שיחת קטגוריה:להקות רוק

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

למה הלהקות איירון מיידן ומטאליקה מודגשות? דורית 22:41, 3 פבר' 2005 (UTC)

יש לפצל את הרשימות לקט' משנה. גילגמש שיחה
והסיבה להדגשה נעוצה כנראה בהיסטוריה של הלהקות האלה. כשמתחילים לקרוא לרעש מוסיקה, זאת התוצאה. גילגמש שיחה 22:43, 3 פבר' 2005 (UTC)
אז אפשר להוריד את ההדגשה? כי לא ברור לי למה הלהקות הללו עדיפות על אחרות. דורית 22:47, 3 פבר' 2005 (UTC)
מצידי אפשר להורידן אפילו מהרשימה ולקטלגן בתור "מפיקות הרעש האלקטרוני הצורם לאוזנים". היות ואני בדעת מיעוט פה, לא אפתח את הנושא לדיון, אך מבחינתי אין בעיה להוריד את ההדגשה. מה שכן, כדאי לשאול את מי שהדגיש, למה הוא עשה זאת. אולי זה משמש לו לתזכורת כלשהי. גילגמש שיחה 22:50, 3 פבר' 2005 (UTC)
חחחחחח "רעש צורם לאוזניים". אהבתי!:)--Metal-wikiped 08:27, 4 פבר' 2005 (UTC)
ממה שחיפשתי, לא הצלחתי להבין מי הדגיש, ואין טעם להתחיל לעסוק בזה. אני מורידה, בשם עיקרון האחידות. קשה לי להאמין שההדגשה נועדה לתזכורת. דורית 22:58, 3 פבר' 2005 (UTC)
"רעש אלקטרוני צורם לאוזניים"-עניין של טעם (דווקא הלהקות האלו לא צורמות...נסה להקשיב לארקטיק מנקיז). לדעתי כדאי להחזיר הדגשה, אבל לערכים מומלצים. (או כמו במצב הנוכחי, בכלל לא) ‏Hummingbird18:41, 7 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

יש להפריד את הקט' הזאת לקטגוריות משנה. יש לנו כבר הרבה להקות ועם הצטרפותם של ויקיפדים חדשים, הנושא מתפתח יפה וכנראה יגדל עוד יותר. ישנן מאות להקות ואלפי זמרים אי אפשר לעקוב אחרי כולם. אני מציע גם כאן ללכת לפי הקטלוג הכפול - מיון לקטגוריה ראשית (להקות רוק) ומיון לקטגורית משנה (למשל להקת רוק מתקדם) אם הלהקה משתתפת במספר זרמים, לקטלג לכולם. גילגמש שיחה 08:31, 4 פבר' 2005 (UTC)

אני חושב שאתה צודק. כפי שבוודאי שמת לב, אני כבר חילקתי את הקטגוריה (שלפני כן הייתה רשימה אחת רצופה) לארבעה זרמים ראשיים, וכן לסגנונות ולסגנונות משנה. לדעתי, את כל אחד מהזרמים הראשיים יש להפוך לקטגוריה.--Metal-wikiped 08:36, 4 פבר' 2005 (UTC)
זה לא נח. הרשימה מעיקה על הקט' ומפריעה מאוד. כבר עכשיו יש מספיק להקות לקטלוג הכפול. צריך להתחיל כשהענין עוד בחיתוליו. הרי לא תרצה לקטלג 200 להקות. גילגמש שיחה 08:40, 4 פבר' 2005 (UTC)
אבל הרי הרוב הגדול של הלהקות כבר מסודרות ומקוטלגות. כל מה שצריך לעשות עכשיו, זה שכל פעם שייכתב ערך חדש בנושא, שהכותב יטרח לקטלג את המאמר הבודד במקום הרלוונטי.--Metal-wikiped 08:46, 4 פבר' 2005 (UTC)
המ.. טוב, אם אתה אומר. אני לא עוקב כל כך אחרי הנושא הזה כי אני עסוק בזמן האחרון עם בניית הפורטלים והשקת העמוד הראשי החדש. אגב, מה דעתך על העמוד החדש ומה דעתך על פורטל:מוסיקה? גילגמש שיחה 08:48, 4 פבר' 2005 (UTC)
בקשר לדף הראשי, תסלח לי על חוש ההבחנה הקהה שלי, אך לא שמתי לב שיש הבדל. מה ההבדל? בקשר לפורטל מוזיקה, אני קראתי את ההודעה שלך, בינתיים הספקתי לעבור עליו רק קצת, פה ושם רשמתי הערות משניות בדפי השיחה הרלוונטיים. בסה"כ, סבבה של פורטל! אני עוד אעבור עליו יותר בעיון.--Metal-wikiped 08:58, 4 פבר' 2005 (UTC)
אתה צריך לעקוב אחרי המזנון. נפתח דיון על העמוד הראשי החדש. הנה הלינק - משתמש:Roybb95/ארגז חול/עמוד ראשי. גילגמש שיחה 09:01, 4 פבר' 2005 (UTC)
אז ככה ( מצטער על העיכוב בתשובה):
  • הדף הראשי המוצע בהחלט יותר יפה ומרשים מהנוכחי (לא שיש בעיה עם הנוכחי).
  • אני חושב שכדאי למקם את "הידעת" בחלק העליון של הדף, בדיוק מתחת למאמר המומלץ. אני אישית מאוד לקרוא את שניהם רצוף, מה גם שקטע "הידעת" הוא מטבעו קצר, ואם בנוסף לזה הוא ממוקם בתחתית הדף, הוא יוצא "מקופח" ולא בולט.
  • האם הדף הראשי יכלול את פורטל המוזיקה?--Metal-wikiped 09:18, 4 פבר' 2005 (UTC)
אם יש לך השגות בקשר לדך הראשי החדש, תעלה אותם בבקשה בדף השיחה המתאים. במקרה זה בדף שיחת ארגז החול של רועי.
לגבי הידעת - אי אפשר. אילוצים טכניים.
לגבי פורטל מוסיקה - כנראה שלא. מוסיקה היא חלק ממדעי הרוח, פנאי ותחביבים ותרבות.
גילגמש שיחה 09:20, 4 פבר' 2005 (UTC)
אוקיי, הבנתי. אני אביע את דעתי בדף השיחה הרלוונטי.--Metal-wikiped 09:25, 4 פבר' 2005 (UTC)

