שיחת תבנית:חדשות ואקטואליה/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

לא כדאי ליצור מכאן קישור לאקטואליה? טרול רפאים 19:41, 17 מרץ 2005 (UTC)

מסכים עם השאלה, מדוע לא תהיה בפינה השמאלית התחתונה הפניה לחדשות קודמות כמו בשאר התיבות בעמוד הראשי? נתנאל 16:59, 22 מרץ 2005 (UTC)
למישהו יש התנגדות? טרול רפאים 19:41, 1 מאי 2005 (UTC)
גם אני חושב שזה רעיון טוב. גילגמש שיחה
למעשה הייתה הפניה במשך חודשים אחדים, ודוד1 תיחזק אותה, וכשחדל לתחזקה היא דעכה. דוד שי 03:55, 30 מאי 2005 (UTC)

תבנית זו מופיעה בעמוד הראשי, ובה מופיעות חדשות המתקשרות לערכי ויקיפדיה השונים. תבנית זו לא באה להתחרות באתרי החדשות (בכך עוסק Wikinews, שאין לו מקביל עברי), אלא להוביל את הקורא לערכי ויקיפדיה.

החדשות בתבנית זו אינן דווקא אלה שבכותרת הראשית. לעתים מוצגות דווקא חדשות בענייני תרבות ואמנות, שנדחקות לדפים האחוריים בעיתון. דוד שי 21:28, 24 מרץ 2005 (UTC)

מה קרה לחדשות על הפיגועים?[עריכת קוד מקור]

זה כבר לא רלוונטי? באמת, אני חושב שזה דורש יותר מכמה שעות בפינה הזו. וולנד 05:38, 13 יולי 2005 (UTC)

מדוע שמים פה מבזקים בנושאי בטחון בלבד ?[עריכת קוד מקור]

ויקיפדיה אינה אמורה להתחרות באתרי החדשות. אולי לפרסם גם את מדד חודש יוני ? או אולי תוצאות ספורט אקטואליות ? נו באמת!

כמו כל דבר בוויקיפדיה, גם את התבנית הזאת אתה יכול לערוך... טרול רפאים 14:47, 15 יולי 2005 (UTC)
אני מציע לקרוא את מה שמשתמש:דוד שי כתב מספר שורות מעל, תחת הכותרת "מטרה" John Doe 14:50, 15 יולי 2005 (UTC)
הוא צודק, אבל אף אחד לא כותב את החדשות האחרות ולכן זה מה שיוצא... טרול רפאים 14:51, 15 יולי 2005 (UTC)

תאריך לפני הידיעה[עריכת קוד מקור]

ברצוני להציע לשנות את מבנה הידעיה המוצגת בעמוד הראשי, המצב היום הוא שלא ידוע לקורא באיזה תאריך התרחש הארוע והיו מקרים שחדשות משולש ארבע ימים הוצגו יחדיו. צריך לשלב בצורה כלשהי תאריכים בתבנית הזו. Ramiy 13:45, 5 אוגוסט 2005 (UTC)

למה אתם מפנים לחדשות של עיתון הארץ!!! כמו שלא מפנים לחדשות של "מקור ראשון" או "הצופה" כך אסור לאינצילופדיה להיות סובייקטיבית להפנות לעיתונים שמאלנים, אפשר להפנות לידיעות או מעריב.. אבל סיקור של התנתקות לא יכול להיעשות בעיתון שמאלני קיצוני

