שיחת משתמש:Yonatan eli

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

ברוך בואך לוויקיפדיה![עריכת קוד מקור]

If you can't read Hebrew, click here.

שלום Yonatan eli, וברוך בואך לוויקיפדיה – האנציקלופדיה העברית החופשית הראשונה.
ויקיפדיה היא אנציקלופדיה חופשית, שיתופית ופתוחה שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בה, ואף לערוך אותה. להלן מידע שיהיה לך לתועלת:

עריכה: אם ברצונך להוסיף או לשפר ערך שקראת, ניתן ואף כדאי לעשות זאת. יש ללחוץ על לשונית "עריכה" בראש העמוד ולתקן כמיטב הבנתך. לפני שמירת השינוי מומלץ ללחוץ על "הראה תצוגה מקדימה" ולוודא שהשינוי שעשית תקין. לפרטים נוספים: איך לערוך דף, סיוע לגבי עריכות "נעלמות", איך לעצב דפים.

דפי שיחה: בראש כל דף מופיעה לשונית "שיחה", שלחיצה עליה מובילה לדף השיחה של הדף. שם ניתן לדון עם אחרים בתוכן הערך. לדף השיחה ניתן להוסיף נושא חדש בלחיצה על לשונית הפלוס (+) הנמצאת בראש הדף. בדפי השיחה יש להקפיד על כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה.

חתימות: בוויקיפדיה אין חותמים בגוף הערכים, אך חותמים בסוף כל הערה שכתבת בדף שיחה. כדי לעשות זאת יש להוסיף ארבעה סימני ~ (זרקא) בסוף הטקסט שכתבת (כך: ~~~~), אלו יהפכו אוטומטית בשמירה לחתימה הכוללת את שמך וקישור לדף המשתמש שלך, בתוספת השעה והתאריך.

דפי משתמש והודעות אישית: לכל משתמש רשום יש "דף משתמש" ודף "שיחת משתמש". דף המשתמש, שאליו ניתן להגיע בלחיצה על שמו של המשתמש, משמש בדרך כלל את המשתמש כדי להציג פרטים על עצמו. בדף השיחה של המשתמש אפשר להשאיר לו הודעות. המשתמש יקבל חיווי על ההודעה הממתינה.

לתשומת לבך: אין להכניס לוויקיפדיה חומר המוגן בזכויות יוצרים או תרגום שלו. הדבר תקף גם לגבי תוכן כתוב וגם לגבי תמונות - אין להעלות תמונות שמצאת סתם כך בגלישה באינטרנט, אלא יש לברר האם ניתן להשתמש בהן בהתאם לחוקי זכויות היוצרים.

מומלץ לעיין במדריך הכתיבה המקוצר שמסביר את כללי הכתיבה הבסיסיים. אם ברצונך בעזרה נוספת, ניתן לקרוא את דפי העזרה. אם ברצונך לשאול שאלה כללית הקשורה לוויקיפדיה (מדיניות, נהלים וכדומה), יש לעשות זאת במזנון. אם יש לך שאלה ספציפית, או שברצונך לקבל עזרה בנושא מסוים, ניתן לפנות לדלפק הייעוץ. אני אישית אשמח לעזור אם תתעורר שאלה או בעיה, וכך גם כל שאר הוויקיפדים.

בהנאה!
‏– rotemlissשיחה 19:54, 18 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

כפי ששמת לב, יש באפשרותך ליצור ערכים חדשים ללא הגבלה. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה. הדף שיצרת, Grgregr, נמחק מכיוון שתוכנו היה לא אנציקלופדי, כך ששום נזק לא נגרם. עליך לדעת כי יכולת העריכה של משתמשים בעלי היסטוריה של יצירת ערכים לא אנציקלופדיים עלולה להחסם.

אם ברצונך לערוך ניסויי עריכה יש לגשת לארגז החול.

אם חיפשת ערך ולא מצאת אותו, אפשר להוסיפו לויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לבצע זאת.

כמו כן, באפשרותך לקבל עזרה נוספת וכללית.

