בקטגורית תובע, גם שופט, וגם עורך דין, ולא ליצור כפילות שחלה לא על ערך אחד אלא על מאות. מחר כשאתפנה אני אתקן זאת שוב, RimonLV - שיחה 16:38, 6 בדצמבר 2020 (IST)
100%. אופצייה נוספת היא לפתוח קטגוריה לתובעים בולגרים, שופטים בולגרים וכו, אך בחלופה זו צריך שיהיו מספיק ערכים תחת הקטגוריה. תודה וערב טוב. --Assayas - שיחה 18:23, 6 בדצמבר 2020 (IST)
אני בתהליך של בידור הקטגוריות, ומאחר ומדובר בבעיה רחבת היקף כרגע אני עדיין רק בעורכי דין, כשאגיע לזה נסדר בהתאם. בברכה, RimonLV - שיחה 19:20, 6 בדצמבר 2020 (IST)

קטגוריות חדשות[עריכת קוד מקור]

היי, כשאתה יוצר קטגוריות חדשות צריך לקשר אותן לויקינתונים כי הן לא יקשרו את עצמן. תודה מראש. גיא - פתרון למחיקה 00:06, 7 בדצמבר 2020 (IST)

השתתפותך בתחרות הכתיבה[עריכת קוד מקור]

שלום RimonLV,

ראיתי שנרשמת לתחרות הכתיבה "מקצרמר למובחר". שים לב כי על מנת שהערך ייחשב כמשתתף בתחרות עליך לרשום אותו בטבלה של הבית המתאים בדף התחרות וגם להוסיף את התבנית {{מקצרמר למובחר}} בראש הערך.

בהצלחה! הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ ויקיפדיה חוגגת 300,000 ערכים 20:01, 17 בדצמבר 2020 (IST)

שים לב שלא הוספת את התבנית בראש הערך. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 13:01, 8 בפברואר 2021 (IST)

לכבוד עונת האירוויזיון המתקרבת, אני שמח לבשר כי המיזם חודש! אני מזמין אותך להצטרף ולתרום למיזם! בברכה, ברק אברגיל ~ דברו איתי 20:51, 19 בדצמבר 2020 (IST)