כן! ולא לשכוח ש"הארץ" ימח שמם לא כתבו היום בעמוד הראשי על כך שנכתב הערך הקפיצה הגדולה!!! לענייננו: למה באמת לא לקשר גם ל"מקור ראשון"? אנציקלופדיה שמכבדת את עצמה צריכה, במקום להימנע מלקשר למקומות, לקשר למקומות בצורה שתציג את הספקטרום הרחב ביותר של הדעות. גדי אלכסנדרוביץ' 12:36, 19 אוגוסט 2005 (UTC)
למקור ראשון בהחלט יש הפניות (אני בעצמי שמתי לפחות אחת), אבל זה לא עיתון יומי. הארץ הוא עיתון יומי חשוב ולגיטימי ורציני (למעשה העיתון הרציני היחיד מגמת הטבלואידיזציה והצהבהבות של ידיעות ומעריב), ולא תעזור כל ההתלהמות. eman‏ 12:56, 19 אוגוסט 2005 (UTC)
למרבה הצער, "הארץ" הולך ומדרדר במהירות לאחרונה (לפחות בכל הנוגע למהדורות סוף השבוע), ולמרבה ההפתעה דווקא "מקור ראשון" הולך ומשתפר. גדי אלכסנדרוביץ' 13:36, 19 אוגוסט 2005 (UTC)
אולי נוסיף לזה גם את קול הרעם מקהיר ואת ערוץ 7... פה זה לא רוטר אלא אנציקלופדיה מכובדת, וכפי שעמנואל ציין הארץ הוא אולי היומון הרציני היחיד בארץ צ'סשיחה 13:02, 19 אוגוסט 2005 (UTC)
זאת גישה לא נכונה. אם יש כתבה טובה יותר ב"מקור ראשון" צריך להפנות למקור ראשון. ברוב המקרים, הכתבות הטובות יותר נכתבות ב"הארץ" ולכן מפנים לשם. גילגמש שיחה
הדבר היחידי שצריך לשים לב אליו בהארץ הוא האיכות של הכתבות, יש שם מספר כתבים שעדיף לא להכניס קישורים לכתבות שלהם (ולא כולם בגלל שמאלנות יתר). אבל זה נכון לגבי כל מקום. טרול רפאים 13:13, 19 אוגוסט 2005 (UTC)
אף שיש החשים, כי כואב לפנות את הארץ, וכואב להפנות להארץ. (-: צודק טרולי שהדבר היחיד החשוב הוא האיכות של הכתבה, ולא משנה איפה היא תהיה, במקור ראשון, בכל העיר או בכל מקום אחר ואפילו בהארץ רחמנא ליצלן. הבעיה במקור ראשון שאין בו הרבה חדשות, הואיל והוא מופיע רק פעם בשבוע, ואז החדשות שבו בדרך כלל ישנות. ועיקרו עוסק בכתבות ובמאמרים. רציתי לקשר לערך של אריך פרום תרגום מאמר שלו שהופיע במקור ראשון על גבול הציות, אבל משום מה האתר של מקור ראשון לא פעיל היום.--אפי ב.שיחה • 13:36, 19 אוגוסט 2005 (UTC)
יש מספר עורכים שתורמים ל"חדשות ואקטואליה" ולהם יש העדפות לגבי מקורות. במידה ולמישהו יש בעיה עם זה, הוא מוזמן לעזור לעדכן את "תבנית:חדשות ואקטואליה" ולשים את ההפניות למקורות אחרים (בתנאי שהם אמינים ומאוזנים). Ramiy 14:11, 19 אוגוסט 2005 (UTC)

פוליטיקה[עריכת קוד מקור]

Yonidebest הסיר את הידיעה "מופז לביבי: אתה תרסק את הליכוד" בנימוק "זה פוליטי מידי, עוד רגע אנשים יוסיפו אינסוף התכתבויות בין פוליטיקאים". זו אכן ידיעה פוליטית, אבל פוליטיקה היא חלק מהחיים, ומדובר בידיעה שהיא הכותרת הראשית של אתרי ynet, הארץ ומעריב, כך שזו ממש לא ידיעה שולית. תוחזר הידיעה לאלתר! דוד שי 21:48, 22 ספטמבר 2005 (UTC)

הבעיה היא שהידיעה חד צדדית. לא כל כותרת ראשית ראויה להכנס לוויקיפדיה, כמו שכתבת לעיל - זוהי לא מטרתה. אפשר לחכות לתגובתו של ביבי ולהוסיף את שניהם יחדיו, כדי לאזן את החדשות. מלבד זאת, אני לא רואה סיבה לפרסם או לעודד השמצות מהסוג הזה. Yonidebest Ω Talk 21:55, 22 ספטמבר 2005 (UTC)

נועם חומסקי - "כוכב נולד"[עריכת קוד מקור]

הידיעה "על פי סקר שערך המגזין הבריטי פרוספקט, נבחר הבלשן נועם חומסקי לאיש הרוח המוביל בעולם. (לידיעה ב-Ynet)" מטריפה אותי. מבחינת המטרה של פינת החדשות והאקטואליה זו ידיעה מצוינת: יש בה קישורים לשלושה ערכים (סקר, בלשנות ונועם חומסקי), שבדרך כלל אינם זוכים לחשיפה בעמוד הראשי. מה שמפריע לי זה עצם קיום הסקר, שמוריד את חומסקי לדרגה של "כוכב נולד" ו"מלכת היופי". אני מתמלא חרדה מהרגע שבו ערוץ 2 יבחר את "איש הרוח המוביל בישראל". דוד שי 20:53, 18 אוקטובר 2005 (UTC)

