שיחת משתמש:Sowaqo

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Sowaqo, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏אופקאלףשיחה‏ • כ"ד בסיוון ה'תשע"ד • 22:09, 21 ביוני 2014 (IDT)[תגובה]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף צבי בר מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 18:54, 3 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]

חדל להוסיף דגלים לתבניות, כבר סוכם שזה לא יופיע ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 15:27, 10 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף יחיא עיאש. הסיבה לכך היא: כך נהוג בערכים שמקורם אינו בעברית. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 11:58, 21 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]

אנא הימנע מהורדת הדגש על השם בערך שאינו בעברית. כך נהוג בערכים בסגנון. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 11:59, 21 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]
מאחר וראיתי שעשית כך במספר ערכים, אודה לך אם תשיב את המצב לקדמותו. כאמור, כך נהוג, והדבר גם מסייע לקורא במקרים אלו. תודה . ‏Lionster‏ • שיחה 12:01, 21 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]

אין הסכמה להכנסת דגלים, התבקשת להפסיק ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 22:21, 24 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]

שחזרתי את עריכותיך. לא נהוג להוסיף דגלים בתבניות הכדורגלנים. באפשרותך לפתוח דיון בדף השיחה של התבנית. עמרישיחה 23:09, 24 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]
בוטל
בוטל

שלום,

נאלצתי לבטל את עריכתך בדף יהדות קנדה. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. מומלץ לעבור על המדריך שלנו לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה. אם לדעתך עריכתך הייתה נאותה, ניתן לפנות לדף השיחה ולדון שם בנושא.
בברכה, כ.אלון - שיחה 19:12, 20 בספטמבר 2014 (IDT)[תגובה]

קרב באר שבע[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף קרב באר שבע. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה,--Drorallon - שיחה 11:03, 26 בספטמבר 2014 (IDT)[תגובה]

מה פשר העריכה הזו? [1]Assayas שיחה 19:45, 3 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]

אני ממתין לתשובתך. Assayas שיחה 13:02, 4 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]
אני מחקתי את הטקסט כיוון שמופיע פעמיים בדף.Sowaqo (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]
תודה על תשובתך. להבא, כתוב הערה בתקציר העריכה "כפילות" או "מופיע פעמיים" והמנטר לא יחשוד בהשחתה. ראה כאן לדוגמא: [2].
וכעת עוד שני דברים קטנים. ראה בבקשה:
בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.Assayas שיחה 13:17, 4 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]

דרך המשי ‏[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף דרך המשי. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, • איקס איקס - שיחה 21:50, 3 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]

מונית שרות[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף מונית שרות. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, • איקס איקס - שיחה 21:53, 3 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]

אושוויינצ'ים[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף אושוויינצ'ים. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, • איקס איקס - שיחה 16:27, 9 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]

פתח תקווה[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף פתח תקווה. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, • איקס איקס - שיחה 16:28, 9 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]

בעלות הברית[עריכת קוד מקור]

החזרתי את הגרסה הקודמת בערך בעלות הברית, היו גם (מעט) מתנדבים לא יהודים • איקס איקס - שיחה 14:34, 10 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]

שלום, בעריכתך זו מחקת קישורי בינוויקי שלא היה להם תחליף בסרגל הצד. במצב כזה, כדאי לבדוק למה הם לא מופיעים בסרגל הצד ולא למחוק אותם בלי להשאיר תחליף. למעשה במקרה הספציפי הזה, הדף היה מקושר בוויקינתונים לדף אחר, תיקנתי זאת, וכעת מופיעים גם הערכים באוקראינית ועוד, בסרגל הצידי. אם אתה נתקל בדבר כזה בעתיד (שיש יותר קישורי בינוויקי בקוד המקור מאשר בסרגל הצדי, אנא טפל בזה. אתה תמיד יכול לפנות אלי אם הסתבכת או משהו, אבל זה פשוט מאד. תודה על כל עריכותיך! ביקורת - שיחה 10:37, 15 באוקטובר 2014 (IDT)[תגובה]