שיחת משתמש:Yit

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תודה וטיפים[עריכת קוד מקור]

שלום Yit, תודה על הערכים שאתה כותב. לאחר עיון בנידוי רציתי לתת לך כמה טיפים:

  • אנו נוהגים לקשר לערך מסויים רק פעם אחת במהלך הערך, כדי לא ליצור עומס ויזואלי של כחולים. במקרה הנ"ל קישרת מספר פעמים לבית דין. (תיקנתי זאת)
  • הקישור לבית דין אינו נכון - הוא מוביל לדף פירושונים ולא לדף ערך. התכוונת לקשר בעצם לבית דין (הלכה). זאת יש לעשות ע"י תחביר כדלהלן:
[[בית דין (הלכה)|]], שתוצאתו: בית דין. ישנה דרך שמקלה על העורכים לדעת שקישרו לדף פירושונים, כך שקישורים אלו יופיעו בצבע שונה (חום או ירוק, או מה שתבחר) - ראה ויקיפדיה:קצרמר/צבעי קישור שונים. אם משהו בהסבר שם לא ברור - תוכל לשאול אותי.
  • איננו נוהגים להשתמש בסימן <br /> ליצירת ירידת שורה. במקרה הצורך - משאירים רווח של שורה.
  • ראה בערך כיצד סידרתי רשימה ממוספרת ע"י השימוש בסימן # שיוצר מיספור אוטומטי.

המשך עבודה פוריה! בברכה, גברת תרדשיחה 09:22, 5 במרץ 2008 (IST)[תגובה]

תודה על תגובתך . אפשר עוד טיפים? אנו נוהגים להמשיך דיונים היכן שהתחילו, כלומר - היית אמור להגיב על דבריי כאן ולא בדף שיחתי (באמצעות רשימת המעקב אני רואה שינויים בדפים שערכתי, כך שהייתי רואה שהגבת). כמו כן - נהוג לחתום בדפי שיחות באמצעות הרצף: ~~~~, שלאחר השמירה יהפוך אוטומטית לחתימתך + התאריך. והכי חשוב - שיהיה בכיף! בברכה, גברת תרדשיחה 13:35, 5 במרץ 2008 (IST)[תגובה]

קיבלתי... ככה? ~~~~ או שלא...

לא, אני השתמשתי בתגי nowiki פשוט כדי שלא תופיע לעינייך חתימתי אלא ארבע הטילדות. אתה צריך פשוט לרשום 4 סימני טילדה (זרקא) רצופים ולשמור. ועוד משהו קטן - כשכותבים תגובה בדפי שיחה מזיחים כל פעם באמצעות נקודותיים במספר הולך ועולה:
כך
וכך
וכך  :-) בברכה, גברת תרדשיחה 14:20, 5 במרץ 2008 (IST)[תגובה]
עכשיו קיבלתי! :-) Yit - שיחה 14:35, 5 במרץ 2008 (IST)[תגובה]

שלום עליכם[עריכת קוד מקור]

ושכוייח גדול על הערכים שלך. אבל שים לב שכאשר כתבת את הערך קים לה בדרבה מינה כבר היה כאן הערך קם ליה בדרבה מיניה. אין מה לעשות, דברים כאלו קורים... נראה לי שכדאי לך לראות מה אתה יכול להכניס מהערך החדש לערך הישן, ואז לבקש את מחיקת הערך החדש. ובכל מקרה אל תתן לזה לרפות את ידיך. בברכה נאמנה, בולס שקמים - שיחה 22:30, 9 במרץ 2008 (IST)[תגובה]

וואלה צודק[עריכת קוד מקור]

לא ראיתי, מי שרוצה לערוך ולקמבן מוזמן, Yit - שיחה 00:00, 10 במרץ 2008 (IST)[תגובה]