תודה, ‏– rotemlissשיחה 19:54, 18 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

שלום, העברתי את הערך לשם החדש, בהתאם לכללי מתן השמות בויקיפדיה. בהצלחה בהמך העריכה. ‏DGtal11:04, 24 בפברואר 2011 (IST)[תגובה]

שלום. ראשית, אנא ציין מהם המקורות ששימשו אותך לכתיבת הערך. שנית, המשפט הראשון נראה כהעתקה מאתר "טקסט". האם העתקת תוכן זה או תוכן נוסף כלשהו? אם כן, מדובר בהפרת זכויות יוצרים שיש להסירה. אביעדוסשיחה כ"א באדר א' ה'תשע"א, 02:30, 25 בפברואר 2011 (IST)[תגובה]

(העברה משיחת משתמש:Aviados)
בקשר הספר שמשון:
ראיתי שהערת לי מספר הערות בקשר לערך.
קודם כל, הערך נכתב בעיקר מתוך עבודה שכתבתי על ז'בוטינסקי. אחד הפרקים מתוך העבודה
עסקתי בספר שלו 'שמשון', וכאשר ראיתי שאין ערך על הספר שכתב, החלטתי לכתוב את הערך באתר בעצמי.
מלבד שני המשפטים הראשונים בערך, שאכן לקחתי אותם מאתר אחר-שאר הערך כתבתי בעצמי.
אם אתה מעוניין, שאשלח לך את העבודה בתור אימות אין לי בעיה. רק לא הבנתי כמה דברים:
-נכתב בתחילת הערך הערה, שאומרת שיש צורך לשכתב את הערך מחדש בגלל ש-"ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים". איזו בעייה של ניסוח או טעויות יש בערך?
-בתחילת התקציר, שמתי בהתחלה הערה שהערך מעובד מהספר של ז'בוטינסקי (ורשמתי את המקור) ומשום מה מישהו הוריד את הערה.
-אם אני מעוניין להוסיף תמונה של כריכת הספר-האם אני צריך להביא תמונה שלי או שאפשר לקחת מגוגל תמונה של כריכה שאין עליה זכויות יוצרים? ולאיפה אני מעלה את התמונה באתר?.
-מדוע הערך לא מופיע במנוע החיפוש באתר או בגוגל?.
בקשר להעתקת פתיחת הערך-שיניתי את נוסח הפתיחה למשהו חדש, כך שאני מקווה שאין כבר בעיה.
תודה מראש.
יונתן. Yonatan eli (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)‏ 11:15, 25 בפברואר 2011[תגובה]
שלום יונתן. ראשית, מקובל כאן להמשיך שיחות במקום שבו החלו, ולכן העברתי את דבריך לכאן.
שנית, בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.
לעצם העניין: א. אם רק המשפט היחיד ההוא (שהסרתי) היה מועתק, בסדר.
ב. המשפטים בערך מנוסחים בצורה בעייתית למדי, ועל כן כתבתי שיש לשכתב אותו.
ג. פרט לכך - הערך, רובו ככולו, מציג רק את העלילה והדמויות בספר. מערך על רומן שנכתב על ידי מנהיג משמעותי לפני מספר לא מועט של שנים, ניתן לצפות שיציג את אופן ההתקבלות של הספר, השפעתו וכו'. הפסקה הקצרה שמציגה "מסקנות מתוך הספר" מורכבת משני משפטים דלים, שלא ניתן להם כל מקור. ודאי שאין בכך די.
ד. לגבי תמונה - ר' התשובה בשיחת משתמש:DGtal.
ה. כעבור כמה ימים הערך אמור להופיע בחיפוש. והוא אכן מופיע. בהצלחה, אביעדוסשיחה כ"ד באדר א' ה'תשע"א, 18:01, 27 בפברואר 2011 (IST)[תגובה]

בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!18:49, 9 באוגוסט 2011 (IDT)[תגובה]

תזכורת. --בברכה, טישיו - שיחה 00:01, 23 באוגוסט 2011 (IDT)[תגובה]

השבתי לך שם. דניאל ב. תרמו ערך 10:46, 14 באוגוסט 2011 (IDT)[תגובה]

שלום. נא לא למחוק הודעות מדף זה. תודה, יניב שיחה 08:07, 18 באוגוסט 2011 (IDT)[תגובה]

שמתי לב לתרומתך הרבה לערך פונפון, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
בברכה, Itzuvit - שיחה 14:15, 13 ביולי 2012 (IDT)[תגובה]

גם אני רוצה להביע הוקרה על התרומה הזאת. טבעת-זרם - שיחה 15:14, 20 ביולי 2012 (IDT)[תגובה]

שמתי לב לתרומתך הרבה לערך נעילת דלת בפני לווים, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
בברכה, ‏ישרוןשיחה 23:26, 30 ביולי 2012 (IDT)[תגובה]

גם אני שמתי לב לכך עכשיו. אכן, יפה ומושקע. כה לחי, המשך עשייה פוריה ומיוחדת. אגב, שנינו אהבנו את המשפט הכל-כך נכון: לעולם אל תתווכח... עד שהוא מופיע בדפי המשתמש של שנינו. יפה. בכל אופן המשך הצלחה, מועדים לשמחה וחג שמח. שלוששיחה • י"ח בתשרי ה'תשע"ג • 01:46, 4 באוקטובר 2012 (IST)[תגובה]