שיחת משתמש:Shahare

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Shahare, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 15:29, 17 בפברואר 2009 (IST)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף קונסטנטינופול. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 15:32, 17 בפברואר 2009 (IST)[תגובה]

תיבות משתמש[עריכת קוד מקור]

משתמש זה מכור למשחק סוליטר

הי שוב,
שים/מי לב שאין צורך לכתוב את כל הקוד של תיבות המשתמש אלא רק את שם התיבה בתוך זוג סוגרים מסולסלים. לדוגמא את התיבה שבצד שמאל הוספתי באמצעות הקלדת הקוד {{משתמש סוליטר}} בדף זה • עודד (Damzow)שיחהיש לך משנה ויקיפדית? 16:09, 17 בפברואר 2009 (IST)[תגובה]

באותו עניין, הוצאתי את דף המשתמש שלך מקטגוריות לא רלוונטיות. דולבשיחה 13:05, 3 במרץ 2009 (IST)[תגובה]
בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, יוסאריאן מחוץ לחשבון - שיחה 11:52, 2 באוגוסט 2010 (IDT)[תגובה]

ערכים אולטרה קצרמרים[עריכת קוד מקור]

העברתי את הערך ציר גלעד למשתמש:Shahare/ציר גלעד. הערך הוא אולטרה קצרמר. ערך צריך לכלול יותר משורה אחת. עדיפה איכות על כמות. לאחר שתרחיב את הערך, אתה מוזמן להחזירו למרחב הערכים. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:44, 30 ביוני 2013 (IDT)[תגובה]

משתמש: Shahare/מחלף ג'לג'וליה אינני מצליח ליצור הערות שוליים. עזרה? Shahare - שיחה 14:28, 21 בפברואר 2014 (IST)[תגובה]
תיקנתי, תראה מה עשיתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:30, 21 בפברואר 2014 (IST)[תגובה]
נא לא להעביר למרחב הערכים חומר במצב כזה. קרא בבקשה את ההערות ופעל בהתאם. לאחר השלמת הערך אנא פנה לעזרתו של חונך. רק לאחר מכן ובכפוף לאישורו יוחזר הערך למרחב הערכים. תודה Assayas שיחה 15:46, 20 במרץ 2014 (IST)[תגובה]
אשמח להבין על מה אתה מדבר. תודה. Shahare - שיחה 13:30, 24 באפריל 2014 (IDT)[תגובה]

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "מרים ברץ". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה,. כנ"ל בערך גילי דנון. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:53, 24 באפריל 2014 (IDT)[תגובה]

אנטולי שפלר[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, אנטולי שפלר, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  Botend - שיחה 20:58, 1 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]

הערך-לעתיד הועבר לדף טיוטה[עריכת קוד מקור]

שלום Shahare,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "בקאשמגיאר" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Shahare/‏בקאשמגיאר". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Ldorfmanשיחה 15:39, 11 בינואר 2018 (IST)[תגובה]