שיחת משתמש:Tamir Kalman/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Tamir Kalman, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, משתמש:ofek j # הבה נכחילה 12:48, 29 בינואר 2016 (IST)

יחסי אריתריאה-ישראל[עריכת קוד מקור]

שלום Tamir Kalman,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "יחסי אריתריאה-ישראל" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Tamir Kalman/‏יחסי אריתריאה-ישראל". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! יואב נכטיילרשיחה 17:03, 4 בינואר 2016 (IST)

אחראר אל-שאם[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, אחראר אל-שאם, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  בריאן - שיחה 09:24, 23 במרץ 2016 (IST)

שלום תמיר,
לא ברור לי פשר ה"ערך" שהעלית, שהכיל את התווים הבאים:
ללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללך לחכעיכחגעדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד כחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

האם תוכל להסביר? נראה לי שאתה בדרך כלל משתמש תורם, אבל אם מישהו השתלט לך על שם המשתמש, נראה לי שנצטרך לחסום אותך, כדי למנוע נזק לערכים. אודה לך על הסברך, כדי למנוע את חסימתך. אלדדשיחה 09:35, 23 במרץ 2016 (IST)

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Tamir Kalman, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Daniel - שיחה 20:00, 16 באוגוסט 2016 (IDT)

הבחירות לנשיאות מצרים (2005)[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, הבחירות לנשיאות מצרים (2005), נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

  אופק כחול - ביבר הזכוכית 22:13, 10 באוקטובר 2016 (IDT)

שלום Tamir Kalman,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "Fine Living Network" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Tamir Kalman/‏Fine Living Network". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!--כ.אלון - שיחה 22:45, 12 באוקטובר 2016 (IDT)

נורווגיה במלחמת העולם השנייה[עריכת קוד מקור]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור דפי ויקיפדיה, ואף ערכים אנציקלופדיים חדשים, ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, נורווגיה במלחמת העולם השנייה, נמחק מכיוון שתוכנו לא היה אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא נגרם. לתשומת לבך: יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא-אנציקלופדיים עלולה להיחסם.

 --היידן 16:53, 26 בנובמבר 2016 (IST)

היי תמיר זה אופק ג'רסי, יש בוויקיפדיה מן מוסד כזה שנקרא "חניכה" החונכים עוזרים לחניכים לערוך. מכיוון שיש לי איתך היכרות אישית, אשמח לחנוך אותך. (אני גם מופיע ברשימת החונכים) מה אתה אומר? Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 18:49, 26 בנובמבר 2016 (IST)

בראוניס בשבילך![עריכת קוד מקור]

שתתחיל לערוך בפה מלא בטעם מתוק! Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 15:40, 27 בנובמבר 2016 (IST)

שחרור חסימה[עריכת קוד מקור]

תודה, Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 20:26, 28 בנובמבר 2016 (IST)

נראה שכל הערכים שהעלה הם בעצם ניסויים ולא באו במטרה להזיק. בנוסף, אופק ערב לו, והוא כנראה לא היה מביך את עצמו וערב למישהו שאינו סמוך עליו. בר הראלשיחה 21:40, 28 בנובמבר 2016 (IST)
הסתכלתי עוד קצת על התרומות הלא מחוקות וראיתי שאכן הנחת ועבדת בצמוד אליו בעבר בערך נורווגיה במלחמת העולם השנייה שיצר. בסך הכל נראה שהוא בא לתרום בהתחלה אך עשה מספר ניסויים. היידן, אני משחרר כשלב ראשון את החסימה מדף השיחה. אופק, תוכל לבקש ממנו להגיב כאן? אני רוצה לוודא שהוא מסכים עם עניין החונכות. בסך הכל ההסכם שלכם נשמע הגיוני, רק רוצה לוודא מצידו שהוא בסדר עם זה. בר הראלשיחה 21:58, 28 בנובמבר 2016 (IST)
הוא נחסם כי העלה עוד ערך עם שתי מילים. קיבל אזהרות בעבר. אין לי בעיה עם השחרור אך ורק כמובן במבגרת חונכות מנדטורית.--היידן 05:40, 29 בנובמבר 2016 (IST)

שלום רב,
שיחררתי אותך מחסימה. בשלב ראשון אני מבקש שתמצא חונכ/ת שיסכימו לחנוך אותך ושיחשפו אותך גם לנהלי המיזם. לאחר שתמצא חונכ/ת תוכל להמשיך לתרום לאחר בדיקה שלו. אני מתייג את Ofek j ואת בר הראל שהשתתפו בשיחה. בהצלחה --היידן 05:55, 29 בנובמבר 2016 (IST)

אני מוכן לחנוך אותו. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 06:33, 29 בנובמבר 2016 (IST)
@היידן Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 07:12, 29 בנובמבר 2016 (IST)
אתייג את גארפילד, שאחראי על החממה.--היידן 15:53, 29 בנובמבר 2016 (IST)

שלום רב Ofek j היידן Ofek j ואת בר הראל, זה תמיר קלמן, שעסקו בנושא החסימה שלי

ראשית לכל ארצה להתנצל על האיחור בתגובה אולם נבצר ממני אתמול לענות לכם מפאת החסימה, אפילו בדף השיחה שלי!

לאור בקשתו של בר אמש, אני מאשר וחוזר על הודעתו של אופק מאתמול ואני מבטיח לעבוד עמו בצמוד עד שיוציא הודעה מפורשת בדף שיחה זה כי אני יודע לערוך דפים בויקיפדיה. ארצה לומר כי לא רציתי להעלות דפים סתמיים ואמש אף הוספתי תבנית מחיקה בערך ללא מידע שהוספתי בשגגה. ארצה אף לציין כי העליתי ערכים קצרים על מנת שאוכל לכתוב אותם רק בעריכה ולא בקוד מקור. אלוהים עדי כי היום בשיחתי עם אופק, אמרתי כי אני לא אשוב על מעשה טיפשי זה, אם כי לא הייתה לי כל כוונה רעה. אם יורשה לי להוסיף,את הערך נורווגיה במלחמת העולם השנייה כתבתי לבדי ללא סיועו של אופק, זאת רק כדי להמחיש לכם שאני יכול לתרום גם לבד. אני מתנצל שנית על הטעויות שלי ומבטיח כי לא אחזור עליהן. בנוסף בשעות הקרובות אכתוב לכם בדפי השיחה שלכם ואעניק לכם כוכב אות לתמיכתכם בי! תודה רבה, תמיר תמיר קלמן2 - שיחה 16:25, 29 בנובמבר 2016 (IST) נ.ב. על מנת להוכיח לכם שאני אינני טרול, על אף שיש הוכחות, דוגמת הערך שכתבתי, אני מוכן להעמיד את עצמי לצורכי המלחמה בטרור המשחית. תמיר קלמן2 - שיחה 16:43, 29 בנובמבר 2016 (IST) אל תדאג, אתה רק התחלת כאן את דרכך, אין צורך להיבהל. אני שמח שהגבת וציינת שלא הייתה לך כל כוונה רעה, ושהסכמת כאמור לשאת על עצמך את החונכות המנדטורית על מנת להמשיך ולתרום במיזם כמו תורם מן המניין. אני מאחל לך ולאופק הצלחה בהמשך הדרך, ותודה על התרומה שלך עד כה! בברכה, בר הראלשיחה 18:15, 29 בנובמבר 2016 (IST)

אני לא חושב שאופק הוא החונך האידאלי לתמיר. למעשה אני משוכנע הוא לא.
תמיר, אנא פנה לדף החונכים הפוטנציאלים בחממה, עבור על הרשימה ובחר חונך בעל ניסיון רב באתר. לאחר שתעשה זאת, פנה אליו ושאל אותו אם הוא פנוי לחניכה. לאחר שקיבלת את הסכמתו, עדכן אותי למען הסדר הטוב. שיהיה בהצלחה, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 22:38, 30 בנובמבר 2016 (IST)
אני החונך האידאלי לתמיר, למעשה, עליו אני יכול לפקח טוב יותר מכולם. אנחנו באותו הגיל, אני מתגורר עם תמיר באותה העיר, לומד בית ספר לידו, ואני בקשר ובהיכרות טובים איתו. צריך יותר מזה? Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 04:27, 1 בדצמבר 2016 (IST)
זו בדיוק הסיבה שבגללה אתה לא מתאים. אתה מקבוצת השווים שלו. זה בהחלט לא מקובל. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 06:56, 1 בדצמבר 2016 (IST)

אני מאמין שאופק הוא החונך הנכון. אני מכיר אותו ולא מתוך מחשב. זה מקובל מבחינתי הסדר זה. תמיר קלמן2 - שיחה 07:47, 1 בדצמבר 2016 (IST)

החניך מעוניין שאחנוך אותו, מי אנחנו שנתכחש לו. חוץ מזה לעניות דעתי, זה שאני מקבוצת השווים שלו רק יחזק וישפר את שיטת הלימוד, האינטראקציה, והקשר בינינו. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 12:18, 1 בדצמבר 2016 (IST)

ארצה לומר לך, גארפילד שאני מאמין שאופק יסייע לי הרבה. אודה לך אם תסייע לי בהמשך אם יהיו בעיות בהסדר שנחתם. תמיר קלמן2 - שיחה 14:19, 1 בדצמבר 2016 (IST)

ראשית לכל ארצה לומר ששמתי את העניין מאחורי ואני כותב הודעה זו למען הסדר הטוב.

