שיחת משתמש:Yoavabadi

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ראיתי את ההוספה שלך, חלקה הייתה מוכרת לי וחלקה חדשה לי. האם תוכל לציין את המקורות בהם השתמשת? ראה עזרה:הערת שוליים, ויקיפדיה:ביבליוגרפיה וויקיפדיה:קישורים חיצוניים. בהצלחה, DGtal 21:07, 20 מאי 2006 (IDT)

בוודאי. חלק מן החומר סוכם מאנציקלופדיות אביב ובריטניקה, חלק מן ויקיפדיה העברית (אשור,נינוה, ועוד) וחלק מן האנגלית, והתמונות נלקחו מויקיפדיה העברית. כמו כן, כפי שניתן לראות, לא סיימתי את כתיבת הערך, וארצה להרחיב בנושא הספריות הציבוריות ביוון הקדומה ובאמפרייה הרומית, וכמובן על ספריית אלכסנדרייה, וכמו כן גם אוספי ספרים וספריות עבריים בעת העתיקה. ארצה להציע גם רעיון שלא קשור כל כך לעת העתיקה, שבו הייתי מעוניין לאסוף חומר עדכני על הספריות הגדולות בעולם, ולתת עליהם פרטים בתצורת טבלה, כגון: שם הספרייה, מיקום, גודל האוסף וכו'...התוכל להגיד את דעתך בנושא זה? תודה מראש,Yoavabadi 14:50, 21 מאי 2006 (IDT)
אההה...התכוונת בתוך הטקסט...את זה אעשה אני מניח בהמשך היום...שבוע טוב!Yoavabadi 14:53, 21 מאי 2006 (IDT)
נתקלתי בקושי מסויים. אני לא יודע איפה לכתוב את הביבליוגרפיה, אז אני אשים אותה בגוף הערך ותערוך את זה, בסדר? Yoavabadi 17:26, 21 מאי 2006 (IDT)
אני אעביר את הביבליוגרפיה למקום תחת "לקריאה נוספת". האם תוכל לציין באלו ערכים השתמשת מאנציקלופדיות אלו? אם יש לך מקור שאיננו כללי, אלא מתייחס נקודתית לפרט מסוים (כאן או בערך אחר), מומלץ להשתמש בהערות שוליים. ראה דוגמה ב"ספריות תורניות". DGtal 18:32, 21 מאי 2006 (IDT)
עכשיו שמתי לב לרעיון של הטבלה. באופן כללי, אם רוצים להרחיב מאוד בנושא מסוים, ניתן לפתוח ערך נפרד מורחב, לכתוב פסקה או שניים בגוף הערך, ולהשתמש בתבנית:הפניה לערך מורחב (ראה לדוגמה ברוב דפי המדינות). לגבי הטבלה עצמה, זה פרויקט שאפתני ומסובך לכימות, כי כל ספרייה סופרת את המצאי קצת אחרת. גם אין הרבה טעם כרגע כשיש רק כ-7 ערכים בעברית על ספריות פיסיות קטגוריה:ספריות. אגב, לעניין ספריות עבריות בעת העתיקה, אין מה לחפש. המושג כמעט ולא קיים עד תקופת הגאונים, שאז החלו לכתוב את התורה שבעל פה בכמות משמעותית (יש רמזים פה ושם כבר קודם לכן, אבל לא בכמות מסיבית). לאחר מכן יש סימנים ראשונים לאוספים, שכמובן גדלו לאחר המצאת הדפוס. DGtal 18:41, 21 מאי 2006 (IDT)
אינני התכוונתי לעשות טבלה של שלושים ספריות או יותר, אלא טבלה קטנה, בעלת עשר ספריות, לדוגמה הבריטית, בעלת 150 מיליון ספרים, והקונגרס בעל 115 מיליון...העשרה הכי גדולות...וכמובן שניתן להרחיב הרבה על הספריות, ואף לכתוב ערכים חדשים. אני בעצמי בעל ידע רחב ביותר בקשר לספריית הוותיקן, כך שאולי אוכל לכתוב את ערך זה...ובכל מקרה, אני חושב שסיימתי את העת העתיקה. אם תמצא במקרה בעיה כלשהי, אתה מוזמן לערוך...
עברתי וסידרתי קצת את מה שכתבת, התמונות סודרו כך שהתוכן בסדר גם לבעלי רזולוציית 600*800 (אני למשל). יש משפט ארוך אחד שיש בו בעיית סידור ותחביר, וללא מקור כתוב אני מתקשה לסדר אותו.
"מלך אשור הציע למלומדים שני חדרים מלאים באלפי לוחות טין שמתועדים בהן יצירות רבות משומר, אשור ובבל, גלילים וטבלאות חרס, אשר הציגו נושאים רבים כגון אגדות, חוקים, מדע, מלחמה ועוד, הכתובים בכתב יתדות."
נא לסדר כך שיהיה ברור אם היצירות היו גם על טין וגם בגלילים וטבלאות חרס, או שיש חלוקה תוכנית בין מה שכתוב על טין למה שכתוב על חומרים אחרים.
בנוסף, נא לציין ב"לקריאה נוספת" את הערכים המדויקים מהם נלקח החומר באנציקלופדיות. בברכה, DGtal 21:19, 21 מאי 2006 (IDT)
מצויין, תקנתי.

כדאי לציין כי יש באוסף 803 כתבי יד עבריים. ראה גם כמה הודעות על התערוכה במוזיאון ישראל האתר הרשמי, DGtal 17:09, 23 מאי 2006 (IDT)

הוספתי, ואני חושב שגמרתי. תוכל אולי לעבור על הטקס, לבדוק אותו?
בתודה מראש,
יואב.--Yoavabadi 22:22, 23 מאי 2006 (IDT)
עברתי על הערך, ואני מקווה שתיקנתי את רוב הליקויים. אני ממליץ שתעבור על דף השינויים כדי לראות מה שיניתי בצורה מסודרת, וללמוד עוד קצת על הסגנון המקובל פה (אם כי סביר שגם לי היו טעויות). אם הערך נראה תקין, אפשר להסיר את תווית העבודה. יישר כח, DGtal 23:41, 23 מאי 2006 (IDT)
תודה רבה!--Yoavabadi 07:10, 24 מאי 2006 (IDT)

בהצלחה בכתיבה. כמה הערות:

  1. אל תשכח לציין את המקורות (אם זה תרגום מויקיפדיה בשפה אחרת מומלץ לציין כבר בשלב פתיחת הערך, במקרה שכבר התחלת, מומלץ לציין בהזדמנות הראשונה).
  2. יש חיוב לשלוח עותק אחד של כל ספר לספרייה הבריטית. ראה ספריית הפקדה#הממלכה המאוחדת.
  3. יש בוויקישיתוף בתוך commons:Category:Libraries in London כמה תמונות יפות (זהירות: לא הכל של הספרייה הבריטית).

