שיחת משתמש:Zot abni 111

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Zot abni 111, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, מיסטר פָדִיחָהשיחה 13:44, 4 בינואר 2013 (IST)[תגובה]

תודה על הוספת כרזות הסרטים! כל הכבוד! --מיסטר פָדִיחָהשיחה 13:53, 4 בינואר 2013 (IST)[תגובה]

ברוך בואך לוויקיפדיה.

כפי ששמת לב בניסוי שעשית, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. זה עובד. גם אם התכוונת רק לבדוק את אפשרויות העריכה, השינוי שביצעת בדף חיי פיי (סרט) מוצג למשתמשים אחרים שצופים באותו הדף, וחבל. להבא, יש לבצע עריכות כאלה בארגז החול שנועד לתרגול הממשק של ויקיפדיה. ניסויים, השחתות, הבלים, שגיאות וגסויות לא נשארים בדפי ויקיפדיה זמן רב, משום ששינויי הדפים מנוטרים ונבדקים כל העת בשבע עיניים. בכל זאת, בזמן הקצר שיעבור בין השינוי שביצעת בדף לבין תיקונו, עשויים לראות את השינוי קוראיו של הדף, ובכך ייחשפו למידע מוטעה או לדף מושחת, מה שעשוי להטעות אותם.

כדי ללמוד יותר על האתר כדאי לפנות אל דף ברוכים הבאים. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בדפי העזרה הקיימים בוויקיפדיה, יש להוסיף כאן.

תודה, חזרתישיחה 12:08, 11 בינואר 2013 (IST)[תגובה]

היי. לא נהוג להוסיף תבניות וקישורי בינוויקי לערך שנמצא במהלך עבודה. כשתושלם עבודת הערך תוכל להחזיר את התבניות או לפנות אליי כדי שאני אחזיר:)
בברכה, אלעד קראוזשיחהאפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ מעצבים את ויקיפדיה 15:21, 23 בינואר 2013 (IST)[תגובה]

כתוב על עצמך[עריכת קוד מקור]

שלום Zot abni 111,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:Zot abni 111". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 18:50, 7 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]

בדוק עריכות אוטומטית[עריכת קוד מקור]

שלום Zot abni 111.

כמו שניתן לראות ביומן התפקידים, סומנת כ"בדוק/ת עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

בתימצות, אין לסימון זה כל השפעה על פעילותך בוויקיפדיה - כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ושום יכולת חדשה לא נתווספה. הסימון נועד רק להקל על מלאכתם של המנטרים.

בברכה, אלעד קראוזשיחה\תרומותאפל, זה לא רק תפוח ☺☻☺ 16:01, 21 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]

שלום לך, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. אין ספק, שמים לב לפעילות האינטנסיבית שלך כאן בזמן האחרון.
רציתי להזמין אותך להשתתף בפרויקט "ויקיפדיה:ביכורים", המארח פעם בחודש ויקיפדים בשנה הראשונה לפעילותם, ונותן להם במה להציג את עצמם. נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים, למשל על תחומים בהם אתה תורם בוויקיפדיה, על צעדיך הראשונים וחוויית ההתאקלמות כאן ואולי הערות על כך, תכנוניך להמשך, אולי נושא שהיית רוצה לקדם בוויקי ולשתף את הקהילה לגביו — הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים. אפשר להסתכל בדף הפרויקט ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.
אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:Zot abni 111/ביכורים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה.
אז מה דעתך?...
תודה והמשך יום נעים, Ravit - שיחה 18:11, 25 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]

תודה על ההיענות! אני שמחה לראות שהתחלת לכתוב. תודיע לי כשתסיים. תודה, Ravit - שיחה 19:04, 26 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]

העלית קובץ ללא רישיון, כרזה של סרט יש לעלות ברישיון הוגן, אבקשך להכניס את הרישיון בהתאם. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:06, 28 בפברואר 2013 (IST)[תגובה]