נקבע הסדר ביני לבין אופק שאנחנו נפעל ביחד על מנת שאדע את העריכה בויקיפדיה. אני מאמין שאני יכול לתרום לכם המון. אני רוצה גם לציין שמבחינתי ההסדר שנקבע עם אופק הוא סופי ועוסק בחודש זה + הרבעון הראשון של 2017. אני כבר ציינתי שאופק ישים בדף זה מודעה לאחר שיראה שאני יכול לערוך על הרגליים...

אתייג את אופק Ofek j ואת גארפילד גארפילד


לכל תלונה יש לפנות אלי ולא אל מתווכים תמיר קלמן2 - שיחה 14:26, 1 בדצמבר 2016 (IST)

ההסדר יהיה תקף עד מתי שיידרש, זה יכול לקחת חודשיים או שנה, הכל תלוי בך ובעריכות שלך. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 14:44, 1 בדצמבר 2016 (IST)
ההסדר אינו תקף וזאת על דעת האחראי על החממה משתמש:גארפילד ואני מסכים איתו בהחלט שאין מקום שאופק יחנוך אותו.במקרה שלך הוחלט על חונכות שהיא מנדטורית. תמיר. אתה מתבקש למצוא לך חונך מרשימת החונכים המופיעה בחממה. אתה מתבקש לא לערוך עד שלא תמצא חונך ותגיע איתו להסכמה על התהליך, זמנים וכ"ו. האחראי על החממה יאשר בשמחה כל אחד מהרשימה. במידה ותמשיך לערוך תחסם מעריכה. משתמש:Ofek j תודה על הנכונות ועל הרצון. בהצלחה--היידן 09:59, 2 בדצמבר 2016 (IST)
מילותיי נגמרו, תמיר, אאחל לך בהצלחה עם חונך מנוסה. אמליץ לך על שני חונכים טובים ולא קשוחים שאני מכיר, המקיסט ואליעד הבמה שלכם! יש לציין שאם יעשה גילוי תוקפנות למשתמש לא אחשוב פעמיים ואגן עליו בחריפות ובחירוף נפש. בברכת הצלחה, Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 12:41, 2 בדצמבר 2016 (IST)
אני כרגע כבר חונך מישהו שמתקדם כבר די יפה וממש כיף לעבוד אתו. אני מסופק אם וכמה זמן יהיה לי לחניכה, אבל אם מדובר בעיקר על פיקוח רשמי (ולכאורה מוצדק, ברמה כזו או אחרת), אני מוכן להיכנס לזה, תוך שאופק ייקח על עצמו את העבודה השוטפת (והמשותפת...). אני חושב שזה יהיה שילוב מוצלח. מכל מקום, אם המקיסט יהיה מוכן לקחת זאת תחת חסותו, אני חושב שזה יהיה עדיף עבור תמיר. המקיסט משכמו ומעלה ביחס חם ומקרב. תמיר, אני מאמץ את ידיך ומאחל לך בהמשך שייכות איתנה לקהילה. כל ההתחלות קשות. אופק, גם לך צל"ש מיוחד על נאמנותך לחבר! קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת בעלי הידע 13:03, 2 בדצמבר 2016 (IST)
תודה רבה על המחמאה, אני בעד ההסדר שהצעת וחושב שזהו הטוב ביותר עבור תמיר. גארפילד, האם אתה מוכן שההסדר של אליעד יצא לפועל? Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 13:07, 2 בדצמבר 2016 (IST)
הלחץ שהופעל עליי כך סתם הצליח. אני שמח שיצא לי לתרום ולו בקצת לאתר. החלטתי להפסיק לנסות לסייע לכם ולעבור למצב קורא בלבד. חיסלתם את מאמציי לנסות ולסייע לויקיפדיה. ייתכן שאשנה דעה זו בעתיד. שתדעו שאני מאוד מאוכזב מהמהלכים האחרונים. תמיר קלמן2 - שיחה 18:52, 2 בדצמבר 2016 (IST)
היי תמיר, אוכל בבקשה לדעת במה מדובר? לאיזה לחץ אתה מתכוון? להסדר? בר הראלשיחה 13:59, 2 בדצמבר 2016 (IST)
בר הראל אני מתכוון לומר שההסדר הראשון עם אופק היה טוב מאוד ואילו היו משתמשים שהחליטו להפעיל לחץ לבטל אותו תמיר קלמן2 - שיחה 14:02, 2 בדצמבר 2016 (IST)
תמיר, חבל שאתה לוקח את זה כל כך קשה, אני חושב שאם ההצעה שלנו תעבור, לא תרגיש כמעט שינוי מהותי מאשר ההסדר הראשון שהוצע. תרומותיך חשובות וחיוביות. חבל שבשביל כך תעזוב. זה יהיה חבל לנו וגם לך. היה חזק! קובץ על ידשיחהוִיקִיפֶּד מְנַקֵּדהצטרפו לרשימת בעלי הידע 14:09, 2 בדצמבר 2016 (IST)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: אני מבין. אני גם חושב שההסדר עם אופק יכול לעבוד בצורה טובה, אבל החששות שלהם וגם מעט שלי הן מובנות. זה מאוד קשה לשמור על נייטרליות במקרה כזה. אופק כחבר טוב תמיד ינסה לסייע לך, וזה מצוין, אך עלולה להיווצר בעיה מכיוון שהוא עלול לגונן עליך יותר מדי, ודברים שחונכים אחרים לא יאפשרו - הוא עלול לאפשר. אנחנו באמת רוצים שיהיה לך טוב פה, ותערוך, ותתרום ואנחנו חושבים שחונך נייטרלי (יחד עם עזרתו המצויינת של אופק) תהיה הכיוון הטוב ביותר בשביל כולם בר הראלשיחה 14:10, 2 בדצמבר 2016 (IST)
החלטתי לבטל את הודעתי הקודמת ואני אומר מחדש את עמדתי: אופק לא יגונן עליי יותר מדי וכמחווה של רצון טוב אני מודיע שהחונך הרשמי יוכל לשפוט את תהליך החניכה שלי. אני גם מאמין שאופק לא יגונן עליי יותר מדי מאחר וכבר בעבר הוא הראה שהוא לא מגונן יותר מדי עליי ובמצב החניכה הוא יתעלם מהחברות ויעבור למוד חונך. סליחה שהצקתי לכם יותר מדי...אני מאמין שבתוך חודשיים כבר אוכל לערוך ערכים כאילו כלום.תמיר קלמן2 - שיחה 14:58, 2 בדצמבר 2016 (IST)
תמיר קלמן2, אני לא בטוח שזה יילך טוב. למה לא פשוט חהימנע ממצב של ״ניגוד אינטרסים״ כזה, לבחור חונך ניטראלי? אני אמנם איני יכול, מכייון שגם אני חונך כבר, את אור, אבל גם אני אשמח לעזור במידת מה, אם יהיה צורך בכך. אגב, אליעד , תודה רבה על שכתבת עליי. המקיסט --- על דא ועל הא 15:07, 2 בדצמבר 2016 (IST)
המקיסט, דווקא זה נשמע לי כמו רעיון מצויין. הוא יבחר לו את החונך הרשמי, שיהיה אחראי עליו (אליעד?) ואופק מוזמן לעזור לחנוך אותו ככל יכולתו. תמיר, קח בחשבון שהחונך הרשמי הוא בסוף זה שיקבע, אך החונכים הם אנשים טובים, ואין בכוונתם להרע לך, בסך הכל כולנו כאן ביחד למטרת המיזם. גארפילד, היידן, אופק מה אתם חושבים? בר הראלשיחה 15:09, 2 בדצמבר 2016 (IST)
אם יהיה חונך רשמי שיהיה אחראי (מה שהוצע גם קודם לכן. חשבתי שתמיר הציע בסוף שרק אופק יהיה החונך שלו), אז אני בעד גם כן.המקיסט --- על דא ועל הא 15:13, 2 בדצמבר 2016 (IST)
בר, הייתי בעד ההצעה הזו מלכתחילה, אני בסופו של דבר זה שעושה את העבודה השוטפת עם תמיר. בבחירת החונך הרשמי הייתי ממליץ לבחור את אליעד מכיוון שדניאל קיבל את החונכות המנדטורית מנסיבות רגילות ואור לא. משום כך החונכות עם אור צורכת יותר זמן ועבודה ולא הייתי רוצה להטיל על המקיסט חונכות נוספת. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 15:15, 2 בדצמבר 2016 (IST)
זה שאני קיבלתי את זה כ"עונש" זה לא משנה שום דבר. זה ברור שאני לא אשחית, או אחבל בוויקיפדיה בכל צורה שהיא. לטעמי החונכות מיותרת, אבל לא ממש שאלו אותי. אופק, להבא, אם אתה מדבר עליי תתייג אותי. בברכה, אורשיחה15:18, 2 בדצמבר 2016 (IST)
החונכות איתך צורכת (לכאורה) יותר עבודה עקב כך שקיבלת אותה כעונש. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 15:34, 2 בדצמבר 2016 (IST)
אני רוצה לסיים את הסאגה הזו- אני לא מתכוון יותר לעסוק בזה, אבקש לחדול מכך בכל לשון של בקשה. אני מאמין שofek j יעזור לי בפעילות השוטפת מאחר ואני מכיר אותו למעלה משש שנים ובמשך כארבע שנים יש בינינו חברות מופלאה, אבל אני מאמין שחונך ניטראלי דוגמת אליעד יוכל להראות לנו את כיוון הצפון שמהלך העבודה השוטפת. עד כאן לסיפור זה- חבל להשקיע בו יותר מדי, אנחנו גוזלים אנרגיות שיכולות להיות מופנות למען מטרות יעילות יותר. תמיר קלמן2 - שיחה 16:00, 2 בדצמבר 2016 (IST)

