1000 דרכים למות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
1000 דרכים למות
1000 Ways to Die
לוגו הפתיחה
לוגו הפתיחה
לוגו הפתיחה
סוגה דוקומנטריה, אימה, הומור שחור
כותבים טום מקהון, ה. א. ארנסון, גוף מילר
בימוי טום מקהון
מנחים רון פרלמן עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית
מספר עונות 4
מספר פרקים 74
הפקה
חברת הפקה פרימנטל עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה פרימנטל עריכת הנתון בוויקינתונים
אורך פרק 22 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור Spike
רשת שידור בישראל ערוץ 8
תקופת שידור מקורית 14 במאי 200815 ביולי 2012 (22 דקה) עריכת הנתון בוויקינתונים
קישורים חיצוניים
http://www.spike.com/show/27237
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

1000 דרכים למות[1]אנגלית: 1000 Ways to Die) היא סדרת טלוויזיה דוקומנטרית אמריקאית שהחלה את שידוריה בשנת 2008. הסדרה מציגה שחזורים של מקרים אמיתיים אשר הסתיימו במוות "לא רגיל". הקטעים מלווים בראיונות עם אנשי מקצוע שונים המסבירים רקע מדעי או מכני לתקרית.

דוגמאות ממקרי המוות ששוחזרו והוצגו בסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • בחור נתקע עם מכוניתו באמצע הדרך, ובזמן שבדק בתחתית המכונית מה מקור הבעיה נהג משאית שעבר במקום לא הבחין בו, עלה עם המשאית על רגליו של הבחור וחצה את גופו לשני חלקים. הרופאים שהגיעו למקום גילו להפתעתם שהבחור עדיין בחיים, אך רשלנות רפואית הובילה לכך ששני חצאי גופו הגיעו לשני בתי חולים שונים והבחור מת מפצעיו לאחר שלוש שעות וחצי.
  • שתי חברות טובות הלכו יחד ברגל למסיבה. כאשר נעלי העקב של אחת מהן החלו ללחוץ לה ברגליים היא הורידה אותן, ולרוע מזלה לא שמה לב שהיא נשענת על עמוד חשמל באמצע הגשם. היא מתה באופן מיידי.
  • חבורת צעירים ערכה מסיבת סקס וסמים באמצע יער כאשר הם מחופשים לחיות שונות. בחור אלמוני עבר במקום וניסה להצטרף למסיבה, אך החבורה דחתה אותו משום שאינו מחופש לחיה. למרות זאת הוא לא ויתר וניסה את מזלו בפעם השנייה. הוא הבחין בדוב, וחשב שזו תחפושת. הוא ניגש אליו וגילה מהר מאוד שזהו דוב אמיתי. הדוב פירש את תנועות החיזור של הבחור כתקיפה, תקף בחזרה וטרף את הבחור בעודו בחיים.
  • חבורת צעירים יצאה לבלות במועדון סנוקר. אחד הבחורים בחבורה, גבר בעל ריאות מפותחות במיוחד, הלהיב את חבריו בכך שבלע את כדור הביליארד השחור, שיחק בו מעלה ומטה בגרונו ופלט אותו בחזרה החוצה. המחזה המלהיב לא סיפק אותם והם שכנעו אותו לעשות את אותו הדבר עם הכדור הלבן. לרוע מזלו הוא לא ידע כי הכדור הלבן גדול במעט משאר הכדורים, וגילה זאת מאוחר מדי.
  • שני בחורים טיילו בעולם בחיפוש אחר סמים. כשהם הגיעו לפרו, הם ליקקו צפרדע במטרה לחוות הזיות, אך גילו שליקקו צפרדע ארסית, וכתוצאה מכך גססו למוות.
  • אישה ערכה עם בעלה שיחת וידאו קינקית במחשב, קשרה עצמה עם אזיקים ושמה מסקנטייפ על הפה. תוך כדי ההתרחשות נכנס פורץ הביתה והתקרב אליה. כשראתה אותו, היא הקיאה מהפחד ומריח הפה הנורא שלו, אך מכיוון שפיה היה מכוסה היא נחנקה מהקיא של עצמה ומצאה את מותה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ הטעות במקור