לשירותך, DGtal 22:18, 28 יוני 2006 (IDT)

kitvei yad-you forget the word miliom

תיקנתי את הטעות שהאלמוני ציין: הוספת מיליון ל-11.2. גם עשיתי תיקוני תרגמת: Monograph=ספר, Serials=כתבי עת . בברכה, DGtal 10:35, 5 יולי 2006 (IDT)

אם סיימת את הערך, או לחלופין אתה מוותר לבינתיים, אנא הסר את תבנית {בעבודה}. אגב, הקטגוריה המתאימה היא כנראה ארכיונים, ולא ספריות. DGtal 15:11, 7 יולי 2006 (IDT)

הערך המבוקש[עריכת קוד מקור]

כפי שביקשת, זהו הערך המדובר: קלוד שנון.

אשמח אם תצור איתי קשר כפי שסיכמנו ב"מיתופיה".


בברכה,

שמעון נעים 10:53, 25 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]


שמעון היקר:
אני שמח לשמוע ממך, ומקווה ששלומך טוב.
האם אתה עומד להשתתף בתחרות "מקצרמר למובחר"?
בברכה,

Yoavabadi 17:44, 31 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

נ.ב.-התרגום של קלוד שנון כתוב היטב לדעתי-בצורה קריאה ובהירה לכל אדם. רק העונת קטנה: לדעתי הקטע "על מורשתו" מסורבל במקצת, והייתי מפשט אותו. שינוי מבנה הערך מהגירסה האנגלית היה לדעתי לטובה, וגם "עידון" ערכים רבים מהגירסה האנגלית. חזק ואמץ!

מה שמוביל אותי ל..קראת את סודות ההצפנה? אם לא אני חושב שזהו ספר חובה לכל האוהב את נושא הקריפטוגרפיה.
יואב,
חילקתי מחדש את "על מורשתו" בערך על שנון לפסקאות. אם העסק עדין נראה מסורבל, תהא עריכתך מבורכת. לגבי התחרות- כרגע לא עולה לי בראש ערך אותו אני יכול לכתוב בצורה מקיפה דיו, ובנוסף על כך עוד יש לי מערכת שעות דרקונית לזמן הקרוב, אם כי אם תרצה לעבוד על משהו ותרצה עזרה/עבודה בצוותא, אתה תמיד מוזמן לפנות. לסיום, "סודות ההצפנה" הוא ברשימת ה"לקרוא". היא מתארכת לה באופן מפחיד...
נ.ב., המסנג'ר שלי עוד אצלך? אם כן, אתה יותר ממוזמן לצור קשר. :)


בברכה,
שמעון נעים 18:02, 31 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]


שמעון,
ראשית, תודה לך על תגובתך המהירה. אני בדקתי את הפיסקה והפישוט שעשיתי לסבירות רצוני.
תמיד נוכל לעשות עריכה משותפת, כפי שהצעת, וכך נוכל:
א. להקטין את מספר השעות הדרושות לפרוייקט זה.
ב. להביא ערך איכותי יותר, אם נבדוק ונערוך איש לרעהו את הערך.
אם תרצה, אוכל לשלוח לך את הספר, ותוכל לקרוא אותו ברגע שיגיע תורו הוא.
ועכשיו בנוגע למסנג'ר...התקנת את גירסה 7.5? יש בה הרבה באגים והיא לא עובדת. אני רשמתי את שימך ועכשיו אני אתפנה לבטל את העדכון הזה, ואם המסנג'ר שלך פתוח, נוכל לדבר...
בברכה,
Yoavabadi 18:21, 31 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]
המסנג'ר שלי מחובר כרגע. זו גרסא 8.0. ליתר בטחון, כתובתי: shimonnaim@yahoo.com. אם הדבר טרם עובד, תוכל לתת לי את כתובתך ואני אצרפך, טרם ארעו לי בעיות דומות עם אנשי קשר... שמעון נעים 19:17, 31 באוגוסט 2006 (IDT)[תגובה]

ברוך שובך![עריכת קוד מקור]

ברוך שובך, יואב! מקווה שתשוב ותתרום לנו בקרוב עתה שמהמחשב שלך עובד ופועל!
נ.ב., כיוון שאני אדם מגעיל ונצלן עד לאין קץ, אשמח מאוד אם תוכל להעיף מבט בערך קרטוקונוס בזמנך החופשי ולהעיד על מידת קריאותו.

תאיר אלברת את דרכך!
--שמעון נעים 19:17, 30 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

שלום שמעון!
ראשית, תודה רבה על הברכות. הערך מאוד מעניין ונקי, הן מבחינה אסתטית והן משגיאות כתיב, הקלדה, ושאר ירקות.
בברכה,
Yoavabadi 19:44, 30 בינואר 2007 (IST)[תגובה]

ליואב שלום. פניתי אל משתמש: עוזי ו. בתקווה כי יסכים לעזור עם הערך אריתמטיקה. אתה מוזמן להעיף מבט בנוסח בדף השיחה שלו. שיפצתי את הקטע שביקשת בערך והתחלתי עם כתיבה ראשונית מאוד של הקטע על שיטות ספירה. אתה יותר ממוזמן, כמובן, להעיף מבט, לשפץ, לתקן וכו'.

נ.ב., האם שחר היקר יודע על מעללינו הוויקיפדיים? דומני כי ישמח למצוא עץ אשוח גבה-קומה בקרוב...

נ.ב.נ, אשמח לו תעיף מבט בנוסחת ברנולי ותאמר האם הערך קריא. שיפצתי אותו לאחרונה והוספתי את הפרק הכולל את הוכחת הנוסחה. אשמח לדעת האם העניין מובן לכל. קח את הזמן בנדון.

נ.ב.נ.ב., לא שכחתי את המאמר שלך. בין מתכונת, וויקיפדיה וחיים, קצת קשה להפנות זמן. :)

