שיחת תבנית:מנהיג/ארכיון 2

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

מניין המנהיגים[עריכת קוד מקור]

הועבר מויקיפדיה:מזנון. בורה בורה - שיחה 19:32, 8 באפריל 2014 (IDT)

שלום לכולם

אני נמצא כעת בעיצומו של תהליך של השלמת כל הערכים (כתיבת חדשים ואחר כך הרחבת קצמרמרים) של ראשי ממשלת בריטניה. יש לי בעיה עם נושא מניין ראשי הממשלה. בכמה מקרים כיהנו בבריטניה אותם ראשי ממשלה בכמה תקופות כהונה לא רצופות. השאלה ברורה אך התשובה לא כל כך. האם ראש ממשלה שהיה השמיני למניין ראשי הממשלה שחזר לתפקיד לאחר שהוחלף במשך זמן מה על ידי מישהו אחר הוא גם ראש הממשלה השמיני וגם העשירי?

דוגמאות מערכים על מדינות אחרות:

בארצות הברית היה נשיא אחד גרובר קליבלנד שכיהן בשתי תקופות כהונה לא רצופות כנשיא ה-22 וה-24. ואכן ככה הוא נחשב. כתוצאה מכך ברק אובמה הוא הנשיא ה-44 של ארצות הברית למרות שמספר האישים שכיהנו בתפקיד הוא 43.

דוגמא הפוכה- ראש ממשלת ישראל: בערך הנ"ל מופיע בן גוריון בתור ראש הממשלה הראשון, שרת השני, אחר כך בן גוריון כראש הממשלה הראשון שוב, אשכול השלישי, גולדה הרביעית, רבין החמישי, בגין השישי, שמיר השביעי, פרס השמיני, שמיר שוב כשביעי, רבין שוב חמישי, פרס שוב שמיני, נתניהו תשיעי, ברק עשירי, שרון אחד עשר, אולמרט שנים עשר ונתניהו שוב תשיעי.

דוגמא נוספת נשיא רוסיה פוטין הוא גם הנשיא השני וגם הרביעי.

אז מה עושים? בוא נחליט על כלל אחיד ומחייב. אולי אפשר להעלות לדיון בפרלמנט? Itaygur - שיחה 19:56, 31 במרץ 2014 (IDT)

דבר אחד לא עושים - לא מעלים דברים מהר כל כך לפרלמנט. השאלה שאתה מציג היא חשובה, אך פרלמנט והצבעה היא האופציה האחרונה, לא הראשונה. גילגמש שיחה 18:25, 1 באפריל 2014 (IDT)
את זה הבנתי. ולגופו של עניין? Itaygur - שיחה 18:26, 1 באפריל 2014 (IDT)
לגופו של עניין, הספירה היא ספירת ממשלים, לכן צריך לספור את הכהונות ולציין ש-X היה ראש הממשלה השלישי והעשירי של בריטניה וכך הלאה. זה נכון לגבי היסטוריה של מדינות רבות, שליטים שהודחו ושבו לכהן, נשיאים, שרי אוצר וכדומה. בברכה. ליש - שיחה 19:46, 1 באפריל 2014 (IDT)
אם מדברים על ספירת ממשלים, אסור לנו לשכוח שראש ממשלה שכיהן 12 או 20 שנים (וכאלה היו) כיהנו במהלך כמה קדנציות ורצו בכמה מערכות בחירות. גם בויקיפדיה האנגלית יש ערכים נפרדים לראשי ממשלת בריטניה עצמם ובהרבה מקרים (אני לא בטוח כרגע אם בכולם) יש ערכים לממשלות עצמן. ואם נחזור לדוגמא הישראלית, המיספור שמופיע בערך העברי על ראש ממשלת ישראל הוא לא המצאה של הויקיפדיה. ראו באתר ממשלת ישראל מופיע המיספור כמו שתארתי מעלה. אל תשכחו גם שבויקיפדיה העברית יש ערך על כל ראש ממשלה ישראלי ועל כל ממשלה בנפרד (גם אם בראש שתיים או יותר ממשלות עמד אותו ראש ממשלה). Itaygur - שיחה 21:32, 1 באפריל 2014 (IDT)
כמו שכתבתי לך בדף השיחה והבאתי לך דוגמאות. אכן ספירת ממשלים, כמו שכתב ליש. אבל שתי כהונות רצופות זה ממשל אחד. בורה בורה - שיחה 21:51, 1 באפריל 2014 (IDT)

אז מאחר ואני רואה שדעה הרווחת היא שהמיספור הוא לפי כהונות ולא לפי אישים, תיקנתי בהתאם בערכים שכבר ערכתי. בהמשך אוסיף לראשי הממשלה שעדיין אין להם תבנית מנהיג בערך את התבנית עם המיספור המתאים. Itaygur - שיחה 23:42, 3 באפריל 2014 (IDT)

תבנית זו הינה "תבנית-על מודולרית". במילים אחרות היא יכולה להחליף עשרות תבניות דומות שהיו ועדיין במערכת, לתבנית אחידה ומסודרת. עם השנים אכן הוסבו ונמחקו הרבה תבניות כאלה, וחלקן בתהליך מתמשך. ראו להלן רשימה חלקית.

תוך כדי ההסבה התברר ששדות שקיימים בתבניות מוסבות, לא קיימים בתבנית זו. כדי לשמור על חומר שלא יאבד, נוספו לתבנית שני שדות, מקצוע וחתימה.

כתבתי אצל ערן:

  1. אני מסב את תבנית:אישיות בממשל האמריקאי והסבתי את תבנית:נשיא ארצות הברית לתבנית:מנהיג. הסבתי כבר מאות ערכים בהם היה את שדה המקצוע. למה מחקת אותו?
  2. החתימה נוספה עם הסבת תבנית:נשיא ארצות הברית והטמעת השדה משם

ערן עונה כי למרות שהיה מיזוג, יש לדון מחדש כי הוחלט בעבר לא להוסיף אותם. אני מעלה לדיון כאן כדי להוסיף ולשמור על שלמות החומר המוסב.

בנוסף, שדה "מקום קבורה" מופיעה בתבנית אך לא בתעוד. נראה לי פשרה מוזרה, ביחוד שמאז ההחלטה נולד כבר "אשף התבניות" שכולל את השדה. יש להוסיף שדה זה לתיעוד. בורה בורה - שיחה 20:39, 7 באפריל 2014 (IDT)

ערן הסביר יפה מאוד את נושא מקום הקבורה. יש לכבד את הפשרה ולא לחפש דרך לעקוף אותה. חתימה זה נושא סבוך ובעייתי מבחינת זכויות יוצרים. אין לשים מכשולים בפני תורמים שאינם בקיאים בנושא, וממילא מדובר בשדה מיותר לחלוטין. הקורא לא לומד ולו גרם של מידע חדש ממראה החתימה (בהנחה שמדובר בחתימה אותנטית ולא בזיוף מוצלח). גם אלמוג הסביר יפה מאוד את חוסר הנחיצות.
ולגבי מקצוע - ובכן, הבן אדם פוליטיקאי או מונרך. ברור לחלוטין על מה הוא קיבל ערך, וממילא בהמשך התבנית רשומים תפקידיו הבולטים (ראש ממשלה, שר ביטחון וכו'). אין צורך לספר לקורא שאהוד אולמרט הוא במקרה גם עו"ד. הוא קודם כל ראש ממשלה שהורשע בפלילים, שר בממשלות ישראל, ראש עיריית ירושלים. זה שהוא עו"ד זה זניח לחלוטין. וזו רק דוגמא אחת. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:47, 7 באפריל 2014 (IDT)
ודאי שיש נחיצות למקצוע. אדם למד רפואה שבע שנים והחליט להיות פוליטיקאי? אז כל לימודיו זה "זניח לחלוטין"? ואין שום בעייה עם זכויות יוצרים של חתימה. אם זה בוויקישיתוף, זה כשר! אנו יודעים כמה הם מקפידים שם על זכויות יוצרים. בורה בורה - שיחה 22:04, 7 באפריל 2014 (IDT)
אני מבקש לצמצם את הדיונים על קוצו של י'. פחות חשוב אם פרט זה או אחר יופיע בתבנית או לא יופיע בתבנית. יותר חשוב שהתבניות יאוחדו והתבניות המיותרות יבוטלו. זאת דעתי לגבי כל הנושא הזה. צמצום תבניות מיותרות הוא מטרה חשובה שאפשר בהחלט להתפשר כדי לאפשר את הדבר. גילגמש שיחה 22:12, 7 באפריל 2014 (IDT)
כמו גילגמש, הדיון הטכני משני לכך שיש לאחד את כל התבניות האלו, בברכה, Nurick - שיחה 23:27, 7 באפריל 2014 (IDT)
התבניות שעושים בהן שימוש נמצאות מאחורי הקלעים, ומשפיעות בעיקר על העורכים ולא על הקוראים אז לא ברור לי למה זה משני ולא ההפך :) בכל אופן כפי שכתבתי כבר בדף השיחה של התבנית בעבר אין מקום לציון מקצוע כיוון שאין זה חלק מרכזי בתפקיד של מנהיג (זה חלק חשוב בביוגרפיה אבל לרוב לא נוגע לתפקיד שהתבנית מתייחסת אליו). ערן - שיחה 23:45, 8 באפריל 2014 (IDT)
המידע הזה היה קיים בתבנית ב-3-4 תבניות שכבר הוסבו ולא הפריע לאף אחד. אני שימרתי את המידע. אי הכללת השדות כעת משמע השמדת המידע. לא נראה לי המהלך הזה. ראה מה חושבים המגיבים לעיל, "תנו לעבוד בשקט..." בורה בורה - שיחה 00:38, 9 באפריל 2014 (IDT)
עדכון; מדובר על פרמטרים בודדים שמונעים איחוד של מספר גדול של תבניות. עד היום משתמשים בתבניות בהן יש את הפרמטרים המדוברים - אם כדי לאחד ביעילות (כלומר שימור כל המידע) יש להוסיף פרמטרים אני בעד. אפשר לכתוב לצד שם הפרמטר (או באשף התבניות) שהוא משמש רק (או בעיקר) למקרים מאוד מסויימים ושאין צורך למלא את כל הפרמטרים עבור כל אדם לו משמשת התבנית, בברכה, Nurick - שיחה 17:06, 12 באפריל 2014 (IDT)
בוודאי שאין למלא כל פרמרטר ופרמטר. למשל: בתבנית המופיעה בערך אלכסנדר הגדול יש שורה גם לבן זוג וגם לבת זוג - זה בוודאי לא המקרה עבור מרבית השליטים. יש מקרים נוספים שבהם אין צורך למלא את כל השדות. גילגמש שיחה 17:37, 12 באפריל 2014 (IDT)
זה שהמידע קיים בכמה תבניות לא אומר שהוא נחוץ בהן. זה רק אומר שפשוט שכחו להסיר את הפרמטרים מהתבניות האלה. עוד לא נשמע צידוק אנציקלופדי לפרמטרים האלה. כזכור - התבניות משרתות את הערכים. לא ההיפך. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:56, 12 באפריל 2014 (IDT)
נוריק וגילגמש, אפילו לא מדובר בהוספת שדות... השדות האלה קיימים כבר מ-26 במאי 2013, דהיינו כמעט שנה! ציינתי במפורש שהם הוספו במסגרת האיחוד בתקציר העריכה. פתאום קם ברוקולי בבוקר והחליט למחוק אותם אחרי שנה... פתחתי את הדיון רק למען הסדר הטוב. כמובן שטיעוניו הם עורבא פרח. בורה בורה - שיחה 11:13, 13 באפריל 2014 (IDT)
טענתו של בורה בורה אינה אמת. הוחלט זה מכבר להסיר את התבניות, והטענה שהם הכרחיים לצורך האיחוד פשוט לא מחזיקה מים והיא תירוץ להכנסת שדות שהוחלט להכניסם בניסיון לעקוף מה שכבר הוסכם עליו. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 10:34, 16 באפריל 2014 (IDT)
גילגמש, הסבתי את אלכסנדר הגדול. שים לב שתבנית:מנהיג משמרת יפה את כל המידע ואף עורכת אותו בצורה יפה ומודולרית. אפילו יש מקום לשמו ביוונית Αλέξανδρος ο Μέγας. אין ספק שזו תבנית אופטימלית ויש לשמור על הקיים ולהתנגד להסרת השדות. שדה "מקום הקבורה" נשמר. ודאי שיש לצפות למעט תבונה מהעורכים שלא יכניסו שדות לא נחוצים. בורה בורה - שיחה 11:35, 13 באפריל 2014 (IDT)

המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

הדיון לעיל לא הסב מספיק תשומת לב. אני מפנה מלוח מודעות בתקווה שיותר מחמישה כותבים יגיבו... בורה בורה - שיחה 20:35, 23 במאי 2014 (IDT)

התכנסנו כאן כדי לצמצמם את התבניות הרבות שהיו, לא למחוק מידע, לכן לדעתי גם פרמטר שרלוונטי לדמות בודדת אין להסירו. אפשר להוסיף הסתייגויות בדף התבנית או באשף. קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 20:18, 28 במאי 2014 (IDT)

קבלת החלטה[עריכת קוד מקור]

בעקבות הפניה בבקשות ממפעילים של בורה בורה, החלטתי שבהתאם לדיון במעלה הדף נתחיל במצב בו שני השדות יוספו (יש להוסיף אותם גם בדף המשנה של הפרמטרים) - אם מישהו רוצה לחלוק על שיקול דעתי כי השתתפתי בדיון הוא מוזמן - וכל התבניות יאוחדו עם בוט(?) (כך גם אין מניעה לכך) או באופן ידני. בשלב השני, אם מישהו, בפרט קוריצה, רוצה למחוק חלק מהשדות (כי הם מיותרים, לא אנציקלופדיים או מעודדים הז"י) הוא מוזמן לפתוח על כך הצבעה פה, באולם הדיונים על התבניות או במזנון כראות עיניו או אף הצבעת מחיקה קומפלט ולהפנות תשומת לב מלוח המודעות. אתייג את שאר המשתתפים בדיון; גילגמש וערן. בברכה, Nurick - שיחה 04:52, 3 ביוני 2014 (IDT)

יפה פעלת. אציין רק שהדיונים האלה נמשכו זמן רב למדי. מי שרוצה לפתוח את זה שוב, מכל סיבה שהיא, ימתין חודשיים כמקובל. אי אפשר לחיות בדיונים אינסופיים. וגם משתמש:קרלוס הגדול הביע כאן עמדה. בורה בורה - שיחה 04:59, 3 ביוני 2014 (IDT)
פעולתך בלתי קבילה ונוגדת את כל כללי השכל הישר, וכמפעיל אינך רשאי לכפות את עמדתך. זה בלתי נסבל בכלל. מי שרוצה להוסיף את השדות בניגוד לדיוני עבר (ולמצב היציב כבר כמה שנים טובות) הוא זה שצריך לגייס רוב מספיק. לא אני. שוחזרת. וגם אם יחזרו על הטענה השגויה הזאת אלף פעם זה לא יהפוך אותה לאמת - אין שום צורך בשום מצב להשאיר את כל השדות כשמאחדים תבניות. לא עושים את זה גם בערכים. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:03, 3 ביוני 2014 (IDT)
אה, ולכל מיני ענייני ספירת קולות בובות קש לא נחשבות. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:12, 3 ביוני 2014 (IDT)
אני מסכים עם עמדתו של ברוקולי. הפרמטרים מיותרים. גילגמש שיחה 09:17, 3 ביוני 2014 (IDT)
  • עדיף שלא להוסיף פרמטרים לא מוסכמים לתבנית מראש ולא לתקן אח"כ. התבנית הזו נוצרה מראש כדי לאחד תבניות שונות, וכשהיא נוצרה דנו בפרמטרים של התבנית תוך ידיעה אילו פרמטרים מופיעים בתבניות אחרות. הוחלט שלא לציין אותם (אפשר לחפש במעלה הדף "חתימה" למשל), בין היתר כיוון שהמטרה של התבנית היא להדגיש את העיקר והחתימה היא לא פרט משמעותי (ולטעמי אין הצדקה להוסיף תמונה של החתימה גם כסתם תמונה בערך). גם לגבי מקצוע לא הייתה הסכמה להכללה בתבנית.
  • בנוגע לאיחוד עם בוט: איחוד עם בוט בעייתי כיוון שהתבניות לא תמיד מתאימות. מה שהצעתי הוא לשכתב את התבניות לאיחוד כך שישתמשו בתבנית מנהיג1 ואח"כ רק צריך להכליל אותן (עם subst). ערן - שיחה 12:22, 3 ביוני 2014 (IDT)
ערן, הדיון לעיל היה לפני 4 שנים! דברים משתנים בתקופה כה ארוכה ומה לעשות, לא חשבו בזמנו על כל השדות שיגיעו מתבניות אחרות. יש עכשיו מצב שנעלם מידע תוך כדי האיחוד ואת זה באים לתקן. לא ברורה לי "מלחמת העולם" על שני שדות אלה מעבר למסע צלב נגדי של משתמש בודד. אני עובד עם משתמש:Matanya על בוט לאיחוד. נקווה שנצליח בקרוב. זה לא מסובך לדעתי, ראה מפרט בשיחת תבנית:אפיפיור. בורה בורה - שיחה 12:31, 3 ביוני 2014 (IDT)
לא חשבו על שדות שיגיעו מתבניות אחרות - הרי דנו במפורש במקצוע ובחתימה. אפשר לדון בזה מחדש ולתת נימוקים אמיתיים למה צריך לציין חתימה או מקצוע אבל לא נראה לי שבדיון הזה הוסבר למה צריך את הפרטים הללו מלבד נימוק טכני. ערן - שיחה 12:43, 3 ביוני 2014 (IDT)
אני מסכים עם ערן בנוגע לשתי הנקודות. לעבוד על בוט זה די מסובך ודורש עבודה (צריך להתאים לכל תבנית בנפרד וכו'), ולעומת זאת הפתרון שהציע ערן ממש פשוט ויעבוד טוב. בנוגע לחתימה ולמקצוע, צריך איכשהו להכריע האם להוסיף את הפרמטרים האלו או לא. נימוקים כגון "זה כבר היה קיים הרבה זמן" לא ממש רלוונטיים. אם לא מצליחים להגיע להכרעה, אז הצבעת מחלוקת, כי זה גם ככה כבר דיון של כמה שנים. ‏אופקאלףשיחה‏ • 12:57, 3 ביוני 2014 (IDT)
מעבר על כמה ערכים אקראיים לא הציג אפילו אחד עם מקצוע ששווה איזכור, רובם עורכי דין וכמה סופרים, פוליטיקאים או מורים. אני אכן לא רואה עוד צורך בפרמטר זה, עד שיוכח אחרת (כשהתקיים הדיון הקודם חשבתי על פרמטר דומה לתפקידים קודמים). לגבי חתימה, בעיניי, היא פרט היסטורי מעניין, בדומה לכל תמונה אחרת בערך. בברכה, Nurick - שיחה 17:30, 3 ביוני 2014 (IDT)
נוריק, כתב יד זה משהו שאמור לעניין גרפולוגים. לא את הציבור הכללי. מה תלמד על מושא הערך מזה שתדע איך כביכול נראה כתב היד שלו?
כשמשווים את התועלת הלא ממש ברורה לסיכון של הפרת זכויות יוצרים וזיוף חתימות, אני בוחר להיות זהיר (במיוחד בגלל סוגיית ז"י). לא בטוח גם שמותר לנו להפיץ כתב יד של מושא הערך. זה נושא של פרטיות לדעתי שראוי לתת עליו את הדעת. זה לא משהו הכרחי כמו תמונה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:21, 3 ביוני 2014 (IDT)

מנהיגים בעלי מקצוע[עריכת קוד מקור]

להלן רשימה של מנהיגים (עם {{מנהיג}}) שיש להם ערך בפרמטר מקצוע (לא ריק). בהנחה שלא מוצג המקצוע הפרט הזה מופיע רק בתיבת העריכה ולא מוצג לקוראים. מקווה שעם הרשימה ודוגמאות ספציפיות אפשר יהיה להבין טוב יותר האם נחוץ פירוט המקצוע בתיבת הצד. ערן - שיחה 15:14, 3 ביוני 2014 (IDT)

  1. אבל אפשור
  2. אברהם לינקולן
  3. אדוארד אברט
  4. אדוארד ליווינגסטון
  5. אדוארד סטטיניוס
  6. אדולפו רודריגס סאה
  7. אדמונד מאסקי
  8. אדמונד רנדולף
  9. אוו מוראלס
  10. אחמד נגיב אל-הילאלי
  11. אל גור
  12. אליהוא רוט
  13. אלכסיי קודרין
  14. אלכסנדר בגלוב
  15. אלכסנדר הייג
  16. אלכסנדר רוצקוי
  17. אנדרו ג'ונסון
  18. אנטולי צ'ובאיס
  19. ארנולד שוורצנגר
  20. ארסני יאצניוק
  21. ביינברידג' קולבי
  22. ביל קלינטון
  23. בנימין זאב הרצל
  24. ברק אובמה
  25. ברתלמי בוגנדה
  26. גאורגי פולטאבצ'נקו
  27. ג'ון אדמס
  28. ג'ון היי
  29. ג'ון טיילר
  30. ג'ון מייג'ור
  1. ג'ון פוסטר
  2. ג'ון פוסטר דאלס
  3. ג'ון פורסית'
  4. ג'ון קלייטון
  5. ג'ון שרמן
  6. ג'ורג' הרברט ווקר בוש
  7. ג'ורג' ווקר בוש
  8. ג'ורג' וושינגטון
  9. ג'ורג' שולץ
  10. ג'יימס ביוקנן
  11. ג'יימס בייקר
  12. ג'יימס בליין
  13. ג'יימס מדיסון
  14. ג'יימס פולק
  15. ג'ימי קרטר
  16. גרובר קליבלנד
  17. ג'רי בראון
  18. ג'רלד פורד
  19. ג'רמיה בלאק
  20. דין ראסק
  21. דמיטרי מדבדב
  22. הילרי רודהם קלינטון
  23. הנרי קיסינג'ר
  24. הרולד וילסון
  25. ואדים טיולפאנוב
  26. וולטר גרשם
  27. וורן הרדינג
  28. וורן כריסטופר
  29. ויליאם אברטס
  30. ויליאם מקינלי
  1. ויליאם מרסי
  2. ויליאם פירס רוג'רס
  3. ויקטור זובקוב
  4. ויקטור יושצ'נקו
  5. ויקטור ינוקוביץ'
  6. ולדימיר יאקבלב
  7. ולדימיר פופובקין
  8. ולנטינה מטוויינקו
  9. זאכרי טיילור
  10. ז'ורז'ה סמפאיו
  11. חוסיין אל-ח'אלידי
  12. טאווי רייוואס
  13. טוני אבוט
  14. יבגני רויזמן
  15. יוליסס סימפסון גרנט
  16. כריסטיאן הרטר
  17. לואיזה דיאוגו
  18. לואיס מקליין
  19. לואיס קאס
  20. לורנס איגלברגר
  21. לורנס סאמרס
  22. ליאוניד קוצ'מה
  23. מגומדלי מגומדוב
  24. מדליין אולברייט
  25. מוחמד מורסי
  26. מיכאיל אוסייבסקי
  27. מיכאיל פרדקוב
  28. מילרד פילמור
  29. מרגרט בקט
  30. מרטין אינדיק
  1. נג'יב מיקאתי
  2. ניקולאיה טימופטי
  3. ניקולאי ריז'קוב
  4. סבטוזר מרוביץ'
  5. סיירוס ואנס
  6. סנדרה דיי או'קונור
  7. סרגיי נארישקין
  8. סרגיי סוביאנין
  9. עבדאללה, מלך ערב הסעודית
  10. עדלי סטיבנסון (סגן נשיא)
  11. פיט רטיף
  12. פילאנדר נוקס
  13. פרדריק פרלינגהויסן
  14. פרנקלין פירס
  15. פרנק קלוג
  16. פרסקוט בוש
  17. צ'ארלס אוונס יוז
  18. קולין פאוול
  19. קונדוליזה רייס
  20. קורדל הול
  21. רוברט לאנסינג
  22. רוברט סמית' (מדינאי)
  23. רוזה אוטונבייבה
  24. רונלד רייגן
  25. ריצ'רד אולני
  26. רם עמנואל
  27. תאודור רוזוולט
  28. תומאס בייארד
  29. תומאס ג'פרסון
רואים מהרשימה שיש 120 ערכים עם התוכן הזה של מקצוע שקיים אך לא מוצג. זה הרבה! וזה גם מוכיח את מה שאני טוען כל הזמן שמידע נעלם. אם היינו משאירים את התבניות הישנות כמות שהן, המקצוע היה מתנוסס בראש חוצות ואיש לא היה פוצה פה ומצפצף. אז למה בתבנית הזו שזה לא יופיע. אני מאוד רוצה לדעת מב מקצועו של תומאס ג'פרסון וכמוני קוראים רבים אחרים? למה לא להציג זאת? אותו טיעון חל גם על חתימה. והטיעון של הז"י פוטנציאלי הוא כזה קשקוש שאני אפילו לא מתייחס אליו. בורה בורה - שיחה 21:43, 3 ביוני 2014 (IDT)
העובדה שאסד רופא עיניים לא ראויה לאזכור? גם לחתימה יש חשיבות, חתימות של מנהיגים מתנוססות על מסמכים חשובים ביותר כהסכמי שלום, הסכמים כלכליים, ועוד. הטענה להז"י מופרכת, מה הדבר הבא? נסגור את קומונס מחשש להז"י? קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 18:33, 5 ביוני 2014 (IDT)
לא, זה לא חשוב בכלל. הנ"ל הוא רודן ורוצח צמא דם ממדרגה ראשונה. כל השאר מתגמד אלף פעם לעומת זה. אפשר להזכיר את זה במקום הנכון בערך, אבל זה לחלוטין לא משהו שראוי להדגשה דווקא בתחילת הערך ועוד כשזה מוקף במסגרת.
כתב יד הוא יצירה ייחודית של האדם, שאם לא כן הרי אני מתנדב בזאת לייצר לך חתימות בכתב ידי של כל אישיות בוויקיפדיה. כמו כל יצירה ייחודית ואישית היא מוגנת בז"י, ויש למצוא צידוק להשתמש בה במסגרת השימוש ההוגן. ניתן לקבל זאת אם יש דיון מסוים בחתימה או אם נודעה לה חשיבות היסטורית כזאת או אחרת (למרות שאני ממש לא רואה איך זה אפשרי. הרי כאן זה לא אתר גרפולוגיה). קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:33, 5 ביוני 2014 (IDT)
אפשר להניח בביטחון רב שלכל מנהיגי העולם יש מקצוע כלשהו שהוא לא "מנהיג". אז מה? אם נקפוץ לשם דוגמה לסוף הרשימה הזו, האם תומאס ג'פרסון חשוב כי הוא היה עו"ד/מלגזן/אינסטלטור או בגלל שהיה נשיא ואחד האבות המייסדים? אין לתקוע את המקצוע בתבנית אם אין לו משמעות מספקת בחשיבות ההיסטורית של האישיות, זו סתם הטרדת הקוראים בזוטות. אם לא נודעה למקצוע של האיש חשיבות היסטורית, הרי זה פרט זניח ולא רק שלא צריך להציגו בתבנית, אלא צריך שלא להציגו בתבנית. 77.125.94.250 20:39, 5 ביוני 2014 (IDT)
דווקא בגלל שהוא רודן ורוצח צמא דם, אני רואה חשיבות בציון העובדה שהוא היה בעברו אדם נורמטיבי ואף למד רפואה.
בעניין החתימות; ראה למשל את קטגוריה:חתימות של פוליטיקאים, אני לא מאמין שמאות הקבצים הללו הם בשימוש הוגן. קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 20:43, 5 ביוני 2014 (IDT)
היצור הנתעב הזה מדמשק מעולם לא היה אדם נורמטיבי.
עניין ז"י הוא עניין אחד. הנקודה הפשוטה היא שאין כאן שום תוספת מידע אנציקלופדי, לבטח לא יותר מההרגלים התזונתיים של האישיות. הקורא אינו למד דבר מתמונת כתב היד של האישיות (ואז למה להסתפק בחתימה שהיא טקסט קצר? יובאו נא מכתבים שלמים). תמונות אינן קישוט לערך אלא המשך ויזואלי של המידע המופיע בו (או שהן קשורות למידע אנציקלופדי שטרם הוסף לערך). כך היה משחר ימיה של ויקיפדיה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:45, 5 ביוני 2014 (IDT)
אסד הוא הדוגמה האולטימטיבית מדוע צריך להציג את המקצוע. בורה בורה - שיחה 20:46, 5 ביוני 2014 (IDT)
אתה צודק אחי, הוא מעולם לא היה נורמטיבי. אנחנו חוזרים על עצמנו, בואו נלך למזנון או לאיפה שטוחנים ת'ראש עד שמגיעים להחלטה. קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 20:49, 5 ביוני 2014 (IDT)

הצבעת מחלוקת[עריכת קוד מקור]

קרלוס, אתה צודק ב-100%. לא נגיע לשום מקום כך. אחל בהליכים של הצבעת מחלוקת. בורה בורה - שיחה 20:53, 5 ביוני 2014 (IDT)

נו, באמת מזמן אדלר לא גרם איזה פיצוץ עצבני על ענייני תבניות. 77.125.94.250 21:04, 5 ביוני 2014 (IDT)
סיימתי לכתוב את טיעוני "בעד השדות". אחד המתנגדים הרשומים מוזמן לשטוח את טענותיו בדף ההצבעה כדי שנחל בה. בורה בורה - שיחה 21:59, 5 ביוני 2014 (IDT)
נראה לי שהמבנה הנכון הוא לא ארבע אפשרויות, אלא שני חלקים שבכל אחד מהם בעד ונגד (כלומר השארה או מחיקה). ‏אופקאלףשיחה‏ • 22:05, 5 ביוני 2014 (IDT)
אין בעייה. שנה למה שנראה לך עדיף. רק שיהיה במתכונת של הצבעות מחלוקת בעבר. בורה בורה - שיחה 22:07, 5 ביוני 2014 (IDT)
הממ... משהו כמו זה? ‏אופקאלףשיחה‏ • 22:12, 5 ביוני 2014 (IDT)
דוגמה מעולה. אנא יישם. בורה בורה - שיחה 22:31, 5 ביוני 2014 (IDT)
בוצע בוצע. ‏אופקאלףשיחה‏ • 22:38, 5 ביוני 2014 (IDT)
אין עליך. בורה בורה - שיחה 22:51, 5 ביוני 2014 (IDT)

אני מציע לשנות את ברירת המחדל לכותרת להיות {{שם הדף בלי הסוגריים}} במקום {{שם הדף}}. ‏[kotz]‏ [שיחה] 17:56, 22 באפריל 2014 (IDT)

בעד קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 18:00, 22 באפריל 2014 (IDT)
בעד קשה לי להאמין שיש אפילו מופע אחד בו לא הזינו את השם... אבל שיהיה. זה בכלל עובד טוב? בורה בורה - שיחה 18:56, 22 באפריל 2014 (IDT)
זה עובד מעולה!! אני כתבתי. ‏[kotz]‏ [שיחה] 21:35, 22 באפריל 2014 (IDT)

בוצע בוצע ‏[kotz]‏ [שיחה] 00:36, 25 באפריל 2014 (IDT)

שחזרתי. אל תכניס דברים לא עובדים! ראה ניסוי שעשיתי באחזיה (מלך יהודה). שאלתי אותך מפורשות אם זה עובד. נראה לך שלא אבדוק? בורה בורה - שיחה 03:45, 25 באפריל 2014 (IDT)
נראה שעלית על באג ב{{מנהיג}} שאינו קשור לשינוי שעשיתי. לראייה הניסוי שערכת בדף אחזיה (מלך יהודה) נכשל גם לאחר שיחזור {{מנהיג}}. אני אנסה לתקן את הבאג המקורי ואז אתקן שוב. ‏[kotz]‏ [שיחה] 14:18, 25 באפריל 2014 (IDT)
בוצע בוצע ור' גם אחזיה (מלך יהודה) ‏[kotz]‏ [שיחה] 17:48, 26 באפריל 2014 (IDT)
נראה בסדר. בורה בורה - שיחה 05:08, 27 באפריל 2014 (IDT)

שילוב תבנית:גיל בתבניות ערכי האישים[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים

הועבר מהדף שיחת משתמש:בורה בורה
שלום בורה בורה. שמתי לב כעת לאלמנט מהותי שהשתנה בתבניות האישים בשלב מסוים לאחר מועד מחיקת התבנית ב-2009 אשר ככל הנראה יהווה מכשול בשילוב התבנית בתיבות המידע של מרבית ערכי האישים. בשלב מסוים לאחר מועד מחיקת התבנית הקהילה קיבלה החלטה לשנות כמעט את כל תיבות המידע של האישים כך שתאריך הלידה של האישיות יהיה ממורכז בראש תיבת המידע מתחת לשם האישיות (ראה דוגמה). בתיבות המידע הישנות של האישים (ראה דוגמה לשימוש בתבנית אישיות שעדיין בעלת המראה הישן) ובתיבות המידע של האישים ביתר מהדורות הוויקיפדיה (בהן משולבות תבניות הגיל), תאריך הלידה מוצג בגוף תיבת המידע. לפי דעתי, מבחינה אסתטית, שילוב התבנית תבנית:גיל בתיבות המידע של האישים בעלי המראה החדש לא נראה טוב (תוכל לדוגמה לנסות בעצמך לשלב את תבנית:גיל בערך ברק אובמה ותראה בעצמך למה אני מתכוון). לפי דעתי, אלא אם כן נקבל החלטה להחזיר את תאריך הלידה של האישים לגוף תיבות המידע, אני חושש שהדבר יהווה מכשול בשילוב תבנית גיל בתיבות המידע של מרבית ערכי האישים כיום בוויקיפדיה העברית. WikiJunkie - שיחה 21:56, 20 ביולי 2014 (IDT)

אני חושב בכלל שהיישום צריך להיות שונה! במקום להוסף את התבנית באלפי ערכים, מוסיפים אותה פעם אחת בתבנית. התבנית בודקת אם יש תאריך לידה ופטירה ומחשבת בהתאם. אם יש רק תאריך לידה, אז עד היום. צריך לבדוק עם אחד ממומחי התבניות איך ליישם. את הבעיה שהעלית אפשר לדעתי לפתור על ידי הוספת שדה "גיל" בתבנית. לא כדאי לקלקל את המראה של התאריכים שכבר השתרש. ראוי שדיון זה יערך בדף התבנית ולא אצלי. בורה בורה - שיחה 22:13, 20 ביולי 2014 (IDT)
אני לא יודע לגבי פתרון טכני, אבל אם הוא לא קיים, זה יהיה נורא משעשע. גילגמש שיחה 22:41, 20 ביולי 2014 (IDT)
אני עובד על זה במסגרת "משך בקרב" בתבנית מלחמה. זה יהיה אותו פתרון. בורה בורה - שיחה 22:43, 20 ביולי 2014 (IDT)

בורה בורה, לא הבנתי אם הפתרון שאתה מציע נועד לפי דעתך לפתור את הבעיה הממשית שהעלתי כאן. לפי הבנתי, אלא אם כן נוביל מהלך לשינוי עיצוב תיבות המידע של האישים כך שהמיקום של תאריך הלידה יוצג במיקום בו הוא היה מוצג בעבר (ועושה הרושם שאתה וגילגמש אינכם מעוניינים להוביל מהלך זה), ככל הנראה שום פתרון אחר (וגם לא הפתרון הטכני המורכב שהזכרת מעל) לא יוכל לפתור בעיה אסתטית זו, וכתוצאה מכן לא יהיה איפה לשלב את הגיל של האישיות באופן מוצלח. מה אתה מציע לעשות כדי שכן יהיה ניתן לשלב באופן מוצלח ואסתטי את תבנית הגיל בתיבות המידע של האישים? WikiJunkie - שיחה 00:30, 21 ביולי 2014 (IDT)

והרי כתבתי! "את הבעיה שהעלית אפשר לדעתי לפתור על ידי הוספת שדה "גיל" בתבנית." בורה בורה - שיחה 01:47, 21 ביולי 2014 (IDT)
הבנתי אותך. לפי דעתי זה לא יראה טוב להציג את הגיל של האישיות הרחק מהמיקום בו מוצג תאריך הלידה. WikiJunkie - שיחה 05:46, 21 ביולי 2014 (IDT)
ראה משמאל. נראה לי בסדר גמור למעלה. בורה בורה - שיחה 05:59, 21 ביולי 2014 (IDT)
אוקיי. תעלה את הצעתך בפני הקהילה באולם הדיונים של התבניות ונראה מה יתר חברי הקהילה חושבים על אפשרות זו. WikiJunkie - שיחה 06:23, 21 ביולי 2014 (IDT)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 06:28, 21 ביולי 2014 (IDT) מיותר להוסיף שדה לגיל אצל אנשים חיים. אולי הפתרון הכי טוב הוא להשתמש בלואה שתסתפק בתאריכי הלידה והפטירה, בדרך בה הם מוכנסים עכשיו וגם ללא קישור, ותציג במקרה שיש רק תאריך לידה את הגיל האוטומטי לצד תאריך הלידה ובמקרה שיש גם תאריך פטירה תוסיף אוטומטית את הגיל רק לאחר תאריך הפטירה. ‏ישרוןשיחה 10:39, 21 ביולי 2014 (IDT)

נו, אז עכשיו שהתבנית אושרה, הולכים לשנות את התבניות האחרות כדי להתאים אותה לתבנית הזאת תמיהה. כמה שינויים עוד יעשו בגלל התבנית הזאת? זה נושא שהיה צריך להיבדק לפני הצבעת המחלוקת והיה ראוי להציג את "כל הבעיות וההשלכות" בפני הקהילה. לפני שאתם ממשיכים הלאה. ראוי שתציגו דוגמה ברורה מה המשמעות של מה שאתם רוצים לשנות עכשיו בתורה פשוטה וויזואלית, גם לאלה שעולמם אינו עולם התבניות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:48, 21 ביולי 2014 (IDT)
אני לא מבין מה הבעיה. ההצבעה הייתה עקרונית, לבטל את האיסור העקרוני על השימוש בפונקציה שמחשבת את הגיל. עכשיו צריך לראות מה הדרך הכי נוחה להשתמש בה. מי שמעוניין להתעדכן בדרך יישום מוזמן לעקוב אחרי הדיון הזה, אם לאחר שהוא ימוצה יהיו לו השלכות מיוחדות (לא שאני מזהה כאלו, בסך הגיל יתווסף לתבניות לאחר תאריך הלידה כמו שכולם יודעים) נעדכן. ‏ישרוןשיחה 10:59, 21 ביולי 2014 (IDT)
אני בעד שילוב תבנית {{גיל}} בתבניות האישים. זה שימושי, יעיל וקל, והמשך נאה להחלטת הקהילה. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 13:07, 21 ביולי 2014 (IDT)
שוב, ראו היישום משמאל. קל, פשוט ונוח. אין שום בעיות וחבל להמציא אותן. הקהילה אמרה את דברה. בורה בורה - שיחה 16:25, 21 ביולי 2014 (IDT)
מה שם זה הגיל? ה-52? זה בכלל לא כזה ברור. ‏ישרוןשיחה 17:04, 21 ביולי 2014 (IDT)
אני מסכים עם ישורון. זה נראה כאלו ה-52 קשור להוואי ולא לגיל. כצרפתי הדבר הראשון שחשבתי זה שהוואי היא מדינה מספר 52 כפי שמחוזות צרפת ממוספרות ומספרם מופיע תדיר ליד שם המחוז. ראה לי שעדיף להפריד את התאריך והמקום לשני שורות נפרדות (ולהוסיף את הגיל ליד תאריך הלידה). יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:34, 21 ביולי 2014 (IDT)
גם אני בעד שילוב בתבנית האישים הקיימת - אלו שיש להם תאריך לידה בתבנית. במקרה של אישים חיים אני מעדיף הצגה בסוגריים בתוספת המילה "בן" או "בת" מייד לאחר תאריך הלידה. במקרה של אישים שנפטרו אני מעדיף הצגה באותו פורמט אך בסמוך לתאריך הפטירה. בברכה, גנדלף - 17:15, 21/07/14
ראו עכשיו. איך זה? בורה בורה - שיחה 17:57, 21 ביולי 2014 (IDT)
הסוגריים הכפולים צורמים, לדעתי אפשר לוותר על הסוגריים החיצוניים של כל השורה הזאת, וגם יותר הגיוני להצמיד את ה"בן 52" לתאריך כמו שיונה אמר: 4 באוגוסט 1961 (בן 52) בהונולולו שבהוואיישרוןשיחה 18:05, 21 ביולי 2014 (IDT)
האם התוספת הזו מסוגלת בעצמה לקבוע מתי יש להוסיף את הכיתוב "בן" ומתי יש להוסיף את הכיתוב "בת"? WikiJunkie - שיחה 18:07, 21 ביולי 2014 (IDT)
בן / בת יהיה קשה. שמתי "גיל" והעברתי אחרי תאריך לידה לעיונכם. עדיף לדעתי לאחר פטירה. בורה בורה - שיחה 18:25, 21 ביולי 2014 (IDT)
במקרה של אדם שנפטר יותר הגיוני לשים את התאריך לצד גיל הפטירה שלו. חוץ מזה. אני יודע שזה לא הנושא, אבל לדעתי כל התצוגה של תאריך ומקום לידה ופטירה בתבנית מנהיג לא נוח ומסורבל, והגיל רק יותר מסרבל את זה. אולי נתחיל מתבניות פשוטות יותר כמו תבנית:כדורגלן? ‏ישרוןשיחה 18:32, 21 ביולי 2014 (IDT)
זה ככה אחרי סבב דיונים של חודשים... לא נתחיל שוב. אני מעביר שוב אחרי הפטירה. זה לא טוב ככה. בורה בורה - שיחה 19:35, 21 ביולי 2014 (IDT)
לא ראיתי את הדיונים, זה נראה עמוס ומבולגן מדי, אבל לדעתי זה גם היה עמוס ומבולגן מדי גם קודם רק קצת פחות. ‏ישרוןשיחה 20:14, 21 ביולי 2014 (IDT)
אפשר אולי להשתמש ב{{מונחון}} (או צורה דומה) ובהשמת העכבר מעל התאריך אפשר יהיה לצפות בגיל?
ברק אובמה
Barack Obama
ברק אובמה
ברק אובמה
לידה 4 באוגוסט 1961
הונולולו, הוואי, ארצות הברית
מפלגה המפלגה הדמוקרטית
נשיא ארצות הברית ה־44
20 בינואר 2009 – מכהן
(15 שנים)
מכהן ←

ערן - שיחה 22:55, 21 ביולי 2014 (IDT)

אין לי התנגדות בערכי מנהיגים, אבל בערכי ספורטאים פעילים אני חושב שזה צריך להיות מוצג בפרוש. ‏ישרוןשיחה 23:33, 21 ביולי 2014 (IDT)
לדעתי המונחון, שמצריך היכרות עם הממשק, הנחת העכבר והמתנה, אינו מתאים כתחליף לפרמטר שמלכתחילה נועד רק לצורכי נוחות. בינתיים ראיתי שלא בכל תבניות האישים ישנה הבחנה בין גברים לנשים, לכן בשביל האחידות אני מעדיף "(גיל: ...)", שיוצג לאחר תאריך הפטירה, או בהיעדרו לאחר תאריך הלידה. בברכה, גנדלף - 00:00, 22/07/14

עושה הרושם שרוב המשתמשים כאן עד כה מעדיפים שנשלב את החישוב האוטומטי של הגיל בתיבות האישים השונות על פני השימוש בתבנית:גיל. במידה ונעשה כן, האם במקרים החריגים שיוחלט לא להציג את הגיל בערכים מסויימים, האם ניתן יהיה להסתיר באותם הערכים את הגיל בקלות? (אולי יידרש לכך פרמטר הסתרת גיל?). אינני אוהב את האפשרות שיוצג הכיתוב "גיל: ... " לצד תאריך הלידה. אני מעדיף בהרבה שיוצג הכיתוב "בן ___" או "בת ____". ייתכן שהפתרון יהיה לגרום לכך שבשלב ההתחלתי כיתוב ברירת המחדל בכל תיבות האישים יהיה "גיל: ... ", וכי תינתן האפשרות להוסיף את הפרמטר גבר או אישה על מנת שיוצג במקום זאת הכיתוב "בן ___" או "בת ____". גם אני מעדיף שהגיל של האישים יוצג לצד תאריך הלידה שלהם או תאריך הפטירה, וכי נמנע מלהשתמש במונחון להצגת הגיל. WikiJunkie - שיחה 00:13, 22 ביולי 2014 (IDT)

האם בן/בת אפשר לקחת מוויקינתונים. ערן - שיחה 00:15, 22 ביולי 2014 (IDT)
ומה יוצג שאין את המידע בויקינתונים ? WikiJunkie - שיחה 00:18, 22 ביולי 2014 (IDT)
האם הגיוני שנרצה להציג את תאריך הלידה בתבנית אך לא את הגיל הנוכחי? בברכה, גנדלף - 00:32, 22/07/14
אני נגד תבנית:מונחון מהסיבות שציינו ישרון וגנדלף וגם משום שבעבר זה לא נתמך על ידי כל הדפדפנים. אני לא רואה את הפתרון בן / בת ישים. זה יצריך עדכון אלפי אם לא עשרות אלפי ערכים, וזה מה שרצינו למנוע מלכתחילה! "גיל:" זה בסדר גמור. לא רואה סיבה להסתרת הגיל, למה לסבך עוד יותר? משתמש:ערן, יש לנו כבר תבנית או יחידה שיודעת לנתח את המופעים השונים של יצוג התאריך כדי לתת גיל מדויק? אם לא, אתה יכול לכתוב משהו כזה? בורה בורה - שיחה 03:24, 22 ביולי 2014 (IDT)

יישום הפתרון[עריכת קוד מקור]

נמצא פתרון טכני קל, ונשלב אותו בתבניות האישים. מתחיל בתבנית:מנהיג על סמך הדיון לעיל. בורה בורה - שיחה 20:47, 1 באוגוסט 2014 (IDT)

ראו משמאל איך יראו התבניות על נשיא חי ונשיא מת. אפשר כך, מה שנראה לי, ואפשר בכל צורה אחרת כמו באותה שורה, עם או בלי "גיל" ו"שנים" ואזכיר ש"בן/בת" לא ישים. אבל צריך לסגור כך או אחרת ולא לדון לנצח... הדיון מתמקד בצורת ההצגה בתבנית בלבד. מקווה שלא פקששתי מי מהמתדיינים. WikiJunkie, גילגמש, ישרון, חנה Hanay, Ovedc, גנדלף, יונה ב., ערן. בורה בורה - שיחה 21:43, 1 באוגוסט 2014 (IDT)
כמו שנאמר לעיל, כדאי שהגיל יופיע ליד התאריך: תאריך הלידה במקרה של אדם חי, ותאריך הפטירה במקרה של אדם שנפטר. ערן - שיחה 11:39, 2 באוגוסט 2014 (IDT)
לא נראה לי שיש צורך בשורה נוספת. למה זה לא יכול להופיע בשורה של תאריך לידה לפני מקום הלידה? יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:03, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
סליחה, אבל אני לא רואה את הדוגמה. מה הפתרון? ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 09:22, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
ערן, אם אתה יכול לתת דוגמה למה שאתה מציע, עשה זאת. אני לא מצאתי פתרון טכני להציג פעם אחרי תאריך לידה ופעם אחרי תאריך פטירה. מעבר לזה, התאריכים בתבנית ספציפית זו צפופים, וממילא הוספת הגיל תשבור שורה נוספת ותכער את ההצגה. לכן מראש הצעתי שורה נפרדת. Ovedc, את ההצעה שלי אתה יכול לראות בתבנית עכשיו. בורה בורה - שיחה 09:54, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
מצטער, אבל אני עדיין לא רואה. אני חושב ששיחזרו אותך.Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 10:07, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
עכשיו רואים? (52 שנים). בורה בורה - שיחה 11:14, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
אם הכוונה למונחון שלמעלה, "בן 52", אז אני בעד יישום כזה. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 11:37, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
לא הכוונה לתבניות של אובמה ולינקולן משמאל. קיצרתי את התבנית של אובמה כדי שתבחין בגיל. בורה בורה - שיחה 11:56, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
במקרה שהתבנית נמצאת בערך על אדם שנפטר לדעתי צריך להיות רשום (נפטר 56 שנים) ולא (56 שנים). שימנשמע?1.. 2.. צא! 11:53, 4 באוגוסט 2014 (IDT)
אפשר להגדיר שהגיל יופיע ליד תאריך הלידה או לידה תאריך הפטירה באמצעות תנאי. כשהגיל מופרד לשורה נפרדת זה לא כל כך ברור (אפשר לחשוב שנפטר לפני 56 שנים) ואולי צריך בכל מקרה קידומת בגיל/בן/בת. ערן - שיחה 17:47, 4 באוגוסט 2014 (IDT)
חבל שזה נמרח כי בינתיים כבר מכניסים את זה בצורה פרטיזנית. נא לא להציע הצעות לא ישימות מבוססות מין כי אין לנו יכולת. משתמש:ערן, אין לי התנגדות לגיל באותה שורה של נולד / נפטר, אני רק לא יודע איך עושים. אם תתן דוגמה בנשיאים לעיל, נוכל להתרשם ולסגור עניין. הבה ננסה ב-24 שעות הקרובות. בורה בורה - שיחה 18:12, 4 באוגוסט 2014 (IDT)
כמו ערן, באותה שורה. אני בעד (גיל 56) כשמדובר בגיל הנוכחי של אדם חי ו(בגיל 56) כשמדובר בגיל בפטירה. בברכה, גנדלף - 22:27, 05/08/14
+1. כמדומני שכך זה בוויקיפדיה האנגלית, מאד מוצלח. ביקורת - שיחה 22:48, 5 באוגוסט 2014 (IDT)
הכל אחלה, רק שמשתמש:ערן לא הדגים איך הוא עושה את זה... אני יודע לעשות רק אחרי תאריך פטירה. בורה בורה - שיחה 02:57, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
אני נגד הצורה "(גיל 56)" כשמדובר באדם חי. מי מדבר כך? האם שמעתם מישהו עונה פעם לשאלה "בן כמה הוא" בתשובה "גיל 56"? התשובה המקובלת בעברית העכשווית היא "בן 56" או "בת 56" וכך ראוי להשאיר זאת. Sowaqo עבר על כל הערכים (או לפחות על רובם) וכבר עדכן זאת. Ldorfmanשיחה 14:15, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
יש לפחות 30,000 ערכי אישים. לא נראה לי שאי מי מסוגל לעשות זאת ידנית. זאת מהות כל הדיון כאן. לעדכן פעם אחת בתבנית וזהו. העבודה הידנית בכל ערך היא ברכה לבטלה. כשניישם פתרון מובנה, הכל ימחק בבוט. באנגלי כותבים "Age 56" וזה לא מפריע לאף אחד. "גיל 56" הוא מינוח מצויין. בורה בורה - שיחה 17:54, 6 באוגוסט 2014 (IDT)


סוף העברה
בורה בורה - שיחה 00:55, 7 באוגוסט 2014 (IDT)

ל{{מנהיג}} אין פרמטר מין?[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
אם אני מבין נכון את דברי משתמש:בורה בורה למעלה, {{מנהיג}} לא כוללת פרמטר שמאפשר לדעת אם מדובר במנהיג או במהיגה; ולכן לא ניתן לכתוב, למשל "בן 56" (אלא רק "בגיל 56" וכל מיני התפלתויות אחרות). למה לא בעצם? בגלל המאמץ להוסיף את הפרמטר לערכים העוסקים במנהיגות? זה נראה לי מאמץ שניתן להשקיע אותו בצורה מרוכזת והוא לא מאוד קשה. (מה שנקרא: עלי!) חוץ מזה? ‏[kotz]‏ [שיחה] 11:45, 6 באוגוסט 2014 (IDT)

אפשרי. הצגת השדה מיותרת אך אם זה יכול לעזור למה לא? כמובן שבגלל שהתבנית נמצא אצל גברים יותר מאשר נשים, אפשר להגדיר בן כברירת מחדל ואז נדרש רק לשנות את הפרמטר אצל הנשים. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:14, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
אני בעד, אבל רק אם הפרמטר יוסף לכל תבניות האישים. אחרת לדעתי עדיף לשמור על אחידות בהצגת הגיל וכיוב'. בברכה, גנדלף - 12:38, 06/08/14
לא הבנתי למה צריך את זה - במה זה יעזור? בכל מקרה תוספת הגיל נעשית באמצעות המילה "בן" או "בת" לפני התבנית. הוספת הפרמטר הזה תדרוש מחיקת המילה הזו עבור תוספת אחרת, ארוכה יותר. האם יש שימוש נוסף שפספסתי? Ldorfmanשיחה 14:09, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
גנדלף, משם יצאתי. למשל בתבנית {{מדען}} יש פרמטר "מדענית=כן". חשבתי שיש בכולם ואני למד שדווקא ב{{מנהיג}} אין.
Ldorfman, לא לגמרי הבנתי מה כתבת. לגבי "במה זה יעזור": לפי הבנתי, פרמטר כזה יאפשר לתבנית "מנהיג" לבחור אוטומטית את המילה "בן XX" או "בת XX" על פי מין המנהיג(ה).
‏[kotz]‏ [שיחה] 15:30, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
לזה התכוונתי. זה מיותר. הוספה של שתי האותיות (בן/בת) כבר התבצעה ותתבצע גם בעתיד בקלות, אז למה צריך להוסיף עוד קוד? Ldorfmanשיחה 16:16, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
Ldorfman, אני לא מבין למה אתה מתכוון. אנא הסבר. ‏[kotz]‏ [שיחה] 17:13, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
Sowaqo עבר על כל הערכים (או לפחות על רובם) וכבר הוסיף את התבנית "גיל" עם התחילית "בן"/"בת". Ldorfmanשיחה 17:19, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
אה, הבנתי. בעיקרון אני מסכים עם משתמש:בורה בורה שזה נראה קצת עבודה כפולה ושניתן לעשות את זה בצורה ממוכנת, אבל אני לא נכנס לדיון הזה. דוגמאות אחרות - ב{{מדען}} משתמשים בפרמטר הזה כדי לכתוב "נולדה ב-XXXX" או "נולד ב-XXXX". נדמה לי שהיתה תבנית שהציגה "אחריו"/"אחריה" ו"לפניו"/"לפניה" עבור אישים שונים באותו תפקיד. באופן כללי זה הויקיפדיה העברית ובעברית יש הבחנות בין זכר לנקבה והייתי חושב שיהיה בתבניות כאלה את הפרמטר באופן גורף. ‏[kotz]‏ [שיחה] 18:07, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
כתבתי לעיל. יש לפחות 30,000 ערכי אישים. לא נראה לי שאי מי מסוגל לעשות זאת ידנית. Sowaqo עדכן בקושי 400! זאת מהות כל הדיון כאן. לעדכן פעם אחת בתבנית וזהו. העבודה הידנית בכל ערך היא ברכה לבטלה. כשניישם פתרון מובנה, הכל ימחק בבוט. באנגלי כותבים "Age 56" וזה לא מפריע לאף אחד. "גיל 56" הוא מינוח מצויין. משתמש:Kotz אתה באמת מתכוון לעבור על כולם ולתקן? עשיתי השבוע משהו דומה על תבנית:מלחמה בפחות מ-500 ערכים, ואני אומר לך שזה לא אנושי... בורה בורה - שיחה 18:24, 6 באוגוסט 2014 (IDT)

למיטב הבנתי [1] יש 563 ערכים שמקושרים ל{{מנהיג}}. אני אעשה את זה בצורה חצי ממוכנת (ואגנוב את המידה מויקינתונים). עשיתי את זה עם {{טווח מאובנים}} וזה היה כיף גדול. בשאר התבניות נטפל אחד אחת על פי הצורך. ‏[kotz]‏ [שיחה] 18:38, 6 באוגוסט 2014 (IDT)

החלטנו בעיקרון לשים את תבניות הגיל בכל הערכים תחת קטגוריה:תבניות פרמטריות - אישים. צריך לוודא שבכולם יש את הטריק של בן/בת. אנא בדוק. בורה בורה - שיחה 19:09, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
אין צורך. נמצא פתרון בלי זה! ראו סעיף הבא. בורה בורה - שיחה 00:57, 7 באוגוסט 2014 (IDT)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 06:47, 10 באוגוסט 2014 (IDT)

תקופת כהונה של מנהיג מכהן[עריכת קוד מקור]

כאשר המנהיג עודו מכהן, שדה סוף כהונה ריק. מה שרואים בתצוגה זה (לדוגמה) "תקופת כהונה: 24 ביולי 2014", כאילו שהאיש כיהן יום אחד בלבד. ראו בערך פואד מעצום להמחשה.

צריך להוסיף "-" במצב כזה ("24 ביולי 2014 - "), או להציג שני שדות, תחילת כהונה וסופה.

דב ט. - שיחה 16:41, 7 בספטמבר 2014 (IDT)

ובכן, ראיתי עכשיו שתוספת המילה "מכהן" בשדה סיום כהונה סידרה את העניין בפואד מעצום. יש להוסיף זאת להוראות השימוש בתבנית, או להוסיף את הטקסט אוטומטית במקרה שאין תאריך סיום. דב ט. - שיחה 16:45, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
אפשרות שלישית, כאמור, להציג שני שדות, תחילת כהונה וסוף כהונה. אני חושש שהבעייה שכיחה. בדקתי שני ערכים על מנהיגים מכהנים מילוש זמאן וטומאס הנדריק אילווס ובשניהם שדה הסיום היה ריק כך שהוצגה תקופת כהונה של יום אחד. דב ט. - שיחה 16:49, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה דב ט.. כן אנו מודעים לזה ומשתמש:Kotz יתן פתרון תוך יום-יומיים. בורה בורה - שיחה 18:18, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
אני מעיין בטומאס הנדריק אילווס ואני רואה שהוא כבר פתר את זה! כל הכבוד. בורה בורה - שיחה 18:19, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה רבה. לדעתי הניסוח הנוכחי (כמו בטומאס אילווס) עדיין לא מובן: תקופת כהונה: 6 בינואר 2014 (220 ימים). לא נהיר מזה ממבט ראשון שהמנהיג עודו מכהן. הצעות לנוסח חלופי הצעתי לעיל. דב ט. - שיחה 17:39, 8 בספטמבר 2014 (IDT)
אז תוסיף את המילה "מכהן" וזה יהיה ברור יותר. בורה בורה - שיחה 07:36, 14 בספטמבר 2014 (IDT)

בורה בורה, מדוע הכנסת <poem>{{{בת-זוג}}}</poem> לתבנית?? אם המטרה היא שהשם לא ישבר על פני כמה שורות, הדרך הנכונה היא {{ללא גלישה}} לדעתי. חן חן «kotz» «שיחה» 21:34, 22 באוקטובר 2014 (IDT)

אני עשיתי מה שמשתמש:ערן עשה בתבנית:סכסוך צבאי לפתרון בעיה דומה של שבירת שמות על כמה שורות עם כוכבית. הוא הסביר לי שזה עדיף. ראה יוליוס קיסר. בלי זה השורה הראשונה מקבלת כוכבית במקום עיגול שחור. בורה בורה - שיחה 21:37, 22 באוקטובר 2014 (IDT)

שינוי שם התבנית[עריכת קוד מקור]

האם בשלה השעה לשנות את שם התבנית להיות תבנית:מנהיג? לעדכן את כל המופעים בעזרת בוט? «kotz» «שיחה» 20:41, 28 באוקטובר 2014 (IST)

אם אתה רוצה, לך על זה... גילגמש שיחה 20:46, 28 באוקטובר 2014 (IST)
כן אפשר. שנה גם את דפי השיחה. בורה בורה - שיחה 22:01, 28 באוקטובר 2014 (IST)
הכוונה לעדכן גם את כל המופעים של {{מנהיג| בדפי שיחה ל-{{מנהיג| ?? בטוח? «kotz» «שיחה» 17:02, 30 באוקטובר 2014 (IST)
ככה אני חושב. אחרת תיצור איזה 100 קישורים אדומים ללא סיבה. בורה בורה - שיחה 17:13, 30 באוקטובר 2014 (IST)

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים

דמטריוס פוליורקטס
Δημήτριος Ό Πολιορκητής
פסל שיש של דמטריוס פוליורקטס. העתק רומי מהמאה ה -1 לספירה ממקור יווני מהמאה ה -3 לפנה"ס, המוזיאון הארכאולוגי של נאפולי
פסל שיש של דמטריוס פוליורקטס. העתק רומי מהמאה ה -1 לספירה ממקור יווני מהמאה ה -3 לפנה"ס, המוזיאון הארכאולוגי של נאפולי
פסל שיש של דמטריוס פוליורקטס. העתק רומי מהמאה ה -1 לספירה ממקור יווני מהמאה ה -3 לפנה"ס, המוזיאון הארכאולוגי של נאפולי
לידה 337 לפנה"ס
פריגיה הגדולה
פטירה 283 לפנה"ס (בגיל 54 בערך)
אפמאה, האימפריה הסלאוקית (כיום אתר ארכאולוגי במחוז חמה בשטח סוריה)
מדינה מוקדון
מקום קבורה דמטריאס (כיום ליד וולוס, יוון)
לינוס הקדוש
Linus
לינוס הקדוש
לינוס הקדוש
לינוס הקדוש
פטירה 79
רומא
האפיפיור ה־2
6779
(כ־12 שנים)
ג'ון סטיוארט, רוזן ביוט
John Stuart
ג'ון סטיוארט, רוזן ביוט
ג'ון סטיוארט, רוזן ביוט
לידה 25 במאי 1713
אדינבורו, סקוטלנד
פטירה 10 במרץ 1792 (בגיל 78)
וסטמינסטר, לונדון
מדינה בריטניה
מקום קבורה רות'סיי, האי ביוט, סקוטלנד
מפלגה המפלגה הטורית
ראש ממשלת בריטניה ה־7
26 במאי 17628 באפריל 1763
(45 שבועות ו־3 ימים)
מונרך בתקופה ג'ורג' השלישי
מזכיר המדינה הצפוני
25 במרץ 176127 במאי 1762
(שנה ו־9 שבועות)
רוברט דרסי ←

אני סבור שהצורה הנוכחית של תבנית זו אינה טובה. אני מבקש להציג את המקרה של דמטריוס פוליורקטס כדי להדגים את הבעיה. בערך זה אנחנו רואים המון טקסט בסוגריים - שנת לידה, מקום לידה, מקום פטירה וכו'. הבעיה העיקרית היא הצורך להציג המון מספרים והמון מילים, מה שגורם לכך שהתבנית לא תהיה אסתטית. יש לנו פה שנת לידה וגם "לפנהס" שממקם את התאריך על ציר הזמן וגם שמות מודרניים של הערים שבהם נולד ומת (למעשה לא כתבתי שנולד בשטח האימפריה של אלכסנדר הגדול, מה שהיה מגדיל עוד יותר את הטקסט). אני חושב שזאת הצגה מאוד לא נוחה לקורא. אני מציע להציג את המידע הזה בתוך התבנית מול השדה הרלוונטי, בדיוק כמו שמציגים את מקום הקבורה. למה מקום קבורה יהיה בתוך שדה מסודר ואילו מקום המוות לא? גילגמש שיחה 09:32, 19 באוקטובר 2014 (IDT)

אני תומך בעמדת גילגמש, כפי שכתבתי בדף שיחה:דמטריוס פוליורקטס#תבנית מנהיג. כדאי לתקן את התבנית בהתאם. Liad Malone - שיחה 11:30, 19 באוקטובר 2014 (IDT)
כמו גילגמש. «kotz» «שיחה» 11:49, 19 באוקטובר 2014 (IDT)
צריך להסתכל על מכלול הערכים. אם אין תאריך לידה למשל, ללא הסוגריים זה יצא תלוש מאוד. ראו דוגמה כאן של לינוס הקדוש. וכאלה יש המונים, להבדיל מהמקרים הבודדים של סוגריים כפולים. לכן אני ממליץ להשאיר את המצב הקיים, עם הסוגריים, על כנו. בורה בורה - שיחה 20:16, 21 באוקטובר 2014 (IDT)
אני מסכים עם בורה בורה בעניין זה. כמו כן יש בעיה תוכנית בדוגמה שהביא Gilgamesh: תבנית מיועדת לתת את עיקרי הפרטים בקצרה. אין צורך לציין את האתר הארכיאולוגי בתבנית אלא בגוף הערך. כמו כן הסרתי שבירת שורה מיותרת שנוספה בטעות אחרי תאריך הלידה (כנראה בגלל באג כשלא הופיע תאריך לידה שגם אותו תיקנתי). ללא האתר הארכאולוגי זה צריך להיות 3 שורות. ערן - שיחה 20:51, 21 באוקטובר 2014 (IDT)
כמו כן פרטי הלידה והפטירה צריכים להופיע בכתב מוקטן כפי שהוסכם בשיחת תבנית:מנהיג/ארכיון 1#נתוני פטירה ולידה. נראה שבטעות הם שונו לכתב רגיל במהלך השינויים האחרונים בתבנית להוספת גיל. ערן - שיחה 21:29, 21 באוקטובר 2014 (IDT)
אבל אם לא נציין את המקום הנוכחי, כיצד ידע הקורא היכן נולדה האישיות? למשל מה לגבי ברנש שנולד בסקיתופוליס? מה, לא נכתוב בסוגריים שזוהי השם היווני של שכם? גילגמש שיחה 21:56, 21 באוקטובר 2014 (IDT)
את זה צריך לכתוב בגוף הערך לא בתבנית (זה בכל מקרה לא יהיה יפה בקופסה מרובעת צרה). במקרה של בסקיתופוליס נכתוב שכם, ובגוף הערך להבהיר זאת. ערן - שיחה 22:09, 21 באוקטובר 2014 (IDT)

לגבי הנאמר לעיל על ידי ערן:

  • כתב מוקטן: אל תשימו כתב מוקטן. זה בלתי אפשרי לקרוא אותו למי שיותר מ-45. קצת התחשבות!
  • שבירת שורה: להלן התכתבות עם משתמש:Itaygur מלפני 7 חודשים:
שלום בורה בורה. התחלתי לבצע. יש כמה מנהיגים שתאריכי הלידה יצאו בצורה לא כל כך טובה (דוגמאות: הנרי פלהאם, ג'ון סטיוארט, הרוזן מביוט, ג'ורג' גרנוויל) איך אפשר להקפיץ את השורה של תאריך ומקום הפטירה למטה? Itaygur - שיחה 19:02, 26 במרץ 2014 (IST)
סדרתי את זה. אתה הכותב הפורה ביותר שנתקלתי בו מאז מכונות הכתיבה דרור ואורי! יישר כח. בורה בורה - שיחה 20:37, 26 במרץ 2014

אני מבקש להשאיר את שבירת השורה. ראו את הדוגמאות שאיתי נתן. זה מסדר את המידע בצורה הרבה יותר קריאה והוא כותב ים ערכים, אז הוא יודע על מה הוא מדבר... בורה בורה - שיחה 22:27, 21 באוקטובר 2014 (IDT)

שבירת שורה למשל ב"לינוס הקדוש" (ראו בצד) תהיה די מוזרה. ניתן אם רוצים להגדיר שתאריך לא יישבר באמצע שורה ({{ללא גלישה}}). ניתן להשתמש בזה לשדה התאריך בלבד, שכן לשדות מקום לידה ופטירה עשויים להיות ארוכים בהתאם לתוכן ולגרום לתבנית להתרחב. ערן - שיחה 00:39, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
ראה את ג'ון סטיוארט, הרוזן מביוט. התאריך אומנם לא נשבר, אבל מקום הלידה נשבר. לא יותר נאה שכל קבוצה {לידה / פטירה) בשורה בפני עצמה? הרי זה מה שהוביל את משתמש:Itaygur לבקש את זה? בורה בורה - שיחה 00:44, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
יתכן שיש לאמץ את הפשרה שמציע ערן לגבי כתיבת המידע המלא אודות מקומות הלידה והפטירה. גילגמש שיחה 22:31, 21 באוקטובר 2014 (IDT)
אני לא מבין גדול בטכנולוגיה של התבניות, אבל כתבתי לא מעט ערכי אישים והבעיה הזאת בהחלט מרגיזה אותי. אני חושב שהעיצוב צריך להיות:

שורה ראשונה: תאריך לידה
שורה שנייה: מקום לידה
שורה שלישית: תאריך פטירה
שורה רביעית: מקום פטירה.