אליעד הוא החונך הרשמי של תמיר ואופק הוא זה שעובד איתו את העבודה השוטפת. בברכת בהצלחה לתמיר. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 16:03, 2 בדצמבר 2016 (IST)

אופק- מחזק אותך. זו ההחלטה הסופית המקובלת עלינו. נוסף על כך זה עתה שלחתי הודעה לאליעד בדבר החונכות שלי. תמיר קלמן2 - שיחה 16:05, 2 בדצמבר 2016 (IST)
ההחלטה הסופית אינה שלך לקבוע. מי שיחליט בעניינך הם מפעילי המערכת שקבעו שעליך לפעול בפיקוח צמוד של אדם מוכר לקהילת העורכים, שלו ותק משמעותי ותרומה איכותית לאתר. אני מאשר או דוחה את ההסכם לפי רוח הדברים שנאמרו לך. אתם מתעקשים להתנהג באופן שיוביל לפגיעה בכם, וחבל.
אני מבהיר בפעם האחרונה - אופק אינו חונך ראוי. כמובן שאם יש ביניכם קשר טוב, אתה יכול לבחור להתייעץ איתו, אולם זה לא ייחשב פיקוח של חונך. אך ורק עצתו של חונך רשמי שיאושר על ידי יוכל ללוות את פעילותה פה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 10:42, 3 בדצמבר 2016 (IST)
גארפילד, כבר אמרתי, אני מתכוון שאליעד יחנוך אותי ואופק יסייע בפעילות השוטפת, למה להתאמץ לפגוע בי ובאופק, ההסדר סופי תמיר קלמן2 - שיחה 11:39, 3 בדצמבר 2016 (IST)
בוא נהיה ברורים. כל עריכה שתעשה מהיום ואילך תזכה אותך בחסימה. אלא אם תבקש לקבל חניכה מחונך שאני מאשר לך. דרך אגב, בדיוק בגלל התנסחות ילדותית כמו "ההסדר סופי", הגעת למצב שבו לא מאשרים לך לפעול לבד. ממליץ לך בחום לא להגיב יותר בדף השיחה שלך היום. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 12:35, 3 בדצמבר 2016 (IST)
זוהי לא התנסחות יפה, היא מתנשאת וגילנית. ההסדר שאליעד יחנוך אותו (והוא מופיע ברשימת החניכה) היה מקובל על ידי כמה וכמה ויקיפדים "מנוסים" על פיך שגם הם בעלי דרגות כגון הפעלת מערכת ואפשרות לחנוך. מדוע הכוח נשאר בידי אדם אחד בלבד? מדוע אדם שאינו מכיר את תמיר חושב שהוא יכול להחליט מה טוב בשבילו? זהו אבסולוטיזם לשמו. נפגעתי מאוד מההתנסחות שלך "אופק אינו חונך ראוי". אני רוצה להגיד בהזדמנות זו שאני עדיין חושב שאני הכי ראוי לחנוך את תמיר מכיוון שאני יודע מה הכי טוב בשבילו, מה הוא יודע, מה לא, במה הוא שולט, ובמה לא. ההיכרות שלי איתו תהיה ועדיין טובה יותר משל כל אחד מכם ומשום כך, אני חושב שאני צריך לעבוד איתו. אך מכיוון שהתחלתי לערוך באופן משמעותי רק לפני כשנה אני מוכן לחלוק את החניכה עם אליעד ולהוות גורם מייעץ בלבד. מקווה שתיישמו את מה שאמרתי, בברכה, Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 13:58, 3 בדצמבר 2016 (IST)
גארפילד, החלטתי לאחר התלבטות ארוכה וחששות רבים, לבקש ממך שתצמיד לי חונך מיוחד. אם כי אני מעוניין שאופק ישמש יועץ אישי שלי לענייני ויקיפדיה ואוכל לדון עמו על כל עריכה שאעשה ולשאול אותו שאלות. מקווה שתסכים להצעתי, אם כן אשמח מאוד לשים את הסוגיה מאחורי ומאחורי חברי הטוב לו אני חב תודה גדולה על כניסתי לויקיפדיה. אם לא, אנא נסה למצוא עמי ועם אופק את עמק השווה. תמיר קלמן2 - שיחה 15:11, 3 בדצמבר 2016 (IST)
גארפילד, מחכים לתגובתך כבר יומיים. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 14:49, 5 בדצמבר 2016 (IST)
אמרתי את דברי. תמיר צריך לבחור חונך מתאים מהרשימה בחממה ולפנות אליו. רק החונך, אותו אני אאשר, יוכל לתת לו תשובות סופיות לגבי אופן ההתנהלות באתר.
לגבי הקשר של שניכם, אין הגבלה עליו, רק חשוב שתבינו שהוא אינו רשמי ולא מהווה תחליף לחונך. כלומר, אי אפשר לפנות לאופק כדי לקבל תשובה שהחונך לא נתן. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 18:06, 5 בדצמבר 2016 (IST)
האם אליעד יוכל להיות חונך מתאים? תמיר קלמן2 - שיחה 18:08, 5 בדצמבר 2016 (IST)
גארפילד, אנחנו מתכוונים שאליעד יחנוך את תמיר, מה גם שהוא מופיע ברשימת החונכים. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 13:25, 7 בדצמבר 2016 (IST)
סליחה תמיר, לא ראיתי שהגבת לגבי אליעד. אין לי התנגדות לכך. במידה ואליעד מסכים, אני נותן את ברכתי לחונכות זו. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 17:49, 7 בדצמבר 2016 (IST)
זהו הפתרון שהוצע כבר מהתחלה, כנראה הייתה כאן אי הבנה. אתייג את @אליעד שיאשר את החונכות ואציין בנוסף שאני ותמיר נפגשים מחר למפגש ראשון בנושא ויקיפדיה, (בארגזי חול כמובן). Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 19:08, 7 בדצמבר 2016 (IST)
מאשר ומצרף ברכת הצלחה מרובה. רק אבקש סליחה מראש על כל פגיעה תקיפות, או אי התייחסות מכובדת שעלולה להיות במסגרת החונכות. כן נא ראו את תבנית {{חיוך}} () כמצורפת לכל תגובה ודבר שאכתוב, באם אשכח או אתעצל מלהצמיד אותה לחתימה... קובץ על ידשיחההצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 19:29, 7 בדצמבר 2016 (IST)
נא זכרו גם לדווח על כך בויקיפדיה:חממה/עורכים תחת חניכה. בהצלחה. קובץ על ידשיחההצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 19:32, 7 בדצמבר 2016 (IST)

סיכום מפגש 1[עריכת קוד מקור]

נפגשתי עם תמיר בשעה 16:30.

