שיחת משתמש:Sassi6

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Sassi6, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, עוזי ו. 04:48, 10 מרץ 2006 (UTC)

הערך הנעלם[עריכת קוד מקור]

<העברה מויקיפדיה:דלפק יעוץ> אני כתבתי הלילה על המושג "ישראליות" ובדקתי את זה ב"תרומות שלי" ולא מצאתי את זה, למה? בתודה (-)

הערך אכן איננו מופיע ברשימת העריכות שלך, אבל הוא גם לא נמצא ברשימת הערכים שנמחקו לאחרונה. האם יתכן שפשוט לא שמרת את הערך? עוזי ו. 04:51, 10 מרץ 2006 (UTC)
לא כתבת תחת שם המשתמש כי אם מחוץ לחשבון שלך, כמו שניתן לראות בהיסטוריה של הערך. הערך עדיין קיים אבל העליתי אותו להצבעת מחיקה מהנימוקים המופיעים שם. בדיון של הצבעת המחיקה תוכל להשתתף, אם כי כמשתמש חדש לא תוכל עדיין להצביע. עצתי לך כמשתמש חדש - נסה לכתוב בהתחלה ערכים פשוטים ועובדתיים, ורק לאחר מכן ערכים רחבי היקף הנוגעים להשקפות עולם הרות גורל. אל תיתן לעניין זה לייאש אותך. המשך לתרום לנו. אלמוג 04:59, 10 מרץ 2006 (UTC)
(הערך כאן: ישראליות). עוזי ו. 05:40, 10 מרץ 2006 (UTC)

חתימה והזחה[עריכת קוד מקור]

בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. Hanay שיחה 08:27, 26 במאי 2011 (IDT)[תגובה]