שיחת משתמש:Yanivshn/ארכיון 5

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

העברת עיטורים לדף המשתמש[עריכת קוד מקור]

היי, לגבי העברת העיטורים לדף המשתמש שלך: אני חושבת שמכיוון שאתה לא משאיר אותם בדף השיחה שלך זה בעצם סוג של ארכוב, ודף השיחה חייב לקשר לארכיונים. אז אולי רק תעתיק אותם לדף המשתמש בלי למחוק מדף השיחה, או שתפתח דף משנה עם העיטורים שלך ותקשר מתבנית הארכיונים לשם (להרבה ויקיפדים יש "ארכיון עיטורים"). תודה, יהודית1000 - שיחה - 💜 16:57, 8 באפריל 2022 (IDT)

שניים מתוך שלושה אכן הועתקו מארכיונים (וקיימים שם, כמובן, לא ערכתי ארכיונים). לגבי העיטור השלישי, רק היום עשיתי את ההעברה. אז זה לא נורא. להבא ממילא הכל בדף המשתמש. Yanivshn - שיחה 17:02, 8 באפריל 2022 (IDT)
הבינותי, תודה יהודית1000 - שיחה - 💜 17:03, 8 באפריל 2022 (IDT)
שלום Yanivshn
שמא נפתור דבר אחד
אני רואה שהמשפט שכתוב כעת בהצבעת אבו עלי סעדיה הלוי אבן חסן מאד מפריע לך. ואפשר להבין למה.
למרות שגם אני וגם אתה כתבנו פחות מאשר בהצבעה הקודמת.
אמנם אני עומד בביקורת שכתבתי והסברתי במקום אחר את הסיבה מדוע זו תגובה למה שהנך כותב.
אבל מאחר והדברים הללו כבר נאמרו והם מופיעים לפני כל ההצבעה והקהל, והם מסיבים לך צער ועל מנת שלא אתייחס שם ושוב יהיה "חטיפת הצבעה" והסתרות.
אני מוכן במידה ואתה תאשר זאת, שאמחוק את המשפט המדובר בדבריי וכך גם אתה תוכל למחוק את תגובתך לכך מההצבעה בכדי שלא נתחיל שם שוב.
כמובן שמחיקה זו משאירה את המידע בגרסאות ההיסטוריה לעניין השיחה אצל גארפילד וכו.
אם תעדיף שכך נעשה אנא השב לי. מי-נהר - שיחה 13:26, 19 באפריל 2022 (IDT)
בסדר. Yanivshn - שיחה 13:32, 19 באפריל 2022 (IDT)
אני מודה לך. מי-נהר - שיחה 13:40, 19 באפריל 2022 (IDT)
גם אני לך. עדיף להתרחק מהמחלוקת. Yanivshn - שיחה 13:57, 19 באפריל 2022 (IDT)
בזה אני חותם בשתי ידיים, ואני גם יודע שהיו לך בכל הפעולות שלך כוונות טובות. ומבלי להיכנס לכל המה שכבר היה כמה ולמה, אני באמת מצטער על הצער שחווית במפגש עימי וחבל לי שאינך מבין שזה לא היה חד צדדי. אבל לא חשוב כבר.
מה שיותר כואב לי זה שקיבלת את הרושם שאני בז לך ומזלזל בך אז לפחות הרשה לי לומר לך שבתמונה הכללית לא זו מחשבתי עליך. ואני שמח שאתה עורך במיזם זה. ומודה לך על תרומותיך.
שיהיה לך מועדים לשמחה. מי-נהר - שיחה 14:17, 19 באפריל 2022 (IDT)

יניב שלום, אני לא עוקב אחרי איש. עסוק מידי בחיי ובקושי רב מצליח לתרום איזו פרוטה שחוקה לויקיפדיה.. הרבה פחות ממה שהייתי רוצה. לעניין שלשמו פניתי אליך, לי חשוב אווירה מכבדת של כולם. זו הסיבה שאני מצלצל בפעמון. תרצה להתייחס לעניין בבקשה אתה מוזמן. למען הסר ספק, לכנות "הזויה" פתיחת הצבעה של משתמש היא לא מכובדת בעיני וביקשתי מיד אחרי ההערה שלך בקשה לגבי צורייה. בתקווה לשינוי המיוחל. Asaf M - שיחה 22:40, 24 באפריל 2022 (IDT)