במפגש התעסקנו בנושאים הנ"ל:

  • תיבת משתמש
  • כתיבת ערכים
  • הוספת הערות שוליים (התחלה)
  • בירורים והערות לגבי החונכות

המפגש הסתיים בשעה 18:15. תודה, Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 19:01, 8 בדצמבר 2016 (IST)

אגב תמיר, 👍אהבתי לראות את ניסויי העריכה שעשית בדף המשתמש שלך. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 16:41, 9 בדצמבר 2016 (IST)
רציתי לומר שאני מתכוון להמשיך בניסויי עריכה בטיוטה, גם בזמני החופשי. אצור קשר עם אליעד ביום ראשון. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 19:21, 9 בדצמבר 2016 (IST)

הצבעתך במקבץ המומלץ[עריכת קוד מקור]

שלום,

אין לך זכות הצבעה במדור המומלצים. הצבעותיך הוסרו. תוכל להצביע בהצבעות הבאות (אך לא בהצבעה זו) כשתצבור לפחות 100 עריכות בוויקיפדיה. גילגמש שיחה 21:32, 8 בדצמבר 2016 (IST)

הבנתי. אצביע בהצבעה האפשרית הבאה. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 16:00, 9 בדצמבר 2016 (IST)

העלאת ערכים חדשים[עריכת קוד מקור]

אני מעוניין לדעת האם אני יכול להעלות ערכים חדשים, כבר כתבתי אחד בוורד. חוץ מזה, אני מעוניין לדעת האם אליעד יתחיל לסייע לי בהבנת ויקיפדיה... תודה רבה, תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 09:27, 23 בדצמבר 2016 (IST) תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 09:27, 23 בדצמבר 2016 (IST)

אתה צריך להעלות את הערך שלך לטיוטת המשתמש ולהראות אותו לאליעד. אחר כך הוא יראה לך את הטעויות שלך ותוכל להעביר את הערך למרחב הערכים. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 09:33, 23 בדצמבר 2016 (IST)
תמיר, אשמח לעזור בכל מה שאוכל כפי מיסת הפנאי. במקרה זה, אם בוא נאמר הערך שאתה רוצה להעלות הוא על דיהרנפורט (סתם עיר בגרמניה שאני מתעניין בה עכשיו לצורך קישור אל ערך עתידי), אתה פותח דף בשם משתמש:תמיר קלמן2/דיהרנפורט וכותב חופשי. אנחנו, החברים, נשמח שתזמין אותנו ליהנות מהתוכן ולהעיר הערות לפני שנעלה את זה למרחב. אופק בטח יוכל לעזור לך בזה המון. הוא חזק בהרבה תחומים. בהצלחה. קובץ על ידשיחההצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 11:06, 23 בדצמבר 2016 (IST)
סליחה על האיחור- אבל יהיה כתוב בקרדיט שאני העליתי נכון? בנוסף אני רוצה לציין שהתחלתי לבצע סדרת ניסויים בטיוטה שלי. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 11:33, 23 בדצמבר 2016 (IST)
נכון. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 11:49, 23 בדצמבר 2016 (IST)
אני רוצה לציין ששמתי שני ערכים- משתמש:תמיר קלמן2/ברזיל במלחמת העולם השנייה+ תמיר קלמן2/מערכת הבריתות שקדמו למלחמת העולם הראשונה. אצפה מכם לאשר את העלאת הערכים למרחב הכללי. תודה רבה מראש.

תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 16:47, 23 בדצמבר 2016 (IST)

אני חושב שהערך שלך על מערכת הבריתות מוכן ומזומן למעבר למרחב הערכים ואני מברך אותך על כך. גם הערך על ברזיל מתקרב לזאת אך מצפים כאן הבאת קישורים חיצוניים והערות שוליים בערכים ואין שום מקור חיצוני בערך שכתבת. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 16:58, 23 בדצמבר 2016 (IST)
טוב תודה רבה תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 17:38, 23 בדצמבר 2016 (IST)
תנסה למצוא מקורות למה שאתה כותב. ערך ללא סימוכין נחשב אמין פחות מאשר ערך עם. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 22:05, 23 בדצמבר 2016 (IST)

העברה לטיוטה[עריכת קוד מקור]

שלום Tamir Kalman,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "מערכת הבריתות שקדמו למלחמת העולם הראשונה" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Tamir Kalman/‏מערכת הבריתות שקדמו למלחמת העולם הראשונה". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! גילגמש שיחה 22:17, 23 בדצמבר 2016 (IST)

הערך שלך סובל מליקויים מהותיים והוא לא מדוייק. יש להשתמש בספרות אקדמית רצינית כשכותבים על נושא כזה. גילגמש שיחה 22:19, 23 בדצמבר 2016 (IST)

מה רמת הידע שלך באנגלית? גילגמש שיחה 13:13, 24 בדצמבר 2016 (IST)

3 למה? תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 13:15, 24 בדצמבר 2016 (IST)

אני רוצה לסייע לך עם הערך שלך על מערכת הבריתות שקדמה למלחמת העולם הראשונה, אם כי אני חושב שזה ערך קשה מאוד לכתיבה. ידיעת האנגלית ברמה גבוהה חיונית לצורך העניין. אם הידע שלך באנגלית הוא ברמה נמוכה לא תוכל לכתוב את הערך כי רוב הספרות המחקרית היא באנגלית. אני מניח יש ספרות רצינית גם בצרפתית ובגרמנית אם אתה מבין שפות אלה. אני לא מכיר את הספרות הזאת כי אני לא דובר צרפתית או גרמנית. גילגמש שיחה 13:17, 24 בדצמבר 2016 (IST)
אני כעת כותב את הערך ומשנה אותו. לאחר מכן אני מציע שתעבור עליו ותתקן בו דברים, כך הוא יהיה טוב יותר וחזק יותר. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 13:20, 24 בדצמבר 2016 (IST)
הבעיה היא במקורות שאתה משתמש בהם. ניכרים שני דברים: אינך מבין את המצב הגאופוליטי שהביא את המעצמות לחתימה על הבריתות האלה ואין לך מקורות איכותיים. לצורך כך, אם הנושא מעניין אותך, אפשר לכוון אותך לעבר מקורות כלליים על המצב הגאופוליטי בראשית המאה ה-20 ולהפנות אותך למקורות טובים על הבריתות עצמן. אין מקורות מסודרים בעברית לנושא זה. הספר שציינת "רגעים היסטוריים והיסטריים" הוא לא מקור מחקרי. זה ספר פופולארי שאין בו הערות שוליים. הוא נכתב על ידי היסטוריון ואין בו טעויות (לפחות לא גדולות) אבל אין בו גם עומק מחקרי הנדרש לערך מורכב שכזה. לדבר כזה נדרש לימוד מעמיק של הסוגיה. אין בעיה לסייע לך עם זה, אבל בשביל זה אתה צריך להכיר שפות אירופאיות רלוונטיות (אנגלית, גרמנית, צרפתית ורוסית). בגלל מבנה המחקר העולמי מספיק לדעת אנגלית לשם השגת ידיעה כללית על העניין. האנגלית צריכה להיות ברמה כזאת שתהיה מסוגל לקרוא ללא מילון ספר עיון שנכתב בתחום. אם תרצה, אני יכול להפנות אותך לכמה הרצאות שיכולות להיות רקע ראשוני לעניין. אני מזהיר מראש: מערכת הבריתות היא אחד הנושאים המורכבים והקשים ביותר לכתיבה בכל הנוגע למלחמת העולם הראשונה. גילגמש שיחה 13:25, 24 בדצמבר 2016 (IST)
בסדר גמור. אני רק הנחתי תשתית לערך, מי שירצה יוכל להוסיף חומר. אני יודע מידע כללי מידע על הנושא אבל אם היה אפשרי הייתי מוסיף מקורות מידע נוספים באנגלית ומשתמש בהם, אבל אני אשמח שתסייע לי. חוץ מזה, אם יהיה צורך אשפץ את הערך ואשנה בו הרבה דברים. אני רוצה לקבל ממך ומאחרים סיוע בכתיבת הערך. פשוט צר לי שאין ערך על נושא מעין זה. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 13:35, 24 בדצמבר 2016 (IST)
הבעיה היא שהשתית שהנחת היא לקויה. התוכן לא טוב לא כי הוא כתוב בצורה לא יפה, אלא כי הוא שגוי. השגיאה נובעת משתי הבעיות שציינתי: אין לך הכרות מעמיקה עם הנושא ואין לך מקורות שאתה עובד איתם. לכן, אני שואל: מה רמת הידיעות שלך באנגלית. אם היא טובה אשלח לך כמה קישורים כהתחלה. אם היא בינונית ומטה אין בזה תועלת כי לא תבין מה שהם אומרים. גילגמש שיחה 13:40, 24 בדצמבר 2016 (IST)
בסדר גמור. אני מוותר. אני צריך לשפר את האנגלית שלי. אנסה שוב בעתיד. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 13:41, 24 בדצמבר 2016 (IST)
אוכל לעזור עם הספרות הצרפתית (רמה 2 מתקרב ל-3) והאנגלית (רמה 5). Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 13:42, 24 בדצמבר 2016 (IST)
בסדר גמור, אני מציע שכל אחד יתרום בנושא מסוים וכך הערך יהיה טוב יותר!תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 13:43, 24 בדצמבר 2016 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


