שיחת משתמש:Runaway

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
עברית | العربية | English | русский | español | italiano
Hello, Runaway, and welcome to the Hebrew Wikipedia! Here are some hints and links that you may find helpful:
Language: You can change the interface language of this website to almost any language. Choose the language you wish to use from the dropdown box in "my preferences" page.
Talk pages: If you wish to write in a left-to-right language, please don't forget to align the text to the left. You can use the יישור לשמאל button. Also, don't use a colon (":") to indent text, but rather an asterisk ("*"). Last, don't forget to use ~~~~ to leave a signature.
Copyright: You must not insert text or media which are protected by copyrights.
Useful links: Embassy - Request a bot flag

אם שפת האם שלך היא עברית בכל זאת, באפשרותך להיעזר בטקסט זה.

Regards,

_MathKnight_ (שיחה) 14:41, 4 אוגוסט 2005 (UTC)

תבנית עריכה[עריכת קוד מקור]

שלום,
ראיתי ששאלת בדף שיחת הערך אם יש סיבה לתבנית העריכה. ברוב המקרים כותבים את הסיבה בתקציר העריכה כפי שאתה יכול לראות [1]. הסיבה שציין שי, היא הסיבה הרגילה. מטרת התבנית למשוך עורכים על מנת שיסדרו את החלק הטכני של הכתיבה. גילגמש שיחה 08:16, 29 יולי 2005 (UTC)

שים לב שאתה יכול לערוך את דף המשתמש שלך. רצוי שתמלא אותו בתוכן (אפילו בסתם טקסט: "שלום. אני Runaway.") על מנת שלא יישאר קישור אדום. _MathKnight_ (שיחה) 21:52, 5 אוגוסט 2005 (UTC)

סיימת איתו? אם לא תשים תבנית בעריכה. טרול רפאים 21:15, 6 אוגוסט 2005 (UTC)

אכן סיימתי איתו.
הוא חתוך באמצע... טרול רפאים 19:40, 7 אוגוסט 2005 (UTC)
למה הכוונה? Runaway 19:46, 7 אוגוסט 2005 (UTC)
הפסקה "אנשים בבית סטראק" מכילה רק את אדארד... טרול רפאים 13:39, 8 אוגוסט 2005 (UTC)
אני מסכים שהוא עוד לא מכיל את כל הדמויות בבית סטארק. בזמנו, בא לי לכתוב רק על אדארד סטארק. אם מישהו ירצה לכתוב עוד (כן, גם אני) הוא יוסיף. Runaway 15:07, 8 אוגוסט 2005 (UTC)

מקור תמונה[עריכת קוד מקור]

אהלן, מה מקור התמונה תמונה:Chrm-main a.jpg? מלך הג'ונגל 12:53, 23 אוגוסט 2005 (UTC)

האגף של מכושפות באתר הרשמי של הסטודיו שעושה את הסדרה (קישור בערך, אני מתעצל לחפש עכשיו).
שים לב לשיחת משתמש:Deroravi#שימוש הוגן? ופעל על פי ההנחיות כלומר ציון בעל הזכויות גם בערך עצמו וגם בדף התמונה (כדאי גם לקשר לאתר ממנו זה נלקח). בברכה, מלך הג'ונגל 23:48, 23 אוגוסט 2005 (UTC)

אתה בטוח שאתה רוצה להגדיר את הקבוצה החדשה של הנוקמים (הנוקמים החדשים) באותו ערך ביחד עם הקבוצה הישנה, שכבר התפרקה? הרי מדובר לרוב בחברים אחרים עם מטרות אחרות, ובסיפור שהחל מנקודה שונה. לדעתי יש מקום להפרדה בין שתי הקבוצות. מה אתה אומר? Amaterasu 02:00, 27 אוגוסט 2005 (UTC)

כן, כבר נתקלתי בזה שמגדירים את הקבוצות שונה בפורום, ואני לא מסכים. זו כן אותה קבוצה, זה הדור החדש של אותה קבוצה, אבל זו עדיין אותה אחת. חוץ מזה, שלא מדובר פה בקבוצות ללא אותה מטרה, שתיהן נלחמות בנבלי-העל הכי גדולים ונפגשים בבית של טוני סטארק, שתי הקבוצות הן גם בהנהגתו של קפטן אמריקה. זה פשוט הדור החדש של הנוקמים.Runaway 08:26, 27 אוגוסט 2005 (UTC)
מצד אחד אני נוטה להסכים איתך מפני שאני לא חושבת שצריך, למשל, ערכים נפרדים לכל קבוצות האקס-מן השונות. מצד שני, במקרה של הנוקמים, מדובר בהתחלה של כותר חדש עם שם אחר, ולא בשתי סדרות שרצות במקביל אחת לשניה רק עם דמויות שונות. אני משערת שהרעיון הכי טוב לבינתיים הוא לעשות "פרק" בתוך הערך עצמו שיוקדש רק לנוקמים החדשים, מכיוון שממילא אין עדיין הרבה מה לכתוב עליהם. Amaterasu 16:51, 27 אוגוסט 2005 (UTC)
כן, בהחלט יהיה פרק בתוך הערך עצמו שיוקדש רק לנוקמים החדשים. מה שכן, לדעתי דווקא קבוצה שמחליפה את השנייה (כמו בהנקומים) זה יותר מתאים לכלול באותו ערך מאשר באקס-מן (ולא, אני לא מציע כאן לעשות ערך לכל קבוצה בנפרד) שם הסדרות מקבילות. בסדרות מקבילות זה אומר כמה קבוצות שונות (אפילו אם קבוצות בנות לאקס-מן), ובמצב אצל הנוקמים זהו פשוט הדור החדש של הקבוצה, ואותה קבוצה. לכן לדעתי גם כשיהיה הרבה מה לכתוב עליהם עדיף שיישארו בערך של "הנוקמים".

שלום לך, ראיתי שכתבת את הערך ארבעת המופלאים אבל שכחת להוסיף שעשו סרט על בסיס הקומיקס (הסרט לא משהו אגב), ודבר נוסף, אם אני לא טועה הנבל בסידרה שגם אותו לא הזכרת הוא ארכיטיפ לנבלים אחרים בז'אנר זה, פרט שהוא נראה חשוב בעיני ומשום מה לא הוזכר בערך. בברכה Shayakir 03:20, 4 ספטמבר 2005 (UTC)

למען האמת, די התעצלתי בעבודתי על הערך הזה. "ארבעת המופלאים" היא בהחלט לא קבוצת הגיבורים המועדפת עליי, וכתבתי את הערך משום שלדעתי הוא חשוב לוויקיפדיה (בכ"ז, גיבורי קומיקס מפורסמים במארוול). מעבר לקצרמר, היה קשה לכתוב עוד. לכל דמות משם יש ערך ארוך וגדול בוויקיפדיה האנגלית (וגם דום) ולכן אם מתרגמים צריך גם לתמצת בהרבה, וזו כבר העצלנות שלי.
עצלות היא מידה רעה...Shayakir 10:52, 4 ספטמבר 2005 (UTC)
אכן. טוב, אם הייתי כזה עצלן לא הייתי כותב ת'ערך הזה.


בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 18:03, 12 ספטמבר 2005 (UTC)

אני בד"כ זוכר את זה, ומתעצל רק כשזו שיחה אצלי או אצל מישהו אחר כשזה כבר די ברור שזה פרטי ביננו. שכחתי מתישהו כשזה היה חשוב?
זה חשוב בייחוד כדפי שיחה של ערכים או במזנון. אחת הסיבות לכך היא שדעתו של משתמש רשום נחשבת יותר מדעתו של עובר אורח אלמוני. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 18:38, 12 ספטמבר 2005 (UTC)
אתה זוכר מתי שכחתי? מדוע כתבת לי את זה? סתם מעניין אותי.

אבקש את תגובתך בדף השיחה. עמית 20:34, 11 דצמבר 2005 (UTC)

טים ברטון[עריכת קוד מקור]

ראה שיחת קטגוריה:טים ברטון. דוד שי 09:55, 24 דצמבר 2005 (UTC)

האו.סי / The O.C[עריכת קוד מקור]

Runaway, למה הערך זז שוב משמו המקורי (האמריקאי והישראלי) אל שם אתר המעריצים? אמנם הויקיפדיה נכתבת לרוב על ידי מעריצי הסדרה, ולא על ידי מפיקיה וגורמי השידור שלה בארץ, אך כאנציקלופדיה נראה אך טבעי שהערך יקרא על שמה הרשמי של הסדרה, לא? אם תהי/ה מעוניין/נת בכך, נוכל להכניס הפניה משם המעריצים לשם הסדרה הרשמי, אבל אשמח אם נוכל לדון בנושא, במקום להזיז את הערכים הלוך ושוב.. --TNT 18:54, 28 דצמבר 2005 (UTC)

שם האתר הרשמי? בישראל, שם הסדרה הוא "האו.סי". אתה לא רואה את זה ביס וויקנד? השם הישראלי הוא אותו שם אבל באותיות עבריות.
אתה מוזמן לבדוק זאת שוב - שם הסדרה לפי yes Weekend הוא The O.C, וכערך אנציקלופדי כך אמור להקרא הדף.
לבדוק זאת שוב? אני רואה ת'סדרה (טוב, הפסקתי אחרי העונה השניה הנוראית) ותמיד היה כתוב "האו.סי". הם לא משאירים את זה באנגלית גמורה.
לפי yes Weekend הסדרה נקראה The O.C בכתיב האנגלי, ולא "עברתו" את שמה. גם בפורום בתפוז (בחסות yes Weekend) היא נקראת כך, לצד התרגום ההגיוני שלה ("מחוז אורנג' - The O.C").