(ממש כמו בויקי האנגלית, לדעתי זה הכי יפה וברור). אם אפשר לעשות אפילו שדות נפרדים במקומות הלידה והפטירה לארץ ולעיר (אולי גם למחוז/מדינה), עוד יותר טוב. Itaygur - שיחה 22:33, 22 באוקטובר 2014 (IDT)

תודה. משום שכתבת הרבה ערכים, חשוב לשמוע את דעתך. בוויקיאנגלית השבירה ל-4 שורות היא בגוף התבנית. אצלנו זה בכותרת, אז אולי 4 שורות זה מוגזם כי זה ממש בולט. אבל 2 שורות נראה הולם. מה שכן, שבירה כזו ל-4 שורות יכולה לפתור את הבעיה המקורית שהועלתה כאן... בכל אופן כדאי לשמוע עוד דעות. בורה בורה - שיחה 22:54, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
בכל הדוגמאות שכאן בצד, מופיעות סוגריים מיורות לדעתי. מתחת לשם האיש אפשר לכתוב תאריכי ומקומות פטירה ואין צורך בסוגריים החיצוניים. 22:49, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
זה העיצוב הנוכחי ועליו דנים. קרא את כל הדיון להבין שיש בעיה מסויימת בלי הסוגריים. בורה בורה - שיחה 22:56, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
בערכים ללא תמונה כמו אאומנס נראה שתאריך הלידה והפטירה מעט מנותק. אני לא בטוח אם כדאי לותר על הסוגריים או אולי להוסיף מסגרת הפרדה בין התאריכים למה שלמטה. ערן - שיחה 21:41, 24 באוקטובר 2014 (IDT)
קו הפרדה באפור בהיר זה רעיון טוב. תן המחשה. בורה בורה - שיחה 21:45, 24 באוקטובר 2014 (IDT)

המחשה:

אאומנס
Εὐμένης
לידה 361 לפנה"ס
קרדיה, חצי האי גליפולי
פטירה 316 לפנה"ס (בגיל 45 בערך)
שם מלא אאומנס
מדינה מוקדון, האימפריה של אלכסנדר הגדול
מזכיר של אלכסנדר הגדול
אירועים בתקופתו מלחמותיו של אלכסנדר הגדול

ערן - שיחה 21:56, 24 באוקטובר 2014 (IDT)

נראה טוב! אפשר לראות איך זה יראה כאשר יש גם תמונה? בורה בורה - שיחה 03:18, 26 באוקטובר 2014 (IST)

בכל הדוגמאות שכאן בצד, מופיעות סוגריים מיותרות לדעתי. מתחת לשם האיש אפשר לכתוב תאריכי ומקומות פטירה ואין צורך בסוגריים החיצוניים. בורה בורה כתב "קרא את כל הדיון להבין שיש בעיה מסויימת בלי הסוגריים". קראתי את כל הדיון (בדף זה) ולא מצאתי שיש בעיה מסויימת בלי הסוגריים. חן חן «kotz» «שיחה» 22:01, 26 באוקטובר 2014 (IST)

כתבתי "צריך להסתכל על מכלול הערכים. אם אין תאריך לידה למשל, ללא הסוגריים זה יצא תלוש מאוד. ראו דוגמה כאן של לינוס הקדוש. וכאלה יש המונים, להבדיל מהמקרים הבודדים של סוגריים כפולים. לכן אני ממליץ להשאיר את המצב הקיים, עם הסוגריים, על כנו." ואני דבר בזה. בורה בורה - שיחה 22:03, 26 באוקטובר 2014 (IST)
אני לא רואה איך המצב הנוכחי (שתחת שמו של לינוס כתוב "(79-, רומא)" שונה מ"79, רומא". «kotz» «שיחה» 21:16, 4 בנובמבר 2014 (IST)

בעיה נוספת עם התבנית[עריכת קוד מקור]

כתבתי לאחרונה מספר ערכים על נשיאי אירלנד. קצת רקע: על פי החוקה כהונת נשיא אירלנד היא בת 7 שנים והנשיא רשאי לכהן מקסימום שתי תקופות. מתוך 9 נשיאי אירלנד אחד מת בעת כהונתו ושניים התפטרו לפני תום תקופת כהונתם. כל השאר כיהנו תקופות מלאות של 7 או 14 שנים. כמו כן על פי החוקה כהונת הנשיא מסתיימת בחצות היום שלפני יום ההשבעה של הנשיא הבא אחריו ובשעות שנותרו עד טקס ההשבעה ממלאת את תפקידי הנשיא מועצה נשיאותית. לגופו של עניין: אצל הנשיאים שכיהנו רק 7 שנים התבנית חישבה 7 שנות כהונה למרות שלפי תאריכי התחלת וסיום הכהונה שציינתי אצלם הם כיהנו 7 שנים פחות יום אחד וזה בסדר. אצל 3 מתוך 4 הנשיאים שכיהנו שתי תקופות, כשציינתי בתבנית את התאריכים הנכונים (14 שנים פחות יום אחד), התבנית חישבה את זמן הכהונה כ-13 שנים! (נכון לעכשיו נאלצתי "לזייף" את התאריכים ולהוסיף לאותם נשיאים עוד יום כהונה שלא היה). להלן הנשיאים עם הבעיה הזאת:
שון או'קלי
פטריק הילרי
מארי מקאליס
רק אצל נשיא אחד שכיהן שתי תקופות, איימון דה ואלירה הבעיה לא קיימת, ציינתי שהוא כיהן 14 שנים פחות יום אחד והתבנית חישבה 14 שנים ולא 13. לטיפולו של מי שמכיר את נבכי התבנית. תודה. Itaygur - שיחה 21:48, 24 באוקטובר 2014 (IDT)

יחידה:תאריך תוקנה כדי להשלים עד 30 יום (למטה או למעלה) ולעגל לשנה עגולה. ערן - שיחה 10:43, 25 באוקטובר 2014 (IDT)


סוף העברה
בורה בורה - שיחה 17:42, 6 בנובמבר 2014 (IST)

שבירת שורה בתאריכי הלידה והפטירה[עריכת קוד מקור]

הקטע הבא כבר הופיע לעיל. אני מעתיק שוב כדי למקד את הדיון בנושא ספציפי זה.

תחילת העתקה:

  • שבירת שורה: להלן התכתבות עם משתמש:Itaygur מלפני 7 חודשים:
שלום בורה בורה. התחלתי לבצע. יש כמה מנהיגים שתאריכי הלידה יצאו בצורה לא כל כך טובה (דוגמאות: הנרי פלהאם, ג'ון סטיוארט, הרוזן מביוט, ג'ורג' גרנוויל) איך אפשר להקפיץ את השורה של תאריך ומקום הפטירה למטה? Itaygur - שיחה 19:02, 26 במרץ 2014 (IST)
סדרתי את זה. אתה הכותב הפורה ביותר שנתקלתי בו מאז מכונות הכתיבה דרור ואורי! יישר כח. בורה בורה - שיחה 20:37, 26 במרץ 2014

אני מבקש להשאיר את שבירת השורה. ראו את הדוגמאות שאיתי נתן. זה מסדר את המידע בצורה הרבה יותר קריאה והוא כותב ים ערכים, אז הוא יודע על מה הוא מדבר... בורה בורה - שיחה 22:27, 21 באוקטובר 2014 (IDT)

שבירת שורה למשל ב"לינוס הקדוש" (ראו בצד) תהיה די מוזרה. ניתן אם רוצים להגדיר שתאריך לא יישבר באמצע שורה ({{ללא גלישה}}). ניתן להשתמש בזה לשדה התאריך בלבד, שכן לשדות מקום לידה ופטירה עשויים להיות ארוכים בהתאם לתוכן ולגרום לתבנית להתרחב. ערן - שיחה 00:39, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
ראה את ג'ון סטיוארט, הרוזן מביוט. התאריך אומנם לא נשבר, אבל מקום הלידה נשבר. לא יותר נאה שכל קבוצה {לידה / פטירה) בשורה בפני עצמה? הרי זה מה שהוביל את משתמש:Itaygur לבקש את זה? בורה בורה - שיחה 00:44, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
אני לא מבין גדול בטכנולוגיה של התבניות, אבל כתבתי לא מעט ערכי אישים והבעיה הזאת בהחלט מרגיזה אותי. אני חושב שהעיצוב צריך להיות:

שורה ראשונה: תאריך לידה
שורה שנייה: מקום לידה
שורה שלישית: תאריך פטירה
שורה רביעית: מקום פטירה.

(ממש כמו בויקי האנגלית, לדעתי זה הכי יפה וברור). אם אפשר לעשות אפילו שדות נפרדים במקומות הלידה והפטירה לארץ ולעיר (אולי גם למחוז/מדינה), עוד יותר טוב. Itaygur - שיחה 22:33, 22 באוקטובר 2014 (IDT)

תודה. משום שכתבת הרבה ערכים, חשוב לשמוע את דעתך. בוויקיאנגלית השבירה ל-4 שורות היא בגוף התבנית. אצלנו זה בכותרת, אז אולי 4 שורות זה מוגזם כי זה ממש בולט. אבל 2 שורות נראה הולם. מה שכן, שבירה כזו ל-4 שורות יכולה לפתור את הבעיה המקורית שהועלתה כאן... בכל אופן כדאי לשמוע עוד דעות. בורה בורה - שיחה 22:54, 22 באוקטובר 2014 (IDT)

סוף העתקה בורה בורה - שיחה 17:15, 11 בנובמבר 2014 (IST)

משיחת משתמש:ערן#תבנית:מנהיג1‏[עריכת קוד מקור]

אתה אחד, אני ואיתי שניים. שחזר עצמך עכשיו. הדיון מיצה את עצמו. בורה בורה - שיחה 19:02, 6 בנובמבר 2014 (IST)

זה דיון ולא ספירת קולות ובכל מקרה אין קונצנזוס לשינוי כזה. כמו שכתבתי שם, שבירת שורה גורמת לבעיה. אתה מוזמן להזמין משתתפים נוספים לדיון דרך לוח המודעות אם תרצה דעות נוספות. ערן - שיחה 19:05, 6 בנובמבר 2014 (IST)
היה דיון בדף השיחה שלו, אמרת שזה לא מקובל. פתחתי דיון באולם התבניות, רק שלושה השתתפו ושניים תמכו בעיצוב זה. מה אתה מטרטר אותי עכשיו לדיון שלישי? רוצה, השאר את המצב הקיים ופתח דיון אתה בעצמך. המצב הזה היה ככה 8 חודשים עד שבאת ושינית ללא שום דיון. אני לא רואה שום בעיה עם שבירת השורה. בורה בורה - שיחה 19:12, 6 בנובמבר 2014 (IST)
רק אתה תמכת בעיצוב הזה (שים לב שאיתי ביקש שהפרמטרים יופיעו בנפרד) , ובכל מקרה אין קונצנזוס לשינוי כזה (קונצנזוס הוא לא רוב אקראי). בשיחת תבנית:מנהיג/ארכיון 1#נתוני פטירה ולידה שבו היו יותר משתתפים הוסכם על עיצוב זה. כמו כן זה יוצר שבירת שורה מיותרת. ערן - שיחה 19:21, 6 בנובמבר 2014 (IST)
רק אני תמכתי? הרי משתמש:Itaygur הוא זה שביקש את השינוי מלכתחילה... הנה אני מזמן אותו שוב. וחוץ מזה, מה זה "קונצנזוס הוא לא רוב אקראי"? הדיון היה באולם התבניות, במקום בו הוא צריך להיות, במשך 2-3 שבועות. אנו לא יכולים לכפות על אנשים לבוא ולהביע דעה, ואלו מי שהביעו דעה. ואם נפתח דיון שלישי ושוב יהיו 3-4 אנשים, עוד פעם לא יהיה קונצנזוס? ראיתי כבר הרבה דיונים שהוכרעו ברוב של 2-1. ושבירת השורה נחוצה, לא מיותרת! זו בדיוק מהות השינוי. אני רואה עכשיו את הערכים - בלגן שלם. התאריך נשבר בין שתי שורות וקשה לדעת מתי נגמרים נתוני הלידה ומתחילים נתוני הפטירה. בורה בורה - שיחה 03:40, 10 בנובמבר 2014 (IST)
הכוונה ברוב אקראי הוא רוב קטן שמתנגד להחלטה של רוב בדיון קודם עם משתתפים רבים יותר. אפשר להפנות מלוח המודעות אם רוצים כדי למשוך משתמשים נוספים להגיב, ערן - שיחה 16:59, 11 בנובמבר 2014 (IST)

המשך דיון[עריכת קוד מקור]

ויליאם פיט הבן (ללא שבירת שורה)
William Pitt the Younger
ויליאם פיט הבן
ויליאם פיט הבן
לידה 28 במאי 1759
האייס (Hayes), לונדון
פטירה 23 בינואר 1806 (בגיל 46)
לונדון
מדינה בריטניה
מקום קבורה מנזר וסטמינסטר, לונדון
מפלגה המפלגה הטורית
(על פי הגדרתו וויגי עצמאי)

לבקשתו של ערן לעיל, אני פותח שוב את הדיון ומזמן מלוח מודעות. ניתן לראות בנקל את הבעיה בתבנית של ויליאם פיט הבן משמאל. השורה נשברת באמצע התאריך (גרסה "ללא שבירת שורה"), ובכלל קשה לעקוב מתי מסתיימים נתוני הלידה ומתחילים נתוני הפטירה. התבנית השניה תחתיה (גרסה "עם שבירת שורה") מציגה איך זה יראה לאחר תוספת שבירת השורה. הרבה יותר נוח לקריאה. בורה בורה - שיחה 17:24, 11 בנובמבר 2014 (IST)

לדעתי הטעות היא בתוכן הפרמטרים, והוויכוח על עיצוב נגרר מהטעות הזו: שדות "תאריך לידה" ו"תאריך פטירה" בתבנית צריכים להכיל את התאריך בלבד. הבעיה מופיעה כאשר בנוסף לתאריך, רוצים לציין גם את מקום הלידה והפטירה. התאריכים הללו מופיעים גם בגוף הערך (ספציפית, בפתיח), ולדעתי המקום להוסיף פרטים נוספים הוא בפתיח ולא בתבנית. אם רוצים "מקום לידה" או "מקום פטירה" בתבנית, צריך להוסיף פרמטרים לפרטים הללו, ולא להרכיב אותם (מה שקראנו בילדותנו "שק קמח") על התאריכים. בדומה, אם רוצים לציין גם תאריך עברי וגם כללי ללידה ופטירה, יש לעשות זאת בפתיח, ובתבנית צריך לבחור זה או זה. אם עושים זאת, כנראה אין צורך ביותר משורה אחת. קיפודנחש 22:42, 11 בנובמבר 2014 (IST)
אני לא מסכים. העיצוב הזה נקבע אחרי דיונים רבים, הוא כבר ככה איזה 4 שנים לפחות וכולם התרגלו. לא ממליץ בכלל לשנות את זה. בכל תבניות האישים מקום לידה ופטירה הוא גם בתבנית, ואין סיבה לשינוי רדיקלי של הגישה הזו. בורה בורה - שיחה 23:20, 11 בנובמבר 2014 (IST)
יש פרמטרים נפרדים למקום לידה ולמקום פטירה (בנפרד מתארייכי לידה ופטירה). אני חושב חושב שהרעיון של קיפודנחש הוא טוב באופן כללי, אך אולי יש מקרים שבהם יש חשיבות מיוחדת למקום הלידה והפטירה, וגם אם לא מאמצים את הרעיון בצורה מלאה, אז אפשר לאמץ בצורה חלקית כהנחיה למלא במקום לידה ופטירה ברמת פירוט נמוכה (ללא תעתיקים, נ"צ, שם מחוז וכו'). ערן - שיחה 22:49, 12 בנובמבר 2014 (IST)
תומך בפתרון של ערן וקיפודנחש. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 09:17, 13 בנובמבר 2014 (IST)
אסב את תשומת לבכם לשיחת תבנית:מנהיג/ארכיון 1#נתוני פטירה ולידה מ-2009 בו היה דיון רב משתתפים ונקבע העיצוב הזה. משתמש:ערן הוא זה שהציע את העיצוב הנוכחי והפתרון שלו יושם כך שאני קצת תמה למה זה עולה שוב... בכל מקרה, זו הגרסה היציבה 5 שנים וכולם התרגלו אליה. נגד שינוי, רק לשבור שורה. בורה בורה - שיחה 09:34, 13 בנובמבר 2014 (IST)

הוספת שדה: "מנהיג מקביל"[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים

הועבר מהדף שיחת תבנית:מנהיג
לדעתי יש מקום לציין מנהיג דומיננטי שפעל באותו הזמן:

  • כשיש "מנהיג" שפועל בצל של "מנהיג" אחר שחשוב לצינו. לדוגמה: סגן נשיא (לפעמים חשוב לציין מי הנשיא ולפעמים לא), מושל במדינה בעלת עצמאות מוגבלת (שכדאי לכתוב מי מושל מעליו) ועוד
  • מנהיגים שפעלו זה מול זה. לדוגמה: מלך ישראל ומלך יהודה, מלך בריטניה ומלך סקוטלנד, מנהיג מפלגת העבודה ומנהיג מפלגת הליכוד.

פעמים רבות אין כל חשיבות למנהיג מקביל, אבל לפעמים שני המנהיגים הושפעו מאוד זה מי זה וחשוב לציין מי היה 'המנהיג המקביל'

אשמח לשמוע דעות נוספות אודלן - שיחה 14:58, 6 בינואר 2015 (IST)


סוף העברה
בורה בורה - שיחה 17:25, 6 בינואר 2015 (IST)

  • לגבי הבקשה הראשונה זה כבר קיים. ראה תבנית:תפקיד מנהיג, שדות "תפקיד מעל" ו"תחת תפקיד"
  • כיום יש מונרך מקביל, שדה "מונרך בתקופה". הדוגמאות שהבאת "מלך ישראל ומלך יהודה, מלך בריטניה ומלך סקוטלנד" הן כנראה ראויות, השאלה היא אם זה לא ערבוב "מין בשאינו מינו". כרגע אני נוטה להתנגד. בורה בורה - שיחה 17:29, 6 בינואר 2015 (IST)


סוף העברה
בורה בורה - שיחה 22:44, 19 בינואר 2015 (IST)

הוספת פרמטר[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחת תבנית:תפקיד מנהיג
Archway שיחה 06:15, 21 בספטמבר 2015 (IDT)

מקום לידה "אוטומטי"[עריכת קוד מקור]

נתקלתי במשהו מוזר, או שזה בכוונה. בסדרה על מלכי נורווגיה שאני כותב כעת, יש כמה מלכים שפשוט לא ידוע מקום לידתם. בחלק מהערכים, כאשר אני משאיר את השדה "מקום לידה" ריק - הם נשארים ריקים. לדוגמא: אינגה הראשון, מלך נורווגיה, מגנוס הרביעי, מלך נורווגיה. בערכים אחרים, המערכת משלימה באופן אוטומטי את מקום הלידה - נורווגיה, אני משער זה על פי השדה "מדינה". לדוגמא: הוקון השני, מלך נורווגיה, סבר, מלך נורווגיה. לגבי זה האחרון, הוא נולד בכל מקום, אבל בטוח לא בנורווגיה וזה קצת מסלף את העובדות. מה אפשר לעשות? Itaygur - שיחה 03:30, 20 בפברואר 2016 (IST)

מקום הלידה האוטומטי הוא נתון שהגיע מוויקינתונים (הפרמטר "מקום לידה מדויק"). בעקבות דבריך הסרתי אותו משם והעניין הסתדר בערך סבר, מלך נורווגיה. אני מקווה שהפרט לא יוחזר לוויקינתונים. אם יוחזר, צריך יהיה לפתוח שם דיון בנכונותו. דוד שי - שיחה 05:40, 20 בפברואר 2016 (IST)
תודה דוד. Itaygur - שיחה 08:21, 20 בפברואר 2016 (IST)
זה הגיע מוויקי הגרמנית וכמו שאני מכיר אותם, הם יחזירו את זה... אם זה יקרה, אתה יכול לכתוב "לא ידוע" וזה ידרוס את ויקינתונים. בורה בורה - שיחה 19:39, 21 בפברואר 2016 (IST)

בורה בורה, במקרה שלא ממלאים את השדות של תאריך לידה, מקום לידה, תאריך פטירה ומקום פטירה, זה כותב מעל התמונה בקטן "לא ידוע". זה יוצר אי בהירות במידע כפי שניתן למשל לראות בערך כלוביס הרביעי, כי לא ברור מה לא ידוע. גם בערך זמרי לדוגמה, המידע שמופיע מעל התמונה לא ממש ברור. זה נראה כמו רצף אקראי של מספרים ו"לא ידוע". אני חושב שכדאי לשנות את זה. בריאן - שיחה 10:44, 11 במאי 2016 (IDT)

אני בזמנו הצעתי לרדת שורה בין נתוני הלידה והפטירה, מה שהיה מבהיר את זה, אבל משתמש:ערן התנגד. אפשר להחזיר את התיקון הזה. בורה בורה - שיחה 12:39, 11 במאי 2016 (IDT)
אני חושב שעדיין, כשיש יותר מ"לא ידוע" אחד, זה לא יהיה ברור. בריאן - שיחה 19:16, 11 במאי 2016 (IDT)
מה לא ברור ומה אתה מציע במקום? בורה בורה - שיחה 19:34, 11 במאי 2016 (IDT)
בתבנית כמו של כלוביס הרביעי, אני לא רואה איך ירידת שורה תועיל להבהיר את הנתונים. אני לא מציע במקום, אני מתייעץ. יכול להיות שזה הכי טוב שאפשר וזה לא מפריע לאחרים כמו לי. בריאן - שיחה 12:08, 12 במאי 2016 (IDT)

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
למה התבנית נקראת מנהיג1 ולא פשוט מנהיג? הרי אין {{מנהיג}}--Mikey641 - שיחה 15:39, 27 במרץ 2016 (IDT)

היתה פעם {{מנהיג}} והן היו במקביל. עכשיו זה כבר יותר מדי דברים לשנות, וכבר התרגלנו לשם... בורה בורה - שיחה 16:45, 27 במרץ 2016 (IDT)
אוקיי, תודה על ההתשובה הזריזה--Mikey641 - שיחה 16:53, 27 במרץ 2016 (IDT)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 21:18, 4 באפריל 2016 (IDT)

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
קו הפרדה ארוך (תקין) בין תאריכי לידה ופטירה (בדומה לוויקי באנגלית ובדומה לתבנית:מדען) ובין התחלת כהונה לסיום כהונה. בגלל ריבוי הערכים יש צורך לבצע את השינויים בעזרת בוט. תודה David.r.1929 - שיחה 11:27, 30 במאי 2016 (IDT) David.r.1929 - שיחה 12:22, 31 במאי 2016 (IDT)

אני לא מתלהב מהשינוי הזה, הקו הארוך מעצבן. אבל את השינוי עצמו צריך לבצע רק בתבנית אם יתקבל. בורה בורה - שיחה 19:28, 31 במאי 2016 (IDT)
זהו הקו התקין. David.r.1929 - שיחה 20:08, 31 במאי 2016 (IDT)
לא. הוחלט "לא להחליט" ולכן שניהם תקינים. בורה בורה - שיחה 20:21, 31 במאי 2016 (IDT)
קו הפרדה בטווח מספרים צריך להיות ארוך. על איזו החלטה אתה מדבר? אנא קרא את הערך קו מפריד, פסקה "שימושים לציין טווח" David.r.1929 - שיחה 21:00, 31 במאי 2016 (IDT) David.r.1929 - שיחה 21:15, 31 במאי 2016 (IDT)
שיחת ויקיפדיה:מקף וקו מפריד#שימוש במקף בוויקיפדיה העברית, דיון שהועתק מהמזנון. שורה תחתונה, שניהם יכולים להשאר. בורה בורה - שיחה 21:29, 31 במאי 2016 (IDT)
תודה, אך זה לא המקרה כאן כאשר מדובר בתבנית. ראה למשל ערך וסילי שויסקי ומקבילו בוויקי באנגלית, בצרפתית וברוסית, למשל. כמו כן, עברתי על הערכים בוויקי באנגלית המקושרים ל-Template:Infobox royalty – משתמשים בקו מפריד. David.r.1929 - שיחה 22:20, 31 במאי 2016 (IDT)
לכל שפה יש כללי דקדוק משלה כך שמה שעושים באנגלי בטח לא רלבנטי בדיון זה. בורה בורה - שיחה 19:01, 3 ביוני 2016 (IDT)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 11:33, 15 ביוני 2016 (IDT)

בעיה בחישוב שנים[עריכת קוד מקור]

כתבתי את הערך אננד סטינאנד. הפרמטרים של תחילת הכהונה וסיום הכהונה שלו הם 23 באוגוסט 2006 ו-23 באוגוסט 2011, בהתאמה. המערכת חישבה את זה כשש שנים, למרות שכמובן כהונתו עמדה על חמש שנים בדיוק. זה כנראה בגלל שבספירה מדויקת זה יוצא חמש שנים ויום אחד. מי יכול לתקן? בתודה מראש Itaygur - שיחה 20:01, 20 ביולי 2016 (IDT)

Itaygur, זה תיקון ביחידה:תאריך שמי שמתחזק אותה הוא משתמש:ערן. בורה בורה - שיחה 20:05, 20 ביולי 2016 (IDT)
תודה.Itaygur - שיחה 20:07, 20 ביולי 2016 (IDT)
זה צריך להיות תקין כעת. ערן - שיחה 20:41, 20 ביולי 2016 (IDT)
תודה ערן. תקין. Itaygur - שיחה 20:56, 20 ביולי 2016 (IDT)

עיצוב, בהקשר של השם בשפת המקור[עריכת קוד מקור]

הועבר לויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים#עיצוב שם בשפת המקור 00:22, 25 ביולי 2016 (IDT)

הצגת תאריכי הלידה והפטירה בתבנית:מנהיג[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
ראו את אומברטו הראשון, מלך איטליה. התאריך נשבר בצורה לא נאה בלשון המעטה. מציע שבירת שורה בין נתוני הלידה והפטירה. בורה בורה - שיחה 18:08, 11 באוגוסט 2016 (IDT)

בעד. האם יש עוד תבניות שזה רלוונטי אליהם? זאב קטןשיחה • י' באב ה'תשע"ו • 18:39, 14 באוגוסט 2016 (IDT)
בעד Itaygur - שיחה 19:05, 14 באוגוסט 2016 (IDT)
ככל הידוע לי, זה רק בתבנית זו היות ויש שם גם את מקום הלידה והפטירה. בורה בורה - שיחה 14:46, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
מה מוצג בשורת הכותרת? מה שצריך להיות מוצג זה טווח תאריכים של לידה - פטירה. מה שבפועל מוצג זה לידה; מקום לידה, דגל - פטירה; מקום פטירה, דגל; גיל. כאשר מציגים טווח תאריכים (לידה - פטירה) מאוד ברור מה מוצג, אבל כשמוסיפים מקומות לידה ופטירה באמצע, דגלי מדינה וכו', כבר קשה לתפוס שמדובר בטווח - ואחרי שבירת שורה לא רק שקשה לתפוס שמדובר בטווח, אלא שבאמת לא מוצג טווח תאריכים. אני מציע לצמצם את רמת הפירוט בכותרת. דרכים אפשריות לעשות זאת:
  • לידה - פטירה <שבירת שורה> מקום לידה - מקום פטירה
  • מחיקה של מקום הלידה והפטירה מהכותרת או לחלוטין, והשארת הפרטים הנוספים לערך עצמו, או בתור שדה בתבנית
ערן - שיחה 20:27, 16 באוגוסט 2016 (IDT)
לא מבין את הטיעון "כבר קשה לתפוס שמדובר בטווח". אם תהיה שבירת שורה הכל יהיה בהיר ונהיר. תוכל להראות דוגמא נגדית. נגד חזק להסרת השדות הנ"ל. מדובר בשדות חשובים שמקומם בכותרת ואינם יוצרים שום עומס, וכך זה כבר שנים רבות, ואין אף אחד שקובל. לגבי הרעיון הראשון, יש בו משהו, אבל בתנאי שזה לא יצור שורת רווח בערכים כמו יוחנן הורקנוס השני. בכל מקרה, לדעתי ההצעה שלי עדיפה, כי תאריכי הלידה ומקום הלידה באים בסט, וכך יפה יותר. בורה בורה - שיחה 11:18, 17 באוגוסט 2016 (IDT)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 08:09, 31 באוגוסט 2016 (IDT)

מחלוקת חתימה ומקצוע[עריכת קוד מקור]

סתם רציתי להביע את אכזבתי מתוצאת המחלוקת מ-2014. אני לא מתכוון לחדש את הדיון אלא רק להתבטא בנושא ולהגיד שחבל. אסף - שיחה 22:11, 26 בספטמבר 2016 (IDT)

אכן חבל, חבל מאוד אפילו. בורה בורה - שיחה 22:12, 26 בספטמבר 2016 (IDT)

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים

אני מעוניין לשדרג את {{מנהיג}} ולהוסיף לה קישור לוויקינתונים.
אך לפני כן, אני רוצה להציע הצעה.
אני מציע העברה של השדות: תאריך לידה, תאריך פטירה, מקום לידה, מקום פטירה, להיות פרמטרים "רגילים" כמו שמוצג פרמטר "מדינה" לדוגמה.
טיוטה ניתן לראות ב{{משתמש:mikey641}}--‏Mikey641שיחה 19:56, 6 בדצמבר 2016 (IST)

תוכל להראות דוגמה קונקרטית? על אישיות כלשהי? אסף (Sokuya) - שיחה 20:01, 6 בדצמבר 2016 (IST)
אסף, בבקשה.
דוד בן גוריון

--‏Mikey641שיחה 21:50, 6 בדצמבר 2016 (IST) 👍אהבתי, יש אפשרות לצמצם רווחים בין שורות? אסף (Sokuya) - שיחה 22:03, 6 בדצמבר 2016 (IST)