אכן אחרי שביקשת כלפיו זה יותר מאוזן. מצטרף לתקוותך לגבי השינוי המיוחל. Yanivshn - שיחה 22:56, 24 באפריל 2022 (IDT)
עדיין. הביטוי שאותו נקטת (והסרתי) מהווה עילת חסימה, ומזכיר לי תקופות קודמות שלך. נא מתן את סגנונך באופן כללי, והימנע משפה מתלהמת ווולגרית. דגש - שיחה 23:13, 24 באפריל 2022 (IDT)
כנראה שאתה צודק לגבי העילה. העניין הוא שקודם כל, נראה לי טעם לפגם שבהצבעה שיחסי הכוחות בה הם כפי שהם, יום אחד לפני תום ההצבעה, שעורך מוצא לנכון להכניס ככה עוד בעיטה קטנה, ועוד להתבטא ביוהרה ובגסות כפי שהתבטא. במיוחד צרם שהוא, שמגדיר את עצמו כצדיק לפי תבניות המשתמש שלו, מוצא לנכון להעליב יהודי כשר בשביל דמות שעל שכמותה בדיוק הוא מתפלל (בדבקות, אני בטוח, לפי תבניות המשתמש שלו) שלוש פעמים ביום שהם יאבדו, יכרתו, תעקר תשבר תמגר וכו'. זה כנראה מה שהכי צרם לי. ערב טוב. Yanivshn - שיחה 23:39, 24 באפריל 2022 (IDT)
יניב, אין קשר. כאן עסקינן בחשיבות 'אנציקלופדית' ולא בחשיבות 'ערכית'. אנחנו לא כותבים *עבור* נשואי הערכים, אלא מתמקדים בנקודת מבט אנציקלופדית. ברור לך שלאברך היושב בבית הכנסת ולומד בצנעא את כל חלקי התורה יש חשיבות לאין ערוך על פני אברהם גייגר או ירבעם בן נבט, אבל עבור ערך אנציקלופדי... דגש - שיחה 00:49, 25 באפריל 2022 (IDT)
קודם כל, השיחה הזאת נסובה סביב דברים שנאמרו כלפי ושהגבתי עליהם, אין קשר לתוכן הערך. הסברתי מה גרם לתגובה שלי. מבחינה אנציקלופדית, המקום לדיון הוא בדף ההצבעה/שיחה ולא כאן. בקצרה אחזור על מה שכתבתי שם, שהערך כולל רק ייחוס משפחתי, וככזה הוא חסר חשיבות. מעבר לזה, המקום לדיון בנושא הזה הוא באמת בערך ולא כאן... Yanivshn - שיחה 01:01, 25 באפריל 2022 (IDT)
לא הבנתי: אני אכן לא התכוונתי לפתוח כאן דיון על חשיבות הערך. אני הגעתי לכאן כדי לבקש/להסביר/להבהיר/להזהיר בעניין סגנון הדיבור. על זה השבת שהכעיס אותך שיהודי ירא־שמיים עלב בך עבור אפיקורס. על כך עניתי שזה לא *עבור*, אלא שאלה אנציקלופדית נטו, ולכן אין צורך להתרגז. אני כלל לא השתתפתי בהצבעה וגורל הערך לא מטריד אותי; כן מטריד אותי סגנון בעייתי, ואם אפשר לטפל בו בדרכי מניעה ולא בדרכי ענישה – מה טוב. דגש - שיחה 01:06, 25 באפריל 2022 (IDT)
אנציקלופדי או לא, השורה התחתונה היא שהוא עלב בי בשביל אפיקורס. הוא היה יכול פשוט להצביע ולחסוך ממני את ההערה שלו. קל וחומר שאת ההערה הוא העיר בנוגע לערך שהוא לדעתי (ולא רק לדעתי) חסר חשיבות לחלוטין, דווקא מבחינה אנציקלופדית. Yanivshn - שיחה 01:13, 25 באפריל 2022 (IDT)
דגש אני רואה טעם לפגם בזה שהשארת את הביטוי שלו. הביטוי שלו לכאורה הוא על ההצבעה, אבל למעשה הוא על פותח ההצבעה – כלומר אד הומינם. כינויי גנאי כאלה הם בגדר כללי ההתנהגות? לא נראה לי. Yanivshn - שיחה 01:29, 25 באפריל 2022 (IDT)
סביר להניח שלא הייתי נוקט את הלשון הזאת, אבל לדעתו זאת הצבעה לא מובנת. לעלוב במישהו על דעתו, ובמלים כאלו, זאת חציית קו. וחציית קו לא מאפשרת לרצון הטבעי לתת לעורכים להביע את עמדתם להישאר. דגש - שיחה 01:37, 25 באפריל 2022 (IDT)
אם לא היית נוקט בלשון הזאת, גם לך זה נראה לא תקין. לי הביטוי שלו בהחלט נראה חציית קו. Yanivshn - שיחה 01:43, 25 באפריל 2022 (IDT)
בקיצור אם הביטוי שלו נשאר, אז אני לא מתחרט על מה שכתבתי לו. הגיע לו. Yanivshn - שיחה 01:45, 25 באפריל 2022 (IDT)
זה מצטרף לתגובה הזאת - מיוחד:הבדלים/33743403 ולרבות אחרות. המאו"ר - שיחה 17:19, 25 באפריל 2022 (IDT)