הצעה: שינוי מבנה[עריכת קוד מקור]

המבנה היום:

מבנה חדש:

הסבר:

אני מבקש לשנות את המבנה החל מ-2006 סתם בגלל שזה יופה, נוח, שימושי וחסכוני יותר (ללא המילים "לידיעה ב-", וזה משאיר יותר מקום בתבנית). Ramiy 09:12, 30 דצמבר 2005 (UTC)

אכן רעיון טוב. גילגמש שיחה 09:16, 30 דצמבר 2005 (UTC)
מבחינת הקורא, יש לתת קודם כל את הידיעה, ורק אחר כך את המקור - זה סדר הדברים הנכון, שהרי לא המקןר העיקר, אלא הידיעה. כדי לקחת את הטוב שבהצעה, אני מציע להסיר את "לידיעה ב", ולכתוב

דוד שי 09:37, 30 דצמבר 2005 (UTC)

מסכים עם דוד שי. אולם נא להקפיד על ו"ו אחד במילה ויקיחדשות :-) Yonidebest Ω Talk 12:39, 30 דצמבר 2005 (UTC)
גם אני מסכים עם דוד שי. את הקורא מעניינת יותר הידיעה ולא מי פירסם אותה. דוד 19:30, 31 דצמבר 2005 (UTC)

מדוע מוגן??[עריכת קוד מקור]

יש להוסיף: האלוף עמוס ידלין מונה לראש אגף המודיעין בצה"ל (Ynet)

Gyro23 13:47, 5 ינואר 2006 (UTC)

לפוליטיקאים יש פה גדול[עריכת קוד מקור]

לפוליטיקאים יש פה גדול, ובמיוחד הם חזקים בפיזור הבטחות. אני ממליץ שלא לתת חדשות העוסקות בהבטחות של פוליטיקאים, כדוגמת זו שמופיעה כעת: ממלא מקום ראש הממשלה אהוד אולמרט בסיור בתוואי גדר ההפרדה: "גוש עציון ומעלה אדומים יישארו חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל". בתקופה הנוכחית הבטחות כאלה הן תעמולת בחירות נטו, וגם בתקופות אחרות אין הן שוות את האלקטרונים המשמשים להצגתן על המסך. דוד שי 17:33, 7 פברואר 2006 (UTC)

הסרת ידיעה סתומה[עריכת קוד מקור]

הסרתי את "קאסם פגע במתקן אסטרטגי דרומית לאשקלון", כי המושג "מתקן אסטרטגי" בזוי בעיני. אם אפשר לדבר - דברו, אם אי אפשר לדבר - שיתקו, אבל אל תבלבלו לי את המוח עם "מתקן אסטרטגי". דוד שי 19:51, 3 מרץ 2006 (UTC)

למעשה יש שם בסה"כ שניים, תחנת כוח והמתקן של קצא"א, מכיוון שעל חברת החשמל היו מפרסמים, לא נשארו יותר מדי אפשרויות... טרול רפאים 19:53, 3 מרץ 2006 (UTC)
טעות. לפני כמה שבועות אחד הח"כים הפר את הצנזורה וחשף את זהותו של המתקן האסטרטגי. וכעת אמרו "שוב". הלל. ~~אני תורם למיזם תרי"ג. ואתה?~~ 07:09, 9 מרץ 2006 (UTC)

(דיון בהודעה "יצא לאור גיליון חדש של כתב העת לספרות הו!, בעריכת דורי מנור")

לדעתי למתבונן מהצד, ההודעה שהוספת נראית כמו פרסומת. אני מציע להוריד אותה. צהוב עולה 10:08, 8 מרץ 2006 (UTC)

בעיני, יציאה לאור של כתב עת ספרותי ראויה לציון בתבנית החדשות, לא פחות מהידיעה על הקסאם האחרון או הסיכול הממוקד האחרון. למעשה, באנציקלופדיה היא חשובה הרבה יותר מידיעות אלה, שמתחשק כבר להקיא מהמחזוריות שלהן. אני משוכנע שידיעה זו לא תריץ את הקוראים לחנויות, כך שאינני רואה בה פרסומת. יציאתו לאור של הו!, כמו משחק של מכבי תל אביב, היא חלק מחיי התרבות בארצנו, ואולי בזכות החשיפה שנתתי לה עוד אזכה לחיי העולם הבא. דוד שי 10:49, 8 מרץ 2006 (UTC)
אני מסכים איתך שיציאה לאור של המגזין היא כמו משחק של מכבי תל אביב, ואני לא חושב שיש סיבה לכתוב ב"חדשות ואקטואליה" על כל משחק של מכבי תל אביב. כך גם אין סיבה לכתוב על הוצאה של כל גיליון חדש בכתב עת. אני יודע שכוונתך לא לפרסם את הגליון, אבל אם נגיד אנונימי היה מוסיף את הידיעה לתבנית הייתי מוריד אותה מיד ונראה לי שלא רק אני. צהוב עולה 10:51, 8 מרץ 2006 (UTC)
כיוון שיציאתו לאור של הו! מתרחשת אחת לחצי שנה, יש להתייחס אליה כאל משחק של מכבי בגמר היורוליג או בגמר הגביע, ולא סתם משחק של מכבי. זו פעם ראשונה שהו! זוכה להופיע בתבנית. אני מבטיח שעל הגיליון הבא לא אדווח, אבל על הספר הבא של אורלי קסטל-בלום אדווח, ועוד איך אדווח: "רוצו לחנויות, קנו את החדש של אורלי קסטל בלום קודם שיאזל". עדיין אין ערך בוויקיפדיה העברית על אורלי קסטל-בלום ואנחנו מבזבזים זמננו בשיחות?! נורא! כל אהבתי למי שיגאלנו מחרפה זו. דוד שי 11:03, 8 מרץ 2006 (UTC)
טוב, אם אתה אומר... לדעתי הידיעות צריכות להיות בכיוון של "נמצאה תרופה לסרטן" או "צה"ל עובר להשתמש במרכבה 5", לא "יצא גיליון חדש של מגזין שאף אחד לא שמע עליו". בקשר לאורלי, בחיים לא שמעתי עליה צהוב עולה 11:09, 8 מרץ 2006 (UTC)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אני דווקא חשבתי להוריד אותה אבל אז חשבתי לעצמי שזה נחמד שיש חדשות קצת שונות לשם שינוי. צהוב עולה - אם אראה כל יום כתב עת חדש בהחלט אפסיק את המנהג הזה, אבל נכון לעכשיו זה לא באמת מפריע לאיש. דוד שי - להבא כדאי להודיע לקהל הויקיפדים על כתבי עת חדשים בפורטל:ספרות - יש שם מסגרת במיוחד בשביל זה. Yonidebest Ω Talk 11:08, 8 מרץ 2006 (UTC)
(גם אני התנגשתי) זהו, אני חושב שהמקום להודיע על זה הוא רק בפורטל:ספרות, ולא בתבנית של החדשות. צהוב עולה 11:09, 8 מרץ 2006 (UTC)

אם אתם רוצים כל כך לכתוב חדשות יש את ויקיחדשות, בו אתם יכולים לכתוב גם דיווחים לרוחכם. None 11:25, 8 מרץ 2006 (UTC)

זה הזמן להזכיר שמטרתה של תבנית "חדשות ואקטואליה" אינה להביא לקורא את האירועים ה"חשובים" ביותר שקרו בעולם, אלא לנצל את החדשות ככלי להארת פינות שונות של ויקיפדיה, ולכן ניתן לשים בה גם אירועים שאינם בכותרת הראשית של העיתון. דוד שי 03:21, 9 מרץ 2006 (UTC)

כותרות, לא פסקאות[עריכת קוד מקור]

הדיווח על מבצע הבאת ביכורים התפתח לכדי פסקה (של 72 מילים! ספרתי בעצמי!). זו לא מטרת התבנית, וזה מדגים מדוע הדיווח הזה היה מוקדם מדי. הוויקיפדיה אינה אתר חדשות שיש לעדכנו מדי דקה (מי שמעוניין בכך, שיכתוב בוויקיחדשות). היה נכון יותר להמתין לסיום הפרשה ואז לסכם אותה במשפט אחד או שניים. JavaMan 15:39, 14 מרץ 2006 (UTC)

מסכים לגמרי, לא צריך לנפח כל מבצעון של צה"ל בגדה לחדשה כזו מפוצצת (תרתי משמע). אפשר להסתפק בהרבה פחות. Harel - שיחה 15:40, 14 מרץ 2006 (UTC)
קיצצת היטב. אני מבין היטב את הרצון להכניס בכל דרך קישורים לערכים המעולים על הדחפורים ודומיהם, אבל אסור להגזים. Harel - שיחה 15:43, 14 מרץ 2006 (UTC)
עכשיו זה סתם לא מדוייק ומטעה: "בעקבות עזיבת השומרים הבריטים והאמריקאים מכתרים כוחות צה"ל..." - דווקא רוב ההערכות הן שצה"ל הודיע לשומרים לעזוב ואז נכנסו ולא להפך - כרגע מדובר רק על ההערכות אבל לפי מה שכתוב עכשיו אפשר להבין כי יש תשובה ברורה וזה כלל לא מדוייק. אסף 15:46, 14 מרץ 2006 (UTC)
אדרבה - אם שום דבר לא ברור אז מה אנחנו רצים לכתוב כבר את הערך האנציקלופדי. בכל מקרה אחרי תיקון קל נוסף הנוסח הזה עדיף בעיניי על ההשתפכות שהייתה שם קודם, עם רשימת הנשק המפורטת, היחידות והכל. Harel - שיחה 15:47, 14 מרץ 2006 (UTC)
לא טענתי אם צריך או לא צריך - רק כתבתי שהניסוח כרגע לא מוצלח כי הוא לא מדוייק ויכול להטעות. אסף 15:48, 14 מרץ 2006 (UTC).
  1. אז תתקן
  2. מה שמוכיח שמלכתחילה לא צריך לדווח על ארועים לפני שהם מתבהרים די צורכם
JavaMan 15:56, 14 מרץ 2006 (UTC)

אני חושב שגם השינוי בסמל שווה איזכור. אני חושב שלא היה משהו בסדר גודל כזה של טימטום. קקון 05:30, 15 מרץ 2006 (UTC)

למה השבדים הוסיפו אות לאלפבית שלהם?[עריכת קוד מקור]

  • כדי שיוכלו לתת אות מזהה לכל שר בממשלת ישראל. דוד שי 19:37, 23 אפריל 2006 (IDT)
    • בשביל שגם הם יוכלו להתווכח אם זה Wיקיפדיה או Vיקיפדיה. הללשיחה 19:38, 23 אפריל 2006 (IDT)

אני משתמש חדש אך לא שמתי לב ועשיתי קישור בין השם רבי משה טיילבוים לערך חדש שהוספתי היום עליו אני מקווה שזה בסדר וכן קישרתי את המלה סרטן להערך

שמנו לב, אתה מוזמן להירשם. טרול רפאים 21:16, 25 אפריל 2006 (IDT)

נראה לי שזה צריך להופיע[עריכת קוד מקור]

הנה: ועדת החקירה הבריטית בנושא הפיגועים בלונדון ביולי 2005. עוד הצעה: למה שלא תבקרו קצת ב[1] ותביאו משם כותרות לפעמים?

אגב, איך עורכים את התבנית?--Tharbad 21:46, 12 מאי 2006 (IDT)

איך הקישור שלי הפך ל-[1]? מישהו יודע? זה לא היה בכוונה...--Tharbad 21:50, 12 מאי 2006 (IDT)


ראוי להופיע?[עריכת קוד מקור]

הפרלמנט האיראני אישר את מרבית סעיפי "חוק הלבוש הלאומי" האמור לקדם לבוש איסלמי. (Ynet)

RoyM 21:17, 15 מאי 2006 (IDT)

למה לא? טרול רפאים 21:44, 15 מאי 2006 (IDT)
אם כך, אתה יכול להוסיף את הידיעה לתבנית החדשות? לפי הבנתי, משתמשים חדשים (כמוני) לא אמורים לערוך אותה ישירות. RoyM 12:33, 16 מאי 2006 (IDT)
התבנית אינה מוגנת. לכן, כולם, כולל החדשים יכולים לערוך אותה. גילגמש שיחה 12:34, 16 מאי 2006 (IDT)
אוקיי, הוספתי את הידיעה בעצמי, אני מקווה שזה יצא בסדר.
גילגמש, אם כל המשתמשים רשאים לערוך את תבנית החדשות, מדוע מצויין בראש דף העריכה את הטקטסט הבא: "משתמשים חדשים - אנא אל תערכו את התבנית, אלא הציעו עדכונים בדף השיחה שלה. משתמשים המנוסים בעריכת חדשות ישקלו אם להוסיף את העדכון וינסחו אותו כהלכה. תודה על שיתוף הפעולה."? RoyM 13:03, 16 מאי 2006 (IDT)
אני דווקא נגד ההוספה. לא כי זה לא ראוי להופיע פה. פשוט לדעתי החדשות מטרתן לקשר לערכים בוויקיפדיה, וכל עוד אין לנו את הערך הפרלמנט האיראני או לבוש אסלאמי, הידיעה הזו מקשרת לערכים שלא ממש קשורים לנושא וזה כאילו מראה שאין לנו הרבה ערכים. צהוב עולה 15:33, 16 מאי 2006 (IDT)

ראוי להופיע?[עריכת קוד מקור]

גם ב"ויקיפדיה" הבוס קובע: 82 ערכים נחסמו (הארץ) שטול הירוחמי  :-) 16:14, 19 יוני 2006 (IDT)

אם הארץ החליט להקדיש לכך כתבה גדולה, מי אנחנו שנתווכח אתו? דוד שי 23:51, 19 יוני 2006 (IDT)
אנחנו ויקיפדיה, ו"הארץ" (כהרגלו), די מקשקש. גדי אלכסנדרוביץ' 23:55, 19 יוני 2006 (IDT)
גם אני חושב שזה די מיותר. במשך כמה זמן משאירים חדשות בתבנית? יובל מדר 09:41, 22 יוני 2006 (IDT)

רצח חמיס אל-עוביידי[עריכת קוד מקור]

עורך דין נוסף של סדאם חוסיין, חמיס אל-עוביידי, נרצח בבגדד. בתגובה, פתח סדאם חוסיין בשביתת רעב. (הארץ)

מתאים? (מאתמול, למעשה) יובל מדר 09:40, 22 יוני 2006 (IDT)

כתוב "שניםי", צריך להיות "שניים".

תוקן. תודה רבה. אסף 17:17, 25 יוני 2006 (IDT).

בילי התיש הורד בדרגה[עריכת קוד מקור]

התיש בילי מהגדוד הראשון של הצבא הוולשי הורד לדרגת טוראי לאחר שהתנהג בצורה לא הולמת (וואלה! חדשות) יובל מדר 12:14, 4 יולי 2006 (IDT)

הצהרת ח"כ ואסל טאהא[עריכת קוד מקור]

הידיעה על הצהרתו של טאהא אינה מסקרת בהרחבה ובדיוק את דבריו. הוא בפירוש קרא לרצח אזרחים וחיילים, תמך בחטיפת חיילים ונתן להם לגיטימציה, לכל סוג של מקרה. אלו דבריו של טאהא: "אמרנו להם יותר מפעם אחת, שלפלשתינים, הנתונים לרצח ולפשעים מתמשכים מצד הצבא הישראלי, יש שתי אופציות: האחת, לפוצץ ולהרוג אזרחים, ואלו הן פעולות קלות בהרבה. האופציה השנייה היא האופציה הצבאית, שבמסגרתה מוקמת יחידה צבאית מההתנגדות כדי לפרוץ למחנה צבאי, להתעמת עם החיילים ולהילחם עמם ולקחת את החיילים ואת הכיבוש בשבי".

לכן אני מציע כותרת כזו:

  • ח"כ ואסל טאהא (בל"ד) המכהן בכנסת ה-17 הצהיר שאמר לפלשתינים לבצע פעולות צבאיות נגד ישראל, לפוצץ ולהרוג אזרחים, להילחם עם חיילים ולקחתם בשבי. בנוסף הוא כינה מקרה נוסח חטיפתו של גלעד שליט "לגיטימי". (NRG)

--AmadeusW 15:35, 9 יולי 2006 (IDT)

יש הבדל גדול בין מה שהוא אמר לבין מה שאתה כותב ולציטוט המקורי שנאמר במפורש. כמו כן, הוא אמר מפורשות כי פעולות נגד אזרחים הן פעולות קלות, אך אינן לגיטימיות. אסף 16:31, 9 יולי 2006 (IDT)
כמו כן, כנס לכאן. אסף 16:33, 9 יולי 2006 (IDT).
כן, טוב, כולם מכחישים אחרי שמבינים את ההשפעה שיכולה להיות לזה... --AmadeusW 17:27, 9 יולי 2006 (IDT)
בכלל לא צריכות להיות בתבנית הזו חדשות מסוג "מישהו אמר משהו". צריך לדווח על אירועים חשובים שקרו, לא על דיבורים. נתנאל 17:35, 9 יולי 2006 (IDT)
כשחבר כנסת מסית נגד ישראל זה דבר חשוב ביותר. --AmadeusW 14:52, 10 יולי 2006 (IDT)
רק שהתאור שלך הוא שיקרי. הוא לא הסית נגד ישראל. הוא אמר את מה שגם אני תמיד אומר, שהפלסטינים צריכים להפסיק לפגוע באזרחים, ולהגביל את עצמם במאבק נגד הצבא, גם אם זה יורת קשה. גם ציפי לבני אמרה במפורש שזה לא טרור. אולי תאמר שגם היא מסיתה נגד ישראל?! emanשיחה 15:04, 10 יולי 2006 (IDT)

הפצצות בחיפה[עריכת קוד מקור]

יש הפצצות בחיפה יש לעדכן את התבנית! http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3276382,00.html

מלבן נוסף בעמוד הראשי[עריכת קוד מקור]

אולי כדאי, כמו בתקופת המונדיאל, להפריד את החדשות בעניין המלחמה בלבנון למלבן נפרד? ערןב 07:55, 20 יולי 2006 (IDT)

התנחלות - ישוב[עריכת קוד מקור]

אני מוצא את ניסוח הידיעה- "רופא מההתנחלות יקיר נרצח וגופתו הוצתה" בעייתי. מדוע להבדיל בין ישוב להתנחלות יקיר שהיא ישוב חוקי לכל דבר? ניסוח זה לפי דעתי גובל גם ברמיזה פוליטית. כשניסיתי לשנות את המילה התנחלות למילה ישוב התבנית לא השתנתה, אשמח לקבל עזרה גם לשאלה זו. BlackDragon 16:00, 28 יולי 2006 (IDT)

הייתה על זה החלטה כבר בעבר - אתה יכול לחפש בפרלמנט. בברכה, אסף 16:01, 28 יולי 2006 (IDT).
התנחלות זה יותר ספציפי. זה ישוב שנמצא בשטחים. לא קשור לחוקיות או לא (ולא נתחיל עכשיו ויכוח האם כלל ההתנחלויות חוקיות, ולפי איזה חוק). בנוסח עם המילה "התנחלות" יש יותר אינפורמציה. emanשיחה 16:04, 28 יולי 2006 (IDT)

קישור לYNET[עריכת קוד מקור]

בנוגע לרופא שנרצח איננו עובד, אינני יודע מה לעשות בנוגע לזה, תודה תומאס

תוקן. דוד שי 19:04, 28 יולי 2006 (IDT)

ראוי להופיע?[עריכת קוד מקור]

פעיל שמאל נפצע בינוני-קשה בראשו בהפגנה בבילעין תומאס 20:06, 11 באוגוסט 2006 (IDT)

אין לשים תמונות בשימוש הוגן בתבנית זו[עריכת קוד מקור]

אין לשים תמונות בשימוש הוגן בתבנית זו. השימוש בתמונות כאלו מוגבל לערכים העוסקים בתוכנן (וגם זה בדחילו ורחימו). ערןב 02:13, 10 בספטמבר 2006 (IDT)

לפי דעתי יש מקום לזה. כל טוב, תומאס 11:23, 11 בספטמבר 2006 (IDT)

ביל גייטס עוקף את מהאטמה גנדי?[עריכת קוד מקור]

האם אני זוכר נכון שראיתי כאן ידיעה שגייטס עקף את גנדי ברמת הפופולריות שלו בהודו? אם לא, האם מישהו יודע מה המקור לידיעה הזאת? תודה, אמיגֵד 09:41, 19 בספטמבר 2006 (IDT)

אז הוא אמר[עריכת קוד מקור]

הסרתי את הידיעה הזו:

מאותו טעם שכתבתי כבר למעלה כאן בדף השיחה: לא צריכות להיות בתבנית הזו חדשות מסוג "מישהו אמר משהו". צריך לדווח על אירועים חשובים שקרו, לא על דיבורים. קל וחומר שאין לדווח על אמירה כזו, שאין לה שום משמעות, השפעה או חשיבות. נתנאל 16:38, 18 באוקטובר 2006 (IST)