בעד, נראה יותר נקי ומסודר ככה. Nimrodbr - שיחה 22:05, 6 בדצמבר 2016 (IST)
סליחה, אבל מה השינוי? ממה שראיתי כשבחנתי את ההבדלים בין התבנית שפה לזו שבערך, מדובר בגודל הגופן ובשינוי מיקום הלידה והפטירה. יש עוד משהו? Ldorfmanשיחה 22:13, 6 בדצמבר 2016 (IST)
@Ldorfman: בגופן אין ממש שינוי, זה סתם בגלל ששמתי את הדוגמה ב{{רשימה מוסתרת}} שמקטינה קצת את הטקסט. כן שיניתי את מיקום הלידה והפטירה וגם הוספתי תמיכה בוויקינתונים, שים לדוגמא את הטקסט {{תבנית:משתמש:mikey641}} ותראה את השינוי המשמעותי.
@Sokuya: אתה צודק לגמרי, ואין לי מושג למה זה קורה, אני אנסה לברר בהמשך.
--‏Mikey641שיחה 22:22, 6 בדצמבר 2016 (IST)
למקם את {{תבנית:משתמש:mikey641}} ולהקיש על "תצוגה מקדימה"??? אם מדובר בשינוי מיקום התאריכים, נדרשת הסכמה רחבה, מפני שלקבלת המבנה הקיים כעת בערכים קדמו, למיטב זכרוני, דיונים ממושכים. לי אין בעיה עם אף אחת מהצורות - שתיהן תקינות בעיני. Ldorfmanשיחה 22:27, 6 בדצמבר 2016 (IST)
אני רוצה לראות דוגמא מלאה עם שאיבה מלאה מוויקינתונים כולל שם בשפת המקור וכל שדה בתבנית. לאחרונה היו מקרים של העלמויות שדות בזמן השדרוגים. אתייחס לשינוי זה כשאראה דוגמה כזו. בורה בורה - שיחה 23:03, 6 בדצמבר 2016 (IST)
לאחרונה יש גם מקרים של משתמשים שעל כל דבר שעושים הם מתלוננים ומתלוננים במקום להעריך את העבודה שמשתמשים אחרים עושים, לתקן אם יש בעיה ולא להתלונן--‏Mikey641שיחה 23:58, 6 בדצמבר 2016 (IST)
צבי צב
מלך כבשה, עז וחמור
1 בינואר 1900; פריז, צרפת - 31 בדצמבר 2100; יארן, נאורו
מנהיג קודם {{{מנהיג קודם}}}
מנהיג הבא אחריו {{{מנהיג הבא אחריו}}}
תחילת כהונה {{{תחילת כהונה}}}
סוף כהונה {{{סוף כהונה}}}
  • הערה היסטורית - כך זה היה בעבר: ברוקולי העלה טענה שכשמציגים הרבה פרטים נדרשות 4 שורות וזה תופס מקום רב והציע שיוצג רק "העיקר" (למשל רק שנות לידה ופטירה ולא תאריכים מלאים או ללא מקומות לידה/פטירה). כפתרון למחלוקת הצעתי לאמץ פורמט דומה לזה שבתוכן הערך - וכך במקום 4 שורות נפרדות להציג את הכל בשורה יחידה.
  • הפורמט של ציון תאריכי הלידה והפטירה ומקומות הלידה והפטירה בכותרת הוא קומפקטי יותר, אבל הוא לא מאפשר "להעמיס" פרטים וכשמוסיפים יותר מדי פרטים זה מבולגן (לדוגמה באדולף, הדוכס הגדול של לוקסמבורג בשונה מבן גוריון, מביאים גם את תמונת הדגל). בפרט הוא לא כל כך מתאים עם ציון גיל, או ציון מפורט של מקום הלידה (שמות מקומות ארוכים+מדינות). לדעתי שינויים שנעשו בתבנית מאז תחילת יולי 2014 - כמו הוספת גיל והגדלה של התוכן, הרעו את המראה שלה, והפתרון שמיקי מציע טוב ויתקן את העומס באמצעות פיצול לשורות. (הערה: אפשר בהחלט גם לשקול להשמיט תוכן פחות משמעותי כמו גיל - התבנית בסופו של דבר צריכה להיות תמציתית והפרטים המלאים צריכים להימצא בערך)
  • הערה קוסמטית: התבנית תופסת שטח גדול מאוד מאוד בערך, כשסיבה עיקרית לכך היא שכל תפקיד מתפרס על כ6 שורות (תקופת+כהונה+הקודם+בתפקיד+הבא+בתפקיד). באמצעות שינוי "הקודם בתפקיד" ל"הקודם" או "קודמו" ו"הבא בתפקיד" ל"הבא" אפשר להרוויח 2 שורות - ובערך על בן גוריון זה יוצא בסך הכל כ-10 שורות. ערן - שיחה 01:39, 7 בדצמבר 2016 (IST)
  • אין להסיר פרטים עבור קוסמטיקה. נושא הגיל למשל נדון שבועות בעשרות מקומות, ואי אפשר להסיר אותו בדיון על מראה קוסמטי.כל המראה הלכאורה בלגני נוצר רק בגלל שפעמיים התקבלה החלטה של רוב לשבור שורה בין הלידה לפטירה ופעמיים ערן טרפד את זה בניגוד להחלטת הרוב, בטענה שאין קונצנזוס, למרות שהיה מתנגד יחיד באחד בדיונים לפחות. אני בעד שדרוג התבנית הקיית מוויקינתונים אבל נגד כל שינוי ולו הפעוט במראה. בורה בורה - שיחה 02:40, 7 בדצמבר 2016 (IST)
בעד, הפיכת "הקודם בתפקיד" ל"הקודם"--‏Mikey641שיחה 16:30, 7 בדצמבר 2016 (IST)
בעד הפיכת "הקודם בתפקיד" ל"הקודם" + פישוט התבנית באופן כללי, מאוד מסורבלת. אסף (Sokuya) - שיחה 16:33, 7 בדצמבר 2016 (IST)
Mikey641, אני לא רואה את שם בשפת המקור בשורת הכותרת כמו שהוחלט. הכנסת את זה? בורה בורה - שיחה 07:23, 15 בדצמבר 2016 (IST)

החלטות[עריכת קוד מקור]

Sokuya ערן בורה בורה Nimrodbr Ldorfman אור, בורה בורה, דוד שי, זאב קטן, יגאל, יונה בנדלאק, קרלוס, מקף, Shinaimm בעלי הידע בתבניות
אבקשכם לציין אם אתם {{בעד}} או {{נגד}} השינויים הבאים

העברת תאריך לידה ופטירה למטה[עריכת קוד מקור]

העברת מקום לידה ופטירה למטה[עריכת קוד מקור]

קיצור התוויות ב{{תפקיד מנהיג}} לדוגמא: הקודם בתפקיד==> הקודם[עריכת קוד מקור]

סוף העברה

הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

תקלת עיצוב[עריכת קוד מקור]

שלום. יש תקלת עיצוב בה הקישור לוויקינתונים קופץ לצד ימין למעלה של הערך במקרים מסוימים. ראו למשל: דאג המרשלד וקופי אנאן. Mikey641, נא טיפולך. בברכה, דולבשיחה 12:30, 27 בדצמבר 2016 (IST)

מוזר מאוד. משתמש:ערן? משתמש:Mikey641? בורה בורה - שיחה 14:39, 27 בדצמבר 2016 (IST)
זה נובע מהשדה "אירועים בתקופתו" אבל אני לא מבין למה. בורה בורה - שיחה 14:46, 27 בדצמבר 2016 (IST)
נראה כמ בעיית HTML Tidy. אני חושב שאחרי התיקון האחרון שלי בתבנית:מנהיג זה צריך להיות פתור. ערן - שיחה 21:36, 27 בדצמבר 2016 (IST)
התכוונת "התיקון האחרון שלי בתבנית:תפקיד מנהיג..." בורה בורה - שיחה 22:30, 27 בדצמבר 2016 (IST)

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים

לדעתי, יש להטמיע את {{שושלת}} בתוך {{מנהיג}}. אני באמת לא מבין למה זה לא כך. הרי זה לא כמו {{תפקיד מנהיג}} שעשויה להופיע גם 10 פעמים. {{שושלת}} מיועדת להופיע רק פעם אחת.--‏Mikey641שיחה 18:58, 28 בדצמבר 2016 (IST)

צריך קודם לבדוק שאכן אין ערכים עם יותר מתבנית שושלת אחת. משתמש:Kotz, יש לך איזה רעיון? בורה בורה - שיחה 19:05, 29 בדצמבר 2016 (IST)
לא משהו טריוויאלי. אם אנחנו מנחשים שאין כאלה, אז אפשר אולי לשים בתבנית איזה ref או משהו מהסגנון שכשיש לו 2 מופעים הוא מדליק דגל אדום. ‏«kotz» «שיחה» 17:29, 1 בינואר 2017 (IST)
Mikey641 תוכל להכניס בדיקה כזו? בורה בורה - שיחה 20:54, 1 בינואר 2017 (IST)
כן--‏Mikey641שיחה 14:10, 2 בינואר 2017 (IST)
מה זה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:46, 2 בינואר 2017 (IST)
יגאל, דפים עם 2 תבניות שושלת, קודם עשיתי טעות ועדיין לא התרענן. שאלה: אתה יכול לעשות את זה בשאילתה? אם כן, זה יהיה יותר טוב--‏Mikey641שיחה 14:48, 2 בינואר 2017 (IST)
לעשות מה בשאילתא? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:49, 2 בינואר 2017 (IST)
יגאל, דפים שבהם 2 פעמים או יותר {{שושלת}}--‏Mikey641שיחה 14:50, 2 בינואר 2017 (IST)
אה. חשבתי שאולי דעברת על רענון. לא . ובקטגוריה בוודאות יש תוכן לא קשור. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:52, 2 בינואר 2017 (IST)
יגאל, ידוע לי. אני רוצה לבדוק כמה פעמים מופיע הביטוי {{שושלת. אבל אי אפשר לשים את הקוד {{מונה הופעות|{{{שושלת|}}}|{{שושלת }} אז לצערי אני לא יודע איך לעשות את זה--‏Mikey641שיחה 14:58, 2 בינואר 2017 (IST)
מה רע ברעיון של קוץ? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:07, 2 בינואר 2017 (IST)
יגאל, שאני לא מצליח לממש אותו.--‏Mikey641שיחה 15:12, 2 בינואר 2017 (IST)
זה באמת יכול להפריע, אבל למה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:16, 2 בינואר 2017 (IST)
יגאל לבסוף הצלחתי. כרגע זה פועל--‏Mikey641שיחה 15:23, 2 בינואר 2017 (IST)
בורה בורה Kotz. על פי הבדיקה, אין מופע פעמיים של התבנית. האם אפשר לעבור לשלב המיזוג? הוספתי לבינתיים את הפרמטרים לתבנית--‏Mikey641שיחה 16:26, 2 בינואר 2017 (IST)
איך אתה יודע שאין? בדקת על סטאב? ביצעת עריכות ריקות על מכלילי המנהיג? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:38, 2 בינואר 2017 (IST)
אם אין כפל מופעים מבחינתי אפשר למזג תבנית:שושלת. בורה בורה - שיחה 18:27, 2 בינואר 2017 (IST)
IKhitron, אני יודע, כי קודם עשיתי איזה משהו שגוי ותוך פחות מדקה נכנסו 500 ערכים, ועכשיו כעבור שעתיים, אפילו לא אחד. בנוסף, בדקתי קודם מה קורה אם מכניסים 2 תבניות וזה הכניס לי לקטגוריה.
בקשר למיזוג. אין לי מושג איך לעשות את זה. האם אתה יודע איך?--‏Mikey641שיחה 18:31, 2 בינואר 2017 (IST)
מצויין. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:36, 2 בינואר 2017 (IST)
אני אכתוב בוט כזה. אני רואה שהשדות כבר שם. בורה בורה - שיחה 18:38, 2 בינואר 2017 (IST)
בורה בורה, כן, השדות שם. עדיין לא הוספתי לTD כדי שלא ישתמשו בהם, אוסיף עכשיו. שפרמטר שושלת שלאחר ההסבה |שושלת=שם השושלת ולא {{שושלת}}.--‏Mikey641שיחה 18:56, 2 בינואר 2017 (IST)
כבר הוספתי שושלת מלוכה, אבל "שם השושלת" עדיף. בורה בורה - שיחה 19:08, 2 בינואר 2017 (IST)

סוף העברה

כתב מוקטן לכותרות בתבנית:מנהיג[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
תבנית:תפקיד מנהיג ותבנית:שושלת יוצרות כותרות משנה בתבנית:מנהיג. כיום הכותרות נוגדרות עם תבנית כתב מוקטן מה שגורם לגופן הכותרת להיות קטן או שווה לגופן התוכן, מה שאינו מקובל. מציע להוריד את תבנית כתב מוקטן שמקטינה את הכותרות כדי שהכותרות יהיו בגודל כתב רגיל. בורה בורה - שיחה 22:31, 18 בדצמבר 2016 (IST)

נגד חזק--‏Mikey641שיחה 12:58, 23 בדצמבר 2016 (IST)
נגד אסף (Sokuya) - שיחה 13:01, 23 בדצמבר 2016 (IST)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 22:01, 25 בינואר 2017 (IST)

שושלת - חידוש דיון[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
היה פה לאחרונה דיון בנושא איחוד תבנית שושלת ותבנית מנהיג שהסתיים מהר מדי ובמיעוט משתתפים שלא מעורבים בנושא תבניות, בכך שהתבניות מוזגו, אולם התוצאה גרועה ומשפיעה על ערכים רבים מאד לרעה. שושלת על פי ההגדרה היא שורה של שליטים השייכים לאותה משפחה, וכעת מופיע ביטוי זה גם לתפקידים שכלל לא קשורים, כמו נשיא הקונגרס הציוני (ראו למשל תוצאה בדוד וולפסון או הרצל) , מזכיר המדינה (למשל ג'ון קרי, ראש עיריית לונדון וכ'. אבקש להסיר שגיאה גסה זו ולהשאיר רק למקרים בהם מדובר אכן בשושלת. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 02:58, 5 בינואר 2017 (IST)

קצת סבלנות! החלק השני של ההסבה שמסיר את המילה "שושלת=" עדיין לא רץ. בורה בורה - שיחה 04:45, 5 בינואר 2017 (IST)
קצת סבלנות ? למה אתם מריצים שוב בוט שגורם לנזק לערכים ? ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 10:41, 5 בינואר 2017 (IST)
מה הנזק לערכים? זה פרמטר ריק שלא מוצג אז איפה הפגיעה? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:28, 5 בינואר 2017 (IST)
עכשיו הוא לא מוצג אבל עד לפני שעה כן הוצג במאות ערכים. חבל שמבצעים שינויים, מריצים בוטים ולא בודקים לפני את הנזק שנגרם. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 11:30, 5 בינואר 2017 (IST)
Tomtom‏ , אתה מוזמן לפנות למשתמש:ערן שיחזיר למשתמש:BoraBot את הרשאות הבוט והחשבון ואז כל הבוטים יעופו כמו טיל. עד אז תתאזר בסבלנות עד שמשתמש:KotzBot ירוץ. בורה בורה - שיחה 12:30, 5 בינואר 2017 (IST)
זה היה בסדר עד שנעשה שינוי ב{{מנהיג}}, תיקנתי קודם את השינוי ועכשיו תקין בלי קשר לפרמטרים ריקים או בוטים--‏Mikey641שיחה 12:43, 5 בינואר 2017 (IST)
Mikey641: אבל בג'ון קרי עדיין מופיעה שושלת ושמות בני משפחה. אנחנו לא מציינים למשל צאצאים/אב/אם בתבניות אישיות כשאלו פרטים אישיים. צריך שהמשיחה מוויקינתונים תהיה רק כשמבקשים במפורש לציין שושלת. ערן - שיחה 13:54, 5 בינואר 2017 (IST)
זה היה ככה גם קודם, לפני ביטול תבנית שושלת. לא קשור לשינוי האחרון. אפשר לפתוח על זה דיון נפרד. אני ממליץ שבמקרים אלה תוחלף הכותרת "שושלת XXX" ==> "משפחה". בורה בורה - שיחה 19:01, 5 בינואר 2017 (IST)
נתחיל מזה שתתקנו את השגיאה שהשתלתם בתבנית. לא מדובר בשושלת. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 19:03, 5 בינואר 2017 (IST)
בוצע תוקן, תיקנתי את השגיאה בשם הכותרת--‏Mikey641שיחה 19:20, 5 בינואר 2017 (IST)
תודה ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 19:22, 5 בינואר 2017 (IST)
בורה בורה - בדקתי ונראה שלא הופיעו שמות אב/אם/צאצאים בג'ון קרי בתבנית בגרסתה הקודמת (כן מופיע בן/בת זוג). יש לדון על שינוי כזה בתבנית כיוון שהוא שינוי משמסעותי שמוסיף פרטים פחות חשובים לתבנית במקום בולט, ודוחק מטה פרטים חשובים יותר בתבנית (את התפקידים עצמם). ערן - שיחה 20:56, 5 בינואר 2017 (IST)
אם תבדוק בוויקינתונים את ג'ון קרי תראה שתרגמתי את כל אלה היום כדי לבדוק שהשאיבה עובדת. צריך לשאול את מייקי אם הוא הכניס שאיבות חדשות. למיטב הבנתי הוא רק ביטל את תבנית שושלת והחליף בשדות מקומיים. בורה בורה - שיחה 21:01, 5 בינואר 2017 (IST)
@ערן: מה שעשיתי היה להעביר את {{שושלת}} ל{{מנהיג}}, עשיתי העתק, הדבק, ורק שיניתי את המספור של תווית-מידע. --‏Mikey641שיחה 21:04, 5 בינואר 2017 (IST)
כמו שחשבתי. ערן, ההסרה שבצעת עכשיו בתבנית ממש גרועה. כי הסרת את האב, אם והצאצאים מכל מאות ואלפי ערכי המלכים, ושם אין ספק שזה נחוץ. בורה בורה - שיחה 21:11, 5 בינואר 2017 (IST)
כאשר מוסיפים בגרסה הישנה של התבנית |שושלת={{שושלת}} התבנית הייתה יכולה לשאוב מויקינתונים את פרטי המידע אבל היא הייתה עושה זאת רק בדפים שבהם צוין במפורש ששושלת רלוונטית (באמצעות הכללת התבנית). על מנת לשמר את ההתנהגות אפשר להוסיף שדה בסגנון של "|שושלת=כן" או לבדוק פרט אחר בוויקינתונים שיבהיר שנדרש לציין שושלת - למשל אם קיים P53 (משפחת אצולה). ערן - שיחה 21:23, 5 בינואר 2017 (IST)
שני הפתרונות לעיל לא טובים. שדה נוסף מקשה על המעדכנים והם ישכחו לעדכן. P53 אינו נפוץ ונאבד הרבה מידע. במקום זאת אפשר לבדוק אם שדה "שם השושלת" מאוכלס. זו אינדיקציה ודאית שאפשר לשאוב את האב, אם והצאצאים. משתמש:Mikey641, תוכל לתקן? בורה בורה - שיחה 21:53, 5 בינואר 2017 (IST)
אז בעצם לא לאפשר הזנה של הפרמטרים אם אין P53 או שם שושלת?--‏Mikey641שיחה 21:57, 5 בינואר 2017 (IST)
בדוק רק את "שם השושלת". זה שדה שבוודאות הוכנס על ידי הכותב או שאיבה אמינה מוויקינתונים. אני לא סומך על תפוצה רחבה של P53. ולא "הזנה" אלא "שאיבה". בורה בורה - שיחה 21:59, 5 בינואר 2017 (IST)
בעצם אני רואה ששדה שם השושלת הוא בעצם "משפחת אצולה" (P53) בוויקינתונים. אז שנינו אומרים אותו דבר... בדיקה על שם השושלת ואם אין אז P53. בורה בורה - שיחה 22:04, 5 בינואר 2017 (IST)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 22:07, 25 בינואר 2017 (IST)

החלפת שם לתבנית:מנהיג1[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים

לפי דעתי יש להחליף את השם של תבנית:מנהיג1 לתבנית:מנהיג. --‏Mikey641שיחה 21:24, 12 במרץ 2017 (IST)

בדקנו את זה פעם. זה שינוי באלפי מקומות... מי לוקח? בורה בורה - שיחה 22:46, 12 במרץ 2017 (IST)
3333 ערכים משתמשים בתבנית אבל זה שינוי נחוץ. מה הכוונה במי לוקח?--‏Mikey641שיחה 22:49, 12 במרץ 2017 (IST)
ערכים, זה החלק הקל. יש בוט. אבל ספור כמה מופעים, הפניות, דיונים והשד יודע מה היא מופיעה. את אלה צריך לתקן ידנית וזה ים עבודה. צריך מרכז שלוקח את זה על עצמו. אני מוכן לטפל בבוט... בורה בורה - שיחה 23:43, 12 במרץ 2017 (IST)
אני מוכן לקחת את הטיפול בהסבה הידנית בכל הדפים שהם אינם ערכים, כולל שיחות על ערכים. Nimrodbr - שיחה 09:53, 13 במרץ 2017 (IST)
אור פיתח סקריפט שיכול לשנות את כלל המופעים, אולי כדאי שישתמש בו במקום החלפה ידנית? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ט"ז באדר ה'תשע"ז • 23:14, 13 במרץ 2017 (IST)
לא צריך בשביל זה סקריפט. יש וק:AWB--‏Mikey641שיחה 23:18, 13 במרץ 2017 (IST)

סוף העברה

P856 אתר רשמי[עריכת קוד מקור]

נאלצתי לנטרל זמנית את P856 עקב בלגן שמצאתי ב-אליזבת, המלכה האם כאשר צופים בכרום. מי יודע באילו עוד ערכים יש תקלה כזאת. לאחר ניטרול P856 הערך נראה בסדר גמור. מי אמור לטפל בתקלה זו ? ‏dMy‏ • שיחה • 16:28‏, 08/04/2017 • י"ב בניסן ה'תשע"ז

משתמש:Mikey641? בורה בורה - שיחה 17:32, 2 במאי 2017 (IDT)

פרמטר מדינה[עריכת קוד מקור]

אני מבקש להסיר את הטמעת תבליט הדגל בשדה |מדינה= באופן אוטומטי, משום שזה יוצר בעיות שאי אפשר לתקן. כמו גודל הדגל (דגלי שוויץ, ותיקן ודגלים מרובעים אחרים מעוותים באופן טבעי) ראו האפיפיור פרנסיס הראשון. וזה מכניס גם דגלים שגויים. כלומר דגל קנדה של היום הוא לא אותו דגל קנדה של פעם למרות ששם המדינה לא השתנה, מדינות משנות את עיצוב הדגלים שלהם. גם דגל מצרים השתנה מספר פעמים, דגל איראן, אתיופיה. ולכן זה בעייתי. ולמשל בערך זאב זבוטיסקי הדגל של המנדט הבריטי שמוצג שם הוא הדגל הימי, של הצי הסוחר. המנדט הבריטיהמנדט הבריטי המנדט הבריטי לכן יש המון טעויות שמוזנות אוטומטית מבלי אפשרות לתקן אותם. משתמש:Mikey641. לכן כרגע אני אחזיר את הפרמטר למצב שהיה לפני השינוי – אסף (Sokuya)שיחה 11:48, 20 במאי 2017 (IDT)

כן, אני חושב שאם מוצג דגל לא נכון היסטורית עדיף להימנע מהכנסה שלו. בהערת אגב, ניסיתי פעם לתרגם את en:Wikipedia:Manual of Style/Infoboxes לעברית, והכלל בוויקי האנגלית הוא להימנע מדגלונים (Avoid flag icons) ואולי כדאי יהיה לחשוב בהזדמנות באופן כללי על מקומם של דגלונים (האם הם תורמים? איך יוצרים אחידות? וכו'). Sokuya, אשמח אם יש לך רעיונות לבעיות כאלו (אנכרוניזם, אחידות גודל וכו' שהעלתה כאן, ובעיות שמוזכרות באנגלית) ו/או לפתרונות לבעיות כאלו אם תחשוב קצת על הנושא באופן כללי ולא רק בהקשר של תבנית הזו. ערן - שיחה 12:05, 20 במאי 2017 (IDT)
לי אין בעיה לזה (ואני אפילו תומך בזה מאוד), הוספתי את הקטע עם הדגל כי זה מה שהיה לפני השינויים שלי [2].--‏Mikey641שיחה 12:21, 20 במאי 2017 (IDT)
היה בזמנו דיון במזנן ונדמה לי אפילו הצבעה. אי אפשר להעביר החלטה על הסרת הדגלונים בדף השיחה ואפילו לא באולם הדיונים לתבניות אלא רק במזנון. בורה בורה - שיחה

בן/בת זוג[עריכת קוד מקור]

על פי התבנית "יש להפעיל שיקול דעת בהזנת שדה זה. למנהיגים מהשורה הראשונה כגון נשיאים, ראשי ממשלה, מלכים וכדומה, מקובל לתת את שם בן או בת הזוג. לא מקובל בוויקיפדיה לתת את שם בת הזוג של אנשי ממשל מהדרג השני ומטה כגון ראשי ערים, שרים, ראשי מועצה וכדומה". כלומר אין צורך לציין את בן/בת הזוג של ראש העירייה, אבל בהחלט ראוי לציין את שם אשת ראש הממשלה או רעיית הנשיא. לא ניתן למשוך מוויקינתונים באופן אוטומטי את בן/בת הזוג אלא אם יכתב קוד שיבדוק שזו אישיות רמת דרג. ערן - שיחה 17:52, 13 ביולי 2017 (IDT)

ומה שיקול הדעת בעריכה שלך? העלמת לחלוטין בעריכה שלך את כל נשות נשיאי ארצות הברית ושאר מנהיגי העולם! אתה יכול לבדוק בערך ברק אובמה. אז או שאתה מסדר שהתנאי שלך יעבוד, או שאתה מחזיר את הגרסה שהייתה טרם השינוי שלך שאכן הציגה את נשות המנהיגים. בורה בורה - שיחה 17:55, 13 ביולי 2017 (IDT)
אני מציע שתשתה כוס מים ותרגע ולא תטיל על אחרים משימות. אתה מוזמן לתקן זאת והוסיף לברק אובמה את שמה של מישל או להציע כלל אוטומטי להגדרה של מנהיג מהשורה הראשונה. ערן - שיחה 17:59, 13 ביולי 2017 (IDT)
פתחתי דיון באולם הדיונים. העריכה שלך בהחלט משמיטה מידע חיוני ואם אתה מכניס אותה מתפקידך אתה, ולא מתפקידי, לתת מענה לבעיה. בורה בורה - שיחה 18:47, 13 ביולי 2017 (IDT)

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
מציע לאחד את התבנית {{פוליטיקאי מוניציפלי}} לתוך {{מנהיג}}.--‏Mikey641שיחה 19:29, 14 ביוני 2017 (IDT)

גם אני בעד. אבל עיינו בדף השיחה. הייתה התנגדות בזמנו ממשתמש שבינתיים כבר לא פה. בורה בורה - שיחה 19:57, 14 ביוני 2017 (IDT)
תומך באיחוד. ערן - שיחה 20:41, 14 ביוני 2017 (IDT)
בנוגע לאיחוד. יש כמה פרמטרים שלא מכוסים ב{{מנהיג}} והם: תפקידים לא מוניציפליים, רקע מקצועי או הכשרה, תאריך עלייה, עיסוק קודם. השאלה היא האם לכלול אותם, או שלא.--‏Mikey641שיחה 22:35, 14 ביוני 2017 (IDT)
אני כעיקרון נגד איבוד מידע. התבנית אליה מסבים צריכה לכלול את כל המידע ואם חסרים שדות, יש לשקול להוסיפם. יש לך רשימה מלאה של מה אינו כלול בתבנית מנהיג? בורה בורה - שיחה 00:47, 15 ביוני 2017 (IDT)
בורה בורה. כן. כפי שכתבתי:
  1. תפקידים לא מוניציפליים
  2. רקע מקצועי או הכשרה
  3. תאריך עלייה
  4. עיסוק קודם
--‏Mikey641שיחה 00:49, 15 ביוני 2017 (IDT)
מייקי, אלה בוודאות לא כל השדות המושמטים. מרפרוף קל בערך יצחק שקולניק אני רואה למשל שלא ציינת את "תפקיד בכיר". אני לא רואה שאתה מסב אותו בהסבה הנסיונית. גם "תפקידים אחרים" חסר לי. תן רשימה מלאה ככל האפשר כדי שאפשר יהיה לדון על כל שדה. בורה בורה - שיחה 03:22, 15 ביוני 2017 (IDT)
בורה בורה. הם לא מושמטים.... תסתכל בהסבה שכתבתי שוב אז... רק ה-4 האלו הושמטו..--‏Mikey641שיחה 16:54, 15 ביוני 2017 (IDT)
למרות שבגדול אני בעד ההצעה, אני לא אוהב את התוצר. ראו בצד לפני ואחרי ההסבה של ערך אקראי. יותר מדי מידע מושמט. צריך לדון בזה בכובד ראש. אני בעד השארת כל המידע הקיים, גם אם צריך להוסיף פריטי מידע בתבנית מנהיג. בורה בורה - שיחה 16:42, 16 ביוני 2017 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

כנראה שלא קראת את ההודעה שלי שמתחילה ב״בנוגע לאיחוד״ בה התראתי על השמטת הפרמטרים ואמרתי שיש לדון במה יש להסיר ומה להשאיר.--‏Mikey641שיחה 18:27, 16 ביוני 2017 (IDT)

מייקי, אם לא שמת לב, אנו אומרים אותו דבר... אני מציע להוסיף שדות עיסוק, תאריך עלייה, השכלה לתבנית:מנהיג כדי לא לאבד מידע. השדות האלה רלבנטיים גם בכללי. בורה בורה - שיחה 21:14, 16 ביוני 2017 (IDT)
אני חושב שהצעה להחלפת התבנית כפי שהיא כעת טובה ואין צורך להוסיף פרטים שספציפיים רק לישראלים (עלייה) ופרטים שאינם עיקריים (השכלה). המטרה של תבנית מנהיג היא לתמצת ולסכם את הפרטים החשובים על מנהיג וההשכלה היא לא פרט שכדאי לתמצת בתבנית. ערן - שיחה 21:55, 16 ביוני 2017 (IDT)
השכלה הוא פרט חשוב שראוי לתבנית ללא קשר. ללא פרטים אלה אני נגד האיחוד. ניתן לראות בנקל שמידע רב וחשוב יורד לטמיון. בורה בורה - שיחה 22:28, 16 ביוני 2017 (IDT)
אני מסכים עם ערן.
  1. תאריך עלייה: אני מתנגד לפרמטר שמתאים רק לישראלים, ואפילו לא לרוב הישראלים. המידע מצוי בערך.
  2. תפקידים לא מוניציפליים: מיותר. אם אותם "תפקידים לא מוניציפליים" היו מספיק חשובים, לא היו משתמשים ב{{פוליטיקאי מוניציפלי‏}}
  3. עיסוק קודם: גם מיותר, הנימוק כפי זה של תפקידים לא מוניציפליים.
  4. רקע מקצועי או הכשרה: ניטרלי.
ולאסף: בשמחה
לבורה. זה מאוד נחמד שבחרת הסבה שנדמה כאילו אין בה כמעט מידע (והיא גם האחרונה בדף ההסבה) כי היא קצרה, אבל למעשה מכילה כ-6 פרמטרים של פוליטיקאי מוניציפלי. פשוט תבנית מנהיג היא תבנית קומפקטית שמכילה מידע רב בפחות מקום (לעומת פוליטיקאי מוניציפלי)
--‏Mikey641שיחה 15:32, 17 ביוני 2017 (IDT)
נגד חלש. צריך להיות ספציפיות לכל דבר. אבל אם אין ברירה וזה נדרש - שיהיה. ניב - שיחה 17:28, 17 ביוני 2017 (IDT)
נגד. ניב - שיחה 23:10, 17 ביוני 2017 (IDT)
אני מעיין בתבניות דומות ו"קרובות משפחה".
  1. תבנית:ח"כ: "אחות תאומה" של תבנית תבנית:פוליטיקאי מוניציפלי. יש בה "תאריך עלייה", "עיסוק קודם" ו"עיסוק נוסף". 98% אם לא יותר מהערכים בעלי תבנית:פוליטיקאי מוניציפלי הם של ישראלים. מה שטוב לח"כים, שהם פי כמה חשובים, ודאי מתאים לפוליטיקאים ויש לשמר את המידע ולא להעלימו כי "איחוד זה חשוב". לא מעלימים מידע לצורך טכני של איחוד.
  2. תבנית:אישיות, "אחות תאומה" של תבנית תבנית:מנהיג. יש שם כמובן שדה "השכלה" כי זה שדה בסיסי ביותר.

מתייג את משתמש:Itaygur, הכותב הראשי של ערכי אישים ומנהיגים בוויקיפדיה, לשמוע את דעתו. בורה בורה - שיחה 07:16, 18 ביוני 2017 (IDT)

אוי כמה שחיכתי לדיון הזה. פחות חשובה לי התבנית פוליטיקאי מוניציפאלי (ואני בהחלט תומך במיזוגה לתבנית מנהיג) והרבה יותר חשובה לי התבנית ח"כ. לדעתי, ברגע שתבנית ח"כ תמוזג לתבנית מנהיג, המידע בה יהיה ברור. כי מי זוכר מתי כיהנה הכנסת השלישית או השנים עשר, או מתי כיהנה הממשלה התשע עשרה או העשרים ושלוש. תאריכים, תאריכים... זה מה שמדבר לאנשים. כך מקובל בויקיפדיות הזרות. רוצים להוסיף תאריך עלייה, או אפילו תאריכי לידה ופטירה עבריים, תוסיפו. יש את זה בתבנית:חייל והיא בשימוש לאנשי צבא מכל העולם ואנחנו מסתדרים עם זה יפה מאוד. על פרמטר השכלה הייתי מוותר, גם עומס פרטים עלול להוות בעייה. בשורה התחתונה, אני בהחלט בעד מיזוגן של תבנית פוליטיקאי מוניציפלי ותבנית ח"כ לתבנית מנהיג. Itaygur - שיחה 08:14, 18 ביוני 2017 (IDT)
אכן, ברגע שנוסיף את השדות שהצעתי, יפתח הפתח לכל השיפורים שאתה מציע וסביר שגם אתמוך בזה. אבל אי אפשר לבצע ללא שדרוג של תבנית מנהיג שתכלול את כל השדות בתבנית:ח"כ אחרת מידע רב ועצום יעלם. אם "השכלה" טוב לאישיות, הוא טוב גם למנהיג. בורה בורה - שיחה 10:10, 18 ביוני 2017 (IDT)
זה נכון לכלול שדה |השכלה= בתבנית מנהיג. במקבילה בויקיפדיה באנגלית יש את שדה Alma Mater, זה חלק מהפרטים הכלליים על האישיות. – אסף (Sokuya)שיחה 15:56, 18 ביוני 2017 (IDT)

הסבה בדף "אבנר מורי"[עריכת קוד מקור]

תבנית:פוליטיקאי מוניציפלי

אבנר מורי
אבנר מורי
אבנר מורי
אבנר מורי
ראש מועצה אזורית מרחבים
19972012
(כ־15 שנים)

בחזרה לדיון[עריכת קוד מקור]

Sokuya, בורה בורה, ערן, Nivkorkos, Itaygur.
על פי מה שאני רואה מהדיון יש רוב לאיחוד, והמחלוקת היא בנוגע לאילו פרמטרים יש. אציין פה את הפרמטרים שבמחלוקת ואשמח לשמוע את דעותיכם עליהם.--‏Mikey641שיחה 15:57, 22 ביוני 2017 (IDT)

תאריך עלייה[עריכת קוד מקור]

כי בתבנית פוליטיקאי מוניציפלי 99% הם ישראלים והמידע קיים שם. אם רוצים לאחד, צריך שהמידע יעבור. אני ערב ב-100% שברוב הערכים המידע גם לא קיים בטקסט ולכן המידע הזה יאבד לנצח. זה גם יעזור לעתיד להטמעת תבנית ח"כ ועוד. בורה בורה - שיחה 16:12, 22 ביוני 2017 (IDT)
למעל האמת מעולם לא הבנתי את חשיבות תאריך העלייה, מילא רק היה מוזכר בערך, אבל זה אף פעם לא היה נראה לי פרט חשוב מספיק שראוי שיאוזכר כחלק מתמצות דמות כלשהי. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ח בסיוון ה'תשע"ז • 16:19, 22 ביוני 2017 (IDT)
מייקי, מהסיבות שאמרתי אני מתנגד לאיחוד: "לא ברור לי למה שתבנית מנהיג תכלול פרמטר שקשור רק לישראלים, ומילא זה היה כל הישראלים, גם זה לא. אם הפרמטר היה מספיק חשוב, הוא היה נכלל גם ב{{אישיות}} או תבנית:אישיות משחק, למה בהן הוא לא נכלל". מיותר לחלוטין להוסיף את הפרמטר הנ"ל לתבנית מנהיג. ניב - שיחה 16:45, 22 ביוני 2017 (IDT)
מייקי הריץ בדיקה. ראו קטגוריה:קטגוריית תחזוקה1. לחצי מהם יש תאריך עלייה. בורה בורה - שיחה 17:34, 22 ביוני 2017 (IDT)
אני נגד הפרמטר הזה. לדעתי הוא מיותר לגמרי בתבנית. תאריך עלייה ראוי לציין בגוף הערך, אבל איזו חשיבות יש כבר לתאריך העלייה? מה הוא מלמד אותנו? זה מקנה לו ניסיון? זה מלמד אותנו על העברית שלו? זה לא רלוונטי ולדעתי גם מפלה. בקיצור מיותר. לדעתי לא צריך להוסיף אותו לתבנית מנהיג. – אסף (Sokuya)שיחה 19:41, 22 ביוני 2017 (IDT)
זה 180 ערכים, כלומר 40%, לעומת 4303 ערכים שיכללו את {{מנהיג}} ולהם זה לא רלוונטי, כלומר רק ל4.1% מן הערכים זה יהיה רלוונטי--‏Mikey641שיחה 19:43, 22 ביוני 2017 (IDT)
זה פרמטר שמופיע במספר תבניות. אם הוא מספיק חשוב בהן, למה שלא יהיה חשוב כאן? בורה בורה - שיחה 19:56, 22 ביוני 2017 (IDT)
הוא מופיע ב-2 תבניות שמיועדות ברובן המוחלט לישראלים, וכפי שכתבתי, בשביל 4% לא מוסיפים פרמטר שהוא מפלה לישראלים.--‏Mikey641שיחה 19:59, 22 ביוני 2017 (IDT)
אני בעד הוספת הפרמטר הזה, גם אם הוא לא יהיה רלוונטי לכל הגויים (ראו את הערתי בנוגע לתבנית:חייל). אני חושב שזה נתון חשוב לכל איש ציבור שלא נולד בארץ, שכן זהו אירוע בעל משמעות במהלך חייו. אני בהחלט יכול לציין פרמטרים אחרים בתבנית מנהיג שמשתמשים בהם פחות ומשתמשים בהם יותר ואף על פי כן הן נמצאות שם, לא מבקשות לא אוכל ולא מים אבל כשיש צורך בהן הן בהחלט חשובות. Itaygur - שיחה 08:00, 23 ביוני 2017 (IDT)
בעד הסרת הפרמטר, תכל'ס מכל התבניות. מספיק לראות שנולד במדינה אחרת מאשר ישראל. הנדב הנכון - שיחה 10:49, 23 ביוני 2017 (IDT)

תפקידים לא מוניציפליים[עריכת קוד מקור]

  • כפי שאמרת קודם, לא ברור לי למה יש לציין את התפקידים הלא מוניציפליים, הרי הם לא מה שמביא לנשוא הערך את החשיבות והם לא מספיק חשובים.--‏Mikey641שיחה 15:57, 22 ביוני 2017 (IDT)
גם בערכי מנהיגים היום, אפילו נשיאים, יש ברשימת התפקידים תפקידים מהעבר שכשלעצמם אינם מקנים חשיבות. אבל משמתקיים הערך, פותחים להם עוד כניסה בתבנית עם תפקידים אלה. לא צריך שדה נפרד, פשוט מוסיפים בהסבה עוד כניסה של "תפקיד מנהיג". בורה בורה - שיחה 16:12, 22 ביוני 2017 (IDT)
מסכים עם בורה, בדיוק כפי שגיל למשל אינו פרמטר לחשיבות, ועדיין הוא חשוב. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ח בסיוון ה'תשע"ז • 16:19, 22 ביוני 2017 (IDT)
בורה בורה. אם זה נכנס כעוד תפקיד אז אני מסכים להוספה גם.--‏Mikey641שיחה 16:23, 22 ביוני 2017 (IDT)
נגד הוספתו לתבנית מנהיג. בתבנית מנהיג יש תת תבנית של תפקידים {{תפקיד מנהיג}}. אם התפקיד הלא מוניציפלי מספיק חשוב יש להוסיף אותו בעזרת אותה תת-תבנית. לכן הפרמטר הזה מיותר כי כבר קיימת התשתית שניתן להשתמש בה למטרה זו גם ככה. לא צריך עוד פרמטר בשביל תפקידים. – אסף (Sokuya)שיחה 19:41, 22 ביוני 2017 (IDT)
נסה לקרוא בעיון מה שכתבו לפניך. בורה בורה - שיחה 19:56, 22 ביוני 2017 (IDT)
אסף, זה יהיה תחת תפקיד מנהיג.--‏Mikey641שיחה 19:59, 22 ביוני 2017 (IDT)
בורה בורה למה אתה סבור שלא קראתי? כולנו מסכימים. לא להוספת הפרמטר |תפקידים לא מוניציפליים=, כן להשתמש בתשתית הקיימת של {{תפקיד מנהיג}}. הדיון הוא על הוספת פרמטרים לתבנית מנהיג. ואני נגד הפרמטר הזה כי הוא בכפילות לפרמטרים קיימים: |תפקיד1=|תפקיד11=. – אסף (Sokuya)שיחה 20:01, 22 ביוני 2017 (IDT)
אתה מתנגד למה? אף אחד לא הציע להוסיף אותו לתבנית מנהיג... בורה בורה - שיחה 20:06, 22 ביוני 2017 (IDT)
תחילת הדיון ”בנוגע לאיחוד. יש כמה פרמטרים שלא מכוסים ב{{מנהיג}} והם: תפקידים לא מוניציפליים, רקע מקצועי או הכשרה, תאריך עלייה, עיסוק קודם. השאלה היא האם לכלול אותם, או שלא.--‏Mikey641 • שיחה 22:35, 14 ביוני 2017 (IDT)”אסף (Sokuya)שיחה 21:21, 22 ביוני 2017 (IDT)
נגד הוספה. נאמר פה שאפשר בהחלט להוסיף באמצעות תת תבנית ואני בעד. Itaygur - שיחה 08:00, 23 ביוני 2017 (IDT)

עיסוק קודם[עריכת קוד מקור]

כפי שאמרת קודם, לא ברור לי למה יש לציין את העיסוק הקודם, הרי הוא לא מה שמביא לנשוא הערך את החשיבות והוא לא מספיק חשוב.--‏Mikey641שיחה 15:57, 22 ביוני 2017 (IDT)

יש מקום לשדה העיסוק גם אם הוא לא זה שהקנה חשיבות. הקורא רוצה לדעת מה היה עיסוקו של אברהם לינקולן. הרי הוא לא נולד נשיא. שוב, בהרבה הערכים המידע גם לא קיים בטקסט ולכן המידע הזה יאבד לנצח. בורה בורה - שיחה 16:12, 22 ביוני 2017 (IDT)
מסכים עם בורה. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ח בסיוון ה'תשע"ז • 16:19, 22 ביוני 2017 (IDT)
מסכים גם עם בורה בורה. אוסיף - תבנית פוליטיקאי מונציפאלי נמצאת בערכים גם על סגי ראשי עיירות, חברי עיירות וכו'. חבר במועצת עירייה אינו מנהיג ועל כן אני מתנגד לאיחוד. ניב - שיחה 16:45, 22 ביוני 2017 (IDT)
אוקיי. השתכנעתי. אבל בעיני "עיסוק קודם" הוא שם לא ברור לפרמטר. עיסוק קודם למה?--‏Mikey641שיחה 16:57, 22 ביוני 2017 (IDT)
לא, שם השדה יהיה עיסוק. בורה בורה - שיחה 17:02, 22 ביוני 2017 (IDT)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: קודם לעיסוק הנוכחי. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ח בסיוון ה'תשע"ז • 17:04, 22 ביוני 2017 (IDT)
זה יכול להיות עיסוקים נוספים. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ח בסיוון ה'תשע"ז • 17:05, 22 ביוני 2017 (IDT)
בעד חלש יש לשנות את השם הקלוקל של עיסוק קודם, השם הנכון לפרמטר צריך להיות |מקצוע=. שם אפשר לכתוב את תחום העיסוק הקודם לפני התפקיד הציבורי, כמו עורך דין, עיתונאי, שחקן וכדומה. – אסף (Sokuya)שיחה 19:41, 22 ביוני 2017 (IDT)
נגד, כמו שציינתי בסעיף הקודם. Itaygur - שיחה 08:01, 23 ביוני 2017 (IDT)

רקע מקצועי או הכשרה (השכלה)[עריכת קוד מקור]

הערה כללית[עריכת קוד מקור]

לייבא פרמטרים נוספים לתבנית מנהיג במקביל לתבנית מויקיפדיה באנגלית כדי לשמור על התמיכה לויקי נתונים. לא צריכים להמציא פרמטרים איזוטורים (מיוחדים לישראלים). זאת דעתי. – אסף (Sokuya)שיחה 19:49, 22 ביוני 2017 (IDT)

החלטות[עריכת קוד מקור]

Sokuya, בורה בורה, Nivkorkos, Itaygur, מלא כל הארץ כבודי.

  • תאריך עלייה יש רוב של 4 על 2 להסרת הפרמטר - אם אתם מעוניינים, תוכלו לפתוח הצבעת מחלוקת עליו.
  • תפקידים לא מוניציפליים יתווסף בצורה |תפקידX=
  • עיסוק קודם יש רוב של 5 על 1 להוספה של |עיסוק=
  • רקע מקצועי או הכשרה יתווסף כ|השכלה=

בינתיים אוסיף את עיסוק + השכלה--‏Mikey641שיחה 16:00, 13 ביולי 2017 (IDT)

סוף העברה




בני זוג של ראשי ממשלה ונשיאים[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
עד לאחרונה הייתה בתבנית:מנהיג שאיבה אוטומטית מוויקינתונים של מלכים ואצילים וכן בני זוג של ראשי ממשלה ונשיאים. כך למשל יכולנו לדעת כי "אלווירה פרננדז בלבואה" היא אשתו של ראש ממשלת ספרד הנוכחי מריאנו רחוי. משתמש:ערן ביצע בתבנית שינוי והתיר הצגה של בני זוג רק של בני אצילים ובכך אבדנו במכה את כל בני הזוג של המדינאים הדגולים, כולל גברת "אלווירה פרננדז בלבואה" הנכבדה, ונותרו רק אלה שצויינו במפורש בערכים. לטענתו של ערן, יש לציין רק בני זוג של מנהיגים מהשורה הראשונה. אבל במילא אנו כותבים ערכים רק על מנהיגים אלה ולא על שר האוצר של טוגו! אז בשביל קומץ ערכים שאולי לא מתאימים, וגם על זה אני בספק, להסיר את הנתון מאלפי ערכים? ממש לא נראה לי, ואני מבקש להחזיר את המצב שהיה קודם בו בני הזוג נשאבים אוטומטית לתבנית. מתייג את משתמש:Itaygur שמרבה בכתיבת ערכי מנהיגים ומשתמש:דוד שי שהשתתף בהרבה דיונים על בני זוג. אציין מראש כי בעיני זה בהחלט סביר לציין גם את בני הזוג של סנאטורים למשל, אבל לבטח אין להשמיט את שם אשתו של ראש ממשלת ספרד המכהן ודומיו. בורה בורה - שיחה 18:45, 13 ביולי 2017 (IDT)

כמו שכתוב בתבנית:מנהיג: יש להפעיל שיקול דעת בהזנת שדה זה. למנהיגים מהשורה הראשונה כגון נשיאים, ראשי ממשלה, מלכים וכדומה, מקובל לתת את שם בן או בת הזוג. לא מקובל בוויקיפדיה לתת את שם בת הזוג של אנשי ממשל מהדרג השני ומטה כגון ראשי ערים, שרים, ראשי מועצה וכדומה.
מסיבה זו לא ניתן למשוך באופן אוטומטי את שם בן או בת הזוג לכל אישיות - ניתן להגדיר כללים מתי כן למשוך אוטומטית - כלל אחד כזה הוא למשל השתייכות למשפחת אצולה. כמו שאפשר להתרשם ממיוחד:דפים המקושרים לכאן/תבנית:מנהיג לא כל המנהיגים המופיעים ברשימה הם מנהיגים מהשורה הראשונה. אפשר ורצוי בהחלט לציין את שם בן/בת הזוג שלהם בכל ערך במסגרת הפרטים האישיים אך אין זה פרט חשוב בתבנית. ערן - שיחה 18:53, 13 ביולי 2017 (IDT)
חל כאן "אין הנזק שווה בצער המלך". חבל לאבד את שמות בני הזוג של המנהיגים רק בשביל "לעמוד במילה" של מה שכתוב בתבנית. פתחתי את הדיון גם על הכלל הזה של "רק מנהיגים מהשורה הראשונה" ואשמח לשמוע את דעת הציבור אם יש לו תוחלת. כאמור רוב בעלי התבנית הם מנהיגים מהשורה הראשונה. הקמנו את ויקינתונים כדי להנות מהידע שם ולא שנצטרך להזין את הנתון מקומית בכל ערך אצלנו. אם מפריע למישהו שיש מידע על מנהיגים מדרג שני בישראל, שזה הרוב המוחלט ברשימה לעיל מטבע הדברים, אפשר להכניס תנאי פשוט להתעלם מהנתון כאשר מדינה=ישראל. בורה בורה - שיחה 19:03, 13 ביולי 2017 (IDT)
בעיקרון אני נגד אי נתינה של שם בן/בת הזוג גם אם מדרג שני כי אני לא רואה בזה בעיה. אבל אם יש כלל כזה, אז אני בעד השינוי.
הטיעון ”חבל לאבד את שמות בני הזוג של המנהיגים” די מטעה. לא מאבדים את השמות של בני הזוג. אם הוזן ידנית אז השם יהיה קיים. פשוט הנתון לא ישאב מוויקינתונים.
לא מסכים לתנאי של אם מדינה=ישראל אז לא ישאב. זה שהרוב בדרג השני הם מישראל זה לא אומר שכולם, וגם אם יש 5 מדרג שני (ויש יותר) מארצות הברית לדוגמה שיישאבו, זה עובר על הכלל. ובמילא אין בקושי מידע על ישראלים בוויקינתונים, ובטח שלא על בני זוג.
--‏Mikey641שיחה 19:57, 13 ביולי 2017 (IDT)
אני בעד ההגבלה "למנהיגים מהשורה הראשונה כגון נשיאים, ראשי ממשלה, מלכים וכדומה, מקובל לתת את שם בן או בת הזוג". אם אפשר לממש זאת בתבנית, מה טוב. דוד שי - שיחה 20:06, 13 ביולי 2017 (IDT)
Mikey641, לגבי "יש כלל כזה" אני לא זוכר שהיה על זה דיון וזה מה שהוחלט. יתכן ומישהו רק שם את זה בדף התיעוד. בכל מקרה, חלק מהדיון כאן זה לרדת מהכלל הזה אם בכלל יש לו תוקף. אני מבין שלך אין התנגדות לציון בני הזוג גם בדרג שני. נכון? בורה בורה - שיחה 20:29, 13 ביולי 2017 (IDT)
מסכים עם דוד שי. Itaygur - שיחה 21:01, 13 ביולי 2017 (IDT)

סוף העברה
אין הסכמה.--‏Mikey641שיחה 18:11, 4 באוגוסט 2017 (IDT)

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
אני רוצה להפנות את תשומת הלב לשיחת תבנית:מנהיג#חתימה. רציתי היום להוסיף תמונת החתימה של ארקלה השני שחתם על חוזה גאורגייבסק והסתבר לי שתמונת החתימה הוצאה מהתבנית. Geagea - שיחה 14:38, 2 בנובמבר 2017 (IST)

כל דבר הינו הפיך, כולל החלטות על שדות. הדיון היה לפני הרבה שנים ומאז השתנה הלך הרוחות. אני בעד הוספת שדה זה שהוא בעל חשיבות במנהיגים. בורה בורה - שיחה 16:20, 2 בנובמבר 2017 (IST)
כדי למנוע כפל דיונים, הדיון מתנהל בשיחת תבנית:מנהיג#חתימה. נא להגיב שם. בורה בורה - שיחה 08:34, 5 בנובמבר 2017 (IST)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 21:21, 20 באפריל 2018 (IDT)

אני יודע שהנושא נדון ואף הייתה הצבעת מחלוקת אבל אני סבור שבחלק מהמקרים חתימה היא פרט שיכול וצריך להופיע בתבנית. אני חושב שחתימה של אישים שחתמו על מסמכים היסטוריים חשובה וצריכה להופיע בערך עליהם. חתימות רבין ופרס, חתימה בלפור שחתם על הצהרת בלפור. הנוהג להוסיף חתימה נהוג גם בוויקיפדיות האחרות. הטיעון "התרשמתי עד עמקי נשמתי שנשיאי ארצות הברית יודעים לחתום, ועוד בכתב יד!" יכול לשמש גם עבור תמונת פנים של אדם שהרי לכולם יש עיניים אפים ואזניים. החתימה חשובה לדעתי כמו תמונת פורטרט של אדם. אפשר, אם רוצים, גם להגביל את השימוש בתמונת חתימה רק לאישים שחתמו על מסמכים היסטוריים. אם כי אני לא חושב שצריך.Geagea - שיחה 14:38, 2 בנובמבר 2017 (IST)

כל דבר הינו הפיך, כולל החלטות על שדות. הדיון היה לפני הרבה שנים ומאז השתנה הלך הרוחות. אני בעד הוספת שדה זה שהוא בעל חשיבות במנהיגים. בורה בורה - שיחה 16:22, 2 בנובמבר 2017 (IST)
גם אני בעד. יותר מזה, לדעתי אין גם מקום להגבלה על אישיות מסוג כלשהו. אם קיימת חתימה בויקישיתוף, אין כל סיבה. שלא תיכנס לתבנית. Itaygur - שיחה 17:56, 2 בנובמבר 2017 (IST)
מסכים עם איתי, בלי הגבלות. בורה בורה - שיחה 18:00, 2 בנובמבר 2017 (IST)
ההחלטות אינן מתבטלות כי הן מיושנות. אני מתנגד לסטיה כלשהי ולו הקטנה ביותר מהחלטה שהתקבלה בהצבעה רשמית. הביטול יבוא רק בהצבעה נוספת. לא יתווסף אפילו צל של חתימה בלי שההחלטה הקודמת תתבטל באופן רשמי. גילגמש שיחה 18:02, 2 בנובמבר 2017 (IST)
גילגמש, אף אחד לא אמר שההחלטה מתבטלת כי היא מיושנת. השאלה היא האם שינוי שדה בתבנית מצריך הצבעה, או שכמקובל, דיון באולם הדיונים לתבניות עם רוב מוצק מספיק. בורה בורה - שיחה 04:03, 5 בנובמבר 2017 (IST)
הצבעה מתבטלת בהצבעה בלבד ולא בדיון עם קומץ משתתפים. שום "רוב מוצק" לא יכול לבטל הצבעה שהתקבלה בפורום רחב בהרבה. גילגמש שיחה 06:31, 5 בנובמבר 2017 (IST)
Geagea, Itaygur, אם אתם מעוניינים, אפשר לפתוח הצבעת מחלוקת על זה. אני מוכן לקחת על עצמי את הפרוצדורה. בורה בורה - שיחה 07:04, 5 בנובמבר 2017 (IST)
ההצבעה בהחלט בתוקף ואני מעוניין להביא לשינויה בדרך של שכנוע. מה שאומר שאני גם נכון להשתכנע. Geagea - שיחה 08:01, 5 בנובמבר 2017 (IST)
בעד Itaygur - שיחה 08:27, 5 בנובמבר 2017 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

גילגמש, אם אפתח הצבעת מחלוקת אתה תייצג את דעת המתנגדים לשדה או שטיעוניך הם פרוצדורליים בלבד? כי בינתיים אין מתנגדים... בורה בורה - שיחה 03:53, 8 בנובמבר 2017 (IST)

משתמש:בורה בורה - אם אין התנגדות נוספת לא אגרור את כולם להצבעה. מסכים בחוסר רצון בולט לוותר בעניין זה (אם כי אולי Geagea רוצה הצבעה? גילגמש שיחה 17:22, 8 בנובמבר 2017 (IST)
לא, אני לא רוצה הצבעה. Geagea - שיחה 08:21, 12 בנובמבר 2017 (IST)
הוספתי את שדה החתימה לתבנית והוא נשאב מוויקינתונים. בורה בורה - שיחה 21:38, 20 באפריל 2018 (IDT)
Geagea לידיעתך. בורה בורה - שיחה 21:38, 20 באפריל 2018 (IDT)
חתימה יכולה להיות רלוונטית בחלק מהמקרים - זה לא נתון שאפשר לשאוב מוויקינתונים. ערן - שיחה 22:08, 20 באפריל 2018 (IDT)
לא הובעה בדיון שום הסתייגות. יתרה מזאת, Itaygur למשל אמר "לדעתי אין גם מקום להגבלה על אישיות מסוג כלשהו. אם קיימת חתימה בויקישיתוף, אין כל סיבה. שלא תיכנס לתבנית." מאין הקביעה שלך "חתימה יכולה להיות רלוונטית בחלק מהמקרים". ההסרה שלך היא בניגוד למוסכם בדיון. בורה בורה - שיחה 22:14, 20 באפריל 2018 (IDT)
בדיון נאמר שבחלק מהמקרים חתימה היא פרט שיכול להופיע לא בכולם. ערן - שיחה 22:30, 20 באפריל 2018 (IDT)
היכן זה נאמר? איתי אמר במפורש שהכל צריך להכנס וגיאה אמר "אם כי אני לא חושב שצריך" דהיינו בלי הגבלות. גם אני סובר שאין צורך בהגבלות. אלו היו הדעות בדיון ויש לפעול לפיהן. בורה בורה - שיחה 22:56, 20 באפריל 2018 (IDT)
הדיון התקיים בנובמבר 2017 וכיוון שההצעה סותרת הצבעת מחלוקת קודמת ולא התקיים דיון מרובה משתתפים קשה להגיד שיש לה קונצנזוס, ולא היה עניין לקיים הצבעת מחלוקת מחודשת. בדיון מאוחר יותר בדצמבר 2017 (בפסקה הבאה) שוב לא היה קונצנזוס לתוספת כזו. האם כעבור חצי שנה אתה מתכוון שלא רק להוסיף את האפשרות לחתימה אלא להוסיף אותה בצורה אוטומטית לכל ערך עם חתימה? קיים על כך הצבעת מחלוקת או דיון מתאים. ערן - שיחה 23:30, 20 באפריל 2018 (IDT)

חתימה בתבנית:מנהיג[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים

למה בוויקיפדיה העברית אין פרמטר חתימה בתבנית {{מנהיג}}? קובץ על ידשיחה14:09, 10 בדצמבר 2017 (IST)

ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/תבנית:מנהיג. אתה אתה מעוניין לקחת על עצמך להצבעה חדשה, אני חושב שתמצא תומכים רבים בשיחת תבנית:מנהיג#מחלוקת חתימה ומקצוע יש כבר שניים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:32, 10 בדצמבר 2017 (IST)
אתה סבור שנשיג רוב משמעותי? אם לא, אינני רואה עניין לבזבז את זמני וזמנם של שאר הוויקיפדים. למרות שאני חושב שחתימתו של אדם היא חלק חשוב ומהותי באופיו. קובץ על ידשיחה16:08, 12 בדצמבר 2017 (IST)
אני לא יודע. מה שאני יודע זה שלפעמים הנושא עולה. זה לא אומר שיש רוב גדול כי יתכן שמי שסובר שלא צריך לא משמיע את דעתו כי המצב עכשיו מתאים לו. אם לפחות באי הדף הזה ירשמו האם הם בעד או נגד נוכל לראות מה דעתם ולפי זה להחליט. אם לא, המצב ישאר כך עד שמישהו ירים את הכפפה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:22, 12 בדצמבר 2017 (IST)
אז בשביל הערכת המצב - אני בעד הוספת השדה "חתימה" בתבנית מנהיג. קובץ על ידשיחה20:06, 12 בדצמבר 2017 (IST)
אני חושב שהחתימה בדרך כלל לא מתאימה לשילוב בתבנית, אם היא מופיעה בערך קצר אז התבנית ארוכה מאוד ביחס לערך, ואם היא מופיעה בערך ארוך ומאריכה את התבנית היא דוחקת תמונה או תמונות היסטוריות של האישיות שלהן משמעות רבה יותר. ערן - שיחה 20:36, 12 בדצמבר 2017 (IST)
אני פותח כעת את הערך דונלד טראמפ ומחפש בכל מקבילותיו הלועזיות: האנגלית, הרוסית, הערבית ועוד. בכולן מופיעה החתימה. בזו הגרמנית אפילו אין בכלל תבנית, אלא מופיעה תמונתו עם חתימתו. נראה כי חשיבות הצגת החתימה זה משהו די גלובלי. בעיות הנראות אמנם קיימות, אך לא יודע עם הנזק שלהן רב מהתועלת. רפרפתי בכמה ערכים כעת, קצרים וארוכים, ומצאתי את רובם נחסכים מבעיה זו. אפשר גם אפשרות גלילה בתוך התבנית, וכך נקבל רק את הרווחים. גודל התבנית יהיה מותאם בכל ערך שממדיו חורגים - למעלה או למטה. קובץ על ידשיחה21:25, 12 בדצמבר 2017 (IST)
בעד חזק. וזה נתון שנשאב אוטומטית. בורה בורה - שיחה 17:58, 24 בדצמבר 2017 (IST)
נגד הרגל מוזר שלא צריך לאמץ. אישית לא הייתי שם את זה אפילו בערך הנדב הנכון - שיחה 18:04, 24 בדצמבר 2017 (IST)

סוף העברה

מדיניות בעניין תבניות של ראשי ממשלה[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:מזנון/ארכיון 393

קיימת אי אחידות בתבניות של ראשי הממשלה. למשל התבנית של שמעון פרס (תבנית מנהיג) ארוכה מידי, ושל בנימין נתניהו היתה קצרה מידי. (כעת היא שונתה מתבנית ח"כ לתבנית מנהיג). רציתי ברשותכם להחליט על מדיניות לגבי עריכת תבניות לראשי ממשלה שתחול על כל ראשי הממשלה. לדוגמה:

אבל למה פה? יש אולם דיונים לתבניות. גילגמש שיחה 15:34, 15 בינואר 2018 (IST)
דנתי בזה בדף השיחה, שלחו אותי לפה, אתה שולח אותי לשם. בסופו של דבר הדיון הסתיים בדף השיחה. תודה שהארת לי שיש אולם דיונים לתבניות. Michael Revach - שיחה 16:56, 15 בינואר 2018 (IST)
אם הבעיה היא בתבנית עצמה יש לדון בכך באולם הדיונים של התבניות. אם זה דיון על ערכים יש לדון על זה כאן. גילגמש שיחה 16:58, 15 בינואר 2018 (IST)
הבעיה היא על מדיניות, אין אחידות בתבניות של ראשי הממשלה. ודנתי בזה כאן, אף אחד לא הגיב, ובדף השיחה כן. אבל הבעיה לא נפתרה, כי לא נתניהו הוא הנושא אלא כל ראשי הממשלות. והתבנית מנהיג או תבנית ח"כ לא מתאימה, צריך לבנות תבנית חדשה. Michael Revach - שיחה 17:02, 15 בינואר 2018 (IST)
תבנית מנהיג מתאימה ל-2,000 מנהיגים שונים. לא צריך תבנית חדשה שתעמיס לנו. בורה בורה - שיחה 18:20, 15 בינואר 2018 (IST)

סוף העברה

הבעתי את דעתי כבר כמה פעמים בהזדמנויות שונות. לדעתי יש להציב את תבנית מנהיג בערכים על כל ראשי ממשלת ישראל, שרי הממשלה, וארחיק לכת ואומר שלדעתי גם בערכים על חברי הכנסת. אני ממש לא שבע רצון מצורתה הנוכחית של תבנית ח"כ. מי מאתנו זוכר מתי כיהנה הכנסת החמישית או השמינית או מתי כיהנה הממשלה ה-15 או ה-18. אם מישהו כיהן כחבר כנסת מתאריך מסוים ועד תאריך מסוים, גם אם כהונתו נמשכה על פני כמה כנסות, שיצוין בתבנית את תאריכי תחילת וסיום כהונתו. אם מישהו שימש כשר החוץ בכמה ממשלות רצופות, שיצוינו תאריך תחילת כהונתו וסוף כהונתו. כך אנו נוהגים בערכים על אישים מחו"ל וכך גם נהוג בויקפדיות בשפות אחרות. מדוע יש צורך בנוהג שונה לגבי פוליטיקאים ישראלים? Itaygur - שיחה 13:32, 15 בפברואר 2018 (IST)
מבחינתי, אופן הצבת התבניות בערך על משה שרת תקין. בנוסף, בערך על דוד בן גוריון מופיע בתבנית שהוא ראש הממשלה הראשון והשלישי. זה ממש לא נכון. בן גוריון היה ראש ממשלת ישראל הראשון שכיהן בשתי תקופות כהונה לא רצופות. ראש ממשלת ישראל השלישי הוא לוי אשכול (שבערך שלו מוצבת רק תבנית ח"כ). בקיצור חברים, שם המשחק הוא אחידות. גם אחידות בין ראשי ממשלותנו וגם בינם לבין עמיתיהם מעבר לים. Itaygur - שיחה 19:48, 15 בפברואר 2018 (IST)
בוודאי לא סביר שלחלק מראשי ממשלת ישראל יש תבנית:מנהיג ולאחרים תבנית:ח"כ - יש לחתור לאחידות בעניין זה. דוד שי - שיחה 00:00, 20 ביולי 2018 (IDT)
Itaygur, דוד שי קדימה יש על כך הסכמה. החליפו בכל ראשי הממשלה לתבנית:מנהיג. אח"כ מבחינתי אפשר לעבור לשרים ולנשיאים. בורה בורה - שיחה 00:16, 20 ביולי 2018 (IDT)
אני אשתמש בפרפרזה על דברים שנאמרו על ידי אחד מאלו שהתבנית הזאת משובצת בערך שלהם לפני כמה ימים (לא שאני מסכים עם דעותיו). זהו רגע מכונן בתולדות הויקיפדיה העברית. יטופל בשמחה. Itaygur - שיחה 06:36, 20 ביולי 2018 (IDT)
ראו את השינויים שביצעתי בתבנית מנהיג אצל דוד בן-גוריון. איך נראה לכם? Itaygur - שיחה 07:06, 20 ביולי 2018 (IDT)
מבחינתי מצוין. רק אל תשכח להוסיף לקטגוריה:רשימת חברי הכנסת ידנית כאשר אתה מסיר את תבנית:ח"כ כי היום זו רשימה אוטומטית מתבנית זו. בורה בורה - שיחה 14:42, 20 ביולי 2018 (IDT)