בידידות עמוקה,

שמעון 22:31, 21 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

עוזי הגיב בדף המשתמש שלו. העף שם מבט. אפסיק להטרידך, שמעון 23:09, 21 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]
שמעון היקר,
אתה כלל לא מטריד אותי, ולמעשה אני רק הייתי צריך לסיים עבודה פעוטה במתמטיקה, ולכן הלכתי "מוקדם" מהמחשב.
לצערי המסנג'ר שלי לא תקין עוד, ולכן אאלץ לכתוב לך רק בויקיפדיה (או אם יש לך איי סי קיו-לאחותי יש אחד, ואני אוכל להתחבר דרכה...)
אנני חושב ששחר יודע על מעללינו המשותפים בויקיפדיה כרגע, אך אעדכן אותו בשמחה :-).
אני שמח שלא שכחת את מאמרי חסר התועלת, ואני אשמח לאעיף מבט היום בערך נוסחת ברנולי.
אני מתכוון לאעיף מבט עכשיו גם בהודעה של עוזי ו..
בהצלחה במתכונת, ובידידות רבה,
יואב.
נ.ב.-אני אלך היום לספרייה שלי בביה"ס, כדי לראות עם יש להם חומר בנושא.
אין בעיה. קיבלתי את הדוא"ל שלך. אטפל בחומר, כמו גם זה ששלחת לי קודם לכן, בהקדם. שמעון 16:50, 22 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]
אני מניח שאני אקח על עצמי את החלק ההיסטורי, מאחר שאתה למדת יותר מתמטיקה ממני (לעת עתה...מואהאהאה!).
שלל ברכות,
יואב 16:52, 22 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]
יואב היקר, נראה לי שכפי שסיכמנו, יהיה עדיף כי תכין את קו הזמן בארגז החול שלי כדי שלא לכער את הערך האמיתי. לא כה עקרוני.
היום אחגוג את חירותינו עם מספרים מרוכבים, הנדסה אנליטית, ווקטורים וחדו"א, אך בין לבין אשתדל להזכר בקיומם של חיים אמיתיים ולפנות זמן גם לפרוייקטים שלנו...
מי יתן ונזכה לעוד שנים רבות של קוממיות!
שמעון 09:05, 24 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]
שמעון היקר,
אני אעביר היום את ציר הזמן לארגז שלך, אך שזה יכער אותו, ועדיף שאכין אותו בארגז חול חדש.
תהנה היום, יום הקוממיות, השיחרור והעצמאות, ובהצלחה במבחן במתמטיקה. אני מקווה שאתה נהנה מהנדסה אנליטית ווקטורים כמו שאני נהנה.
בידידות עמוקה,
יואב 12:04, 24 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]
נ.ב.-אני מקןןה שאני לא מפריע לך, ואני מקווה שאתה מבין שאנני מבקש ממך לבזבז את זמנך בויקי, במקום להתכונן למתכונת ולמבחן הכל כך חשובים לדעתי.
וודאי. :) שמעון בהפסקה קצרצרה על המחשב

בארגז החול שלי, בחלק המקורות, יש אתר עם מאמרים בנושא הוראת המתמטיקה. פשוט מזעזע לקרוא את מה שכתוב שם. בחינה מעמיקה הראתה לי עד כמה נוראיות יכולות להיות ההשלכות של שיטות ההוראה כאן בארץ- אולי משום שלמדתי אני בדרך הזו ומשום שזהיתי עד כמה "אובנה" דרך המחשבה שלי עצמי וגרמה לי לראות את התוצאים של ההוראה הנוראית הזו אף בשגיאות המתמטיות שלי בחומר הלימוגד הגבוה. היות ואני מזועזע כרגע, באמת ובתמים, אלך לנוח ואחשוב על הדברים. כדאי מאוד שתקרא זאת גם אתה, למרות שאני אכתוב את החלק על הוראת האריתמטיקה (בידיים רועדות, כנראה).
באותו הקשר- מדוע לא פתחת ארגז חול חדש, כפי שאמרת, עבור ציר הזמן?
ואם כבר- האם שמת לב לשינויים שאני מתכוון לערוך בפרק הפעולות האריתמטיות? הדבר מופיע במתווה.

נ.ב., האם קיבלת את הקובץ ששלחתי בדוא"ל?

בברכה,

שמעון


אכן. הזדעזעתי עד היסודי'ת'. אני מחשיב את עצמי עד עכשיו ל"נפגע משרד החינוך". אני אעשה לעצמי תבנית בנושא (בפיתוח). אני חושב שאין טעם ללמוד חומר גבוה, אם הבסיס שלך הרוס, משום שכל המגדל המטאפורי יקרוס. אני בעצמי מנסה בימים אלו לשפר את הבסיס, למען העתיד. אכן פתחתי עוד ארגז חול בנושא, בשם משתמש:Yoavabadi/ציר זמן, ואפילו אני יכול להראות קצת התקדמות בנושא (אחרי שעות ארוכות שבהם ניסיתי להבין את השיטה הכי מסובכת בעולם לבניית ציר זמן-היה עליי לקרוא את ה"חוברת" הוראות של התוכנה הזו באנגלית, וזה היה סיוט טהור). בהחלט שמתי לב לשינוייך, ואני מצטער שלקח לי כל כך הרבה זמן לענות לך. קיבלתי את האימייל, ותודה רבה על המוכנות שלך לעזור לי! :-).
היה לי מאוד כיף ביום העצמאות, ואני והוריי הלכנו לפיקניק עם חברים של הוריי בחיק הטבע. חברי של אימי, שהוא מטאורולוג במקצוע, ומתמטיקאי נלהב בנפשו, שאל אותי את השאלה הבאה, שאני אשאל אותך (אני אעלה לערך בצורה זו או אחרת את התשובה המלאה): [פיתחנו שיחה על היסטוריית המתמטיקה, ועל הבבלים] "יואב, אתה יודע למה הבבלים חילקו את המעגל ל-360 מעלות?"-אתה יודע?
בברכה,
יואב 18:04, 25 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]
ראשית, הבט כאן משתמש:שמעון נעים/אריתמטיקה בחינוך.
שלישית, אני מחכה לתבנית.
רביעית, בקרוב אעיף מבט בארגז החול ההוא.
חמישית, אאל"ט עבור 360 ימים בשנת ירח (כמו 360 צמתים בגו). לא?
לסיכום, בקרוב אשלח לך דוא"ל.
בברכה,
שמעון 18:23, 25 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

עריכה מאסיבית[עריכת קוד מקור]

בוצעה בערך עריכה מאסיבית. אשמח לו תעבור עליה, תתקן ותשפץ כראות עיניך.--שמעון 22:13, 29 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

אינקלינגס[עריכת קוד מקור]

נהניתי לקרוא את הערך שכתבת! --Yoavd 07:18, 23 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

הערך המוזכיר לעיל נכתב כחלק מהעבודה על אריתמטיקה מוזמן להעיף מבט. בהמשך אתקצר את החלק הנדרש לערך שלנו.--שמעון 10:38, 28 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

