שיחת משתמש:Tayson

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

איזה תבניות הסרתי?


If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Tayson, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, 10:42, 8 דצמבר 2005 (UTC)


העלאת תמונה מויקי באנגלית[עריכת קוד מקור]

א. שים לב שאתה מעלה תמונה מויקי באנגלית ששם התמונה לא יכלול את גודלה (300px).שאר השם צריך להיות זהה במדויק לשם בויקי באנגלית אחרת הקישור לאנגלית לא יעבוד.


ב. שים לב שאתה מעלה תמונה מויקי באנגלית שמדובר בתמונה חופשית ולא תמונה מוגנת.

תמונה מוגנת יש להעלות על פי כללי שימוש הוגן וברישיון מתאים בויקי בעברית. דרור 18:41, 16 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

הסרת תבניות[עריכת קוד מקור]

אם תמשיך להסיר תבניות בלי הסבר, תחסם לעריכה. ‏Yonidebest Ω Talk 13:38, 19 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

לאנה לאנג ואיות[עריכת קוד מקור]

שים לב לאיותים הנכונים:

  • לאנה לאנג Lana Lang
  • לויס ליין Lois Lane
  • לקס לות'ור Lex Luthor

בברכה, MathKnight ^!^ (שיחה) 00:15, 20 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

קריסטין קרוק[עריכת קוד מקור]

ראה: שיחה:קריסטין קרוק. קומולוסשיחה 14:46, 17 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

ושוב ראי שיחה:קריסטין קרוק וגם את שיחה:ג'יליאן אנדרסון. שימי לב כי העברתי את השם לג'יליאן אנדרסון, שזה הכתיב הנכון. בברכה, דורית 16:55, 30 במרץ 2007 (IDT)[תגובה]
תשובתך נחוצה, בהעדרה זה ייחשד כהפרת זכויות יוצרים, כי לא נתת קרדיט ליוצרים המקוריים של הערך. דורית 19:00, 30 במרץ 2007 (IDT)[תגובה]
הוספתי קישור למקור התמונה. Tayson 19:08, 30 במרץ 2007 (IDT)[תגובה]
זה לא מה ששאלתי, שאלתי מניין תרגמת את זה. דורית
מצויין. אז את חייבת לציין זאת. רשמי זאת בכל אחד מדפי השיחה של הערכים שתירגמת משם. ובפעם הבאה כשאת מתרגמת ערך, הוסיפי זאת בתקציר העריכה. שימי לב שכאשר מתרגמים ערך, חייבים לבדוק את העובדות הכתובות בו. בברכה, דורית 19:16, 30 במרץ 2007 (IDT)[תגובה]
סבבה ותודה על הסבלנות. Tayson 19:18, 30 במרץ 2007 (IDT)[תגובה]
כולנו היינו חדשים פעם. אם יש לך עוד שאלות, אל תהססי לפנות לויקיפדים אחרים. בברכה, דורית 19:19, 30 במרץ 2007 (IDT)[תגובה]
דווקא את ממש בסדר ;)

אני מבין שזו תמונה מהאתר הרשמי שלה. אני מציע שתתייעץ עם משתמש:Deroravi באשר לחוקיות התמונה. ‏Gridge ۩ שיחה 22:52, 3 באפריל 2007 (IDT).[תגובה]

תודה באמת שהגבת ולא רק מחקת...אני אתייעץ.

אנו שמחים על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה, אך רציתי להביא לתשומת לבך כי בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים, וגישה זו משתלבת עם תפיסתנו בדבר חופש המידע. כדי לוודא שהעלאת התמונה Claud.jpg עונה על כללי זכויות יוצרים, יש להוסיף שם את מקור התמונה ומי מחזיק בזכויות היוצרים עליה. לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע, כיצד יש לציין בהעלאת תמונות את מקורן, כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואיטיבי לאדם המצוי, כך שלעתים נמחקות תמונות שהועלו בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה,יונתן שיחה 17:32, 9 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 03:03, 25 ביוני 2008 (IDT)[תגובה]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך ארץים שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, ‏Ori‏ • PTT19:00, 29 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

בוודאי שתמחקו. למה ציפיתי... ביזיון.

ברוכה השבה[עריכת קוד מקור]

זקוקה לעזרה בערך? ארימיסשיחה 18:35, 19 במאי 2011 (IDT)[תגובה]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:קותי סבג. לפי בדיקתי הצבעתך לא תיספר במנין ההצבעות, מכיוון שעליך לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימים ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, דבריך לא נמחקו, כי אם הועברו מפסקת ההצבעה לפסקת הדיון.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (סקריפט) בהעדפות. תחת הלשונית "סקריפטים", תחת הפסקה "ניטור", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אלי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, • חיים 7 • (שיחה) • כ"א בסיוון ה'תשע"ב • 17:09, 11 ביוני 2012 (IDT)[תגובה]