גם קובץ:TheVerdict1.jpg הועלה לא נכון. עליך להעלות ברישיון בשימוש הוגן, הסברתי לך זאת בקובץ הקודם שהעלית. בעת העלאת קובץ יש לך גם האפשרות של מיוחד:העלאת קובץ לשרת. אבקשך שוב לתקן את הרישיון בשני הקבצים האלה ולא להמשיך להעלות ברישיון שגוי. אם משהו ל ברור אתה מוזמן לשאול. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 13:53, 1 במרץ 2013 (IST)[תגובה]
אם אפשר הסבר על הטעות בהעלאת תמונה Zot abni 111 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]
בויקיפדיה מקפידים על זכויות יוצרים, חשוב להכניס רישיון לתמונות, ואת הרישיון הנכון. קרא את הדף ויקיפדיה:רישוי תמונות/רישיונות חופשיים. כרזה של סרט היא תמיד ברישיון בשימוש הוגן. עורך אחר תיקן את הרישיונות של התמונות האלה. אודה לך אם תקפיד להבא על הרישיונות. תודה.
בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 08:53, 3 במרץ 2013 (IST)[תגובה]

שלום, העלית את הערך חנה ואחיותיה או שינית את שמו של ערך, אודה לך אם תוכל לגשת למיזם ויקינתונים וליצור או לתקן את שם הדף המקושר לוויקיפדיה העברית היוצר את הקישורים בין הערך לויקיפדיות האחרות. במקרה של העברת ערך, אי תיקון הדף המקושר, יכול להביא להיעלמות הקישור של הערך לויקיפדיות האחרות. הסברים טכניים נמצאים בדף "בינוויקי בוויקינתונים". תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:50, 13 במרץ 2013 (IST)[תגובה]

קטיפה כחולה[עריכת קוד מקור]

שלום Zot abni 111,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "קטיפה כחולה" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Zot abni 111/‏קטיפה כחולה". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! בברכה, רחל - שיחה 22:40, 4 באפריל 2013 (IDT)[תגובה]

ערכת את הערך הזה באפריל וכבר חלף חודש ולא הוספת לעבוד על הערך והוא רחוק מלהיות במצב מוגמר, אין שם קטגוריות ותבנית "בעבודה" עדיין מונחת. מקווה שלא שכחת מהערך. Tridiron - שיחה 00:42, 8 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

שלום Zot abni 111,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "צלע האדם" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Zot abni 111/‏צלע האדם". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! קובי כרמל - שיחהויקיפדיה היא אנציקלופדיה19:57, 20 במאי 2013 (IDT)[תגובה]

טקס פרסי אוסקר ה-45[עריכת קוד מקור]

ערכת את הערך הזה בפברואר וכבר חלפו כמה חודשים ולא הוספת לעבוד על הערך והוא רחוק מלהיות במצב מוגמר. מקווה שלא שכחת מהערך. נ.ב. - אתה מתכונן לכתוב ערכי טקסים נוספים? Gellerman - שיחה 20:40, 28 ביולי 2013 (IDT)[תגובה]

שלום עורכת יקרה ! אנא הסירי את תבנית "בעבודה" שהונחה בתחילת יוני 2013, על מנת שעורכים אחרים יוכל לעבור ולשפר את הערך. בברכה, Rafael Guri שיחה 17:32, 9 באוגוסט 2013 (IDT)[תגובה]

שלום Zot abni 111,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "היא (סרט)" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה,. --Goldmoon - שיחה 11:51, 22 במרץ 2014 (IST)[תגובה]

שלום משתמש:Zot abni 111, הורדתי את תבנית ה"עבודה" שהנחת על הסרט "היא", בשל העובדה שזמן רב הסרט לא נערך. חג שמח. גארפילד - שיחה 08:54, 13 באפריל 2014 (IDT)[תגובה]

שלום Zot abni 111,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "הגברת הנעלמת" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, שמזןשיחההביכורים שלי • ח' באב ה'תשע"ד • 17:18, 4 באוגוסט 2014 (IDT)[תגובה]