הינה לך כמה קישורים להרצאות שהן קצה הקרחון לנושא: [1], ‏ [2][3] וקצר יותר: [4]; סרטונים קצרים על כמה מהמדינות שלקחו חלק במלחמה: [5]. יש כמובן עוד המון חומר. זה קצה קצהו של קרחון ענק. יש כמובן גם ספרים. אני יכול לשלוח לך, אם כי מציע שתתחיל בערך קל יותר. למשל: אירוע קטן יחסית שנחקר היטב או ביוגרפיה של אדם הקשור לתקופה או ברית אחת, קטנה יחסית בין מדינות מדרג ב ולא כניסה למערכת שיקולים מורכבת שמאפיינת את הבריתות של המעצמות הגדולות. הכניסה למלחמה הזאת היא לא כל כך פשוטה. עד היום (כפי שאתה רואה) יש המון דיון על הנושא הזה. כמובן שאתה לא חייב להתחיל בנושא קטן יותר ויכול לכתוב גם על זה, פשוט יש להשתמש במקורות מתאימים. גילגמש שיחה 13:53, 24 בדצמבר 2016 (IST)

אתחיל בבדיקת המקורות. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 13:59, 24 בדצמבר 2016 (IST)

יחסי החוץ של אזרבייג'אן[עריכת קוד מקור]

בסיוע שלך, אופק העליתי את התבנית
ונוצרה תבנית חדשה. תודה רבה אופק! דרך אגב, איך מוסיפים תמונה לתבנית?

תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 13:47, 24 בדצמבר 2016 (IST)

סיפור ארוך מאוד... אתה יכול להיפגש מחרתיים? Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 13:50, 24 בדצמבר 2016 (IST)
בוודאי. בשעות הבוקר? תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 13:51, 24 בדצמבר 2016 (IST)
אני עסוק מאוד בשעות הבוקר. מה דעתך על הצהריים? Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 13:53, 24 בדצמבר 2016 (IST)
תעבור לווטסאפ תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 13:54, 24 בדצמבר 2016 (IST)

אמנם יצרת אותה, אבל אסור להשתמש בה כי היא לא עברה דרך אולם הדיונים וגרוע מכך יש בה יותר מ50% קישורים אדומים. עד כמה שזכור לי, ההנחיה שלא להשתמש בתבנית שיש בה מעל 50% קישורים אדומים עדיין בתוקף. גילגמש שיחה 13:56, 24 בדצמבר 2016 (IST)

לא ידעתי. צריך למחוק אותה? תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 14:01, 24 בדצמבר 2016 (IST)
לא. היא יכולה לשמש את ויקי בעתיד. גילגמש שיחה 14:02, 24 בדצמבר 2016 (IST)
בסדר גמור. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 14:03, 24 בדצמבר 2016 (IST)
לא נכון, בקיץ האחרון הוסדר כל נושא התבניות הללו והתקבלו גם תבניות אדומות. צריך שיהיה בהן לפחות 5 קישורים וזה מספיק, ראה: שיחת תבנית:יחסי החוץ של הממלכה המאוחדת. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 14:05, 24 בדצמבר 2016 (IST)
אני שמח שהצעה זו התקבלה. אני תומך בה. טוב, צריך להציג את התבנית לאולם הדיונים לשם קבלתה. גילגמש שיחה 14:08, 24 בדצמבר 2016 (IST)
אולם הדיונים נמצא כאן: ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים‎ גילגמש שיחה 14:12, 24 בדצמבר 2016 (IST)
שמתי את התבנית באולם הדיונים. הם צריכים להצביע? כי לא הבנתי את החוקים של זה.תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 14:19, 24 בדצמבר 2016 (IST)
עכשיו יהיה דיון. המתן לתוצאותיו. זה יקח זמן מה (ראה דיונים קודמים כדי להתרשם מהתהליך). גילגמש שיחה 14:23, 24 בדצמבר 2016 (IST)

הצבתי ערך חדש: תמיר קלמן2/יחסי הולנד- קטר. אבקש אישור שלכם להעלותו למרחב הערכים. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 14:15, 24 בדצמבר 2016 (IST)

רק משתמש שנמצא בחונכות מנדטורית זקוק לאישור כזה. אם אתה תחת חונכות מנדטורית עליך לבקש אישור מהחונך שלך. אם אתה לא תחת חונכות מנדטורית עליך להחליט בעצמך אם הערך מוכן או לא. אתה יכול להתייעץ עם ויקיפדים נוספים כמובן, אך אינך זקוק לאישור מיוחד. גילגמש שיחה 14:16, 24 בדצמבר 2016 (IST)
אני תחת חונכות מנדטורית, אני צריך אישור של אופק מאחר והוא אחראי על המיזם שהציג את ערך זה מלכתחילה. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 14:17, 24 בדצמבר 2016 (IST)
יש מתווה שמתואר למעלה יותר. אני החונך הבלתי רשמי של תמיר ואליעד הוא חונכו הרשמי. כאשר אליעד אינו זמין אני הסמכות הרשמית הממונה על תמיר. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 14:18, 24 בדצמבר 2016 (IST)
אליעד שומר שבת. אתה מאשר? תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 14:20, 24 בדצמבר 2016 (IST)
לצערי לא. הערך עוד לא מוכן וסובל מבעיות תרגמת, כמו כן. וודאי השתמשת ביותר ממקור אחד לערך. ציין אותו. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 14:21, 24 בדצמבר 2016 (IST)
וגארפילד אישר את המבנה יוצא הדופן הזה? גילגמש שיחה 14:22, 24 בדצמבר 2016 (IST)
כן. היה ויכוח מאוד סוער, אבל לדעתי רק אליעד יכול לאשר ערכים, חונך בלתי רשמי רק מפקח על עריכות גדולות ויכול לעזור אבל אין לו סמכות מיוחדת על המשתמש. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 14:24, 24 בדצמבר 2016 (IST)
אם כך, יש להמתין להכרעתו. הוא אישר לך להעביר את מערכת הבריתות למרחב הערכים? גילגמש שיחה 14:25, 24 בדצמבר 2016 (IST)
לא, זה היה בלבול של תמיר, כתבתי כי אני חושב שהוא מוכן ותמיר העביר בטעות למרחב הערכים. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 14:26, 24 בדצמבר 2016 (IST)
הייתה תקלה, חשבתי שהוא מאשר אבל למעשה לא. יצרתי בלגן מיותר. הערך עוד לא היה מוכן. כנראה אני צריך לעבוד על קריאה...תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 14:28, 24 בדצמבר 2016 (IST)
שלום לך תמיר. אני מבין שאופק כעת מסייע לך בניסוח הערך והתאמתו לעיצוב המקובל (לדוגמה בפרק קישורים חיצוניים). בינתיים נמתין לסיום עבודתכם. חנוכה שמח! קובץ על ידשיחההצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 20:04, 24 בדצמבר 2016 (IST)
חנוכה שמח. ראית את התבנית ששמתי בסיוע של אופק? תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 20:15, 24 בדצמבר 2016 (IST)
ערכתי שינוי בניסוח שלך. תשתדל גם אתה לנסח בסגנון כזה--כ.אלון - שיחה 20:47, 24 בדצמבר 2016 (IST)

מקום מלבב בלב המדבר! 20:15, 24 בדצמבר 2016 (IST)

תמיר, לאיזה תבנית הכוונה ואיפה בדיוק היא ממוקמת? קובץ על ידשיחההצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 20:49, 24 בדצמבר 2016 (IST)
התבנית יחסי החוץ של אזרבייג׳ן. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר!
תוכל לתת לי קישור למקום התבנית? קובץ על ידשיחההצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 22:26, 24 בדצמבר 2016 (IST)

איך אני הופך לבעל ידע? תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 20:55, 24 בדצמבר 2016 (IST) תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 20:55, 24 בדצמבר 2016 (IST)

אם אתה רואה את עצמך כמישהו שיודע בתחום מסוים יותר מאשר לסתם אדם (או יותר נכון ויקיפד) סטנדרטי, אתה מוסיף את עצמך בתבנית של אותו תחום. באופן אישי הייתי ממליץ לך לרשום את שמך בתחום שהנך רואה לנכון להשתבץ שם, רק אחר שראית כי אתה מתמודד בהצלחה ותורם בו (זה לא כזה משהו מי יודע מה, אבל כך תוכל לדעת שלא יעליל עליך מישהו שאתה סתם מופיע בתחום זה. שאל את אופק לפרטים נוספים). קובץ על ידשיחההצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 22:30, 24 בדצמבר 2016 (IST)

ברזיל במלחמת העולם השנייה[עריכת קוד מקור]

אני חושב שאני יכול להעביר את הערך תמיר קלמן2/ברזיל במלחמת העולם השנייה למרחב הערכים מפני שביצעתי בו שינויים רחבים. אבקש מאליעד לאשר את העברת הערך. תודה רבה מראש, תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 18:19, 25 בדצמבר 2016 (IST)

את העיקר לא כתבת: מדוע בחרה ברזיל להכנס למלחמה נגד הציר. גילגמש שיחה 18:22, 25 בדצמבר 2016 (IST)
כתבתי. בגלל הטבעת כלי שיט ברזילאים. להוסיף פסקה מיוחדת? תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 18:23, 25 בדצמבר 2016 (IST)
יש להבדיל בין עילה לסיבה. גילגמש שיחה 18:26, 25 בדצמבר 2016 (IST)
אז מהי העילה למלחמה? אני לא יודע איך לשייך אותה? איזה סוגי עילות קיימים? תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 18:27, 25 בדצמבר 2016 (IST)
עילה היא קאזוס בלי - התירוץ הרשמי שנמסר. הסיבות שמובילות מדינות להכריז מלחמה הן מורכבות ולא תמיד קל לתאר אותן. טיבוע ספינות היא לכל היותר עילה ולא סיבה. גילגמש שיחה 18:29, 25 בדצמבר 2016 (IST)
אז לכתוב שהעילה היא הטבעת אוניות ברזילאיות? תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 18:30, 25 בדצמבר 2016 (IST)
אתה כנראה לא מבין. הסיבות שמובילות מדינות להכריז מלחמה זה הדבר החשוב. לא התירוץ שנמסר. כל תירוץ יכול להמסר. בעבר מדינות יצאו למלחמה אפילו על דברים מגוחכים. ראה למשל: מלחמת אוזנו של ג'נקינס. השם אמנם הומוריסטי במידת מה, אבל דברים כאלה כן יכולים לגרור מדינות להכריז מלחמה בתקופות מוקדמות יותר. גילגמש שיחה 18:33, 25 בדצמבר 2016 (IST)
בסדר גמור. אני אכתוב שהעילה למלחמה הייתה הפגיעה בריבונות ברזיל ובאזרחים. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 18:35, 25 בדצמבר 2016 (IST)
זה טוב ויפה אבל למה זה גרם לכך שברזיל הכריזה מלחמה? זאת השאלה החשובה. גילגמש שיחה 18:37, 25 בדצמבר 2016 (IST)
בגלל שהטבעת האוניות גרמה לסערה במדינה כנגד הגרמנים ובעלי בריתם וגרמה לממשלה להיות חייבת להגיב. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 18:39, 25 בדצמבר 2016 (IST)
אולי זה כך. איפה המקור שיאשש טענה זו? גילגמש שיחה 18:42, 25 בדצמבר 2016 (IST)
אני לא יודע. לא מצאתי מקור. אולי אתה או אחרים יוכלו לעזור ולמצוא את העילה למלחמה? אני לא מבין בעילות ממש... אני מעדיף שבעלי ידע יוכלו לעזור בנושא שכזה. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 18:43, 25 בדצמבר 2016 (IST)
זה אחד החלקים החשובים בערך כזה. דיון על הסיבות שמובילות את המדינה להכריז מלחמה. אם אתה כותב ערך על מדינה במלחמה עליך להתייחס לעניין זה. גילגמש שיחה 18:47, 25 בדצמבר 2016 (IST)
טוב. אני אמצא את העילה למלחמה ואכתוב אותה עד מחר. תודה שהארת את עיני. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 18:51, 25 בדצמבר 2016 (IST)
מלבד זאת, בשביל ההתחלה מלמעלה, פרט טכני קצת שולי: את הקישורים הפנימיים יש לסדר שיתאימו למקובל. קישור ששם הערך והשם המוצג בו שווים אין צורך בכפילות. לדוגמה, "מ[[המתקפה על פרל הארבור|המתקפה על פרל הארבור]] ועד סופה" זה כפול בחינם. אם היית כותב "מ[[המתקפה על פרל הארבור]] ועד סופה", התוצאה הייתה זהה. רק במקום כמו "שהעבירה את מרכז הכובד הכלכלי והחברתי מה[[אוליגרכיה|אוליגרכים]]" יש צורך בקו המפריד ובשמות השונים. תוכל לראות את הדברים בצורה ברורה יותר באמצעות קוד המקור. אופק בטח ישמח לעזור לך. קובץ על ידשיחההצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 19:14, 25 בדצמבר 2016 (IST)

שלום תמיר,

הצלחת לאתר מקורות נוספים לערך שלך על ברזיל? גילגמש שיחה 13:16, 27 בדצמבר 2016 (IST)

תעתיק את הפסקאות האלה והערך שלך מוכן:

ראו גם[עריכת קוד מקור]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור]

ערכתי את הערך לפי הדוגמה למעלה. מבקש מכם אישור ליתר ביטחון, תמיר. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 18:30, 28 בדצמבר 2016 (IST)

ויקיפדיה! מזל טוב! רק לפני שלוש עשרה שנים התחילה ויקיפדיה העברית, כמעט בגילי וכבר יותר מוצלחת ממני... מזל טוב לכולם. ביום הזה אנשים לא צריכים לחשוב על ערכים, אלא לראות את הצמיחה הזו של ויקיפדיה!!! מ ז ל ט ו ב ! מ ז ל ט ו ב ! מ ז ל ט ו ב ! מ ז ל ט ו ב ! מ ז ל ט ו ב ! תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 23:42, 28 בדצמבר 2016 (IST) תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 23:42, 28 בדצמבר 2016 (IST)

ברזיל במלחמת העולם השנייה- העברה[עריכת קוד מקור]

שיפצתי קצת את הערך ואני שואל האם להעבירו למרחב הערכים? ברצוני להעביר את הערך למרחב הערכים בשעה 19:00 אחר ההסכמה. באם לפחות שניים יצביעו נגד, אשאיר את הערך בטיוטה. נא חוו את דעתכם. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 13:36, 30 בדצמבר 2016 (IST)