עוד דבר קטן על חתימה[עריכת קוד מקור]

אני מקווה שאני לא פותח שוב הצבעת מחלוקת... החתימות שהוספו לתבניות בעקבות העדכון נראות כאילו הן שייכות לחלק בתבנית שמפרט את התפקיד התחתון ביותר (או היחידי) של אותה אישיות. אם אפשר ליצור איזו חציצה (פס צבעוני) שיהיה ברור שאין קשר בין אותו תפקיד לבין החתימה. לחילופין, אולי למקם את החתימה במקום אחר בתבנית. Itaygur - שיחה 12:23, 2 במאי 2018 (IDT)

Itaygur הוספתי חוצץ. בינתיים רואים את זה רק בדף התבנית. אם זה נראה לך, נסדר שכך יהיה גם בערכים. בורה בורה - שיחה 16:10, 2 במאי 2018 (IDT)
איתי, עשיתי משהו אבל משתמש:ערן טוען שזה לא כל כך טוב. אולי יש לו פטנט משופר. בורה בורה - שיחה 19:09, 4 במאי 2018 (IDT)
האמת שמה שהספקתי לראות בזמן הקצר עד לשחזור היה קו דק שבאמת לא אליו התכוונתי. אם אפשר להגדיר שם פשוט רצועה בצבע של התבנית שממש תפריד בין החתימה לבין תבניות התפקיד. Itaygur - שיחה 23:31, 4 במאי 2018 (IDT)

אתר אינטרנט[עריכת קוד מקור]

יש פרמטר לאתר אינטרנט, אך גם כשהפרמטר מוזן הוא לא מופיע בתבנית. למה? – אסף (Sokuya)שיחה 13:22, 5 באוקטובר 2018 (IDT)

יפה שתפסת. משום מה הוא היה בהערה מוסתרת. תוקן. בורה בורה - שיחה 16:10, 5 באוקטובר 2018 (IDT)

הוספת פסקת שפות דיבור[עריכת קוד מקור]

אני רוצה להציע להוסיף פסקה שבה יכתבו השפות שדובר המנהיג. האדם החושב - שיחה 21:42, 27 באוקטובר 2018 (IDT)

בעד כובש המלפפוניםשיחה 21:47, 27 באוקטובר 2018 (IDT)
נא להעלות בויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים. בורה בורה - שיחה 13:11, 28 באוקטובר 2018 (IST)

תבניות ערכי פוליטיקאים ישראלים[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים

מירי רגב
לידה 26 במאי 1965 (גיל: 58)
כ"ד באייר ה'תשכ"ה
קריית גת, ישראל
מדינה ישראלישראל ישראל
מפלגה הליכוד
שרת התרבות והספורט
14 במאי 2015 – מכהנת
(9 שנים)
חברת הכנסת
24 בפברואר 2009 – מכהנת
(15 שנים)
כנסות 1820
תפקידים בולטים
{{ח"כ
|שם=מירי רגב
|משרה=שרת התרבות והספורט
|תמונה=Minister Miri Regev.jpg
|תאריך לידה עברי=[[כ"ד באייר]] [[ה'תשכ"ה]]
|תאריך פטירה עברי=
|ממשלות=[[ממשלת ישראל השלושים וארבע|34]]
|כנסות=[[הכנסת השמונה עשרה|18]] – [[הכנסת העשרים|20]]
|סיעות=[[הליכוד]], [[הליכוד ביתנו]]
|תפקידים=
* [[שרת התרבות והספורט]]
* יו"ר [[ועדת הפנים והגנת הסביבה]]
* חברה ב[[ועדת החוץ והביטחון|וועדת החוץ והביטחון]]
*[[דובר צה"ל|דוברת צה"ל]]
*[[הצנזור הצבאי הראשי|הצנזורית הצבאית הראשית]]
|עיסוק קודם=
|עיסוק נוסף=
}}

בראש הערכים על פוליטיקאים ישראלים (ח"כים, שרים, ראשי ממשלה) מופיעה תבנית המסכמת את פועלם. השרים וחברי הכנסת משתמשים בתבנית:ח"כ, בעוד שלראשי הממשלה מופיעה תבנית:מנהיג, כאשר היותם ח"כים מצוין כאחד מהתפקידים הנמנים בתבנית (למשל בערך של בנימין נתניהו). לדעתי, תבנית המנהיג נוחה יותר לעין, נגישה יותר (לצורך הוספת פרטים על התפקיד של חה"כ) וקרובה יותר למודל שמציבה ויקיפדיה האנגלית במקרים כאלה - ולכן יש לשקול להציב תבנית:מנהיג גם בערכים של חברי הכנסת במקום המצב הקיים.

יש לציין שהתבנית מתאימה לכל חברי הכנסת, גם הזוטרים (ראו למשל דוגמה בויקיפדיה האנגלית לחברת פרלמנט בריטית ללא תפקיד משמעותי במיוחד - https://en.wikipedia.org/wiki/Ruth_George שהתבנית שלה זהה באופן ויזואלי לזו של המנהיגים וראשי הממשלות למיניהם).

במסגרת תבנית המנהיג ניתן להכניס את שלל תפקידיו - כל חברי הכנסת יקבלו אזכור של כהונתם בכנסת (בדומה לדרך שבה מוצג הסעיף בערך המצורף Member of Parliament), בעלי התפקידים יקבלו תפקידים מתאימים וכן הלאה. כך ח"כ עם תפקידים משמעותיים יותר (למשל שר בממשלה) לא יסתפק בתבנית ח"כ אלא בתבנית המנהיג האחידה.

אם תתקבל החלטה לבצע זאת, מוכן לקחת על עצמי לפחות את ההתחלה של תהליך ההחלפה כך שיהיה חלק ולא יפגע בנגישות הערך ובצורתו. Ofekbs - שיחה 23:48, 29 בספטמבר 2018 (IDT)

Ofekbs : אפשר להפוך את תבנית:ח"כ להיות תבנית תפקיד שמשולבת בתוך תבנית:מנהיג כפי שאפשר לראות בדוגמה בזאב בילסקי. ערן - שיחה 02:11, 30 בספטמבר 2018 (IDT)
בדיוק מה שהתכוונתי אליו. ח"כ הוא תפקיד ולכן אין סיבה להפריד אותו מהטייטל הכללי של מנהיג. Ofekbs - שיחה 02:44, 30 בספטמבר 2018 (IDT)
בעד הסבה של תבנית ח"כ לתבנית מנהיג. נגד שילוב של תבנית ח"כ בתבנית מנהיג כפי שהודגם לעיל. עשינו בעבר הסבה מלאה של {{פוליטיקאי מוניציפלי}} לתבנית מנהיג וזו הדרך הנכונה לנהוג גם עתה. בורה בורה - שיחה 06:44, 30 בספטמבר 2018 (IDT)
ח"כ הוא תפקיד. אין צורך בפרטים כמו "כנסות" למנהיגים שאינם ח"כים (למשל לנשיא ארצות הברית). ערן - שיחה 07:50, 30 בספטמבר 2018 (IDT)
זה כלל לא מפריע. גם פרטים כמו "שושלת" למנהיגים שאינם מלכים (למשל לנשיא ארצות הברית) נמצאים שם בתבנית וכולם יודעים לא להזין. זה טריוויאלי. בורה בורה - שיחה 08:06, 30 בספטמבר 2018 (IDT)

דוגמה בערך "מירי רגב" למשל. לעומת מה שקיים בערך היום: זו כוונתי. Ofekbs - שיחה 19:09, 30 בספטמבר 2018 (IDT)

מה עם שאר המידע בתבנית ח"כ? השמטת הרבה מידע מול הקיים היום. תן דוגמה מלאה. בורה בורה - שיחה 20:00, 30 בספטמבר 2018 (IDT)
עודכן. Ofekbs - שיחה 21:04, 30 בספטמבר 2018 (IDT)
נראה טוב. את תפקידים בולטים יש להצמיד ימינה ולא למרכז. עבור על חכ"ים מרכזיים נוספים לראות אם יש אנומליות. כמו כן במקור היה "סיעה" ועכשיו "מפלגה". לוודא אם זה היינו הך. בורה בורה - שיחה 00:09, 1 באוקטובר 2018 (IDT)
כמו שציינתי אין ספור פעמים בעבר, בעד הסבת כל תבניות ח"כ לתבנית מנהיג (מתנדב לקחת חלק במלאכת ההסבה אם אין בוט שיוכל לעשות זאת). נגד שילוב תבנית ח"כ כתפקיד - תבנית:ח"כ, לעניות דעתי, צריכה פשוט לעבור מן העולם. בהתאם, אני מוכן לקבל את האפשרות שבתבנית:תפקיד מנהיג המשולבת בתבנית:תפקיד מנהיג יופיעו מספרי הכנסות (נתון שאינו אומר דבר להרבה מאתנו), אך ורק אם ילוו בתאריכי תחילת וסיום הכהונה (הדוגמא של מירי רגב מקובלת עלי). בסעיף "תפקידים בולטים" הייתי מציין רק את התפקידים הבאמת בולטים, הווה אומר: תפקיד יו"ר ועדה בכנסת, סגן יו"ר הכנסת וכו'. תפקידים אחרים כמו חברות בוועדה (כמעט כל ח"כ חבר במספר ועדות), או תפקידים צבאיים (בשביל זה קיימת תבנית:חייל), או אזרחיים, מיותר שיופיעו בתבנית מנהיג. Itaygur - שיחה 23:46, 1 באוקטובר 2018 (IDT)
הערה קטנה, לא צריך לרשום ״תחת ראש הממשלה״ אפשר להסתפק ב״ראש ממשלה״ מבינים לבד את ההקשר. (תפקיד מנהיג). בעד ההסבה. – אסף (Sokuya)שיחה 04:36, 2 באוקטובר 2018 (IDT)
אפשר להתחיל להפיץ? Ofekbs - שיחה 19:35, 4 באוקטובר 2018 (IDT)
תחת ראש הממשלה או הנשיא מקובל מאוד בכל הערכים. לא ראיתי תגובה להערות שלי לעיל או תיקונים. נא לא להחפז. בעיקרון יש רוב מוצק מאוד לשינוי זה. בורה בורה - שיחה 02:53, 5 באוקטובר 2018 (IDT)
חיפשתי אנומליות ולא מצאתי משהו יוצא דופן - יש כמה דברים שלא הצלחתי לעשות (יש לי ידע בסיסי מאוד בכל הקשור לתבניות, אולי מישהו יכול לעזור לי בזה): היישור לימין של התפקידים הבולטים, הוספה של תכונת "תאריך עלייה" במידת הצורך (כמו בערך על נתן שרנסקי, למשל). לגבי ההבדל בין "סיעה" ל"מפלגה", ההבדל קיים - אני לא בטוח כמה רלוונטי למקרה הזה. בטוח יש אנשים שידעו יותר טוב ממני. השתמשתי במפלגה באופן שרירותי כי זה שדה שהיה קיים בתבנית מנהיג המקורית. Ofekbs - שיחה 11:54, 5 באוקטובר 2018 (IDT)

הוספתי מה שצריך (יש רק בעיה לגבי התפקידים הבולטים, מופיעה כוכבית ראשונה במקום נקודה - מישהו יכול לתקן את זה?). בהנחה שזה מתוקן, האם מקובל להפיץ את התבנית? Ofekbs - שיחה 19:30, 6 באוקטובר 2018 (IDT)

מבחינתי התבנית עכשיו סבבה. אפשר להריץ בוט ולהסב. בורה בורה - שיחה 07:27, 7 באוקטובר 2018 (IDT)
Ofekbs החל להסב כמה תבניות ידנית שנראה את התוצאות. בורה בורה - שיחה 23:51, 9 באוקטובר 2018 (IDT)
הסבתי את הח"כים הראשונים ברשימה של הליכוד. לפני שאני ממשיך תראו ותגידו אם בסדר. Ofekbs - שיחה 21:02, 10 באוקטובר 2018 (IDT)
אז ככה, השימוש בסעיף של "תפקידים בולטים" קצת בעייתי בצורה שעשית זאת. דוגמאות: גלעד ארדן - שמת תבנית "תפקיד מנהיג" רק על כהונותיו כשר הפנים, שר לבטחון פנים, שר התקשורת וחבר הכנסת ובשדה "תפקידים בולטים" רשמת שהוא היה שר ההסברה, שר לנושאים אסטרטגים, שר להגנת העורף ושר להגנת הסביבה. צריך להציב גם לתפקידים אלו תבנית "תפקיד מנהיג". אצל יולי אדלשטיין הכל בסדר וכך צריך להיות אצל כולם. כלומר: תבנית "תפקיד מנהיג" יש להציב על כהונה כשר וכיו"ר הכנסת ואולי גם יו"ר האופוזיציה. ב"תפקידים בולטים" אפשר לשים תפקידי סגן שר, סגן יו"ר הכנסת ויו"ר ועדה בכנסת. אצל מירי רגב האזכור ב"תפקידים בולטים" שהיא הייתה חברה בוועדת חוץ ובטחון מיותר, כמו כן, תפקידיה הצבאיים מיותרים, מופיעים כבר ב"תבנית חייל". חוץ מזה זה נראה מצוין. אני שמח שאנחנו במגמה להעביר מהעולם את "תבנית ח"כ". Itaygur - שיחה 22:11, 10 באוקטובר 2018 (IDT)
הבעיה עם עניין אזכור כל תפקידי השרים הוא שיש פוליטיקאים שכיהנו באין-ספור תפקידי שר למיניהם. הדוגמה הקלאסית היא שמעון פרס - בתבנית מנהיג המוצבת מוזכרות, מלבד כהונותיו כרה"מ וח"כ, כהונות כשר חוץ, אוצר וביטחון (מן הסתם בגלל מעמדם של התיקים). לא מוזכרות בתבנית כהונותיו כשר עלייה, שר דואר, שר תחבורה, שר הסברה, שיתוף פעולה אזורי ופיתוח הנגב והגליל - אם התבנית תהיה בכזה אורך היא תקשה לדעתי על הקריאה בערך. הפתרון לגבי פרס הוא טבלה בסוף הערך עם שלל תפקידיו, אופציה אפשרית. למשל במקרה של ארדן בחרתי לציין את התפקידים שבהם בלט / תפקידים בכירים (שר התקשורת נכנס בשל הרפורמות בתקופת כהונתו). אם יש הצעות יותר טובות אני פתוח לשמוע. Ofekbs - שיחה 22:22, 10 באוקטובר 2018 (IDT)
איתי בעיקרון צודק ויש לו ניסיון רב בכתיבת ערכים כאלה. אבל אני מסכים שאולי בשלב מסוים הרשימה כבר ארוכה מדי. אפשר לשר מן השורה לקבוע איזה מספר קסם, נניח 7, שאחריו מפרטים רק בתפקידים בולטים. בורה בורה - שיחה 01:01, 11 באוקטובר 2018 (IDT)
נוטה להסכים עם שניכם. אני לא חושב שיש הרבה כאלה כמו שמעון פרס ולגביהם זה כנראה הפתרון (תבנית "תפקיד מנהיג" לתפקידים הבאמת בולטים וטבלה בגוף הערך עם כל התפקידים). בכל אופן חשוב למנוע את הכפילויות כמו שציינתי לגבי מירי רגב. Itaygur - שיחה 04:12, 11 באוקטובר 2018 (IDT)
רגב תוקנה. אז מה הוחלט לגבי פוליטיקאים כדוגמת ארדן שכיהנו בהרבה תפקידי שר? לשים את הבולטים בתפקיד מנהיג ואת השאר בתפקידים בולטים / טבלה במידת הצורך? Ofekbs - שיחה 13:09, 11 באוקטובר 2018 (IDT)
אני לא חושב שחייבים לגבש כלל ברזל אלא לטפל בכל מקרה לגופו. אם ניקח כמו שאמרת את הערך על שמעון פרס כדוגמא, הפתיח של הערך לא קצר כלל, אותו דבר תוכן העניינים. מה שנשאר לעשות זה להעביר את שתי התמונות מתקופת ילדותו שנמצאות בתחילת הפרק הראשון ולהעביר אותן לצד ימין. אחר כך יש קטע וידאו שלא חייב להיות כבר התחלת הערך ואפשר להעביר אותו יותר למטה. בקיצור, לשחק קצת עם עיצוב הערך וכך גם תבנית מנהיג ארוכה מדי לא תפריע ולא תשבש את העיצוב של הערך, אני עושה את זה המון בערכים שתבנית המנהיג יוצאת ארוכה מדי ועשיתי ניסיון כזה על הערך של פרס וזה יצא לא רע בכלל. רק אם אין ברירה אפשר להכניס רק לתפקידים הבולטים תבנית "תפקיד מנהיג" ואת הפחות בולטים להוסיף בתחתית תבנית המנהיג, אך בכל מקרה חשוב במקררה כזה ליצור טבלה בגוף הערך עם כל התפקידים. אני לא חושב שיש לנו הרבה מקרים כאלה, אני מעריך שבכל ממשלות ישראל לתולדותיהן נמצא לא יותר מעשרה כאלה כמו שמעון פרס. אשמח לעזור בעיצוב ערכים כאלה. Itaygur - שיחה 15:47, 11 באוקטובר 2018 (IDT)
אז במקרה של ארדן למשל אתה בעד לתת את כל התפקידים כתבנית תפקיד מנהיג? Ofekbs - שיחה 16:05, 11 באוקטובר 2018 (IDT)
מצויין, רק שים לב איך העברתי את התמונות לצד ימין וזה נראה עוד יותר טוב. Itaygur - שיחה 17:44, 11 באוקטובר 2018 (IDT)
ביטלו לי את העריכות בנימוק של עודף מידע. כדאי להחליט על נוסח קבוע ומקובל על כולם אחרת אני סתם משקיע לחינם. Ofekbs - שיחה 23:39, 11 באוקטובר 2018 (IDT)
מי שביטל לך פעל בניגוד להחלטת הרוב בדיון. צריך לקרוא אותו לסדר ולהמשיך במלאכה הנכונה. לאף אחד אין כאן בעלות על ערכים גם אם יש לו דרגות על הכתפיים. כבר כתבתי לעיל "אפשר לשר מן השורה לקבוע איזה מספר קסם, נניח 7, שאחריו מפרטים רק בתפקידים בולטים." מה אתם מציעים? בורה בורה - שיחה 00:51, 12 באוקטובר 2018 (IDT)

התוצאה של ההדגמה בגלעד ארדן (לפני אחרי) היא פגומה ומגדישה את התבנית בעודף פרטים בצורה שבאה על חשבון הערך. לדעתי עדיפה הצורה הקודמת או שנדרש לתקן את התבנית כך שלא תציף בעודף פרטים ובפרט:

  • אין צורך לציין בכל פעם "תחת ראש הממשלה" ו"ממשלות" - די בכך שיצוין "שר התקשורת בממשלה ה-33" במקום "שר תקשורת"
  • אין צורך לחשב את משך הכהונה (שנה ו-33 שבועות או 27 שבועות ויומיים) כדאי להשמיט ודי בתאריך תחילת/סיום הקדנציה
  • הקודם/הבא - צריך להיות מצוין בצורה פחות בולטת כשורה אחת למשל כפי שיש במונדיאל 1982 בקישור למונדיאל הקודם והבא

ערן - שיחה 13:45, 12 באוקטובר 2018 (IDT)

לטעמי השינויים שOfekbs ערך מצויינים ויש להשאיר אותם כמות שהם. הקורא צריך לראות במבט מיידי מי היה ראש הממשלה ולא ללכת לחפש על פי הממשלה. משך זמן הכהונה הוא פרט חשוב שקיים באלפי תבניות ומקומו גם כאן. על הקודם / הבא יש לפתוח דיון נפרד כי הוא משפיע על מראה כלל הערכים ולאו דווקא גלעד ארדן. בורה בורה - שיחה 17:52, 12 באוקטובר 2018 (IDT)
לטעמי ציון הממשלות בצורה זו מציף את הערכים ויש להשאיר את המצב הקיים לפני השינויים. הקורא צריך לקבל את עיקרי הפרטים מהתבנית, ואם הוא רוצה לקבל פירוט מלא עליו לקרוא את הערך. השינויים של הוספת ממשלות וכנסות משפיעים על ערכים רבים ולאו דווקא על המראה של גלעד ארדן ולכן יש לפתוח עליהם דיון נפרד. ערן - שיחה 18:00, 12 באוקטובר 2018 (IDT)
והנה אנו מקיימים פה דיון כבר שבועיים. הרוב בדיון כרגע תומך במבנה החדש שאופק הציע ואם לא יחול מהפך עמדות זה מה שיהיה. השינויים של הוספת ממשלות וכנסות לא משפיעים על אף ערך לבד מערכים עתידיים של חברי כנסת שיוסבו. בורה בורה - שיחה 19:05, 12 באוקטובר 2018 (IDT)
בורה בורה, אני תמכתי בשינוי מתוך הרצון שלי להעביר מן העולם את "תבנית ח"כ", שלעניות דעתי לידתה בחטא. אחרי שאופק התחיל ליישם את השינוי וראינו שאצל חלק מהאישים (לדוגמא שמעון פרס) זה יוצר עומס עצום על התבנית וכתוצאה מכך על הערך, אני די נוטה לקבל את דעתו של ערן. בשם האחידות אני חושב שעלינו לקבל את הצעתו, הן לאישים שכיהנו באינספור תפקידים והן לכאלה שכיהנו בתפקידים בודדים. ראה את האופן שבה ביצעתי לאחרונה את השינויים בערכים על ראשי ממשלת ישראל. לדעתי זה נראה מספיק ברור ונותן לקורא מושג מהיר מי היה האיש ומה עשה בחייו. זו נראית לי הפשרה הכי טובה. Itaygur - שיחה 19:19, 12 באוקטובר 2018 (IDT)
אי אפשר לראות עכשיו כלום כי הוא שחזר את התבנית. קודם כל צריך להחזיר אותה למצב שאופק עשה כדי שאפשר לדון. לא צריך את מה שערן מציע שזה מהפך מיותר. מספיק להגביל את מספר התפקידים כפי שכבר אני הצעתי. אנו מדברים על מספר ערכים מועט עם בעיה זו לכאורה. בורה בורה - שיחה 19:32, 12 באוקטובר 2018 (IDT)
בוא ננסה להגיע להסכמה. אני מבין שברור לכולנו שהפתרון הוא תבנית מנהיג. אני מבין גם שרובנו מסכימים שלכל התפקידים שהאישיות כיהנה בהם יש צורך בתבנית "תפקיד מנהיג". הבעיה היא איך להתגבר על תבניות של אישים "עתירי תפקידים" כך שלא יפגעו בעיצוב הערך. במקרה של גלעד ארדן כדוגמא, אחרי שאופק הכניס את השינויים ואחרי שהעברתי שתי תמונות לצד ימין (דרך אגב, תמונות בצד ימין זה לדעתי מאוד יפה ומגוון את העיצוב של הערך), תבנית המנהיג הגיעה עד לקו של אמצע הפסקה של "ממשלת ישראל ה-33". אחרי שערן מחק את מספרי הממשלות (נתון שלדעתי הוא מיותר מאוד) ואת "תחת ראש הממשלה" (נתון שלדעתי עשוי להיות חשוב בשל מעברי מפלגות וממשלות אחדות, תופעות די נפוצות במקומותינו, אבל לא אעלה על בריקדות בשביל הנתון הזה) התבנית מגיעה אצל גלעד ארדן עד לקו של ראשית הפסקה "בממשלת ישראל ה-32" - לא הבדל משמעותי. לעומת זאת, אם ניקח את הערך של שמעון פרס, שהוא "עתיר תפקידים". ראו שניכם, גם בורה בורה וגם ערן את הערתי מעלה, שניתן לפתור את הבעיה על ידי עיצוב של התמונות כמו שעשינו אצל גלעד ארדן. מעבר לכך אפשר להחליט שאם מישהו (בעיקר ראשי הממשלות) כיהן בתפקיד כלשהו לזמן קצר באופן זמני (למשל בין התפטרות שר לבין מילוי מחליף, כי הרי כאשר שר מסיים את תפקידו, ראש הממשלה הוא אוטומטית מחליפו עד למינוי מחליף קבוע), מיותר להציב עבור תקופת כהונה זו תבנית "תפקיד מנהיג". לסיכום, אני רוצה לקוות שהמחלוקת מתמקדת באם להשאיר או להחזיר את מספר הממשלה ואת ראש הממשלה לתבנית "תפקיד מנהיג". אפשר כמו שאמרתי להחליט על שני הפרמטרים יחדיו או על כל אחד לחוד. מקווה שנגיע לקונצנזוס בעניין. Itaygur - שיחה 20:01, 12 באוקטובר 2018 (IDT)
כבר שבועיים מתנהל כאן דיון מעמיק בנושא, לאחר שפצורים ותיקונים נדרשים התחלתי להפיץ את התבנית בגיבוי הכלל. בהיעדר בוט שיעשה את זה לבד, אני עושה עבודה ידנית (ולא קלה) כדי להעביר את כל הפרטים בתיאום עם אתר הכנסת, כולל הממשלות והקודמים והעוקבים לכל תפקיד. לכן אבקש, בתור התחלה, לכבד את המאמץ ולא למחוק את העריכות שלי כל עוד זו ההחלטה שהתקבלה. אני בהחלט חושב שאזכור הממשלות והעומד בראשן הוא חיוני לצורך ניווט יעיל ומסירת מידע בצורה מיטבית לקורא (כל הפואנטה של המהלך מבחינתי). אני מסכים שעבור מנהיגים מסוימים (מספרם לא גדול) לא אפשרי לאזכר כל תפקיד שמילאו מפאת הכמות, ולכן הצעתי להציג את התפקידים המרכזיים במקרים כאלה + כהונה כח"כ ואת השאר בטבלה בגוף הערך, כמו בערך שמעון פרס. אפשרי גם לעשות כמוצע כאן ולהגביל את מס' התפקידים למספר קסם כלשהו. אפשר לנהל דיון ולהחליף במידת הצורך - לא אמור להיות מסובך. הסיבה לדעתי בנושא היא שמדובר בתבנית ניווט והסרת הפרטים האלה מרוקנת את התבנית מערך ולא מסייעת לניווט עבור המשתמש הפשוט. בכל מקרה לא לשנות את התבנית ביסודה (כפי שעשה משתמש:ערן וליצור תקלות פרמטרים למיניהן. כל עוד זו ההחלטה... אשמח אם יהיה פה דיון ובמקביל שיוחלט אם מקובל שאמשיך את תהליך ההסבה הידני, כדי לוודא שהשקעתי אינה לשווא. תודה Ofekbs - שיחה 20:24, 12 באוקטובר 2018 (IDT)
אני תומך בדברי אופק והשינוי היחידי שאני מסכים לו הוא הגבלה למספר קסם כלשהו. המהלך שערן עשה לא תקין ולא מכובד לאופק שהשקיע בערכים רבות. "עומס על הערכים" זו אגדה אורבנית לטרפד יוזמות חיוביות. בשביל אחד שמעון פרס לא משנים מבנה תבנית באלפי ערכים אלא פותרים במגוון דרכים אחרות. בורה בורה - שיחה 20:47, 12 באוקטובר 2018 (IDT)
במקרים שבהם אין תמונות רבות בערך והערך ארוך דיו כדי להכיל פרטים כאלו כמו ישראל כ"ץ (הליכוד) השינוי טוב. מסיבה זו אני לא פוסל שימוש בתבנית מנהיג, כל עוד התוצאה הסופית עדיין אסטתית ולא יוצרת עומס רב מדי בערך. אבל אם מי שצופה בערך צריך לגלול כדי למצוא תפקידים חשובים, וכשהתבנית דוחקת בצורה מאולצת חלק גדול מהערך אז זה לא תמיד טוב; גם בערכים עם לא יותר מדי תפקידים כמו יולי אדלשטיין זה יוצר עומס, ולא ברור שזה טוב יותר מהמצב הקודם.
כדי להתמודד עם העומס הזה צריך לברור פרטים חשובים ולהציג רק אותם או למצוא דרך עיצובית אחרת שתמצמצם את התבנית (הצעתי כמה לעיל) או בכל דרך יצירתית (למשל כתב מוקטן, תוכן שיופיע רק בהצגת עכבר, הסתרה/הצגה וכו'). ערן - שיחה 21:49, 12 באוקטובר 2018 (IDT)

חידוש הדיון[עריכת קוד מקור]

מה קורה? נראה לי שקצת נרדמנו. אם הוחלט להעביר את כל חברי הכנסת מתבנית ח"כ לתבנית מנהיג - אני מוכן להירתם למשימה וכמובן שאשמח לעזרה. Itaygur - שיחה 19:20, 1 בנובמבר 2018 (IST)

Itaygur למה נרדמנו? Ofekbs וShinaimm עובדים על זה וגם אתה מוזמן. בורה בורה - שיחה 19:27, 1 בנובמבר 2018 (IST)
בשמחה, יש איזו חלוקת עבודה, או שלהיכנס בעצמי באופן שיטתי לערכים ולעדכן? Itaygur - שיחה 19:29, 1 בנובמבר 2018 (IST)
קודם כל הח"כים המכהנים ואח"כ אפיק רשימה של כל מי שהיו שרים אי פעם שתטפלו בהם. מה שיישאר זה ח"כים מהשורה שאני יכול להסב אותם בבוט. לא צריך חלוקת עבודה... כל אחד תופס ערך ומתקן. בורה בורה - שיחה 19:41, 1 בנובמבר 2018 (IST)
[משתמש:Itaygur|Itaygur]], פשוט עוברים לבד. מה שכן שים לב שהרבה פעמים צריך ללכת לחפש דברים שלא הופיעו בתבנית מנהיג, מתי התחילה כל כנסת וכו' (מבחינת זמני כהונה...) וגם צריך לא לשכוח לשים את התפקיד האחרון עם "תפקידים בולטים" ושם לסדר את זה. זה בעצם הדבר הכי "מסובך" שצריך לעשות שם... אגב שיחה עשה שאילתא שאפשר לעבוד איתה.Shinaimm - שיחה 20:10, 1 בנובמבר 2018 (IST)
אני קצת בהפסקה בגלל תקופה עמוסה. לפני שהפסקתי המרתי את כל הליכודניקים המכהנים, צריך פשוט להמשיך. ראיתי שיש מי שדואג לטפל בזה בינתיים Ofekbs - שיחה 11:57, 2 בנובמבר 2018 (IST)
התחלתי לעבור פשוט לפי סדר האלף בית בקטגוריה רשימת חברי הכנסת ולהמיר את התבנית שלהם אחד אחד. Itaygur - שיחה 12:19, 2 בנובמבר 2018 (IST)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 19:40, 2 בנובמבר 2018 (IST)

אצל חברי הכנסת בישראל, סיעה אמורה להיות בתוך תפקיד מנהיג ולא בחלק הראשי ירח אפל - שיחה 06:43, 3 בנובמבר 2018 (IST)

