תומאס הניפן

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
טום פיליפס
Tom Phillips
אין תמונה חופשית
אין תמונה חופשית
לידה 19 במאי 1989 (בן 34)
פילדלפיה שבפנסילבניה
שם במה טום פיליפס
גובה 1.83 מטר
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 2012–הווה (כ־12 שנים)
ליגות WWE
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

תומאס הניפןאנגלית: Thomas Hannifan; נולד ב-19 במאי 1989), הידוע יותר בשם הבמה שלו, טום פיליפס הוא שדרן ספורט אמריקאי. הוא מוכר בעיקר בשל תקופתו בארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE. במהלך הקריירה שלו ב-WWE, פיליפס שימש כשדרן המוביל של התוכניות השבועיות Raw, סמאקדאון, NXT, NXT UK ו-205 לייב.

קריירת היאבקות[עריכת קוד מקור | עריכה]

קריירת שידור מוקדמת[עריכת קוד מקור | עריכה]

הניסיון הראשון של הניפן כחלק מצוות שידור הייתה במהלך משחק פוטבול בתיכון, שבו שימש כקריין. מאז הוא ידע שזה מה שהוא ירצה לעסוק בו בעתיד.

WWE‏ (2012–2021)[עריכת קוד מקור | עריכה]

הניפן ערך ראיונות מאחורי הקלעים לאפליקציה של ה-WWE והיה הקריין המוביל של התוכנית Superstars, Main Event וסמאקדאון, לצד ג'רי לולר וביירון סקסטון, עד שהוא הוחלף על ידי השדרן של NXT, ריץ' ברנן, ב-27 באוגוסט 2015.

הניפן כשם הבמה שלו טום פיליפס תיפקד כחלק מצוות השידור של סמאקדאון.[1] לאחר שכריס ג'ריקו ניצח את אלוף ארצות הברית, קווין אואנס, וזכה בתואר באירוע פייבאק, ג'ריקו רשם את פיליפס ואת המראיין של Raw, מייק רום, בתוך הרשימה שלו לאחר כביכול "הפריעו לו" בפרידה מהתוכנית. הוא היה השדרן המוביל של NXT מאז 2014, אך ב-22 ביוני 2017 הוחלף על לידי מאורו רנאלו.

פיליפס היה השדרן המוביל של סמאקדאון באירוע רסלמניה 33, שהתקיים ב-2 אפריל 2017, והפך לשדרן המוביל החמישי במהלך האירוע הגדול של השנה, כשהארבעה הראשונים שקדמו לו היו וינס מקמהן, גורילה מונסון, ג'ים רוס ומייקל קול.[2] כמו כן, פיליפס היה השדרן של 205 לייב, לפני שויק ג'וסף החליף אותו.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]