תומאס איאן ניקולס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תומאס איאן ניקולס
Thomas Ian Nicholas
לידה 10 ביולי 1980 (בן 43)
לאס וגאס ואלי, ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שם לידה Thomas Ian Nicholas עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה מועדפת פופ רוק עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
תקופת הפעילות מ-1987 עריכת הנתון בוויקינתונים
בן או בת זוג די ג'יי קולט (2007–?) עריכת הנתון בוויקינתונים
צאצאים Nolan Nicholas עריכת הנתון בוויקינתונים
https://www.tinicholas.com/
פרופיל ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

תומאס איאן ניקולסאנגלית: Thomas Ian Nicholas; נולד ב-10 ביולי 1980) הוא שחקן ומוזיקאי אמריקאי. ידוע בעיקר בזכות תפקידו בתור קווין בסדרת סרטי אמריקן פאי.

ביוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ניקולס נולד בלאס וגאס, נבדה. התחיל את קריירת המשחק שלו בגיל 12 בפנטזיה "על כנפי החלום". התפרסם לראשונה בקומדיית הבייסבול "טירון השנה" בתור הילד הנרי רוואנגרטנר שחולם להיות שחקן בייסבול מקצועני ובעיבוד הקולנועי של וולט דיסני לרומן "ינקי מקונטיקט בחצר המלך ארתור". ב-2002 שיחק בסרט השישי בסדרת סרטי "ליל המסכות" בתפקיד הסטודנט ביל וודלייק. ב-2003 גילם את פרנק סינטרה הבן בנו של הזמר והשחקן האגדי פרנק סינטרה בהפקה "לגנוב את סינטרה". ב-2010 הופיע בדרמה הקומית "נותנים ת'לב".

ניקולס הוא מוזיקאי ומנגן בגיטרה, הוציא עם להקתו לשעבר T.I.N. men"" את האלבום "Something More". בשנת 2008 הוציא לאור ניקולס את אלבום הסולו הראשון שלו "Without Warning", האלבום זכה להצלחה ובעקבות ביקוש מעריצים הוציא לאלבום גם גרסה אקוסטית. ב-2010 הוציא את אלבומו השני "Heroes Are Human".

ב-2007 ניקולס התחתן עם המוזיקאית קולט מרינו הידועה בשם "די ג'יי קולט".

אמריקן פאי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערך מורחב – אמריקן פאי

ב-1999 הופיע ניקולס בתפקיד המזוהה איתו ביותר בקומדיית הנעורים "אמריקן פאי" בתור קווין מאיירס, חברו הטוב ביותר של גיבור "סדרת סרטי אמריקן פאי" ג'ים לבנשטיין (ג'ייסון ביגס). בעלילת הסרט הראשון קווין מוטרד מכך שהוא אינו מצליח לקיים יחסי מין בפעם הראשונה עם חברתו ויקטוריה (טארה ריד) וכורת ברית עם חבריו ג'ים, פינץ' (אדי קיי תומאס) ואוז (כריס קליין) כי יאבדו את בתוליהם עד נשף סיום התיכון. בסרט השני לאחר שסיים את השנה הראשונה שלו בקולג', נוסע קווין בעצת אחיו טום (קייסי אפלק) לחופשת קיץ מטורפת עם חבריו ג'ים, פינץ', אוז וסטיפלר (שון ויליאם סקוט) בבית חוף. בסרט השלישי בסדרה, "אמריקן פאי: החתונה", מתאחד קווין עם פינץ' וסטיפלר כדי לחגוג עם ג'ים את נישואיו לחברתו משני הסרטים הקודמים מישל (אליסון הניגן). ניקולס שב לתפקיד קווין גם בסרט הרביעי בסדרה, "אמריקן פאי: האיחוד", כאשר הפעם נפגשת החבורה מהתיכון לפגישת מחזור וכל אחד מהגיבורים, כעת בני 30, מתמודד עם השינויים בחייו.

פילמוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

טלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • Underdeveloped ‏ (2023)

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא תומאס איאן ניקולס בוויקישיתוף