שיחת משתמש:Yael Patish

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yael Patish, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, איתיהקלפיות פתוחות-בואו להצביע 13:48, 13 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

אנו מודים לך על השתתפותך בעריכת ויקיפדיה. שים לב: בוויקיפדיה מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות לוויקיפדיה כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים. אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה Natasha.jpg ואת הרישיון המתאים לה.

לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.

אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים. אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם עתים למחיקת תמונות בשגגה.

מצפה לתשובתך בהקדם.

בברכה, איתיהקלפיות פתוחות-בואו להצביע 13:48, 13 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, איתיהקלפיות פתוחות-בואו להצביע 13:53, 13 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

השלישייה[עריכת קוד מקור]

ויקיפדיה איננה המקום לפרסום השלישייה. קראי את ויקיפדיה:מה ויקיפדיה איננה וכן את ויקיפדיה:מתן שם לערך. איתיהקלפיות פתוחות-בואו להצביע 14:12, 13 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

יצרת בטעות ערך. כדי לענות לאיתי עלי לכתוב לו את תשובתך כאן. בברכה, דורית 16:56, 13 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

איתי שלום, נוכחתי לדעת, כי אכן קיימים הרכבים קאמריים בויקיפדיה, כדוגמת רביעיות מיתרים וכו'. מדוע אם כך, אינני יכולה להוסיף את שלישיית המיתרים שלי? בתודה, יעל.


שלום,
כתבת ערך על עצמך, אך אנו סבורים שהוא אינו בעל חשיבות מספקת כדי להיכלל באנציקלופדיה. אם ברצונך לספר מעט על עצמך בכל הקשור לשאר פעולות העריכה שלך בוויקיפדיה, המקום הוא בדף המשתמש שלך.

נא לשים לב: ויקיפדיה איננה מקום לאחסון אתרים אישיים, בלוגים וכדומה, וגם לא מקום לפרסום עצמי. יש אתרים באינטרנט המציעים שירותים כאלה בחינם. אם אין בכוונתך לתרום לכתיבת האנציקלופדיה (חוץ מעריכה על עצמך), סביר שדף המשתמש שלך יימחק.

בברכה, בברכה, MathKnight הגותי 22:44, 23 בספטמבר 2008 (IDT)[תגובה]

שלום, בעקבות דבריה של שלומית קדם (שיחה | תרומות | מונה) הוחלט להשאיר את הערך על הטריו. נשמח אם תתרמי לוויקיפדיה בערכים בתחום המוזיקה ולא רק בערך על הטריו עצמו. כמו כן, העלית את התמונה תמונה:MG 6962-Edit.jpg, אנא הוסיפי מקור ורישיון (חופשי) מתאים, ראי ויקיפדיה:רישוי. כמו כן יהיה נחמד לדעת מי הוא מי בתמונה. בברכה, MathKnight הגותי 22:23, 6 בנובמבר 2008 (IST)[תגובה]