BTW, העונה השניה באמת נוראית.. :-)--TNT 22:05, 6 ינואר 2006 (UTC) אגב, כששיניתי את האיות של מושגים כ"אורנג' קאונטרי" ("מדינת אורנג'"?) ל"אורנג' קאונטי" ("מחוז אורנג'" - זהו שמה הקדום של הסדרה, ופירוש ראשי התיבות שבה), שיניתי משום שזו היתה טעות ורציתי לתקן אותה (היתרון של הויקי). אם תשחזר את הטעות בכל פעם מחדש, ויקיפדיה מאבדת את היתרון הראשי שלה, והדף ישאר שגוי. מה הטעם בכך? אני בטוח שגם אתה מעדיף את הערך שכתבת נטול טעויות. --TNT 21:09, 4 ינואר 2006 (UTC)

שחזרתי את הדף משום שנמחקו כמה פרטים בתבנית, ובזמנו לא שמתי לב שזה בגלל שינוי התבנית (ו"סוגה" זה פשוט מזעזע?! מי משתמש בזה). זה לא קשור לתרגום שלך.
אם בתבנית של ויקיפדיה היא נקראת "סוגה", כנראה שכך הדף אמור להראות (גם אני לא מת על המילה הזו, אבל עברית היא עברית והויקיפדיה היא לא שלי בלבד, אז אני זורם). אם תערער על כך אולי תוכל לשנות את התבנית הכללית (כך שבכל הדפים שמשתמשים בתבנית יכתב "ז'אנר", ולא רק בדף שכתבת). בכל מקרה, זו לא הדרך לשנות דברים. --TNT 22:08, 6 ינואר 2006 (UTC)

אני לא יודעת איך להגיד לך את זה, אבל עדיף שלא תשחזר לגירסא שלך. בעיקר לא לפני שאתה בודק איך מטים וכותבים את הפועל "מותש" במילון. רמז: לא עם "ט". Karpada 18:32, 29 ינואר 2006 (UTC)

זו טעות כתיב שקורת כשכותבים מהר במחשב. ושחזרתי לגרסה שלי כי לא ראיתי הבדלים גדולים מאוד חוץ מזה שהמעברי שורה היו לא במקומם. ובאמת, העדפתי שהם יהיו משוייכים לדמויות שלהם ולא סתם תלויים בשומקום. בכל אופן, עכשיו כשכבר סדרתי את בעיית הפסקאות את יכולה לערוך מה שתרצי.

נימוסים והליכות[עריכת קוד מקור]

אנא המנע מלברר את מצבם הנפשי של עמיתיך בתקצירי העריכה. התקציר משמש לתאור פעולת העריכה וסיבותיה בלבד. עוזי ו. 21:41, 7 מרץ 2006 (UTC)

אני אמנע מזה להבא, ובד"כ אני מנסה (לא, זה לא הפעם הראשונה שבא לי לכתוב את מה שכתבתי שם). זה קצת מצצבן אחרי שבכל דבר קטן שאני עושה הוא מנסה למצוא משהו שלא בסדר בעיניו כדי למחוק.
התבנית שהוא הוסיף היא {להשלים} ולא {למחוק}, כך שמבחינת הערך עצמו משתמש:ShadowPact פעל באופן סביר (בכפוף לזה שלא קראתי את הערך המדובר). לזכותך אפשר לומר שהוא התחיל בתקצירי עריכה בלתי ניטרליים. עוזי ו. 22:07, 7 מרץ 2006 (UTC)

בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. בברכה, _MathKnight_ (שיחה) 21:50, 7 מרץ 2006 (UTC)

מה מקור התמונה תמונה:Friends.png? לא מצאתי תמונה דומה בוויקיפדיה האנגלית, וכשמצאתי תמונה דומה בשפות זרות, הן היו מסומנות כתמונות חשודות. יובל י. § שיחה § 05:47, 5 בנובמבר 2006 (IST)[תגובה]

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
כל הכבוד! EddardRobStark - שיחה 12:49, 21 בפברואר 2020 (IST)[תגובה]