שיחת קטגוריה:גיטריסטים

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

הגישה, השגויה לדעתי, של ויקיפדיה העברית, בניגוד לזו האנגלית, לקיצוץ בקטגוריות "כפולות" מביאה לאבסורד שבקטגוריה גיטריסטים מופיע הגיטריסט המהולל אלכסיי לאלאס שבכלל התפרסם ככדורגלן בעוד שגיטריסט נערץ (לא על ידי, אבל על ידי מוזיקאים רבים ב-37 השנה האחרונות) כמו ג'ון מקלפלין מתחבא בקטגוריה משנית של גיטריסטים בריטיים. מה היה נופל מכבודה של ויקיפדיה העברית לו היו שמים למקלפלין שתי קטגוריות, גם גיטריסטים וגם גיטריסטים בריטיים?אודי 21:25, 22 יולי 2006 (IDT)

ראשית, אתה מוזמן לשים את לאלאס בקטגוריה המתאימה (שים לב ששיש ליצור אותה, שכן קטגוריה:גיטריסטים אמריקנים עדיין לא קיימת). יש איזושהי מדיניות (מיותר, לטעמי) שטוענת שיש לשים לכל אישיות קטרוג כפול. אין לי מושג במה זה עוזר. זהר דרוקמן - אהמ 21:29, 22 יולי 2006 (IDT)
איך זה עוזר? נאמר שאני מחפש את ג'ון מקלפלין בויקיפדיה. אבל איני יודע אם כתבו את שמו מקלפלין, מקלאפלין, מקלכלין או מקלאכלין. אבל אני מתאר לעצמי שעל ג'ימי הנדריקס בטח כתבו כבר ערך וכך נוכל להגיע לקטגוריה של גיטריסטים, לחפש באות מ ולמצוא את הגיטריסט עם השם הבעייתי. אבל, לצערי, לא אמצא אותו שם ומדוע? כי הנ"ל, שאמנם נולד באנגליה, את רוב שנות יצירתו המשמעותית העביר בארה"ב בחברת גדולי מוזיקאי הג'אז. וכך, מי שיודע משהו על מקלפלין, אבל לא יודע את מקום הולדתו, יתקשה למצוא אותו על ידי שימוש בקטגוריות.אודי 23:48, 22 יולי 2006 (IDT)
בשביל זה את תיבת החיפוש (יקיש את ג'ון מקל גיטריסט) שלא נדבר על גוגל. זהר דרוקמן - אהמ 20:53, 23 יולי 2006 (IDT)
אני מקווה שאתה מצליח בחיפושיך בשיטה הזו. אני לא משתמש בה כי בשבילי היא אינה עובדת. תנסה להקיש בתיבת החיפוש בויקיפדיה ויליאם שי מחזאי ונראה מה תמצא. גוגל הוא בערך המקום האחרון לחפש בו איך מאייתים שמות זרים. נראה שאנחנו לא משדרים על אותו גל, לכן אין בהמשך דו השיח הזה תועלת רבה ואינני מתכוון להמשיך בו.בברכה.אודי 23:02, 23 יולי 2006 (IDT)
דווקא לא התכוונתי לחיפוש השם באיות זה או אחר אלא מחרוזת שתכלול את המילים: ג'ון מקל גיטריסט ג'אז - צריך להספיק, לטעמי (יצא טוב - תוצאה חמישית). כמובן שאם מישהו מחפש מידע על המוזיקאי ויודע עוד דבר מה, כמו שם של שיר, אלבום וכן הלאה - אפשר להכניס גם את אלו למחרוזת ולקבל תוצאות טובות יותר. אבל, אם אינך רוצה - לא צריך. יום טוב. זהר דרוקמן - אהמ 18:49, 24 יולי 2006 (IDT)