שמעון היקר,
האם אתה כאן?
בכל מקרה, ערך מורחב מרתק, ואם תרצה, תוכל לראות את התקדמות עבודתי במשתמש:yoavabadi/ציר זמן, וכן את הערך שיצרתי ואני עובד עליו עצם אישנגו.
בקשר להצעה של הטלפונים, זה יהיה חכם יותר אם נתקשר טלפונית, ואני אתקשר אלייך בקרוב (יש לי אורחים, ואני צריך לחכות שהם ילכו).
אני שם לב שקצב עבודתי איטי למדי, בעוד ששלך מואץ באופן לא-טבעי (כל הכבוד!). אני אנסה להתקדם יותר מהר היום, ואני חושב שעלינו לעשות חלוקה לערך, כדי שאתה לא תעבוד כל-כך הרבה, בעוד אני נח עם ההנדסה האנליטית שלי.
לסיום, אכן הם 'חשבו' על המספר הזה משום שהוא ייצג את ימות השנה (אף שאני כמעט בטוח שהם השתמשו בלוח שנה לפי השמש), אך למה הם השתמשו דווקא בו? זכור ידידי, כי 'הצורך הוא אבי ההמצאה'.
בשלל ברכות,
יואב 11:18, 28 באפריל 2007 (IDT).[תגובה]
נ.ב.-האם אתה הולך לפגישת המחתרת הירושלמית? אם כן, זה יהיה סביר אם אני אלך איתך (אני עדיין לא הלכתי לשום פגישה של הטולקינאים).
מהקל לכבד:
  1. כבר בטרם הערך קורם עור וגידים של ממש, טוב כי נוכל להתגאות גם בערכים נוספים ראויים לשמם שצמחו מתוך הערך הראשי שלנו. כל הכבוד לנו!
  2. בקרוב אסכם את החומר הדרוש מתוך הערך שכתבתי. בקשתי מעוזי. ו. לעבור עליו ואף העזתי להטרידו בבקשה להרחיב מעט על הלימוד האקדמאי בנושא.
  3. תק' טלפונית- בשמחה. אני כאן כל הערב.
  4. קצב עבודה: אין דבר בכך. העיקר כי בסופו של דבר, יצא ערך טוב וראוי לשמו.
  5. למה דווקא 360? איזה תיקול. האם הם... נסו לצור לוח שנה מעגלי? (ניסיון קלוש)
בידידות,
שמעון 17:13, 28 באפריל 2007 (IDT)[תגובה]

מחכה לך הודעה![עריכת קוד מקור]

אנא ראה שיחת משתמש:שמעון נעים#התקדמות מועטה. התייחסות מופיעה בסוף הפרק הנ"ל.

יום נעים.--שמעון 15:57, 7 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

העברה[עריכת קוד מקור]

כפי שסיכמנו, לאחר שעוזי הוסיף את דבריו, אני מעביר את הערך למרחב הראשי. להזכירך: הפרק על ארבע פעולות חשבון מחכה שתסיים ללטש אותו ולארגנו, כפי שהבטחת.

בברכה,

שמעון 15:08, 9 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

מספר מילים[עריכת קוד מקור]

יואב, היקר,

בהקשר לדבריו של עוזי, דומני כי עדיף שנותיר את המצב בפסקה לעיל כפי שהוא. אל לנו לקחת בידינו את החוצפה היומרנית לאין ערוך לנסות ולטפל בנושאים שבינם לבין ידיעותינו פרוש אוקיינוס שלם שחצייתו האיכותית כרוכה במסע של שנים על גבי ספינת הלימוד. לכל היותר תוכל לבצע עבודתו של חמור נושא ספרים, הלא כן, חברי היקר?

בנוגע לפרק הפעולות וחוקי החשבון, יישר כח! המשך בעבודתך בכיוון ההוא. אני מעדיף שלא להתערב שכן אני עשיתי "סלט" גם כך... :P

דרך אגב, החלפתי טלפון נייד ואתו גם מספר. שאשלח לך דוא"ל עם המספר החדש?

עריכת האלמוני בנושא העיצוב נראית לי מבורכת, מה דעתך? אין בכוונתי לשנותה.

בתוספת צרור ברכות,

שמעון 15:25, 10 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

תגובותי:
בנוגע לפסקה הראשונה-קצת הגזמת עם המטאפורות, אך אני מסכים ;-).
בנוגע לפסקה השנייה-תודה רבה! אני חושב שהיה צורך בקצת הכוונה...
בנוגע לפסקה השלישית-ברור! אם תוכל לשלוחו, זה יהיה נהדר.
בנוגע לפסקה הרביעית-אופס! איזו טעות! אני התחברתי עם המחשב בספרייה שבביה"ס שלי (לדעתי זהו ניצול נאה של שעה חופשית), וכנראה המשתמש לא התחבר כראוי...אתה חושב שמה שעשיתי הוא בסדר? שיכתבתי את הפסקה מתוך ארבע פעולות חשבון וסיכמתי את זה עם חומר שהיה לי.
בברכה,
יואב 15:57, 10 במאי 2007 (IDT).[תגובה]

עוד הודעה בדף השיחה שלי. :-) אגב, הזכר לי להעביר לך את המספר החדש שלי במסנ'! שמעון 09:13, 12 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

כמו המשפט הקודם. :-)--שמעון 16:08, 13 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

עצם אישנגו[עריכת קוד מקור]

ערך יפה ומעניין! הפכתי את הכוון בהסברך מימין לשמאל, ואני מקווה שתסכים אתי. הפריט עצמו מרתק! --Yoavd 14:36, 12 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

תודה רבה, אני שמח שנהנת לקורא אותו, כמו גם את הודעתך בקשר לאינקלינגס. אתה מחיש אותי לכתוב עוד ערכים!

יואב 15:09, 12 במאי 2007 (IDT).[תגובה]

ליואב שלום.

להזכירך, הפרויקט עומד בשיממונו מזה זמן מה. ראני, אישית, מעדיף לחכות עד לתום התץחרות לפני שתמשך העבודה עליו. הנימוק פשוט: יתכן ותהייהנה בביקורת השופטים נקודות כלליות אשר ישליכו על הפרויקט בכלליותו. מהי דעתך?

נ.ב., הפרויקט הסודי, כמו גם בית הספר שלי, מונעים כרגע פעילות אינטנסיבית במישור הוויקיפדי.
נ.ב.נ., למה לא רואים תגובות שלך בבדלה לכותב הטור?

בברכה,

שמעון 18:36, 18 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

האמת היא שאני מסכים איתך בנושא זה, ואף התחלתי לחשוב על משהו שיעסיק אותי בזמן הביניים הזה (חוץ, כמובן, מן הבגרויות)-מתקפת איכות בנושא ביולוגיה (לאחר שהופתעתי ממספר הנרשמים האומלל למתקפת האיכות בנושא רומא העתיקה, אף שלא סידרתי אותה טוב כל כך, לדעתי).
אני נהנה לקרוא את טורך הנהדר, אך מנהגי הוא בד"כ להיות מעין "קורא אנונימי" (כלומר, ייתכן שאכתוב בכינוי מעין זה, או בכינוי yoavabadi), ולא תמיד אני ניאות להגיב בבלוגים (אך יכול להיות שבמקרה שלך אני אחרוג ממנהגי).
בברכה,
יואב 18:46, 18 במאי 2007 (IDT).[תגובה]

ברכות על הזכיה במקום השני בתחרות. ‏Danny-w13:56, 22 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

במסגרת הטיפול בתמונות בעייתיות במיזם התמונות, שמתי לב כי העלית את התמונה הנ"ל שלא בהתאם להנחיות הברורות המופיעות בדף העלאת קובץ לשרת ובדפי העזרה בנושא תמונות. אנא פעל על פי ההנחיות בדף זה, אחרת התמונה עלולה להימחק בשבוע הקרוב. בהמשך לשיחה זו אני לרשותך לשם מתן מידע ועזרה. לחלופין, ניתן ואף רצוי לפנות לדלפק הייעוץ שכן שם יש סיכוי טוב יותר לקבל תשובה מהירה יותר. ‏Yonidebest Ω Talk 14:36, 3 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

מה לגבי הערך? ‏Yonidebest Ω Talk 03:05, 17 ביוני 2007 (IDT)[תגובה]

הפרויקט שלנו[עריכת קוד מקור]

יואב היקר,

מזה תקופה ארוכה נעצר הפרויקט החשוב שלנו, לצערי. כידוע, קריסת המחשב שלי ביטלה חודש של עבודה דווקא באחת התקופות היותר פרודקטיביות ועד עתה הייתי עסוק בפרויקט האחר שלי שעומד להתקרב לסיומו, ובינתיים נזנח הפרויקט הזה, החשוב ביותר. האם ברצונך לשוב ולטפל בו? אם כן, כדאי שנבנה לעצמנו רשימת משימות מיידיות עם לוח זמנים לעמוד בו. בדחיפות עליונה נמצאים שיפור הערך הראשי וסיום "ההיסטוריה". לתגובתך (או לטלפון בנושא) אודה.

שמעון

שמעון היקר,
אני מצטער שאינני פעיל בויקי לאחרונה, אך יש לנו מבחני רמה במתמטיקה, ועליי להתכונן.
אשמח אם תעדכן את רשימת המשימות, ואנסה לטפל בהם, לאחר ה-28.8.
אטלפן בהקדם.
ניפגש במיתופיה? יואב 19:55, 19 באוגוסט 2007 (IDT).[תגובה]
ודאי. אני הרי מרצה שם. :) שמעון 22:29, 19 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]
אני מקווה שאוכל להגיע להרצאה שלך. אני לא יודע באיזו שעה אני אצא מהבית. יואב 10:35, 20 באוגוסט 2007 (IDT).[תגובה]

אתה מסנן אותי?[עריכת קוד מקור]

לא ענית היום בטלפון. רציתי לשאול איך הלך במבחן ולבקש ממך להעיף מבט בדף המיזם האריתמטי ובערך ההיסטוריה שעבר כמה שיפוצים.

תאיר אלברת את דרכך, דמבי את יומך והאבק את נפשך,

שמעון 23:20, 29 באוגוסט 2007 (IDT)[תגובה]

המתחיל במצווה...[עריכת קוד מקור]

צורחים עליו בקולי קולות ומאיימים בכלי נשק חמים: גמור!

כמה הערות קטנות לגבי העבודה שלך לפני שתמשיך, כדי שתמנע נטעויות בעתיד:

כבר בתקופת המקרא, הייתה המתמטיקה בכלל והאריתמטיקה בפרט מפותחת מאוד בבני ישראל, והושרשה בתרבות היהודית, בעיקר בעקבות הצורך שלנו בה בהלכה...

הערך, ההדגשות שלי

. שים לב, הארתמטיקה לא היתה מפותחת בבני ישראל (קרי: בתוכם), אלא אצל בנ"י. שנית, האנציקלופדיה אמורה להכתב מנקודת מבט נייטרלית כך שההלכה היא לא "שלנו" אלא "ההלכה היהודית". באותה מידה לא נהוג לכתוב "בארץ" אלא "בישראל" וכו'. זה רלוונטי מאוד להמשך כשאתה כותב על התרבות היהודית.

עניין נוסף, ניסיתי לבדוק את מקור הציטוט שהבאת ממסכת אבות ולא בדיוק מאתי אותו, אלא את "רבן שמעון בן גמליאל אומר, על שלושה דברים העולם קיים--על הדין, ועל האמת, ועל השלום." לבדיקתך.

בהצלחה בהמשך, חברי העצלן!

שמעון 08:43, 7 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]

שיפצתי את הערך בהתאם לשיחה אתמול. המשך בעבודה! נ.ב., אנא שים לב להערה שלי למעלה לגבי מסכת אבות. קדימה, אפשר לגמור את הסיפור עוד היום! שמעוןאתנחתה קומית קלה 11:18, 14 באוקטובר 2007 (IST)[תגובה]

זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:פרלמנט". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, ‏Yonidebest Ω Talk15:15, 13 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]

אני מצטער שלא קראתי את כללי ההצבעה, ותודה רבה שהארת את הדבר בשבילי. יואב 17:18, 13 בנובמבר 2007 (IST).[תגובה]

פורטל כימיה[עריכת קוד מקור]

בהצלחה בשיפוץ! פנה אלי אם תצטרך עזרה. עצה לדרך- זכור: הפורטל צריך להיות דינאמי ואטרקטיבי ככל הניתן, לכן כדאי לאסוף הרבה חומר מתחלף מעניין.

שמעוןאתנחתה קומית קלה 16:13, 15 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]

תודה, אני מקווה לתרגם חלקים נרחבים מאנגלית, ולהוסיף כמה דברים משל עצמי. אולי אבקש מהמלמדים לעזור. יואב 16:16, 15 בנובמבר 2007 (IST).[תגובה]
אני כבר כמה ימים שוקל להעמיד את הפורטל הזה להצבעת מחיקה, טוב לראות שזה כבר לא יהיה נחוץ. אתה יכול לפנות גם אלי אם תזדקדק לסיוע (בעיקר טכני). דניאל צבישיחה 16:19, 15 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]
תודה. כרגע אני מנסה להבין את המערכת, ואני מקווה שזה לא יקח יותר מידי זמן.
בברכה, יואב 16:24, 15 בנובמבר 2007 (IST).[תגובה]

"צורך בכל ההיסטוריה הזו"[עריכת קוד מקור]

בקשר להערתך בתקציר העריכה של משוואת שרדינגר דוקא אני רואה בחיוב רב את הוספת ההיסטוריה.

רק כדאי לשים את זה בפסקה עצמאית, ולא בפסקת הפתיחה. פסקת הפתיחה צריכה להסביר בתמצות "מה זה ובשביל מה זה טוב". emanשיחה 14:58, 17 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]

איפה זה יוצא בדיוק? איך מגיעים? עידושיחה 11:58, 22 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]

יש הוראות הכוונה בערך-נוסעים לאיזור ארמון הנציב, מתחת יש כביש שיורד מההר. אם יוצא לך להיות שם-אנא, צלם תמונה והעלה אותה לערך.יואב 12:03, 22 בנובמבר 2007 (IST).[תגובה]

יואב שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

הטילדה הרביעית יצאה בגיליון חדש! איך זכה העמוד הראשי של ויקיפדיה העברית בבכורה עולמית? מה לילדים של תמרה וליער קדושי זגלמביה? מה מפעילי המערכת היו השבוע לפני ארבע שנים? וכמה שפות באמת יודע אלדד?

כל התשובות ועוד הרבה בגליון החדש!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot01:53, 26 בנובמבר 2007 (IST)[תגובה]

אני מבין אתה לא אוהב אותי יותר, ולכן אתה מסנן אותי שיטתית בטלפון, אה? תתבייש לך.
להזכירך, הערך היסטוריה של האריתמטיקה עדין מחכה לכך שתתבונן בהערתו של נוי בדף השיחה ולכך שנסכם את דעתנו המשותפת בנדון.
נ.ב., העף מבט בדף המשתמש שלי. הוא עבר שינוי קטן ומשעשע לאחרונה.

שמעוןאתנחתה קומית קלה 13:09, 27 בדצמבר 2007 (IST)[תגובה]

יואב שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

הטילדה הרביעית חוגגת יום הולדת שנה ויוצאת בגיליון חדש! איך הגיעה תמונה מוויקיפדיה לספר חשבון לילדי כיתה ו'? מי הישראלי שתרם הכי הרבה למבצע ההתרמה של קרן ויקימדיה? מה אומרים בוויקימילון על הטילדה? וממה נהנה כל-כך שנילי?

כל התשובות ועוד הרבה בגליון גליון מסכם שנה לרגל סוף שנת 2007!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot02:22, 1 בינואר 2008 (IST)[תגובה]

טוב לראותך[עריכת קוד מקור]

שבו גולים לוויקיפדייתם? שמעון 16:37, 20 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

רק מנסה למלא את חובתי המוסרית. אם תעיף מבט בביוגרפיה של בויל בפורטל הפיזיקה, תראה כי שיניתי אותו מעט-מקווה שלא תכעס. ניצלתי את הביוגרפיה לפורטל כימיה-ושוב, מקווה...
לסיום, שאלה לי אלייך-אתה יודע כיצד מבצעים אקראיות בערכים? אני מעוניין ליצור אקראיות לערכי הביוגרפיה בפורטל הכימיה.
בידידות רבה ובברכת שבוע טוב,
יואב 16:46, 20 בפברואר 2008 (IST).[תגובה]
נ.ב.-באיזו תמונה לדעתך דמוקריטוס נראה פחות משוגע?
שמתי לב לבויל, לכן פניתי אליך. לא חושב שיש כאן אופציה מיוחד לאקאיות. אפשר להסתמך על מנגנון האקראיות שמפעיל את "תמונה אקראית" ו"הידעת אקראי", אבל למה בכלל? זה לא נראה לי חשוב, וכל הפורטלים הסתדרו בלי. בימנית ביותר (1) הוא נראה הכי סביר. שמעון 17:49, 20 בפברואר 2008 (IST)[תגובה]

שלום יואב, השארת משפט חצי גמור בפסקת הכלכלה, סידרתי אותו איכשהוא, אבל עדיף שתשלים מה שרצית לכתוב שם. בברכה, ‏odedee שיחה 02:33, 11 במרץ 2008 (IST)[תגובה]

יואב שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

הטילדה הרביעית מתכוננת לחג הפסח, ויוצאת בגיליון חדש!

מי הוא רוצחו האמיתי של קנדי, עולם רועש וגועש של חידות נחשף מתחת לפני הערכים, ערן מעלה הצעה לניקיון פסח ויקיפדי, טור אישי מאת הבודקת החמישית והפתעה לדוברי הזאמבואנגה צ'אוואקאנו שבינינו!

כל זה ועוד הרבה בגיליון החג של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot02:13, 30 במרץ 2008 (IDT)[תגובה]

יואב שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

הטילדה הרביעית צלחה את חגיגות ה-60, ויוצאת בגיליון חדש!

חגי אדלר מספר על מיזם האסטרונומיה, טוקיוני שואל איך גונבים משהו חופשי, Drork מגלה על נציגות ישראלית במפגש ויקימדי בהולנד ובאיזו קריירה חלופית יבחרו הוויקיפדים עוטפי הקרמבואים?

כל זה ועוד הרבה בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot17:10, 16 במאי 2008 (IDT)[תגובה]

יואב שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

לקראת יום הולדתה החמישי של ויקיפדיה העברית שחל מחר - הטילדה הרביעית יוצאת בגיליון חדש!

אריה ענבר בראיון בלעדי עם בובות קש, חשיפת בחירתו של הזוכה בבחירות לחבר הנאמנים, ההצבעה ששברה את שיא הנמנעים בכל הזמנים, ומחקר חדש שמראה שעריכות מרובות בדפי שיחה, מגדילות את הסיכוי להיבחר למפעיל מערכת.

כל זה ועוד הרבה יותר בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot22:57, 7 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

העברת ערך בעזרת לשונית "העברה"[עריכת קוד מקור]

שלום, ערך מעבירים עם לשונית "העברה" ולא אחרת. שיטת קופי-פייסט מעלימה את רשימת התורמים לערך ולכן אינה תקינה. אם לא ניתן לבצע העברה בעזרת לשונית העברה (בגלל קיומה של הפניה באותו השם), יש לפנות לדף הבקשות ממפעילים ולהוסיף בקשה בסעיף המתאים (העברת ערך תוך כדי מחיקה. כבר עכשיו רצוי שתבטל את הפעולות שערכת ותוסיף את הבקשה. תודה, שומשום1 - שיחה 15:54, 27 ביולי 2008 (IDT)[תגובה]

תודה רבה לך, פניתי לדף הבקשות ממפעילים. להבא אדע טוב יותר. שבוע טוב, יואב - שיחה 16:18, 27 ביולי 2008 (IDT).[תגובה]

יואב שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

אחרי הפסקה ארוכה - הטילדה הרביעית יוצאת בגיליון חדש!

האם ויקיפדיה עשויה לחזות מראש את תוצאות הבחירות באמריקה? מה לוויקיפדיה ולמירוצים? מדור "השבוע לפני" מורחב לרגל החגים ושלומית קדם בטור אישי עושה אלכימיה למילים. לגיליון מצורף המדריך המלא לנחסם המתחיל.

כל זה ועוד הרבה יותר בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot20:29, 4 באוקטובר 2008 (IDT)[תגובה]

שלום יואב, מסתמנת הסכמה על שינוי שם הערך. אנא הגב בדף השיחה. חג שמח! אביעדוס - שיחה 18:44, 20 באוקטובר 2008 (IST)[תגובה]

עם שני ערכים מומלצים באמתחתך, אני תוהה על התבנית "משתמש זה לא הספיק לתרום הרבה לוויקיפדיה". שמעון - השאירו הודעה 16:43, 27 באוקטובר 2008 (IST)[תגובה]

יחסית לפרק הזמן בו אני בויקיפדיה, אני לא מרגיש כי הספקתי לתרום מספיק ערכים ליחידת זמן (כמובן שזוהי הרגשה אישית שלי). מה לעשות, יש לי רגשי נחיתות. בברכה, יואב - שיחה 17:06, 27 באוקטובר 2008 (IST).[תגובה]

לפני שאתה ממשיך. ‏YHYH $ שיחה 19:03, 04/11/2008

תודה. מה דעתך על התפתחותו הכללית של הערך עד כה? נוי - שיחה 20:15, 19 בנובמבר 2008 (IST)[תגובה]

היי יואב. תציץ כאן. ניסיתי לפשט את זה ושיניתי את התמונה קצת בעזרת הגמל yanshoof - שיחה 19:20, 20 בנובמבר 2008 (IST)[תגובה]

לראשונה בכל כתיבת הערך, נתקעתי עם הסינים. האם תוכל לעזור להשלים את מה שדורש השלמה בפרק? ואם אפשר להמשיך בקו שלי, בניגוד להיסטוריה של האריתמטיקה, יותר פירוט על מתמטיקאים וחיבורים ספציפים ופחות שיטות ספירה. תודה מראש, נוי - שיחה 19:30, 6 בדצמבר 2008 (IST)[תגובה]

אני כתבתי את "השטות הגמורה" משום שבניגוד אליך[עריכת קוד מקור]

אני ראיתי את כל האיור ולא רק את חלקו העליון. אתה התייחסת בהסבר שלך לנפיצה שבמנסרה העליונה ולא ראית כלל את המנסרה התחתונה. חשבת שהניסוי עוסק בהשוואת צבעי האור בנפיצה שבמנסרה העליונה. אולם הניסוי עסק בהשוואת שתי המנסרות ומקדם השבירה של החומרים מהם הן עשויות.

חבל שנחפזת למסקנות ולניבולי פה.. עִדוֹ (Eddau) - שיחה 23:14, 1 בינואר 2009 (IST)[תגובה]

אני מצטער מקרב לב - נחפזתי במסקנותי השגויות. מה שחשבתי אתמול הוא שהאור באיור התחתון הוא לבן לגמרי. שוב, אני מביע את התנצלותי העמוקה, יואב - שיחה 13:11, 2 בינואר 2009 (IST).[תגובה]
זה בסדר. לא נורא.. עִדוֹ (Eddau) - שיחה 14:48, 2 בינואר 2009 (IST)[תגובה]

יואב שלום, המשתמש חגי אדלר מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

לרגל השנה האזרחית החדשה – הטילדה הרביעית יוצאת בגיליון חדש!

בלעדי: סקר מפעילי מערכת ראשון מסוגו, ויקיפדיה ניידת לגלישה בטלפון שלכם, שופט שכותב את גזרי הדין בעזרת סיאנס ועלילותיה של תמרה ומצלמתה מעבר לים.

כל זה ועוד הרבה בגיליון החדש של הטילדה הרביעית! מנעים הזמן הרשמי בממ"ד שלכם!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot01:11, 2 בינואר 2009 (IST)[תגובה]

שלום Yoavabadi,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "קליפת הראייה" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, חגי אדלרשיחהל-76 ערי מיליונים אין עדיין ערך. קחו אחת! • כ"א באדר ה'תשס"ט • 15:50, 17 במרץ 2009 (IST)[תגובה]

מה גרמה העריכה שלך בחלבון. הערך נשאר מספטמבר עד עכשיו עם סימני שאלה. ‏odedee שיחה 14:22, 29 במאי 2009 (IDT)[תגובה]

אני כל כך מצטער, לא ראיתי את זה בכלל. אתה חושב שתוכל לתקן את זה או שכבר תיקנת? שוב סליחה, יואב - שיחה 16:05, 29 במאי 2009 (IDT).[תגובה]

יואב שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

לקראת תרגיל העורף הגדול, הטילדה יוצאת בגיליון חדש!

הקשר עם האקדמיה מתהדק, הבוט של DMY יוצא לחופשה ודיוני מחיקה מייצרים משוררים. מי שרוצה להעניק ערך ויקיפדי כמתנה לשמעון פרס, עכשיו הוא סוף סוף יכול!

על כל זה ועוד הרבה בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot16:35, 1 ביוני 2009 (IDT)[תגובה]

גרעין התא[עריכת קוד מקור]

שלום,

ראיתי שאתה מתכוון לכתוב את הערך לתחרות הכתיבה. אשמח לסייע לך אם תזדקק לעזרתי. גילגמש שיחה ביקרת כבר במיזם היובל? 07:14, 28 באוגוסט 2009 (IDT)[תגובה]

בקשתך טופלה. הגב שם. בהצלחה בתחרות. MT0 - שיחה 22:51, 7 בספטמבר 2009 (IDT)[תגובה]

..אם יש לך הערה נוספת, אל תחכה למשיח. תדרוש אותה עוד פעם. רוליג ישמח לעזור לך. מתן ייעוץ של הגרפיקאים לא בהכרח מקובל על כולם, ובסופו של דבר אתה תצא עם מה שאתה רוצה. אם לא תגיב, הבקשה תישאר שם לנצח. MT0 - שיחה 22:51, 10 בספטמבר 2009 (IDT)[תגובה]
האם אפשר לארכב את הבקשה? MT0 - שיחה 17:22, 14 בספטמבר 2009 (IDT)[תגובה]
אני לא רואה התקדמות בשיחה וניסיתי לתקן בעצמי. נראה לי שהדבר הצליח ולכן אפשר לארכב. יואב - שיחה 01:02, 15 בספטמבר 2009 (IDT).[תגובה]
תודה. אני מקווה שהפקת את המירב מהאיור. הסדנה לגרפיקה תשמח למלא עבורך בקשות נוספות תמיד MT0 - שיחה 23:02, 15 בספטמבר 2009 (IDT)[תגובה]

שאלות הנוגעות לתחרות מקצרמר למובחר[עריכת קוד מקור]

  1. האם כתבת ערכים נוספים במטרה להכחיל קישורים אדומים בערך, אם כן - מהם
  2. האם ערכת ערכים מקושרים כך שהוסרה מהם תבנית עריכה/שכתוב, אם כן - מהם
  3. האם הוספת מידע לערכים מקושרים כך שכבר אינם קצרמרים, אם כן - מהם
  4. האם הרחבת באופו משמעותי ערכים מקושרים, אם כן - מהם
  5. האם העלית תרשימים, תמונות או קבצים אחרים לצורך כתיבת הערך והערכים הקשורים אליו.
  6. האם יש נקודה נוספת שאתה רוצה להפנות אליה את תשומת ליבם של השופטים

אנא השב לפני סוף החודש על השאלות הרלוונטיות בדף השיחה של הערך המשתתף בבית הראשון של התחרות.
בתודה מראש
מוטי - שיחה 23:14, 10 בספטמבר 2009 (IDT)[תגובה]

שלום לך.

החזרתי את המסגרות שהסרת לפני כשנה מהפורטל והסרתי את התבנית "בעבודה". אם אתה מתכוון לחזור לטפל בפורטל, אז אתה כמובן מוזמן לשחזר אותי. • שנה טובה - אמיר (שיחה) 04:52, 16 בספטמבר 2009 (IDT)[תגובה]

תוכל להסביר לי מדוע להחזיר את המסגרות הזוועתיות הללו? על מנת להימנע מהן, יצרתי את המסגרת "תחומים עיקריים". במסגרת זו ניתן לפרט על תחומים כאקולוגיה וגנטיקה, ולכתוב יותר משני משפטים ותמונה. אנא שחזר עריכתך, אלא אם כן תוכל להסביר לי את היתרון לעריכה. תודה מראש, יואב - שיחה 12:14, 16 בספטמבר 2009 (IDT).[תגובה]
בוא נתחיל מהתחלה:
הסרתי את התבנית "בעבודה" שנמצאת שם קרוב לשנה. אני מניח שאפשר להוסיף עוד מסגרות ודפי משנה כדי להעשיר את הפורטל, אבל בינתיים אני לא רואה צורך בתבנית. אם אתה חושב אחרת, החזר אותה. • שנה טובה - אמיר (שיחה) 14:13, 16 בספטמבר 2009 (IDT)[תגובה]
אני לא מעוניין להשאיר את התבנית (שכחתי ממנה-הפורטל פחות או יותר משודרג, יש להוסיף עוד תוכן אך אין עוד בעיות עיצוביות), אלא להוריד את המסגרות שהוספת. ראיתי עכשיו שהסרת אותם ואני מלא הכרת תודה. דרך אגב- אם אתה עורך ב-5 בבוקר, מתי אתה הולך לישון? יכול להיות שאתה פשוט קם בשעות שכוחות אל? שוב תודה, יואב - שיחה 16:19, 16 בספטמבר 2009 (IDT).[תגובה]
דווקא הלכתי לישון בשעה שכוחת אל (חמש וחצי). לא משנה. השורה התחתונה היא שבעמוד הראשי יש עכשיו "פורטל היום", ופורטל ביולוגיה לא מופיע שם בגלל התבנית "בעבודה" שנשכחה. אני מניח שלדעתך (אני לא מבין בתחום בשביל להחליט) אפשר להוסיף אותו לרשימה. • שנה טובה - אמיר (שיחה) 11:24, 17 בספטמבר 2009 (IDT)[תגובה]
לדעתי אפשר להוסיף אל פורטל היום, כי באופן יחסי הפורטל הזה מתוחזק היטב ומתחלף בצורה סבירה (כשיהיה לי זמן אני אוסיף עוד תוכן). יואב - שיחה 12:10, 17 בספטמבר 2009 (IDT).[תגובה]
סבבה. אני אוסיף הוספתי. (זו הייתה המטרה שלי מלכתחילה). • שנה טובה - אמיר (שיחה) 12:28, 17 בספטמבר 2009 (IDT)[תגובה]
תודה רבה ושנה טובה! יואב - שיחה 12:50, 17 בספטמבר 2009 (IDT).[תגובה]

אני מבין שאחת הפסקאות בערך הנ"ל לא מצאה חן בעינך. האם תוכל לפרט בדף השיחה את הסיבה לכך. תודה. עִדּוֹ (Eddau) - שיחה 22:39, 16 בספטמבר 2009 (IDT)[תגובה]


מקצרמר למובחר[עריכת קוד מקור]

שלום. התחרות נכנסת לשלב האחרון ואנו מבקשים להזכיר כי יש לסיים את העבודה על הערך עד לתאריך ה 30 בספטמבר. בנוסף, אבקשך לעדכן את ההתקדמות בעמודה סטטוס בדף זה. תודה. yanshoofשיחהבואו לאמץ ערכים יתומים 13:19, 23 בספטמבר 2009 (IDT)[תגובה]

מקום שני בתחרות "מקצרמר למובחר"[עריכת קוד מקור]

משתמש זה זכה בתחרות הכתיבה לאחר שכתב או הרחיב את הערך גרעין התא.

מזל טוב ! ‏ΔΜΫ‏ • שיחה • 17:53‏, 10/10/2009 • כ"ב בתשרי ה'תש"ע

קולולולו! שמעון - השאירו הודעה 18:07, 10 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]
ברכות על ערך מצויין ומעניין שגרם לי החכים בנושא בו לא התעניינתי קודם, תודה לך ג'וגיגון - שיחה 01:05, 11 באוקטובר 2009 (IST)[תגובה]

שמת את התבנית לצורכי התחרות משנגמרה התחרות ולא נגעת בערך כבר חודש יש עוד צורך בתבנית או שניתן להסירה? ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 13:42, 29/10/09

יואב שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

חגיגות היובל מתקרבות ובאות, DMY מפשפש בארכיונים, תמרה באלבום התמונות ואדעולם יוצא לחפש את השבטים האבודים. על כל זה ועוד הרבה בגיליון החדש של הטילדה הרביעית!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot21:33, 4 בנובמבר 2009 (IST)[תגובה]


ברכות על הערך היפה שכתבת. קראתי אותו ביסודיות ואתה מוזמן לבדוק אם לא שגיתי בתיקונים שהכנסתי. Yoavd - שיחה 15:19, 12 בנובמבר 2009 (IST)[תגובה]

יואב שלום, המשתמש Yonidebest מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים
הטילדה הרביעית - כל מה שמעניין ויקיפדים

הוויקיפדיה העברית חצתה את סף המאה אלף ערכים והטילדה הרביעית מגיבה! הרצאות היובל, תאוריות קשר, ארכאולוגיה, גותיקה וסוף סוף תשובה לשאלה מי הוויקיפד הפופולרי ביותר, כל זאת ועוד בגיליון החגיגי!


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, ‏Yonidebot23:08, 16 בפברואר 2010 (IST)[תגובה]

שלום, המשתמש טוקיוני מעוניין למסור לך את ההודעה הבאה:

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות


אם ברצונך להסיר את שמך מרשימת תפוצה זו, אנא פנה לדף זה. בברכה, טוקיוני 23:28, 30 באוגוסט 2010 (IDT)[תגובה]

הטילדה הרביעית[עריכת קוד מקור]

שנה עברה מאז יצא הגיליון האחרון, והנה זה קורה - הטילדה הרביעית חוזרת במהדורה מחודשת, ובעיצוב רענן!
מהו באמת תפקידו של הדייל? מדוע בן לאדן לא ידע מנוח בוויקיפדיה גם לאחר מותו? מי מאוכזבת ממצב החינוך בארץ? ואיזו ויקיפדית זכתה לתהילת עולם בוויקישיתוף?! מאמרים נוקבים וכתבות מרתקות נוספות ממתינים לכם בגיליון החדש!

ערן בוט - שיחה 23:41, 14 בנובמבר 2011 (IST)[תגובה]