שיחת משתמש:WikiJunkie/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ארכיונים

1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

בקשת המחיקה

הי, כמו שחנה אמרה, הערך יחכה שבוע, ולכן הסרתי את הבקשה שלך. אם אתה מעוניין להחזיקה, מבחינתי אין בעיה. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!19:15, 6 ביולי 2011 (IDT)

כל הכבוד

כל הכבוד ל-TVJunkie!

קצת באיחור, אבל מילה טובה על כל פרויקט השנים בארה"ב, על פרויקט הבילבורד, על פרויקט הסינגלים ועל התמונה היפה יותר לויקיפדיה:ויקיגמדים... - כה לחי! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 10:16, 7 ביולי 2011 (IDT)

תודה על הפירגון. TVJunkie - שיחה 15:41, 7 ביולי 2011 (IDT)

עיגון והמצעד הבריטי

היי,

  • שאלה - בערכים האחרונים של המצעדים - איך עשית ששורת הקריטריונים המופיעה כעבור מספר מסויים של שורות לא תזוז עם המיון לפי אחד מהם? התוספת היחידה שראיתי ונראתה לי אולי קשורה היא ה-span ID, אבל חשבתי שהיא קשורה לקישור מתבנית השנים במעלה הערך.
  • באשר למצעד של שנות ה-60 שחסר כרגע. הערך עם הטבלה המסובכת יורד לרזולוציות מגוכחות שאין לדעתי טעם להיכנס אליהן אם רוצים לתת תמונה כללית. הסיפור הוא שהמצעד של אותן שנים הורכב בדיעבד תוך כדי שהוא מתייחס לשתי תקופות שונות, כשבכל אחת השתמשו במצעד של מגזין/חברה אחרת (NME (November 1952 – March 1960) and Record Retailer (March 1960 – February 1969)). שאר המצעדים בטבלה המסובכת זה מצעדים אחרים מאותה תקופה שיש שטוענים שהיה צריך להתייחס אליהם בחישוב הרטרואקטיבי (מעין "למה בחרו בהם ולא בהם"). אם אנחנו רוצים להישאר נאמנים לסדרת הערכים ולתת רק את מצעד הסינגלים הבריטי של חברת המצעדים הרשמית, אז התוצאה הסופית צריכה להתייחס לערכים הבאים: en:List of number-one singles from the 1950s (UK) וen:List of number-one singles from the 1960s (UK). חובה בכל מקרה לתת בשניהם את ההסבר של ה"בדיעבד" ומהו המקור שבחרה החברה לכל תקופה. גם הערכים האחרים בסדרה חייבים עיבוי תוכן מהמקבילה האנגלית. תשקול העברת חלק מהמידע ששמת בתמונות לפתיח של הערך. Neuköln - ש 00:12, 8 ביולי 2011 (IDT)
1. באמצעות הקוד: