שיחת משתמש:Yosef Haim2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Yosef Haim2, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, –מקף־ 13:07, 11 בינואר 2022 (IST)[תגובה]

בראל חדריה שמואלי | דיון החשיבות והמחיקה[עריכת קוד מקור]

אני, שכתבתי את השורות האלו (במסגרת👇), חשבתי שיש להשאיר את הערך, והצבעתי בעד השארתו במרחב הערכים. זה עדיין לא סותר את זה שלא כולם קיבלו את הבהרת החשיבות שלי, ושגם אם אני חושב שיש להשאיר את הערך, ישנם כללים ועקרונות שעל פיהם ויקיפדיה פועלת.

ויקיפדיה ועורכיה מכבדים כל אדם באשר הוא, ודווקא בשל כך הוגדרו עקרונות החשיבות האנציקלופדית עבור אישים, ובהם התייחסות מיוחדת ונפרדת לחיילי צה"ל.
כל ויקיפד מונע מרצון אמיתי, כן וטהור לשפר את המיזם השיתופי הרחב והחשוב הזה, העוסק בהנגשת הידע האנושי לכל קוראי העברית, וכל העורכים מקדישים לשם כך בהתנדבות מלאה מזמנם וממרצם. כל הדיונים, ובכללם דיוני חשיבות, מחיקה ושחזור – הם ענייניים, ונועדו לשמור על עקרון האובייקטיביות ואי־האפליה, כולל בין חיילי צה"ל, שהכרחי לצורך שמירה על האמינות והנייטרליות של ויקיפדיה.
יש לזכור שישנם אתרים חשובים רבים, רשמיים ושאינם רשמיים, העוסקים בהנצחת כל חללי צה"ל, ומבצעים פן זה של הנגשת הידע בצורה מכובדת מאוד. למשל: דף הנצחתו של סמל ראשון בראל חדריה שמואלי, באתר יזכור.
לסיום, אנו מזמינים את כל קוראינו לקרוא לעומק את הדיונים שבדפי השיחה השקופים והנגישים לכל דורש, ואף להוסיף טיעונים ענייניים, לכאן או לכאן, המתחשבים בעקרונות שנקבעו.

אם תרצו להמשיך ולדון איתי, ניתן לפנות אלי תמיד בדף השיחה שלי, או לתייג אותי באמצעות ‏[[מש:מקף]]‏.
מקף־ 12:53, 11 בינואר 2022 (IST) –מקף־ 13:07, 11 בינואר 2022 (IST)[תגובה]