נ.ב.: אבקש לציין בעד או נגד בסוף ההודעה. (לצורך מניעת פירוש שגוי) תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 13:39, 30 בדצמבר 2016 (IST)
אתייג את דבירותם, אמרי אביטן, קובץ על יד, האלקושי, בראנד, saifunny, H. sapiens, אריה ענבר, על הטוב, Kippi70, איש שלום, Jakednb, Shaun The Sheep, פיטר פן, Ewan2, david7031, HaShumai, דזרט, מי-נהר, Polskivinnik, ‏biegel, ‏Alon112, ‏יודוקוליס, צורייה בן הראש, מגבל, NilsHolgersson2, Eldad, HanochP,איתמראשפר, נרשמתי כמה פעמים!!, פעמי-עליון ‏, פיינרמן, קובץ על יד, סיון ל, Tomerlv, Saifunny, Kulystab, pashute, amikamraz, Eldad, איש גלילי, yinonk, בן עדריאל, JewHyper, יודוקוליס, Tomer T, TergeoSoftware, Patqu, תמרה20, מקצועי, IfatE, Idoc07 ‏. שמופיעים ברשימת בעלי הידע ושנושא הערך נוגע לנושא בו הם משובצים. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 13:41, 30 בדצמבר 2016 (IST)
אגב, אני בעד, ואנחנו רק מחפשים חוות דעת כי אין מנוס מדעותיו של חונך. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 13:48, 30 בדצמבר 2016 (IST)
סליחה על אי השימוש בתבנית, אני שונא את השימוש בתבנית "נגד", אני מנצל אותה רק במקום שאני ממש מתנגד. אם בכל אופן צריך להציב תבנית הצבעה, אז אני בוחר ב בעד מותנה: א. כדאי מאוד (לא חובה!) שיהיה לערך הערות שוליים. ב. האם הטמעת בערך על פי המלצתי בדף שיחת הערך? אם כן השיקול נוטה לחיוב. ג. כדאי שהערך עמוס במושגים שונים, ולא כולם מוכשרים כמוך להכיר את כל המושגים האלו, כדאי להוסיף בו עוד קישורים פנימיים. קובץ על ידשיחההצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 13:56, 30 בדצמבר 2016 (IST)
לא מפורט בערך מה זה המדינה החדשה, הָאֶלְקֹשִׁי - שיחה 13:58, 30 בדצמבר 2016 (IST)
לע"ע נגד צריך להבהיר מושגים והערות שוליים. הָאֶלְקֹשִׁי - שיחה 14:00, 30 בדצמבר 2016 (IST)
תמיר, תעשה תהליך כמו שעשיתי בשבילך בערך יחסי הולנד-קטר (נכון שכתוב שזו עריכה של שיר אבל אני זה שביצע את השינויים בפועל). תוסיף הערות שוליים וקישורים פנימיים והערך מוכן ומזומן. בהצלחה! Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 14:08, 30 בדצמבר 2016 (IST)
לאופק, אינני מוצא לנכון הוספת הערות שוליים מפני שהסתמכתי על אתרים בעיקר כמו ויקיפדיה, אליהם לא צריך הערת שוליים. באם אתה מוצא לנכון שכן להוסיף, אתה מוזמן להוסיף הערות שוליים וליידע אותי כדי שאלמד מתי יש צורך להוסיף. לא הסתמכתי על מקור מידע כתוב אלא על האינטרנט. בברכת שבת שלום! תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 16:05, 30 בדצמבר 2016 (IST)
אני עובד כרגע על ערך בסדר גודל מאוד גדול אז כנראה שבזמן הקרוב לא יהיה לי זמן לנסח מחדש ערכים שלך ולהוסיף מקורות (כמובן שאנחנו עדיין יכולים להיפגש). פשוט תחפש מקורות ב-Google, JSTOR או כל מנוע חיפוש אפשרי, תראה אם הם מתאימים לטקסט ותוסיף הערה במקום מתאים. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 16:09, 30 בדצמבר 2016 (IST)
אגב, במצב הנוכחי, אני בעד העברת הערך למרחב הערכים. תשאל את אליעד לפני שתיכנס השבת. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 16:10, 30 בדצמבר 2016 (IST)
לאופק הוא אמר שמבחינתו כדאי (לא חובה) להוסיף הערות שוליים, להוסיף קישורים פנימיים- הוספתי ולהטמיע- לא הבנתי איך מטמיעים. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 16:17, 30 בדצמבר 2016 (IST)
תטמיע מידע שנוגע לטקסט בערך שלך מהערכים שמצוינים בדף השיחה של הערך. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 16:23, 30 בדצמבר 2016 (IST)
אליעד, אני בהחלט חושב שיש מקום להעביר את הערך למרחב הערכים. במצבו הנוכחי הוא ערך מצוין לתמיר. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 06:37, 5 בינואר 2017 (IST)
ניב, אולי אתה בוחר להתנדב שוב. אני חושב שהעבודה המשותפת שלך, אופק ותמיר תניב תוצאות טובות. אני אישית הייתי שמח לעזור בזה, רק שאין לי כל כך התמצאות בעניין. תודה. קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 04:16, 9 בינואר 2017 (IST)

תבנית חדשה:קצרמר/יחסים בינלאומיים[עריכת קוד מקור]

העליתי תבנית חדשה לאולם הדיונים ומצפה שיאשרו אותה.

ערך זה הוא קצרמר בנושא יחסים בינלאומיים

באפשרותכם להרחיב את הערך לערך מלא. פרקים אפשריים הם פרק סחר, תרבות משותפת,היסטוריה, השפעה בינלאומית וכיוצא באלה.

כמה דרכים פשוטות לשיפור הערך:

  • הוסיפו פרקי לקריאה נוספת וקישורים חיצוניים שיהוו מקור מידע חלופי לקוראים עד להרחבת הקצרמר, וגם יסייעו בידי הוויקיפדים שיבואו להרחיב אותו.
  • קשרו לערכים רלוונטיים לנושא שבו עוסק הקצרמר שעשויים לסייע לקוראים, שאולי ימצאו שם את מבוקשם.
  • הסתייעו בדפים המקושרים להרחבת הערך.

תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 15:19, 31 בדצמבר 2016 (IST)

לא חושב שעוד צריך אותה בויקיפדיה העברית. אני כאחד הכותבים הפורים יותר בנושא אומר שלא תמיד יש הרבה חומר על היחסים ועדיף מעט מאשר לא. דבר כזה לא נקרא קצרמר. קצרמר זה ערך שיש עליו חומר אבל פשוט התעצלו להרחיב אותו. לשמחתי עוד אין כאלה בוויקיפדיה העברית. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר 15:22, 31 בדצמבר 2016 (IST)
בסדר גמור, תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! 15:23, 31 בדצמבר 2016 (IST)

יחסי סעודיה- קנדה[עריכת קוד מקור]

הוספתי ערך טיוטה לויקיפדיה המהווה תרגום של הערך האנגלי. אבקש מאליעד ואופק לאשר את העברת הערך. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! ~חברים של כולם בעולם 17:21, 6 בינואר 2017 (IST)

שלום תמיר, במפה שהעלית לא קישרת למקור ממנו לקחת את המפה. אני מבקשת שתקשר בשורת המקור, חשוב לבדוק אותה. גם ציינת שאתה היוצר, אם לא אתה יצרת את המפה, אז אתה לא יכול להיות היוצר. לאחר שתוסיף את הקישור, אבדוק את נושא זכויות היוצרים. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:37, 6 בינואר 2017 (IST)

את יכולה למחוק את הקובץ. הוא מיותר ולא מופיע בשום דף, במקומה "גיירתי" אלינו את המפה מהערך האנגלי. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר ~ חברים של כולם בעולם 21:12, 6 בינואר 2017 (IST)
אני מסכים למחיקת הקובץ, הוא מיותר וחסר שימוש, מדובר בטעות שלי. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! ~חברים של כולם בעולם 22:59, 6 בינואר 2017 (IST)

הערך לדעתי מוכן למעבר. אליעד, מחכים לאישור שלך במוצ"ש. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר ~ חברים של כולם בעולם 21:14, 6 בינואר 2017 (IST)

לאחר האישור אעביר בתוך דקות את הערך למרחב הערכים. הערך מוכן למעבר! תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! ~חברים של כולם בעולם 22:58, 6 בינואר 2017 (IST)
הערך מצוין. קצת קצר, אבל זה בסדר גמור (אדרבה, אם מישהו חושב שהוא יכול להרחיב - הוא מוזמן... ביחס למיקום הנושא בתחום עניין הקוראים כאן, זה לכאורה מספיק חומר). הכתיבה יפה ומתומצתת, קולחת ובהירה. שיפצתי קלות (כדי שגם לי יהיה חלק בזה ;-)...). מה שכן, הייתי רוצה לאמת את קיומו של מטוס הוק 5. ניסיתי לחפש מלמעלה גם בוויקי האנגלית, אך לא מצאתי. אם אכן יש כזה ערך - למה לא לקשר אליו, ואם לא, האם בטוח שיש כזה מטוס ושזה שמו? זה חשוב. קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 19:27, 7 בינואר 2017 (IST)
אליעד צר לי אבל ניב העלה את הערך זמן קצר לפניי הנה קישור לערך שהוא העלה. יחסי הממלכה המאוחדת-עומאן. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! ~חברים של כולם בעולם 20:57, 7 בינואר 2017 (IST)
באמת מאכזב. אבל יש גם פלוס לזה: מזג בין הערכים. בטוח לי שיש לך מה להוסיף לערך שלו. לדוגמה, בתבנית של הערך, המיקום אצלך נראה לי עדיף. שכן אם שם הערך הוא "יחסי הממלכה המאוחדת-עומאן", אז הטור הימני אמור להיות של הממלכה המאוחדת, והשמאלי של עומאן - לפי שם הערך. קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 21:11, 7 בינואר 2017 (IST)
מעניין איך ניב הגיע לערך זה יחד אתך. שמא ערך זה היה בערכים מבוקשים או משהו כזה? אם יש לו התעניינות בנושא, נסה לשתף אותו אתך בעריכה. תמיד כתיבה משותפת מביאה לתוצאות גבוהות יותר. קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 21:15, 7 בינואר 2017 (IST)
אליעד, בחרתי אקראית בערך זה במסגרת מיזם יחסי החוץ. פעם הבאה אעשה בדיקה מעמיקה יותר. ניב - שיחה 21:22, 7 בינואר 2017 (IST)ניב
לאור מקרה זה הציע לחברי המיזם הבאים לעבוד על ערכים מסוימים לסמן אותם בתבנית כלשהי האומרת שמישהו עובד על כך, או שסתם לציין זאת מפורשות עם חתימת זה שעובד על אותו ערך. קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 22:41, 7 בינואר 2017 (IST)
מאחר שהערך היה מוכן, אמזג בין הערכים, העריכה האחרונה תהיה זו של ניב, ואם יש שינויים מתבקשים, אנא סכמו עליהם. ביקורת - שיחה 22:50, 7 בינואר 2017 (IST)

יחסי גרמניה-צרפת - הפסקה האחרונה[עריכת קוד מקור]

אני נותן לך את הכבוד לכתוב את הפסקה האחרונה "שיתוף פעולה מדיני" בערך. תרגם אותה מאנגלית בבקשה. בהצלחה! אופק. Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר ~ חברים של כולם בעולם 17:57, 8 בינואר 2017 (IST)

תודה רבה. אתרגם אותה בימים הקרובים, כנראה היא תהיה קיימת עד יום ראשון הבא, אבל אנסה כמה שיותר מהר. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! ~חברים של כולם בעולם 19:53, 8 בינואר 2017 (IST)
אעזור לך והיא תהיה קיימת עד סוף השבוע (או אפילו עד יום רביעי אם אספיק) Ofek j ~ צרו קשר! ~ מקום מלבב בלב המדבר ~ חברים של כולם בעולם 19:57, 8 בינואר 2017 (IST)
מצוין. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! ~חברים של כולם בעולם 19:57, 8 בינואר 2017 (IST)

חבר יקר חבר חביב[עריכת קוד מקור]

הירגע נא, כי ויקיפדיה אינה כל החיים
אני מבין, אתה מתוסכל, מרגיש לי שאתה מעט מקצין דברים בלהט הרגע כי אתה מתרגש ובעל קשר אישי לנושא.
ראשית, שאוף נא מעט אוויר, הכל טוב, זה רק ויקיפדיה. אני מעריך את העובדה שאינך "מייפה" דברים, ושאתה אומר בדיוק איך אתה מרגיש ללא צורך בשפה מליצית, כל הכבוד על התעוזה.
יחד עם זאת, זכור, אלו אנשים מאחור, לא רק שמות על מסך המחשב. כולם כאן רוצים לתרום. לדעת גארפילד, הוא מרגיש שהנכם מעט מפריעים וחושב שהתרומה שלכם בעייתית ועל ידי חסימתכם או הצבת חונך הוא תורם את חלקו למיזם. לדעתך גארפילד מעט מתייחס בצורה בריונית ואתה חושב שהוא פוגע בתרומה שלכם. בסופו של יום, שניכם פועלים לאותה המטרה. ליצור אנציקלופדיה איכותית. כל אחד חושב שהדרך לאנציקלופדיה איכותית שונה. אבל המטרה אותה המטרה.
שנינו יודעים, שבהנחה ונוציא את הסיפור הזה מחוץ לתמונה, גארפילד תורם רבות, ומשתמש בהרשאותיו בצורה טובה על מנת לקדם את ויקיפדיה. שוב, מחוץ לסיפור הזה.
לגבי הסיפור הנוכחי הדעות חלוקות. וזה בסדר שתהיה חלוקת דיעות. כולנו אנשים שונים. אין זה אומר שמיד יש לשלול את הרשאותיו והוא משתף פעולה עם השטן. יתכן שאתה טעית, יתכן שהוא שגה, יתכן שבכלל הייתה אי הבנה ושניכם מדברים על דברים שונים בתכליתם עם כוונה שונה.
בוא ונקח צעד אחורה, שאוף אוויר (גארפילד אני מבקש גם ממך, ובשבילך, אפילו שלא ראיתי אותך בתוך הדיון הלוהט, אני מניח שזה מתסכל) ונעבוד פרה פרה על מנת להבין את כל הבעיות.
המטרה של כולנו אותה המטרה, אין צורך להתחיל לעשות בלאגנים ולהטיח האשמות שיעיקו על שני הצדדים. גם אם אחד הצדדים בפירוש "טועה", לדעתו כנראה הוא לא טועה והדעה של אחד שקולה לאחר.
בקיצור - להירגע, לקחת נשימה עמוקה, ולכתוב לאט, בצורה שמלטפת את המקלדת כי זו בסך הכל ויקיפדיה. זה לא כאילו זו ההמצאה הטובה ביותר מאז לחם פרוס (אפילו שזו כן ).
בהמון אהבה והרבה תיוגים, בר הראלשיחה 22:51, 9 בינואר 2017 (IST)

ההודעה אגב מכוונת גם לאופק. אופק, אם תרצה להגיב, אתה מוזמן לכתוב בינתיים בדף השיחה שלך ואני מבטיח להעביר בר הראלשיחה 22:56, 9 בינואר 2017 (IST)
בר, הודות לתגובתך שקלתי מחדש את מהלכיי והצעתי שגארפילד יודיע שהחסימה של אופק אתמול הייתה טעות (בטח יש על זה קונצנזוס) אבל מלבד זאת אינני מבקש ממנו דבר. המשך יום טוב! תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! ~חברים של כולם בעולם 08:04, 10 בינואר 2017 (IST)
בהתחשב בטענותיך, זו בקשה לגיטימית למדי
גארפילד, מה אתה חושב? בר הראלשיחה 09:19, 10 בינואר 2017 (IST)

מרי טראמפ[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:מרי טראמפ". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, שמזן#שיחהערכי בראבו17:38, 12 בינואר 2017 (IST)

שלום תמיר. אתה עורך בקצב שאני מקבל סחרחורת... תחום הידע וההתעניינות שלי בנושא יחסי חוץ הוא צר ועלוב. על כל עריכה שלך, עליי לשבת עם עצמי ולנסות להתקדם עמה. לפעמים אני בכלל לא יודע מה לשאול... לא יודע איך אתה מסוגל להכיל כל כך הרבה :). מה שחשבתי כעת, הוא לשת. בנושא זה ספציפי משתמש אחר שיש לו ידע בנושאים אלו והוא יעבוד אתך בזה. כמובן זה יהיה בהסכמתך ולפי בחירתך. אני אציע לך מספר משתמשים, ואתה תבחר מביניהם. אני בטוח שאתה תהיה מרוצה מזה בשורה אחרונה. אם תרצה, אפשר להמשיך במייל. אשמח לדעתך. קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 20:08, 12 בינואר 2017 (IST)

אשמח לשמוע ממך על משתמשים שיכולים לסייע לי, אם כי אני מעוניין שתישאר בתמונה ולא ״תיעלם״ כפי שקרה לי כבר מספר פעמים ( לא איתך, עם אחרים). כמובן שאשמח להמשיך להתכתב איתך במיילים. כיף לי לקרוא את המיילים שלך ולשמוע מה יש לך לומר על עריכותיי. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! ~חברים של כולם בעולם 22:23, 12 בינואר 2017 (IST)
תמיר, אני גם מחפש מועמדים רלוונטיים. אעדכן אותך בהמשך. עדכן אותי בשיחה זו או דרך המייל, במידה ומצאת מישהו כבר. וכמובן שזו הזדמנות טובה להגיד תודה רבה! לקובץ על יד על עבודתו המסורה והאוהדת. לא ברור מאליו בכלל. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 12:17, 14 בינואר 2017 (IST)
אעדכן אותך ואת אליעד. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! ~חברים של כולם בעולם 12:26, 14 בינואר 2017 (IST)

תבניות השלמה[עריכת קוד מקור]

שלום. כשאתה מניח תבנית {{להשלים}} אנא ציין את הסיבה לכך בתוך התבנית, תודה. David.r.1929 - שיחה 12:22, 14 בינואר 2017 (IST)

בסדר גמור. לא ידעתי. תמיר ~ דברו איתי! ~ מקום מלבב בלב המדבר! ~חברים של כולם בעולם 12:26, 14 בינואר 2017 (IST)