שיחת משתמשת:Yaela3001

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yaela3001, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, • צִבְיָהשיחה • י"ז באייר ה'תשע"ז 21:56, 13 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

אנא, שימי לב כשאת מעתיקה הערות שוליים מויקיאנגלית שלא מועתקים קישורים אדומים. יש לפחות אחד כזה בערך האחרון שכתבת (תודה עליו, אגב). • צִבְיָהשיחה • י"ז באייר ה'תשע"ז 21:56, 13 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

שלום ,
השארת לי הערה לגבי קישורים אדומים המופיעים ברשימת המקורות של הערך שתירגמתי. בדקתי - אני מבינה שמשמעות הסימון האדום היא 'קישור לא קיים'? אבל מה שמופיע באדום הוא ספר לימוד מוכר ומכובד ובהחלט קיים. יכול להיות שמקור הבעיה הוא בעובדה שרשימת המקורות הפכה ימין-לשמאל? אתמול נאבקתי עם הפיכת הכיוון, ללא הצלחה..
בויקיפדיה העברית, קישור אדום משמעו שלא קיים ערך כזה בויקיפדיה העברית. באופן עקרוני, ניתן להשאיר קישורים אדומים שייתכן שיום יבוא וייצרו עליהם ערך, אך מטבע הדברים גם אם ייכתבו ערכים אלו בעתיד הם לא ייכתבו בעתיד בשם אנגלי (להוציא שמות מגזינים וכדומה). תיקנתי קישור אחד בערך סינפסה חשמלית, אבל מומלץ שאחרי שאת מתרגמת ערכים תבדקי שלא קיימים קישורים אדומים כאלה.
ועוד שני דברים טכניים הקשורים לדפי השיחה בויקיפדיה: כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, • צִבְיָהשיחה • י"ח באייר ה'תשע"ז 12:30, 14 במאי 2017 (IDT)[תגובה]
תודה רבה Yaela3001 - שיחה 08:32, 15 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

יבוא מקורות[עריכת קוד מקור]

אני מסיימת תרגום של ערך גדול מאנגלית לעברית. רשימת המקורות מונה 53 מאמרים מדעיים מקוריים. אפליקציית התרגום לא ניגשת לרשימה בערך האנגלי. איך אני מיבאת את הרשימה הזו ללא תרגום? תודה Yaela3001 - שיחה 10:30, 4 ביוני 2017 (IDT)[תגובה]

שלום,
קודם כול, עצה כללית על ויקיפדיה: את מסתכלת עכשיו על דף שיחת המשתמש שלך. אם תכתבי בו, אנשים כנראה לא ישימו אליו לב. במזל שמתי לב למה שכתבת פה, כי אני אחד המפתחים של „תרגום תוכן” ואני נוהג לעבור על דפים מתורגמים, אבל אם זה לא היה קורה, השאלה שלך כנראה היית מתפספסת. המקום המומלץ להעלות שאלה כמו השאלה הזאת הוא הדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ.
ועכשיו, מכיוון שאני כאן, פשוט אתייחס ישר על השאלה:
  • האם את מדברת על הגברה סינפטית ארוכת טווח?
  • כשאת אומרת „אפליקציית התרגום לא ניגשת לרשימה בערך האנגלי”, לאילו הערות את מתכוונת? אילו הערות עובדות, ואילו לא עובדות?
  • את יכול להעתיק אותן אחת־אחת באמצעות „עריכה” ואז לחיצה על „הערת שוליים” והדבקת PMID או DOI, אבל יש שם יותר מ־50 הערות שוליים, אז אולי אפשר לנסות לחשוב על משהו יעיל יותר. האם תוך כדי תרגום את יכול ללחוץ על הערת שוליים באנגלית ואז לעשות „הוספת הערת שוליים”? או שזה לא עובד?
ולמקרה שזה לא היה ברור: תודה רבה על עבודת התרגום שלך! את עושה דברים נהדרים! --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 21:14, 5 ביוני 2017 (IDT)[תגובה]
אמיר, אני מנסה בכל זאת להמשיך את השיחה איתך.
במהלך התרגום נשמרו מספרי הערות השוליים, וקיויתי לטוב. כשהגעתי למקורות עצמם, הסמן על המקור האנגלי צבע את המשבצת בכחול וכלום לא קרה.
ניסיתי להוסיף את המקורות אחד אחד, אפילו בהכנסה ידנית, יקח כמה שיקח. אבל הכל מופיע מיושר לימין עם כל הבעיות הקשורות. היה נחמד אם היתה שיטה פשוטה יותר.
אני ממשיכה! Yaela3001 - שיחה 14:34, 6 ביוני 2017 (IDT)[תגובה]
רשימת ההערות בסוף מיוצרת אוטומטית מההערות שמופיעות לאורך הערך (כלומר, המספרים הקטנים בכתב עילי). כל הערה שאת מעתיקה מאנגלית באמצעות „הוספת הערת שוליים” תופיע למטה. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 19:55, 6 ביוני 2017 (IDT)[תגובה]
כן, זה מה שניחשתי, אבל מסיבה כלשהי זה לא קרה, וכל אותם מספרים בכתב עילי נעלמו. בינתיים אני מוסיפה אחד אחד וזה עובד בסדר. אני אהיה זהירה יותר בערך הבא. תודה! Yaela3001 - שיחה 13:33, 7 ביוני 2017 (IDT)[תגובה]

תודה על עריכותייך בערך ERP[עריכת קוד מקור]

ראיתי את עריכותיך בערך פוטנציאל קשור-אירוע.

תודה על עזרתך בשיפור הערך!


בברכה,

שי Shaishyy - שיחה 17:42, 25 באוגוסט 2023 (IDT)[תגובה]

הנרי סולומון ולקם[עריכת קוד מקור]

תודה רבה על תרומתך הרבה. מחקתי את הדף הנרי סולומון ולקם. נראה כי טעית בהעלאת דף. אם ניסית ליצור ערך זו לא הדרך. ממליץ לשים תבנית: בעבודה. בהצלחה,--היידן 17:51, 24 בנובמבר 2023 (IST)[תגובה]

בדוקת עריכות[עריכת קוד מקור]

שלום Yaela3001,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוקת עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, ערן - שיחה 12:04, 6 בינואר 2024 (IST)[תגובה]

Thank you for being a medical contributors![עריכת קוד מקור]

The 2023 Cure Award
In 2023 you were one of the top medical editors in your language. Thank you from Wiki Project Med for helping bring free, complete, accurate, up-to-date health information to the public. We really appreciate you and the vital work you do!

Wiki Project Med Foundation is a thematic organization whose mission is to improve our health content. Consider joining for 2024, there are no associated costs.

Additionally one of our primary efforts revolves around translation of health content. We invite you to try our new workflow if you have not already. Our dashboard automatically collects statistics of your efforts and we are working on tools to automatically improve formating.

Thanks again :-) -- Doc James along with the rest of the team at Wiki Project Med Foundation 00:25, 4 בפברואר 2024 (IST)[תגובה]

שלום, הדיסק הראייתי האם עדיין בעבודה? Asaf M - שיחה - הצטרפו למיזם האבולוציה 17:59, 24 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]

הסרתי את התבנית. תודה. Yaela3001שיחה 07:31, 25 באפריל 2024 (IDT)[תגובה]