מדוע יש גם סיעה וגם מפלגה בתבנית מנהיג? זה יוצר דברים מוזרים, למשל בערך אברהם בורג בו יש את שני השדות והם גם לא תואמים. Shinaimm - שיחה 13:02, 21 בדצמבר 2018 (IST)
זה כבר נידון. משתמש:Itaygur יסביר טוב ממני. בורה בורה - שיחה 13:42, 21 בדצמבר 2018 (IST)
זכור לי שזה נידון פשוט לא מצאתי מה הוחלט ולמה. זכרתי שהוחלט שרק שדה אחד נשאר. תודה. אחכה לאיתי Shinaimm - שיחה 13:53, 21 בדצמבר 2018 (IST)
מפלגה זה הגוף הפוליטי אליו משתייך הפוליטיקאי. סיעה זו הרשימה לבחירות לכנסת בה הוא רשום ואליה הוא משתייך במהלך אותה קדנציה. במקרה של אברהם בורג. הוא היה חבר מפלגת העבודה וכיום הוא משתייך לחד"ש. בתקופת כהונתו בכנסת, מפלגת העבודה התמודדה בבחירות בתקופות שונות כסיעה עצמאית, במסגרת ישראל-אחת ובמסגרת העבודה-מימד. בכל התקופות הללו היו חברי הכנסת מטעם מפלגת העבודה, ובכללם אברהם בורג, עדיין חברים במפלגת העבודה, אך מבחינת הסיעה בכנסת השתייכו בכל רגע נתון לאחת מהסיעות שהוזכרו מעלה וחברי המפלגות השותפות לאותן סיעות, למשל מימד, המשיכו להיות חברים במפלגותיהם כמו שכיום המחנה הציוני היא סיעה שמורכבת מחברי מפלגת העבודה ומחברי התנועה. לגופה של השאלה העיצובית שהועלתה. ייתכן שיש להשאיר את הפרמטר "מפלגה" בפרטים הכלליים על אותו חבר כנסת (במקרה של אברהם בורג הוא השתייך לשתי מפלגות שונות בשתי תקופות) ואת הפרמטר "סיעה" אפשר לחשוב להעביר לקדנציות השונות של כהונותיו כחבר כנסת. הבעיה היא שזה עלול לנפח את התבנית ולפיכך אני חושב שכדאי להשאיר את המצב כמות שהוא. מי שרוצה לדעת בדיוק לאיזו סיעה הוא השתייך בכל קדנציה (או חלק של קדנציה), יתכבד ויקרא בגוף הערך, או יכנס לקישור באתר הכנסת, שם זה מופיע באופן מדויק ומסודר אף לפי תאריכים. Itaygur - שיחה 14:45, 21 בדצמבר 2018 (IST)
Itaygur, ידוע לי ההבדל בין מפלגה וסיעה. אני פשוט לא מבין למה בתבנית מנהיג יש עכשיו 2 ערכים, הסעיף סיעה אמור להופיע רק עבור חברי כנסת קיימים (בעיקרון). כרגע יש ירושה של מידע מויקינתונים נדמה לי רק עבור מפלגה. יש היום מצב שבו נניח מופיע "מפד"ל" פעמיים גם בתור סיעה וגם בתור מפלגה, או שיש חלוקה לא ברורה ביניהם. עבור ח"כים שאינם מכהנים - מה צריך להשאיר? אפשר גם להשאיר את שניהם, אבל שוב, כאמור מוזר... לדעתי מספיק לצמצם לאחת. אגב לגבי סיעה - זה צריך להופיע תחת תבנית:תפקיד מנהיג כפי שהיה בעבר לדעתי, אבל זה מעמיס על התבנית ולכן החליטו להחסיר את זה. Shinaimm - שיחה 10:33, 29 בדצמבר 2018 (IST)
Shinaimm, אין הבדל בעניין זה בין חברי כנסת מכהנים לבין חברי כנסת לשעבר. מהרב מהמקרים קיימת זהות מוחלטת בין הסיעה לבין המפלגה, אבל בכל הקונסטלציות הפוליטיות שהיו והרשימות המשותפות שהיו בבחירות השונות, חברי כנסת רבים היו חברים במפלגה מסוימת ורשומים ברשימת מועמדים מסוימת לכנסת וכנגזר מזה חברים בסיעה באותה קדנציה או בחלק ממנה. כמו שאמרתי וגם אתה, יותר מתאים שהפרמטר סיעה יכנס לתבנית:תפקיד מנהיג, אבל זה עלול להאריך מאוד את התבניות ולבזבז מקום יקר. מי שזה ממש מעניין אותו, שיקרא את הערך או ייכנס לקישור באתר הכנסת, שם זה מפורט בצורה מאוד ברורה ומדויקת. Itaygur - שיחה 11:41, 29 בדצמבר 2018 (IST)
אפשר אולי להציג את הסיעה רק כשהתוכן לא זהה למפלגה. ערן - שיחה 11:47, 29 בדצמבר 2018 (IST)
נשמע לי כמו רעיון טוב. מה אתה אומר Itaygur? זה בעצם מה שהפריע לי. אני סומך על מה שאתה מחליט Shinaimm - שיחה 20:19, 29 בדצמבר 2018 (IST)
סיעה צריך להיות בתוך ”תפקיד מנהיג”, בכל כנסת יכול להיות בסיעה שונה; לעומת זאת מפלגה לרוב הרבה יותר יציב ואת התפקיד הזה צריך להשאיר בתבנית ”מנהיג” – ירח אפלשיחה 20:22, 29 בדצמבר 2018 (IST)
לא חושב שצריך פה החלטה גורפת וצריך שיקול דעת. במקרים שזה באמת זהה לחלוטין, אני מסכים עם ערן. אבל מניסיוני מהערכים שעבדתי עליהם, זה לרוב לא כך, ולכן חשוב לדעת לאיזה מפלגה השתייך חבר הכנסת מבחינה רעיונית וארגונית ולאיזה סיעה הוא השתייך בכהונתו בכנסת. לגבי הצעתך ירח אפל, זה בעקרון נכון, אבל יש שלוש בעיות לפחות: זה עלול במקרים לא מעטים לנפח את התבניות, הגיוני לשים את זה רק כאשר לחבר הכנסת היו תקופות כהונה בלתי רצופות ואז מן הראוי לציין בכל אחת מהן לאיזו סיעה הוא השתייך. לגבי אלה שכיהנו בתקופות כהונה רצופות (כלומר ללא הפסקות) ממילא יש תבנית:תפקיד מנהיג אחת בלבד הנוגעת לכהונתם בכנסת, ואם רוצים לפרט את הסיעות השונות להן הוא השתייך במשך השנים, צריך לרדת לרזולוציה של כל אחת מהכנסות ואולי אף יותר מזה (יש רבים שהחליפו סיעה במהלך קדנציה אחת של הכנסת ולפעמים יותר מפעם אחת) וזה עוד יותר ינפח את התבנית. חוץ מזה זה עבודת נמלים לא קטנה לעבור מחדש על כל הערכים ולבדוק לגבי כל חבר כנסת לאיזו סיעות הוא השתייך. המקור לזה הוא אתר הכנסת ששם זה מופיע מאוד יפה ומפורט. מי שרוצה, שייכנס ויראה. לדעתי זה לא נתון כזה חשוב מתי הוא בדיוק השתייך לכל סיעה, זה גם לרוב רשום בגוף הערך. Itaygur - שיחה 20:33, 29 בדצמבר 2018 (IST)
הכל זה באופן לא גורף, בדרך כלל כשזה זהה, אני משמיט את הסיעה; ודבר נוסף, סיעה יש גם לראשי רשויות מקומיות וחברי מועצתן, במקרה הזה לרוב כלל לא מדובר במפלגה ורק על סיעה. – ירח אפלשיחה 20:40, 29 בדצמבר 2018 (IST)
עדכנתי בהתאם את התבנית. ערן - שיחה 06:51, 11 בינואר 2019 (IST)
האם זה מה שסוכם? כעת אני רואה שבערך חדש שבו עדכנתי תבנית מנהיג (אליעזר כהן), הפרמטר סיעה מנוטרל ולא מופיע למרות שעדכנתי אותו. מאידך, בערכים שבהם בוצעה הסבה קודם לכן, הפרמטר קיים. מתייג את בורה בורה, Shinaimm, ירח אפל. Itaygur - שיחה 21:01, 11 בינואר 2019 (IST)
Itaygur, אם סיעה=מפלגה הוא מראה רק מפלגה. שים בסיעה איזה תוכן אחר וראה ששניהם יופיעו. זה מה שרצית? בורה בורה - שיחה 21:13, 11 בינואר 2019 (IST)
לא בדיוק, אבל נחיה עם זה. כמו שציינתי קודם, המצב האידיאלי יהיה פירוט של הסיעות להן השתייך הח"כ בכל כנסת (בעשורים האחרונים הם נוטים להחליף סיעות כמו גרביים...) אבל זה ממש לא מעשי - יעמיס את התבנית ללא כל צורך. מי שמעוניין לרדת לפרטים יכול לקרוא על זה בגוף הערך או באתר הכנסת. Itaygur - שיחה 21:21, 11 בינואר 2019 (IST)
מה שכתב בורה בורה אני מסכים עם המשפט האחרון שכתבת לחלוטין. Shinaimm - שיחה 21:24, 11 בינואר 2019 (IST)

בעיה בחישוב אורך כהונה לאישים מכהנים[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
זה רק אני שמתי לב, או שיש בעיה בחישוב אורך הכהונה לאישים שנכנסו לתפקידיהם רק לאחרונה? ראו משה קונינסקי, עינת קליש-רותם והח"כית הטריה אוסנת מארק. נראה לי שהספירה נעצרה לפני כיומיים-שלושה. Itaygur - שיחה 21:39, 27 בנובמבר 2018 (IST)

אני רואה 7 ו-10 ימים בהתאם וזה נכון. בורה בורה - שיחה 21:42, 27 בנובמבר 2018 (IST)
אצל קונינסקי זה פתאום בסדר (7 ימים) אבל אצל קליש-רותם (4) ומארק (6) עדיין לא תקין. Itaygur - שיחה 21:52, 27 בנובמבר 2018 (IST)
בצע רענון עמוק וזה יסתדר. בורה בורה - שיחה 22:11, 27 בנובמבר 2018 (IST)
מה זה בדיוק "ריענון עמוק"? כמה פעמים ללחוץ על ה-F5?‏ Itaygur - שיחה 22:16, 27 בנובמבר 2018 (IST)
cntr+F5 בכרום. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:27, 29 בנובמבר 2018 (IST)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 00:08, 18 בדצמבר 2018 (IST)

מיהו מנהיג?[עריכת קוד מקור]

היום ראיתי שימוש בתבנית גם לנושאי משרת היועץ המשפטי לממשלה (ראו למשל מני מזוז). האמנם התבנית נועדה גם לנושאי משרה שאינם מנהיגים? איזה משרות יזכו בה? Shinaimm, האם ידועה לך התשובה? דוד שי - שיחה 18:57, 19 בינואר 2019 (IST)

אהלן דוד שי, היה לנו דיון קטן בו הגענו למסקנה שגם לפקידים בכירים מגיעה השימוש בתבנית מנהיג כדי לא ליצור תבנית נוספת וכן כדי להשתמש באפשרויות המגוונות שמציאה כבר תבנית מנהיג ומאפשרת הצגת תפקידים שונים. כפי שכתבתי גם במזנון עכשיו אני רואה בזה דבר חיובי. לדעתי גם שופטים ככלל צריכים לעבור לתבנית זו, כמו שעברו חברי הכנסת. Shinaimm - שיחה 19:01, 19 בינואר 2019 (IST)
דוד שי, מסכים לדברים. מעבר לכך, לא צריך להתייחס לתבנית בתור "זכאות", הקורא הממוצע לא מתעניין בדיוק איזו תבנית קיבל נשוא הערך, כל עוד היא נותנת את המידע הדרוש. הכלל דומה לתבנית:שוטר שמציבים לכל מי ששימש בתפקיד בשירות ביטחון שהוא לא ארגון צבאי (שב"כ, מוסד וכו'). Shinaimm, למשפטנים יש תבנית אחרת מתאימה עם פרמטרים ייחודיים. לא הייתי מסב אותם לתבנית מנהיג. Itaygur - שיחה 19:34, 19 בינואר 2019 (IST)
והיועמ"ש הוא יותר מנהיג או יותר משפטן? איזה תבנית מתאימה לו יותר? דוד שי - שיחה 19:37, 19 בינואר 2019 (IST)
אני מבין שהייתי צריך לפתוח בדיון עקרוני בנושא. לא ראיתי פרמטרים ייחודיים לתבנית משפטן ביחס ליצירת קישוריות והמשכיות בין בעלי התפקידים ולכן ביצעתי את ההמרה. אני מציג לפניכם את שתי התבניות המשפטן והמנהיג, לפני ואחרי השינוי. האם עליי לפתוח דיון על איחוד תבנית משפטן ומנהיג? אני לא חושב שזה רלוונטי לכל המשפטנים, אני פשוט חושב שכאשר מדובר במשפטן בעל תפקיד (יועץ משפטי למשל, מזכיר ממשלה, נשיא בית משפט עליון) התבנית מנהיג מתאימה יותר ומאפשרת את הקישוריות בין מספר תפקידים, כפי שהבהרתי פה הפרמטר הייחודי היחיד שהיה הוא "השתייכות" והוא משתקף היטב ונובע מהתפקידים בהם חברה האישיות, אני לא רואה צורך להזכיר אותם שוב בנפרד. ערן מה דעתך? Shinaimm - שיחה 20:38, 19 בינואר 2019 (IST)
אם רוצים לבטל באופן כללי את תבנית:משפטן יש לדון על כך בצורה מסודרת בויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים לפני שמחליפים אותה. באופן כללי תבנית:מנהיג משמשת לא רק למנהיגים פוליטיים ודתיים, ויכולה להתאים גם לנושאי משרה בכירים (למשל גדעון רפאל). ערן - שיחה 21:21, 19 בינואר 2019 (IST)
למשפטנים יש תבנית משפטן ולא רואה סיבה לתקוע להם תבנית מנהיג. גם ליועץ המשפטי וגם לנשיא העליון. אם נעשה שינוי כזה בערכים יש לשחזר אותו. בורה בורה - שיחה 11:05, 20 בינואר 2019 (IST)
מסכים עם בורה. לדעתי גם חברי כנסת אינם "מנהיגים". ההגדרה הנכונה היא פוליטיקאים. נרו יאירשיחה • י"ד בשבט ה'תשע"ט • 11:30, 20 בינואר 2019 (IST)
איך אתם מציעים לייצג בעלי תפקידים מרובים בצורה אסטתית וטובה? איזה ערך מוסף יש לתבנית משפטן פה? התבנית הזו לא מתאימה לייצוג דמויות בעלי תפקידים רבים. מדוע ישר רצים לשחזר? התחלתי את ההחלפות כדי לשמור על אחידות. אשמח אם תביאו שם לפני שאתם רצים לשחזר Shinaimm - שיחה 12:03, 20 בינואר 2019 (IST)
אולי איש ציבור. עדיף לשחזר כמה שיותר מוקדם, כדי שלא להסתבך עוד יותר אחר כך. נרו יאירשיחה • י"ד בשבט ה'תשע"ט • 12:12, 20 בינואר 2019 (IST)
לדעתי השם של התבנית לא משקף את הייעוד שלה. אני חושב שהתבנית מתאימה לכל אישיות שמחזיקה בתפקיד ציבורי. כמו Infobox officeholder. – אסף (Sokuya)שיחה 12:14, 20 בינואר 2019 (IST)

משתמש:נרו יאיר עבדתי על השינויים האלה במשך הרבה זמן, אני מבקש שלא תבטלו את זה לפני מחשבה, אני לא מסכים איתך. תודה אסף! Shinaimm - שיחה 12:58, 20 בינואר 2019 (IST)

אני לא מזלזל בזמן שלך, אבל לי ברור ש"מנהיג" הוא כותרת בלתי מתאימה. זה הפריע לי כל הזמן. נרו יאירשיחה • י"ד בשבט ה'תשע"ט • 12:59, 20 בינואר 2019 (IST)

משתמש:נרו יאיר מבחינת הכותרת כבר עלתה הצעה בעבר לשנות את השם לתבנית:ביוגרפיה ואפשר גם לשנות לתבנית:איש ציבור (יש תבנית כזו בכלל)? השם לא חשוב, אני מסכים שעדיף לשנות. מה שחשוב הם תכונות התבנית שאין לאף תבנית אחרת. אני כמו שאתה יודע בעד איחוד תבנית אישיות גם לזו. Shinaimm - שיחה 13:03, 20 בינואר 2019 (IST)

א. בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. ב. אין צורך לתייג אותי בכל תגובה, תודה. ג. עד עתה דיברתי רק על השם. אמנם יש עומס גדול מדי לטעמי בתבניות אישי ציבור לאחרונה ויהיה נכון לדלל. נרו יאירשיחה • י"ד בשבט ה'תשע"ט • 13:06, 20 בינואר 2019 (IST)
אז אין לך בעצם התנגדות לשינויים שביצעתי, רק השם שלה מפריע לך? למה לא תפתח דיון באולם הדיונים של התבניות ונחליף את שמה? אני מסכים שכדאי להחליף למשהו יותר אינדיקטיבי, כמו ביוגרפיה למשלShinaimm - שיחה 13:12, 20 בינואר 2019 (IST)
אין לי זמן להשקיע בזה. נדמה לי שיש הסכמה ש"פוליטיקאי" או "איש ציבור" (אם נניח מילא גם תפקידים שאינם פוליטיים נטו) עדיף. נרו יאירשיחה • י"ד בשבט ה'תשע"ט • 13:14, 20 בינואר 2019 (IST)
צריכה להיותרק תבנית ראשית אחת ״אישיות״, תבנית אשר בה ירוכז המידע הביוגרפי המרכזי על האדם המדובר, בתוכה תת־תבנית שתיתן את המידע ביחס למקצוע או לפעילות הראשית/ראשיות של האדם; ואחרי זה תת־תבניות נוספות שיתנו את התפקידים שהאדם מילא בחייו; לדוגמא לפוליטיקאי, התבנית הראשית כמובן ”אישיות”, תת תבנית ראשונה תהיה פוליטיקאי ותיתן מידע בקשר למפלגה, שם המשרה שהאדם נושא היום (דבר שחסר כרגע), שנות פעילות וכדומה, ואחרי זה תת־תבניות:תפקיד מנהיג; לאישיו אחרת תהיה תת־תבנית ראשונה המתאימה למקצועו ושוב אחרי זה תת־תבניות תפקיד מנהיג בהקשר לתפקידים העיקריים שמילא – ירח אפלשיחה 13:18, 20 בינואר 2019 (IST)
אכן נתקלתי בבעיה הזו כאשר תבנית אישיות לא מכילה יכולות לאגד בתוכה מספר תפקידים, ותבנית מנהיג כן. על כן גם במקרים לא מובהקים, אני השתמשתי בתבנית הזו כדי לאגד ביוגרפיה עם מספר תפקידים (כמו פוליטיקאים שהיו גם תיירי חלל, אסטרונאוט שהיה גם גיאולוג וגם חבר סנאט ועוד) אמא של גולן - שיחה 13:28, 20 בינואר 2019 (IST)
אני מתנגד בתוקף לשימוש בתבנית:מנהיג או תבנית:תפקיד_מנהיג לאישי משפט. תבנית:משפטן נועדה לכך. — דגששיחה 16:47, 20 בינואר 2019 (IST)
דגש חזק תודה רבה ששחזרת לי את הכל. בשביל מה אני טורח בכלל לנסות לעשות סדר בכל בלאגן התבניות, העיקר שאתה וחברייך מאושר ללחוץ על כפתור הביטול דגש חזק. תודה על התיאור של "נספחת". Shinaimm - שיחה 17:10, 20 בינואר 2019 (IST)
מטענות הנגועות באד הומינם אני מתעלם. — דגששיחה 17:12, 20 בינואר 2019 (IST)
לאחר קריאת ההסברים כאן, אני סבור שהשימוש שעשה Shinaimm בתבנית מנהיג הוא שימוש ראוי. לשם התבנית אין חשיבות רבה (הוא לא גלוי לעיני הקורא), ובכל מקרה ניתן להחליפו ל"איש ציבור" או ל"נושא משרה". חבל שהעריכות בוטלו. דוד שי - שיחה 19:35, 20 בינואר 2019 (IST)
תודה דוד שי. לאור ההסכמה של הרוב המכריע של המגיבים כאן האם אפשר לבטל את הביטולים שבוצעו לעריכות שלי עבור היועצים המשפטיים? כמו כן אני פותח דיון באולם הדיונים של על החלפת שם תבנית מנהיג התבנית לבקשת נרו יאיר. Shinaimm - שיחה 07:53, 21 בינואר 2019 (IST)
הסכמה של הרוב? לא ראיתי. מאז ומעולם למשפטנים היתה תבנית נפרדת עד שבאת ועשית בלגן. ממתי שופט העליון הוא מנהיג ולא משפטן. השחזורים של דגש מוצדקים. פתח הצבעת מחלוקת או משהו ברמה כזו, לא דיון צדדי. אין שום משמעות לשם התבנית? לשם מה להחליף את השם? כבר החליפו פעם ממנהיג1 למנהיג ולקח שבועות לתקן את כל הערכים. התבנית משמשת מלכים, נסיכים, שייחים, חברי כנסת, מנהיגים, פוליטיקאים, ועוד הרבה סוגים. איזה שם בדיוק יתאים לכולם? בורה בורה - שיחה 08:24, 21 בינואר 2019 (IST)
תיקון הערכים בעקבות שינוי שם התבנית הוא חמש דקות עבודה של הבוט, ואתה יודע זאת היטב, יותר מאשר כל אחד אחר. אם השינוי כואב לך מאוד, אפשר לא לשנות את השם, אלא רק ליצור הפניה מתבנית:נושא משרה לתבנית:מנהיג.
משפטן שכל ימיו היה באותו תפקיד יוכל להמשיך להיות בתבנית משפטן, אבל למשפטן שהיה יועץ משפטי לממשלה ואחר כך שופט בבית המשפט העליון (ואולי בתפקידים ציבוריים נוספים) מתאימה יותר התבנית שלפנינו, יהא שמה אשר יהא. דוד שי - שיחה 20:17, 21 בינואר 2019 (IST)

יושבי הראש של הכנסת[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
היי,בורהראיתי שביטלת את העריכה שלי אצל יוסף שפרינצק. יוסף באמת היה יושב הראש של הכנסת הראשונה אבל ראשי כנסת אחרים הם לא גם לפי מניין הכנסת וגם לפי מניין יושב הראש. ראיתי דיון כזה פעם, אינני זוכר איפה. הפרמטר מניין מוסיף את המספר בסוף ולכן גורם לזה שבמקרה הספציפי של יושבי ראש הכנסת לחשוב שהוא יו"ר כנסת מספר x ולא שהוא יושב הראש מספר x למשל."יולי אדלשטיין יושב ראש הכנסת ה-16". לעומת יולי אדלשטיין יושב הראש ה-16 של הכנסת. ככה זה אגב מופיע בערך שלו כדי למנוע בלבול. אשמח אם תחזיר את הביטול של הגרסה. אני מכיר את הפרמטר מניין ומשתמש בו בכל הפעמים למעט זו. תודה. Shinaimm - שיחה 07:27, 2 בדצמבר 2018 (IST)

בורה בורה? Shinaimm - שיחה 20:21, 3 בדצמבר 2018 (IST)
אני לא חושב שזה מבלבל ואני נגד אינוס התבנית כמו שעשית. נחכה לשמוע עוד דעות. תוכל לזמן גם לדיון מלוח המודעות. בורה בורה - שיחה 09:12, 4 בדצמבר 2018 (IST)
העברתי את הדיון לפה. מה אתם חושבים? איתי? Shinaimm - שיחה 18:09, 4 בדצמבר 2018 (IST)
תומך בנוסח: ”יושב ראש הכנסת הראשון”, יושב הראש ה־2 של הכנסת” ... ”יושב הראש ה־16 של הכנסת”; הנוסח ”יושב ראש הכנסת ה־16” הוא מבלבל ומטעה; וחושב שצריך להחיל את זה על עוד תפקידים, כמו ”סגן נשיא ה־43 של ארצות הברית” ולא ”סגן נשיא ארצות הברית ה־43” – ירח אפל - שיחה 18:25, 5 בדצמבר 2018 (IST)
כמו שכתבתי נגד פתיחת תיבת פנדורה של אינוס התבנית במינוחים שייצרו אי אחידות בין התבניות. בורה בורה - שיחה 01:27, 6 בדצמבר 2018 (IST)
הבעיה היא בכפל משמעות שנוצר, כשרשום ”יושב ראש הכנסת ה־16” ניתן לקרוא את זה בשני אופנים: 1. ”יושב ראש הכנסת ה־16”. 2. ”יושב ראש הכנסת ה־16”. אין כאן מקום לכפל משמעות. הכותרת של התפקיד אמורה למסור את המידע הנכון. – ירח אפל - שיחה 12:07, 6 בדצמבר 2018 (IST)
ירח אפל, הפיתרון שחשבתי עליו הוא יצירת שדה "המשך שם תפקיד" שיופיע לאחר המניין. זה יפתור את הבעיה ושם נוסיף את המילים שאחרי המניין. זה אכן מסבך, לא יודע אם לומר אינוס של התבנית.. תבסוף המטרה שלה להציג מידע מסוכן, ברור וחד משמעי מה שלא קורה היום עבור תפקידים כאלה. אבל אין לי כוח להתווכח כבר... Shinaimm - שיחה 09:28, 10 בדצמבר 2018 (IST)
בורה בורה, ירח אפל, ערן, איתי, אפשר לקדם משהו? בינתיים בורה בורה, מחקת את התיקונים שעשיתי בחלק מערכי יושבי הראש של הכנסת והתקבל בלבול, לדעתי השארת המצב על כנו יוצרת בלבול. לא חייבים לשנות את התבנית.Shinaimm - שיחה 10:11, 14 בדצמבר 2018 (IST)
שיניתי אצל אברהם בורג את התבנית ככה שחלק מתיאור התפקיד מופיע בשם והחלק השני ממשיך אחרי המניין. במקום ליצור המשך שם תפקיד. מה אתם אומרים? Shinaimm - שיחה 21:09, 15 בדצמבר 2018 (IST)
אני עדיין חושב שלא חייבים להשתמש בשדה ”למניין”, וניתן במקרים כאלה לרשום את הכל בשדה ”שם התפקיד” – ירח אפלשיחה 22:43, 15 בדצמבר 2018 (IST)
אני מסכים עם ירח אפל - שם התפקיד מאפשר לציין את הפירוט המלא של התפקיד. ערן - שיחה 21:25, 19 בינואר 2019 (IST)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 18:34, 28 בינואר 2019 (IST)

פרסים והוקרה לא מוצג[עריכת קוד מקור]

כאשר יש בוויקינתונים יותר מפרס אחד, כמו בשמעון פרס או יצחק רבין לא מוצגים הפרטים כלל. יש לתקן. בורה בורה - שיחה 01:33, 11 בפברואר 2019 (IST)

שינוי שם לתבנית:מנהיג והוספת תפקידים[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
תבנית מנהיג הינה תבנית גנרית המאפשרת הצגת מגוון נתונים עבור אישים בכירים, בין היתר הצגת תפקידים ומגוון כהונות תחתיה. עקב השימוש הנרחב שלה והעובדה שהיא מייצגת הרבה תפקידים שכונסו אליה(אפיפיור, פוליטיקאי, ח"כ, שרים, פקידים בכירים, שגרירים וכו') עלתה הצעה בדיון אחר להחליף את שמה כל שתתאים יותר גם עבור אנשים שאינם מנהיגים אבל התבנית מתארת אותן טוב. ההצעות שעלו הן:
1. ביוגרפיה
2. אישיות ציבור
3. איש ציבור
4. אישיות (כולל איחוד עם תבנית אישיות)
5. נושא משרה
6. פוליטיקאי
מוזמנים להציע גם שמות נוספים.

אני חושב שתבנית זו צריכה לאפשר גם הצגה של בעלי תפקידים נוספים כמו יועצים משפטיים, נשיאי בית המשפט העליון וזאת מבחינת היכולות הטכניות שלה, השם לא חשוב לי שכן הוא לא משפיע על הקורא. כמו כן כאשר אדם מכהן במספר תפקידים התבנית הזו מעולה לתצוגה ומונעת בלאגן.

בעלי תפקידים לדוגמה: אהרון ברק שהיה נשיא בית המשפט העליון ויועץ משפטי: המשפטן והמנהיג,יצחק זמיר בתבנית משפטן ו ומנהיג, אליקים רובינשטיין שהוא שופט והיה יועמ"ש וגם מזכיר הממשלה עם מנהיג וכו'.

משתמשים שהיו בדיון הקודם: ערן, בורה בורה, אסף (Sokuya)</span, נרו יאיר, ירח אפל, אמא של גולן, דגש. Shinaimm - שיחה 08:50, 21 בינואר 2019 (IST)

תומך בהצעה ואף הרחבה שלה: כאמור תבנית ראשית (לדעתי השם המומלץ "אישיות") שתהיה עבור כל אדם באשר הוא אדם, התבנית תשאב נתוני ביוגרפיה בסיסיים מויקינתונים, כמובן עם אפשרות להכנסה ידנית, הפרט היחיד שחובה להכניס בה ידנית זה "משרה" או "תפקיד" נוכחיים של האדם במידה וקיימים. אחרי זה תת תבנית שתיתן את העסוקים העיקריים של האדם, כאן יכול להיות מגוון "אישיות פוליטיקאי", "אישיות חייל" "אישיות שחקן", ויכולים להיות כמה אחד אחרי השני. השלב השלישי זה תתי תבניות של תפקיד כמו שיש כרגע "תפקיד מנהיג", יכולים להיות כמה סוגים של תתי תבניות כאלה, וחלק יכולות אפילו לשאוב ישירות מויקינתונים, לדוגמא "תפקיד חכ" יכולה למלא את עצמה בויקינתונים, או שניתן להשאיר את התפקיד מנהיג הגנרית – ירח אפלשיחה 09:30, 21 בינואר 2019 (IST)
אני בעד פוליטיקאי כאשר זהו פוליטיקאי, ואיש ציבור כשלצד או במקום הפעילות הפוליטית יש גם דברים נוספים (למשל יועץ משפטי). נרו יאירשיחה • ט"ו בשבט ה'תשע"ט • 09:56, 21 בינואר 2019 (IST)
בעד השם ״נושא משרה״, ואני לא חושב שצריך לאחד את התבנית הזאת עם תבנית אישיות אלא עם תבניות אחרות של משרה בכירה או משרה ציבורית. – אסף (Sokuya)שיחה 10:36, 21 בינואר 2019 (IST)
לשם מה שינוי השם? אין שום משמעות לשם התבנית. הוא שקוף לחלוטין לקורא ורק יבלבל את העורכים הקיימים שכבר התרגלו לשם הקצר והקולע "מנהיג". כבר החליפו פעם מ"מנהיג1" ל"מנהיג" ולקח שבועות לתקן את כל הערכים. התבנית משמשת מלכים, נסיכים, שייחים, חברי כנסת, מנהיגים, פוליטיקאים, ועוד הרבה סוגים. איזה שם בדיוק יתאים לכולם? מכל תומכי השינוי, צישהו גם מתכוון לעבור על אלפי המופעים ולתקן את השם. שינוי מיותר לחלוטין. בורה בורה - שיחה 15:53, 21 בינואר 2019 (IST)
בעד איש ציבור. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:18, 21 בינואר 2019 (IST)
בנדיקטוס השישה עשר הוא איש ציבור? בורה בורה - שיחה 16:21, 21 בינואר 2019 (IST)
לא במובן המקובל של איש ציבור אבל כן במבון שהוא אישיות ציבורית. אם רוצים להתאים את השם לכולם שם התבנית תהיה ארוכה יותר מתוכן התבנית אז צריך למצוא שם קצר וממצא גם אם הוא מתאים ל־90% מהערכים שהיא תהיה בהם ולא 100%. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:44, 21 בינואר 2019 (IST)
אני מסכים עם יונה לגבי חשיבותו של השם. אני מעדיף ששם התבנית יהיה כמה שיותר כללי כי חשוב שהשם החדש יהיה מקובל על הקהילה לטובת הצבה במגוון תפקידים, ואולי אף לאיחודים נוספים בעתיד עם תפקידי רמטכ"לים, מפכ"לים וכו'. מתייג את דוד שי ששכחתי בהתחלה. Shinaimm - שיחה 17:26, 21 בינואר 2019 (IST)
שם קצר ולעניין הוא "מנהיג", כמו שיש היום. הוא מתאים גם לחסן בן עלי וגם להנסיכה שארלוט מקיימברידג' שאינם אנשי ציבור כלל ועיקר. בורה בורה - שיחה 18:52, 21 בינואר 2019 (IST)
הנסיכה שארלוט מקיימברידג' גם אינה מנהיגה. כל שם שנבחר לתבנית (חוץ מ"אישיות") לא יציג את כל אפשרויות השימוש בה. כיוון שהיתרון הבולט של התבנית הוא יכולתה להציג משרות אחדות שהאדם אייש, הצעתי את השם "נושא משרה". דוד שי - שיחה 19:03, 21 בינואר 2019 (IST)
יצרתי תבנית:איש ציבור כהפניה לתבנית. אפשר באותו אופן ליצור הפניות משמות אחרים שמבהירים יותר את המשמעות. לשינוי השם עצמו אין כל כך משמעות, וממילא אינו נגיש לקורא כך שזה בעיקר צריך להיות נוח וברור לעורכים - עורכים חדשים ועורכים קיימים. ערן - שיחה 20:24, 21 בינואר 2019 (IST)
האם יש החלטה? לי כאמור לא חשוב כל כך השם אלא היכולת להשתמש בתבנית בצורה שתהיה מקובלת על כולם. בכל מקרה אני רואה שאין התנגדות לקונספט שמאפשר להציב את התבנית אצל גורמים נוספים (כמו יועצים משפטיים, מזכירי הכנסת, נשיאי בית המשפט העליון), האם אני יכול להחזיר את העריכות שבוטלו לי בבקשה? אני לא רואה שיש רוב למתנגדים Shinaimm - שיחה 19:17, 24 בינואר 2019 (IST)
משתמש:דגש חזק ביטל את העריכות שלי פעם שנייה, לאחר שפתחתי דיון בנושא והוא לא הגיב פה (למרות שתויג). מה אפשר לעשות בנושא? (מדובר על היועצים המשפטיים יהודה ויינשטיין, יצחק זמיר, אהרון ברק, יוסף חריש, מיכאל בן יאיר, אליקים רובינשטיין, מני מזוז ואביחי מנדלבליט) Shinaimm - שיחה 14:45, 29 בינואר 2019 (IST)
ביטלתי כי לא הגענו לקונצנזוס. הייתה הצעה לעשות הפניה ואפילו זה לא נעשה... — דגששיחה 22:12, 29 בינואר 2019 (IST)
דגש, גם בדיון הזה וגם בדיון שפתח דוד שי (מיהו מנהיג, בתבנית מנהיג) הייתה הסכמה רחבה לביצוע השינוי. לא שמתי את התבנית של ההפניה כי על זה לא חשבתי שהייתה הסכמה, אבל אין לי בעיה להוסיף אותה במקום מנהיג אם זה מה שמפריע לך. Shinaimm - שיחה 07:25, 30 בינואר 2019 (IST)
בעקבות הדיונים יצרתי הפניה מתאימה - אפשר להשתמש בה בערכים שבהם התיוג מנהיג פחות מתאים (לא מנהיג רוחני או מנהיג פוליטי). ערן - שיחה 08:28, 4 בפברואר 2019 (IST)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 20:27, 15 בפברואר 2019 (IST)