זמרים ולהקות ובכלל הרשימה[עריכת קוד מקור]

זה קטגוריית להקות וברשימה (שמקומה כאן לא ברור במיוחד) מופיעים הרבה זמרים. יש סיבה מיוחדת בכלל לרשימה בקטגוריה? בטח אפשר למצוא לה מקום יותר ראוי כמו הערך מוסיקאי רוק שיפסיק להיות הפנייה והרשימה תעבור אליו, בדומה לרשימה מתמטיקאים אגב שגם היא לכאורה רשימה רק משוכללת. יש התנגדות? מלך הג'ונגל 12:47, 4 פבר' 2005 (UTC)

אני לא חושב שיש טעם להפריד בין להקות לזמרים. גם ככה זה כבר מעורבב, ולהתחיל למיין זה סתם עבודה מיותרת. אני לא חושב שלקורא זה יהיה יותר נוח אם תהיה הפרדה.--Metal-wikiped 21:49, 4 פבר' 2005 (UTC)

ראיתי שמחקת מהקטגוריה את כל הלהקות שיש להן כבר ערך. אני מבין שהמטרה שלך היא להרכיב רשימה של ערכים שצריך לכתוב. אתה לא חושב שעדיף להרכיב רשימה מלאה של כל הלהקות הרלוונטיות לקטגוריות השונות? הרי הלהקות החסרות גם ככה יבלטו באדום.--Metal-wikiped 15:34, 19 פבר' 2005 (UTC)

Why Is Progresive rock not mentioned in the list?[עריכת קוד מקור]

Is Metall more important than Prog? I think not. My keyboard isn't working properly in hebrew so I cant add it myself, however- I'll be happy if someone else will. and by the way, Blues isn't a genere inside rock- it exsisted before rock. Rock&Roll is a genere that evolved from blues (combined with other stuff ofcoures), so in a way, rock is a genere inside blues and not vise-versa.

אז ככה:

  • בעניין הפרוג. הפרוג והדום הם שני סגנונות המטאל היחידים שאני ממש בקושי מכיר, לכן איחדתי אותם, וכן גם עם להקות נוספות שלא שייכות לאף אחת מהקטגוריות. אם יש מישהו שמבין בפרוג ויכול להרכיב רשימה נורמאלית של להקות פרוג- בבקשה.
  • בעניין הבלוז. אני מסכים איתך שבלוז אינו סגנון בתוך הרוק ושזה אפילו מצחיק להגיד את זה. העניין הוא, שהערך "להקות רוק" היה קיים לפני שעברתי עליו, והוא היה אז מצומצם מאוד ולא מחולק לקטגוריות. אני חילקתי את הרשימה לקטגוריות, וכיוון שהרוק הוא התפתחות ישירה מהבלוז, הייתי חייב להוסיף גם את אומני הבלוז. הבעיה זה רק השם של הערך. מבחינתי אפשר ואף כדאי לשנות את שם הערך ל"להקות בלוז, רוק ומטאל".--Metal-wikiped 22:11, 11 מרץ 2005 (UTC)

I see you got it a bit wrong dude, Prog is not related in any way to Metall. Progresive rock is a genere that evolved In the late sixties and combined Rock with Classical music and Avantgard. It's only relation to metall is with a sub genere called "Prog-metall" which is quite uncommone (allthough nowdays you can find more and more of these bands). Prog is a genere which is equally importand as "Metall", "Blues rock" and other. it's not a sub-genere of metall anyway. examples of bands who played Progresive rock: Genesis, Yes, Emerson Lake and Palmer, Camel, Pink Floyd and many more. sorry for the bad english hope you get my point omer

הגשתי בקשה לבוט בשביל לפרק את כל הקטגוריות המופיעות כאן כמו שצריך, הקטגוריות שיש בהן מעט ערכים כנראה יצטרכו להתבצע ידנית. טרול רפאים 21:14, 2 בפברואר 2007 (IST)[תגובה]

לפרק או ליצור? ‏Almighty ~ שיחה 03:47, 24 במרץ 2007 (IST)[תגובה]
יש לציין שהרשימה ידנית. צריך לבדוק שקיימות קטגוריות של ז'אנרים, שהקטגוריות מופיעות בערכים ונמצאות תחת קטגורית-אם (להקות רוק, להקות לפי ז'אנר, וכו'), וכאשר כל הערכים נבדקו, למחוק את הרשימה הארוכה הזאת (ולהסיר ערכים שצריכים להיות משויכים לקטגוריות משנה). ‏Hummingbird18:47, 7 במאי 2007 (IDT)[תגובה]

דיווח שאורכב ב-30 באפריל 2021[עריכת קוד מקור]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

מצב טיפול: לא טעות

אין סאונדגארדן

תחת קטגוריה:להקות רוק אמריקניות Mod - שיחה 00:50, 29 באפריל 2021 (IDT)[תגובה]