תבנית מנהיג[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
אני מבקש להוסיף לתבנית:מנהיג ותבנית:חבר כנסת את הפרמטר "סיעה" (הפרמטר מופיע בתיעוד אך לא קיים בפועל). – ד"ר MathKnight (שיחה) 20:05, 23 בפברואר 2019 (IST) – ד"ר MathKnight (שיחה) 20:05, 23 בפברואר 2019 (IST)

היימשתמש:MathKnight הפרמטר סיעה קיים, ראה בערך אורלי לוי-אבקסיס. אם הפרמטר מפלגה וסיעה זהה הוא אינו מוצג כדי למנוע כפילות. כמו כן תבנית:ח"כ צריכה להתבטל, אנחנו עוברים על המרה שלה לתבנית מנהיג. בבקשה אל תיצרו ח"כים חדשים עם התבנית הזו. Shinaimm - שיחה 20:23, 23 בפברואר 2019 (IST)
תודה. – ד"ר MathKnight (שיחה) 21:28, 23 בפברואר 2019 (IST)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 16:16, 25 בפברואר 2019 (IST)

הוספת שדה "פרסים והוקרה" לתבנית:מנהיג[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
נתקלתי בשדה הזה בכמה דמויות שמרתי לתבנית מנהיג, עשיתי ניסוי והוספתי אותו לתבנית, לדעתי הוא מתאים לתבנית. השארתי אותו שם כרגע, אם מישהו מתנגד מוזמנים לעשות ביטול. דוגמאות לשדה: שולמית אלוני, אבא אבן, מאיר שמגר, פנחס רוזן ועוד... מה דעתכם? ערן, בורה בורה, itaygurShinaimm - שיחה 17:04, 19 בינואר 2019 (IST)

לא מזיק ולא מבקש אוכל. בעד. Itaygur - שיחה 19:18, 19 בינואר 2019 (IST)
הפרמטר כמו שהוא לוקח רק דבר אחד מוויקינתונים, ולא ברור לי איזה אחד הוא בוחר. בכל אופן, יש מנהיגים שמסתובבים על פני כדור הארץ מספיק שנים וזוכים לקבל את כל הפרסים במדינה שלהם ואות אחד לפחות מכמעט כל מדינה על הגלובוס, וגם אז לא בטוח שהכול מעודכן בוויקינתונים. ראו למשל את הרשימה המלאה של אליזבת' השנייה ב-P166. לדעתי עדיף בלי, פסקה בערך עצמו אמורה להספיק. Mbkv717שיחה • י"ג בשבט ה'תשע"ט • 19:59, 19 בינואר 2019 (IST)
Mbkv717, אני מסכים שהצגת מגילה בשדה הזה היא טעות, אבל שים לב לערך אליזבת השנייה, מלכת הממלכה המאוחדת, כאן לא מוצגים כל התארים שלה אלא רק אחד (כנראה כי הם לא מתורגמים לעברית). אני חושב שבמקרה שיש שם מגילה אז אפשר לשים "-" אבל בשאר המקרים שראיתי מדובר על מספר קטן של פרטים. המוטיבציה להוסיף את זה הייתה התאמה של תבנית עבור אהרן ברק ומאיר שמגר כפי שניתן לראות בדיון שיחת_תבנית:מנהיג#מיהו_מנהיג. Shinaimm - שיחה 20:42, 19 בינואר 2019 (IST)
  • בצורתו הנוכחית, כשהוא מופיע אחרי כל התפקידים, נראה שהפרסים שייכים לתפקיד האחרון שבו נשאה האישיות. אפשר להציג את זה לפני התפקידים, או להציג את זה ככותרת (כפי שיש ב"עיטורים" בתבנית:חייל).
  • זה עלול ליצור בעיה בכל ערך שבו יש גם תבנית חייל וגם תבנית מנהיג, וצריך לוודא שאין כפילות. (אפשר להתחיל ממעבר על כל הערכים המתאימים באמצעות בpetscan בלשונית Templates&links).
ערן - שיחה 21:08, 19 בינואר 2019 (IST)
תודה ערן, כתבתי שם מנהיג תחת templates וגם מנהיג, חייל ואני לא מקבל תוצאות כלל.. תוכל אולי לשלוח חיפוש לדוגמה?(אני אף פעם לא הצלחתי לעבוד עם petscan כמו שצריך... ) Shinaimm - שיחה 08:48, 20 בינואר 2019 (IST)
Shinaimm, אני לא רואה ערך בהזכרת אחד מפרסי ההוקרה של אליזבת' באופן אקראי, הזכרתי את זה בתור בעיה. באשר לייחודיות של אליזבת', בגדול אצל כל מונרך ואצל הרבה מנהיגים אחרים יכולות להיווצר מגילות כאלה אז אנחנו מדברים על מאות ערכים. אני נשאר בהתנגדותי. Mbkv717שיחה • י"ד בשבט ה'תשע"ט • 09:37, 20 בינואר 2019 (IST)
Shinaimm: [3] אבל לפני שממהרים לתקן ראוי קודם לראות שיש לכך הסכמה, כך שאם אין כזו לא תהיה עבודה לחינם של שינוי ערכים ואחר כך ביטול העריכות. ערן - שיחה 20:26, 21 בינואר 2019 (IST)
תודה ערן, אני לא מבין למה זה לא עבד לי, אולי כי ניסיתי מהפלאפון כי זה בדיוק מה שעשיתי. בכל מקרה הסתכלתי מגמית ונראה שיש מעט אנשים שיש להם עיטורים ויש כאלה שלא, אבל אין הרבה (לא ראיתי מגילות), כרגע לא אעשה שינויים ועדכונים,אולי תהיה התקדמות גם עם ההצעות לאיחוד וסידור תבניות לתוך מנהיג. Mbkv717, האם אתה לא חושב שצריך להציג בכלל פרסים. עיוטרים והוקרה? אני לא כל כך מבין את ההתנגדות שלך, השדה הזה מופיע במקומות אחרים למשל במשפטן, חייל ולכן רציתי להוסיף גם לפה. Shinaimm - שיחה 20:46, 21 בינואר 2019 (IST)
עיטורים צבאיים רלוונטיים מאוד לתבנית חייל, וממה שראיתי במשפטן מדובר בעיקר על פרסים שקשורים למשפט. כמו שאמרתי, בגלל שאצל מונרכים זו פרקטיקה מקובלת ויכולות להיווצר דווקא בתבנית זו מגילות רבות, ולכן אני מעדיף להסתפק בפסקה בערך עצמו ולא להעמיס על התבנית. ועדיין אני לא רואה פתרון לאזכור החלקי מתוך רשימות. בכל מקרה, נראה שאני בדעת מיעוט ולכן לא אתעקש על כך. Mbkv717שיחה • ט"ו בשבט ה'תשע"ט • 20:55, 21 בינואר 2019 (IST)
Mbkv717, תודה! Shinaimm - שיחה 19:17, 24 בינואר 2019 (IST)
אני חושב שעדיף להציג את הפרסים יחד עם כותרת מתאימה, כפי שיש בתבנית חייל, כדי ליצור בידול מהתפקידים ושלא יראה שהפרסים שייכים רק לתפקיד האחרון ברשימה. ערן - שיחה 08:34, 4 בפברואר 2019 (IST)
בעד כמו בתבנית:חייל. בורה בורה - שיחה 17:33, 4 בפברואר 2019 (IST)
בעד Shinaimm - שיחה 20:20, 4 בפברואר 2019 (IST)
Done טופל ערן - שיחה 01:04, 11 בפברואר 2019 (IST)
התיקון אינו עובד. כאשר יש בוויקינתונים יותר מפרס אחד, כמו בשמעון פרס או יצחק רבין לא מוצגים הפרטים כלל. יש לתקן. בורה בורה - שיחה 01:35, 11 בפברואר 2019 (IST)
אצלבנימין נתניהו מופיעה שורה רווח אחת סתם בסוף התבנית, לו אין את השדה הזה. Shinaimm - שיחה 07:53, 11 בפברואר 2019 (IST)
בורה בורה, האם יש אפשרות להסיר את שורת הרווח בתבנית? זה מפריע לתצוגה. ראו עבור שמעון פרס בתצוגת האתר המותאם הסלולרי. בין תפקידים ורבים ובין החתימה Shinaimm - שיחה 21:13, 18 בפברואר 2019 (IST)
האם אתה מתכוון לשורה בצבע תכלת בין התפקידים לחתימה באתר לניידים? היא מופיעה גם באתר הרגיל רק הרבה יותר דקה. מעבר לה אני לא רואה שורה רווח. בורה בורה - שיחה 21:32, 18 בפברואר 2019 (IST)
כן. בנייד זה בולט. ערן כתב שזה נדרש עבור הכותרת ונדמה לי שהיו בעיות בלי הרווח, אבל לדעתי זה לא מתאים לעיצוב בניידים.. Shinaimm - שיחה 21:49, 18 בפברואר 2019 (IST)

באג[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף ויקיפדיה:מזנון
בורה בורה - שיחה 17:36, 20 בפברואר 2019 (IST)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 08:38, 12 במרץ 2019 (IST)

אי הצגה אוטומטית של רשימות פרסים אצל מנהיגים[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף ויקיפדיה:מזנון
הדיון החל כאשר נוכחנו שבערכים שמעון פרס ויצחק רבין לא הוצגו כלל הפרסים שזכו בהם ובהם פרס נובל לשלום. הבעיה עדיין קיימת בערך ברק אובמה למשל. קראו את הדיון שהועבר וממשיך כאן במזנון. בורה בורה - שיחה 17:42, 20 בפברואר 2019 (IST)


הועבר מהדף ויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים
טוב זיהיתי מה הבעיה! בשמעון פרס ויצחק רבין היו פרסים לא מתורגמים וכידוע היחידה אינה מציגה שדות לא מתורגמים. ברגע שהם תורגמו, הם מוצגים. ולמה זה באג? כי היחידה צריכה להתייחס לכל פרס בנפרד! אז אם יש פרס לא מתורגם, לא מציגים אותו, אבל זה לא אומר שאין להציג את שאר 20 הפרסים המתורגמים. נדמה לי שהייתה פעם בעייה דומה עם הפרמטר "מקום לימודים" והיא נפתרה. בורה בורה - שיחה 20:51, 15 בפברואר 2019 (IST)

איך אפשר לראות איפה יש תאריך שלא תורגמו ואיך אפשר לתרגמם? Shinaimm - שיחה 12:48, 16 בפברואר 2019 (IST)
ניתן לראות בקטגוריה:ויקינתונים:ערכים חסרי תווית בעברית: פרס שזכה בו את כל הערכים שבהם יש לפחות פרס אחד לא מתורגם. יש להכנס לערך אחד -> פריט בוויקינתונים -> מאפיין פרסים שזכה ושם לבדוק איזה פרס ללא תווית בעברית ולהוסיף את התווית בעברית. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:01, 17 בפברואר 2019 (IST)
יונה ב. זה הפתרון שלך? לתקן 4,092 ערכים במקום לתקן את הבאג? ברור שחלק הם פרסים יחידים לאדם ואז הם לא לא יופיעו עד שלא יתורגמו. ואולי בכלל כל ה-4,092 מועדים לפורענות? אבל ראה ערך אקראי ברק אובמה. יש 12 פרסים מתוכם 3 לא מתורגמים. אז עכשיו אף אחד לא יודע שזכה בפרס נובל לשלום או בשאר 11 הפרסים... לא רציני בלשון המעטה. בורה בורה - שיחה 12:36, 17 בפברואר 2019 (IST)
מבחינתי זה לא קשור האחד לשני. אכן עדיף להציג את הרשימה הקיימת גם אם היא חלקים או אולי עם התוויות האנגליות. זה עדין לא קשור לשאלה איך לתרגם את 3 הפרסים שטרם תורגמו.
נ.ב. ם יש כמה אישים שזכו מאותו פרס אז מדובר על פחות מ־4092 פרסים לתרגם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:40, 17 בפברואר 2019 (IST)
תודה יונה ב.! תרגמתי כמה פרסים וזה עבד. אם יש אפשרות ליצור קטגוריה או שאילתא של פרסים שלא מתורגמים במקום לעבוד בצורה שהצעת (שהיא עובדת, אבל קצת חוראנית) אז אני אשמח. בורה בורה, אני מסכים שזה באג וצריך לתקן אותו, רציתי לדעת איך אפשר לתרגם פרסים ולהקטין את כמות הדברים שלא מוצגים (מזכיר לי קצת את נושא הטיפול בשגיאות פרמטריות בתבניות) Shinaimm - שיחה 21:13, 18 בפברואר 2019 (IST)
Shinaimm, דווקא יצרו כלי עזר. ראה קטגוריה:ויקינתונים:ערכים חסרי תווית בעברית בראש הדף. להתרשמותי יש לך מספיק ידע טכני להפעיל אותם. נסה על איזו קבוצה וראה איך הולך. אכן, את הבאג יש לתקן במקביל. בורה בורה - שיחה 21:24, 18 בפברואר 2019 (IST)
בניגוד לנאמר כאן, הנושא נדון בעבר וזה לא באג. אי אפשר להציג רשימה חלקית בצורה אוטומטית ללא קריטריונים נוספים - אין למערכת אוטומטית אפשרות לדעת שמתוך 12 הפרסים 3 הלא מתורגמים הם לא חשובים. הפתרון להוספת תוויות בצורה מהירה מוסבר בשיחת משתמש:ערן/HarvestLabel.js. ערן - שיחה 21:50, 18 בפברואר 2019 (IST)
לא זכור לי דיון כזה. תוכל להביא מראה מקום? התשובה שלך גם לא ברורה. מי דיבר על חשובים או לא? אם זה מתורגם - הצג. אחרת אל תציג. העלמה מוחלטת אינה פיתרון ותיקון 4,000 תרגומים גם אינו פיתרון. בורה בורה - שיחה 22:20, 18 בפברואר 2019 (IST)
תודה ערן על התזכורת לחפיץ. בורה בורה גם אני זוכר דיון כזה (אולי במזנון) שבו עלתה הנקודה שלא טוב להציג אצלנו את השם האנגלי גם אם מדובר על יישות סינית (למשל) ויש גם בעיה אם אין תווית באנגלית איזו תווית תוצג. אני יודע שאתה נגד זה אבל כל עוד אתה לא מציג פתרון אחר אז זה מה יש (הצגה רק של הפרסים שתורגמו לעברית הוא בעייתי כשלעצמו כי זה מיצג חלקי). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:06, 19 בפברואר 2019 (IST)
קטגוריה:ויקינתונים:ערכים חסרי תווית בעברית עם 20,000 ערכים שנתונים לא מוצגים להם הגיע הזמן לדיון חדש. במבחן התוצאה החפיץ, הקטגוריות וכל הרעיונות שהיו אמורים להביא לתרגום הנתונים החסרים נכשלו הנדב הנכון - שיחה 13:31, 19 בפברואר 2019 (IST)
יונה ב. למה הצגה רק של הפרסים שתורגמו זה מיצג חלקי? עיין בערך ג'ון מקיין יש שם רשימת פרסים שמישהו שם בערך. עכשיו עיין בוויקינתונים. יש שם בערך פי ארבעה! אז נסיר את הרשימה הידנית כי "היא חלקית" ולא ניתן כלום? הרי זה מה שקורה בברק אובמה. מסתמא החשובים תורגמו אז בגלל איזה פרס נידח, פרס נובל לשלום אינו מוצג! מכל מקום, הדיון במזנון בזמנו היה להציג מתורגמים או לא. לא נידון מקרה כזה של הצגת רשימות של מה שכן שתורגם ויש לדון על זה, אולי במזנון. בהתייחס למה שכתב הנדב הנכון, את הדיון הקודם אני יזמתי כשהיו 4,000 לא מתורגמים. עכשיו כבר 20,000. זה גולם שקם על יוצרו ואני בהחלט מצטרף להצעה על דיון מחודש. בורה בורה - שיחה 20:47, 19 בפברואר 2019 (IST)
זה לא דומה. אם מוזן כאן רשימה חלקית זה עדיף מכלום אבל האם מלכתחילה נייבא רק רשימה חלקית? זו שאלה טובה ואולי כדאי לפתוח את זה לדיון מחודש אבל כרגע זה מה יש. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:43, 20 בפברואר 2019 (IST)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 17:42, 20 בפברואר 2019 (IST)

המשך דיון[עריכת קוד מקור]

אני מציע בשלב ראשון להציג את מה שמתורגם בכל הערכים. אפשרות אחרת היא להציג גם פרסים לא מתורגמים. בשלב שני נקיים דיון, בהתאם להצעתו של משתמש:הנדב הנכון על חשיבה מחודשת להצגת כלל הנתונים שעדיין לא תורגמו. בורה בורה - שיחה 17:45, 20 בפברואר 2019 (IST)

הנושא של הצגה של מידע לא מתורגם נידון כבר בעבר והוחלט שלא להציג מידע לא מתורגם בתבניות מידע בין היתר (ייתכן שהיו עוד סיבות):
  • כדי להציג מידע בשפת המקור צריך לדעת את שפת המקור וזה לפעמים מורכב - עבור מדען סיני צריך להציג את שמו במנדרינית, ועבור זמרת ערבית צריך להציג את שמה בערבית. לא ברור שערב של שפות בתבניות מידע שהקוראים לא בהכרח מסוגלים לקרוא תורם ממש. בחירה בהצגה באנגלית של זמרת ערביה והמדען הסיני אומנם מנגישה זאת לקוראי אנגלית, אבל מאנגלזת אותם בצורה שגויה.
  • אם רוצים לקבל את המידע באנגלית, אפשר לגשת לוויקיפדיה האנגלית, כך שהצגה שלו בוויקיפדיה העברית לא מוסיפה הרבה בדיוק כמו שלא מוסיפים תוכן לא מתורגם בגוף הערך
  • כאשר לא ידוע שם בשפה הנבחרת מוצג Q1234 מוויקינתונים (בהתאם ליישות) מה שיוצר עיוות.
באשר להצגה של מידע חלקי, צריך מאוד להיזהר עם זה - למשל אם מציגים רשימת שחקנים בסדרת טלוויזיה ומציינים רק את שחקני המשנה ולא את השחקנים הראשיים נוצר עיוות.
ערן - שיחה 09:32, 22 בפברואר 2019 (IST)
אז המצב היום עדיף? יש סרט שובר קופות עם מיטב שחקני הוליוד, לדוגמה אושן 11. אם ננסה להציג אותו ללא שחקנים שהוזנו ידנית בתבנית, נקבל אפס שחקנים? ולמה? כי כל הסוללה הכבדה שם תורגמה חוץ מהשחקנים המהוללים הבאים: Scott L. Schwartz, Qin Shaobo, David Jensen, Vincent M. Ward... ג'ורג' קלוני, בראד פיט, אנדי גרסיה, מאט דיימון, ג'וליה רוברטס, דון צ'ידל, אליוט גולד, קייסי אפלק, ברני מק ועוד, מי הם לעומתם? לשם מה בכלל אנו מנסים לשאוב מוויקינתונים אם ב-85% מהמקרים לא נקבל כלום! הבעיה קיימת בכל התבניות ובכל השדות בהם מנסים לשאוב נתונים מרובים מוויקינתונים. אציין שמעולם לא היתה החלטה לא לשאוב נתונים מתורגמים. היתה החלטה לא לשאוב נתונים בלתי מתורגמים בלבד. בורה בורה - שיחה 13:50, 22 בפברואר 2019 (IST)
אני רואה שהדיון אינו מתקדם. מתייג פעילים בנושא הטמעת תבניות ועדכוני ויקינתונים לשמוע את דעתם: משתמש:Itaygur, משתמש:Shinaimm, משתמש:Aviados, משתמש:הנדב הנכון, משתמשת:רחל1, משתמש:יונה בנדלאק, משתמש:DGtal, משתמש:קיפודנחש, משתמש:IKhitron, משתמש:דגש חזק, משתמש:Sokuya, משתמש:דוד שי, משתמש:אגסי. בורה בורה - שיחה 16:56, 27 בפברואר 2019 (IST)
אני תומך בהצגת המידע החלקי, זה עדיף על הסתרת כל המידע. באשר למידע החסר, אם אפשר מבחינה טכנית להציגו באנגלית, יוצג באנגלית. אם אפשר במקום זאת לכתוב "ועוד", כרמז לכך שחסר מידע, גם טוב. דוד שי - שיחה 18:10, 27 בפברואר 2019 (IST)
משתמש:דוד שי ודאי שיש אפשרות להציג את המידע באנגלית! תוכל לראות דוגמה בערך סימון בוליבר. היכן שהמידע מתורגם הוא מוצג בעברית והיכן שלא באנגלית. קל וחומר שעלינו ליישם בנתונים מרובים ששם אפילו נתון אחד חסר מעלים את כולם. בורה בורה - שיחה 19:53, 27 בפברואר 2019 (IST)
בעד חזק לדברי דוד שי, נשמע כמו פתרונות מעולים. אפשר גם לנסות לעשות בליץ על תרגום של תארים ופרסים (חבל שאי אפשר לערוך בויקינתונים במכשיר הנייד, קל מאוד לתרגם ככה מילים בודדות כאשר נוסעים באוטובוס). Shinaimm - שיחה 22:45, 27 בפברואר 2019 (IST)
כל עוד לא אוסרים על עורכים להשתמש בכתיב לועזי בגוף הערך אין הגיון במניעת ייבוא נתונים בכתיב לועזי מוויקינתונים הנדב הנכון - שיחה 12:01, 28 בפברואר 2019 (IST)
בורה בורה האם הדיון מדבר רק על תארים ופרסים או כל פריטי המידע מוויקינתונים או פרמטרים בודדים נוספים (למשל בשחקנים בסרט יש את אותה בעיה. לא תוצג כלל רשימה עם יש שחקן אחד ללא תווית. ואם מדובר על כמה פרמטרים, צריך לפרט איזה). כי אני לא רואה היגיון לייבא את שם עיר הלידה או הפטירה בצורה האנגלית ועדיף לחכות עד שתתורגם.
דוד שי נניח שמדובר על פרס שאין לו עדין תווית באנגלית או עברית אלא בשלוש שפות בלבד: ספרדית, פורטוגזית ומלאית. תווית של איזה שפה תוצג? האם אנחנו צריכים גם להחליט על סדר השפות הרצוי או אולי פרסים ללא תווית בעברית או אנגלית לא יוצג כלום או לפי השפה הראשונה לפי קוד השפה? ועוד אני חושב שהפתרון של ועוד נשמע טוב אבל הוא עלול ליצור מצג שווא שבו התארים שלא נמצאים פחות חשובים מאלו שכן כך שצריך אולי שמעבר עם העכבר על המילה ועוד תציג את הקירטריונים להצגה ("לא קיימת תווית בעברית לפרסים האחרים. ניתן לסייע בתרגומם על ידי....")
Shinaimm ניתנו לך כלים לבצע את משימת תרגום הפרסים, האם התקדמת עם זה? כי אם כן, יש גם תוויות לערים, שמות אנשים ועוד.
הנדב הנכון לא תייגתי את המנטרים כדי שיביעו את דעתם על מה שאני כותב אבל אם משתמש חדש או אנונימי יכתוב את עיר הלידה של ערך על אישיות בלטינית או בשפת המקור ולא בעברית, המנטרים יבקשו לחסום אותו כך שאני לא מבין את הטענה שאין מניעה של כתיבת נתונים לועזיים בערך. אם יש שם בלועזית השאיפה היא להציג את התעתיק בצידו וזהה לא יקרה בפרמטרים בתבנית. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:18, 28 בפברואר 2019 (IST)
יונה ב. מהומות קפיטריית קומפטון איזידור שטראוס זאב פול הרטל עזרא אלחסיד בכל הערכים האלו שהגעתי אליהם די מהר דרך ערך אקראי יש שמות או ביטויים בלעז. על סמך ההיגיון שלך צריך באופן אוטומטי למחוק אותם או לכל הפחות להסתיר אותם (ואז להכניס לקטגוריות את הערכים עם המלים המוסתרות) הנדב הנכון - שיחה 14:43, 28 בפברואר 2019 (IST)
יונה ב. הגדרתי כבר לעיל את היקף הבעיה שאני מנסה לתקוף. "הבעיה קיימת בכל התבניות ובכל השדות בהם מנסים לשאוב נתונים מרובים מוויקינתונים." זה עונה לך על השאלה? מכאן ברור כי שחקנים זו אותה בעיה וראה דוגמה שהבאתי על אושן 11 אם מוחקים את הנתון המקומי. אני מציע בשלב ראשון להתרכז בזה. לא כל כך אהבתי את הרעיון של "ועוד" בין השאר בגלל מה שציינת. עדיף לתת נתון בלעז ןאפשר להחליט שרק באנגלית. היום אין בכלל... בורה בורה - שיחה 15:00, 28 בפברואר 2019 (IST)
הנה אנדרה פרווין נפטר היום. משתמש:אגסי הוסיף אותו לתבנית החדשות. נכנסתי לקרוא וראיתי שאף אחד משלל הפרסים בהם זכה לא מופיע. עיון קצר בוויקינתונים וכולם שם להוציא שלושה. אז לא רואים כלום! עד מתי? אגסי, מה אתה אומר? בורה בורה - שיחה 23:22, 28 בפברואר 2019 (IST)
הנדב הנכון הייתי די ברור. כתבתי שזה מה שהמנטרים יעשו. אני לא חושב שיש לפסול ערך בגלל זה אלא שצריך להוסיף את השם העברי (או תעתיק עברי). בורה בורה כן זה עונה על השאלה שלי. ולהמשיך ולהביא דוגמאות לא ממש ישנה משהו. נראה לי שהבעיה הובנה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:07, 1 במרץ 2019 (IST)
יונה ב. אתה לא עקבי - אם לא צריך להציג שמות לועזיים בתבנית לא צריך להציג אותם גם בערך, אז או שתמחק את השמות הלועזיים בדוגמאות שהצגתי או שתאפשר הצגה בתבנית. עבור מאשאדו די-אסיס אפשר לכתוב את שם ספרו Crisálidas בגוף הערך, אבל לא להציג אותו בתבנית. המצב האידאלי הוא של שמות בעברית אבל מצב ביניים של שמות בלעז הוא נורמה מקובלת הנדב הנכון - שיחה 10:25, 1 במרץ 2019 (IST)
אני חושב שאני כן עקבי. מי שלא עקבי הוא מי שתרגם את הספר "היד והכפפה" ולא תרגם את Crisálidas וכן מי שהחליט לתעתק שמות של אישים אבל לא שמות של עיתונים. ואם יש הבדל בין אישים שמתעתקים ועיתונים שמשאירים בשפה המקורית אז גם תארים צריך או לתרגם את כולם או לא לתרגם את כולם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:46, 1 במרץ 2019 (IST)

סיכום[עריכת קוד מקור]

יש להציג את מה שמתורגם בוויקינתונים בכל הערכים לכל ערכי "ויקינתונים מרובה" גם אם חלק מהפרסים אינם מתורגמים.

בעד:

  1. בורה בורה
  2. דוד שי
  3. Shinaimm
  4. הנדב הנכון
  5. יונה ב.

נגד:

  1. ערן

ברוב משמעותי לאחר שבועיים דיון הוחלט לאמץ את ההצגה. יש לתקן את היחידה בהקדם האפשרי לתמוך בזה. בורה בורה - שיחה 03:39, 6 במרץ 2019 (IST)

כמו שהוסר באשר להצגה של מידע חלקי, צריך מאוד להיזהר עם זה - למשל אם מציגים רשימת שחקנים בסדרת טלוויזיה ומציינים רק את שחקני המשנה ולא את השחקנים הראשיים נוצר עיוות. זה דיון ולא הצבעה, ואין לי עניין להגיב להערות של המשתמש הנ"ל - רק להבהיר שאין סיכום כזה. ערן - שיחה 06:48, 6 במרץ 2019 (IST)
הוסבר על ידך ואף אחד לא מסכים אתך. הדיון היה כאן לעיל ותוצאותיו חד משמעיות ועל כן זה הסיכום ואין בלתו. שוב אתה נוטל את החוק לידך באופן בוטה ומתעלם מהחלטות הקהילה. זו לא ויקיפדיה שלך אלא מיזם שיתופי. ואם אתה לא תעשה את זה מישהו אחר יעשה. ואם אף אחד לא יודע כי נכסת את היחידה הזו לעצמך, אנחנו נבטל את השימוש בה ונעבור לפתרונות חלופיים. בורה בורה - שיחה 09:48, 6 במרץ 2019 (IST)
אז אני מציע שתקרא את הדיון ותבין מה אותו - למשל עלו הצעות להציג חלק עם או בלי סימון שיבהיר שזה חלקי, להציג באנגלית וכו'. רק רציתי להבהיר, שלא בפעם הראשונה, שאין בהכרח קשר בין מה שאתה קורא לו "סיכום" לבין תוכן דיון. ערן - שיחה 20:42, 6 במרץ 2019 (IST)
אכן עלו בדיון הצעות להציג באנגלית. אני בעד זה אך כפי שציינתי בדיון הצגתי כאן את המכנה המשותף הרחב ביותר שכל התומכים מסכימים איתו. דוד שי, Shinaimm, הנדב הנכון, יונה ב. האם אתם מסכימים עם מכנה המשותף רחב זה? אם כולכם גם בעד הצגת תוכן באנגלית ללא מתורגמים, כמובן שאני בעד. נתתי דוגמה מתבנית:תפקידים מוויקינתונים ששם זה כבר מיושם. בורה בורה - שיחה 21:02, 6 במרץ 2019 (IST)
אני לא מסכים עם התמיכה שלי בהצעה הזו. לדעתי זה לא נכון להוסיף את שמות הפרסים באנגלית. הסברתי גם את נושא ההטעייה עם פרסום פרסים מתורגמים בלבד (הקריטריון הוא לא חשיבות הפרס אלא אם מישהו התאמץ להוסיף לו תרגום בויקינתונים). הפתרון של הוספת "ועוד" הוא פתרון שאני מוכן לשקול אבל להציג רק את שמות הפרסים באנגלית זה לא מקובל עלי. בורה בורה אני גם לא מבין את הטענה על המכנה המשותף הגדול ביותר. למה שלא נקיים דיון אחת ולתמיד ונחליט על הכללים הרצויים? הרי הצגת התוויות באנגלית הוא אולי פתרון לעוד כמה אחוזים מהערכים אבל הוא לא פתרון מושלם. אני תרגמתי הרבה פריטים בויקינתונים מצרפתית לעברית כאשר לא היתה תווית באנגלית וחבל שהשאיפה של הדיון הזה הוא לפתור בעיה אחת בלי לתת דעת על פתרון כללי יותר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:25, 7 במרץ 2019 (IST)
פתרון כולל ניסינו כבר פעמיים ולא הגענו להסכמות. אני ניסיתי לתחום את הבעיה הספציפית הזו שבאמת מפריעה. במקום עם תרגום אחד, אם לא יפיע - לא נורא. אבל כאשר תרגום אחד חסר הוא מעלים 20 אחרים, זו כבר פגיעה משמעותית. איזה פתרן יש לך לבעיה זו כדי שאפשר לדון הלאה. בורה בורה - שיחה 21:42, 7 במרץ 2019 (IST)
אפתח הצבעת מחלוקת עם כל האפשרויות. בתקווה זה גם יביא עוד מגיבים. בורה בורה - שיחה 03:18, 11 במרץ 2019 (IST)

סוף העברה
בורה בורה - שיחה 08:41, 12 במרץ 2019 (IST)