11:14

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
11:14
עטיפת תקליטור הסרט
עטיפת תקליטור הסרט
בימוי גרג מרקס עריכת הנתון בוויקינתונים
הופק בידי ג'ון מוריסי
בו פלין
טריפ ויסון
ג'ף קוואטינץ
הילרי סוונק
דייוויד סקוט רובין
מארק דיימון
סאמי לי
ראג'ו פאטל
סטיוארט הול
תסריט גרג מרקס עריכת הנתון בוויקינתונים
עריכה דן לבנטל, ריצ'רד נורד עריכת הנתון בוויקינתונים
שחקנים ראשיים רייצ'ל לי קוק
שון האטסי
קולין הנקס
בן פוסטר
ריק גומז
ג'ייסון סיגל
הילרי סוונק
קלארק גרג
הנרי תומאס
פטריק סווייזי
בלייק הרון
ברברה הרשי
סטארק סנדס עריכת הנתון בוויקינתונים
מוזיקה קלינט מנסל עריכת הנתון בוויקינתונים
צילום שיין הרלבוט עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת הפקה MDP Worldwide
Firm Films
חברה מפיצה MDP Worldwide
שיטת הפצה וידאו על פי דרישה, direct-to-video עריכת הנתון בוויקינתונים
הקרנת בכורה 16 במאי 2003 (פסטיבל קאן)
משך הקרנה 86 דק' עריכת הנתון בוויקינתונים
שפת הסרט אנגלית עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה קומדיה שחורה; דרמה; מותחן
תקציב 6 מיליון דולר
דף הסרט ב־IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

11:14 הוא סרט קומדיה שחורה[1] עצמאי אמריקאי משנת 2003, אשר נכתב ובוים על ידי גרג מרקס. אנסמבל השחקנים כולל את רייצ'ל לי קוק, פטריק סווייזי, ברברה הרשי, שון האטסי, הנרי תומאס, הילרי סוונק, בן פוסטר, סטארק סנדס, קולין הנקס וקלארק גרג.

עלילת הסרט מתארת השתלשלות אירועים שגורמים לשתי תאונות דרכים בו-זמנית בלילה אחד, בעיירה אמריקאית קטנה. העלילה איננה ליניארית, אלא האירועים מוצגים מחמש פרספקטיבות שונות של הדמויות המעורבות, והסיפור נשלם בהדרגה כמו פאזל[2], בעוד הדמויות פועלות לפי אינטרסים אנוכיים, וכל אחת מהן מקבלת החלטה שגויה, בניסיון להציל את עורה ברגעי דחק ומצוקה[3].

הקרנת הבכורה התקיימה ב-16 במאי 2003 בפסטיבל הקולנוע בקאן, אך הסרט הופץ לקהל הרחב רק במהלך שנת 2005 וזכה לביקורות חיוביות בדרך כלל.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

מבנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

זהו סרט אנתולוגיה[4] המורכב מחמש אפיזודות שאירועיהן האקראיים לכאורה, מובילים לשתי תאונות דרכים המתרחשות בשעה 11:14 בלילה אחד, בשני מקומות שונים במידלטון, עיירה אמריקאית מנומנמת. מבחינה כרונולוגית, האירועים נפרשים על פני 40 דקות, מהשעה 10:54 עד 11:34, ונקודת הזמן 11:14 מחלקת את פרק הזמן הזה לשני חלקים בני 20 דקות: ההתרחשויות שהובילו לתאונות, ואלה שבעקבותיהן[3], ומוצגות מהסוף להתחלה כאשר כל אפיזודה מתחילה כחמש דקות מוקדם יותר מקודמתה ונמשכת עשרים דקות. הקשר בין שתי התאונות מתברר כאשר האפיזודה האחרונה סוגרת מעגל עם הראשונה, והסרט מסתיים באותה נקודת זמן שבה התחיל[5].

למכוניות ולמפתחות המכוניות, יש תפקיד בהנעת העלילה וקידומה, כמו לכל אחד מהשחקנים. מרכזיותן של המכוניות בסרט, מוטרמת בכתוביות הפתיחה המעוצבות כמכוניות נעות בכביש במהירויות שונות, פונות בפינות רחובות ועוצרות בצמתים[3][6].

סדר כרונולוגי של האירועים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הנערה שרי טוענת שהיא בהיריון ודורשת 500 דולר למימון הפלה משני אבות פוטנציאליים, כל אחד בנפרד: בן זוגה דאפי נִיקוֹלְס, והיזיז שלה ארון לואיס. ארון בא אל ביתה מעט לפני השעה אחת עשרה בלילה לתת לה המחאה, והם יוצאים לבית הקברות שמאחורי ביתה כדי לקיים מגע מיני חפוז מתחת למצבה. מתנודות גופם נשבר ראש פסל המלאך שעל המצבה, נופל ומוחץ את ראשו של ארון. שרי מחליטה להפליל את דאפי ברצח, ולשם כך היא צריכה להשיג את כדור הכדורת שלו, שעליו חרות שמו, כדי "לשתול" את הכדור במקום. היא מתקשרת לחברתה סְטֵף ומספרת לה שדאפי תפס אותה עם ארון והוא זועם. בינתיים, לדאפי אין כסף לתת לשרי. לכן הוא נוסע לחנות הנוחות שבה עובדים הוא וצעירה בשם באזי, ולוחץ על באזי לתת לו את הכסף שבקופה ולביים שוד, אבל היא מסרבת מחשש שתאבד את מקום עבודתה, והוא שולף אקדח ומאיים עליה. באותו הזמן יוצאים שלושה נערים לנסיעה פרועה ברחובות העיירה: מארק, הנוהג במסחרית של אמו, וחברו אדי, עוברים בחנות הנוחות וקונים סופגניות להשליך מהמכונית תוך כדי נסיעה לשם שעשוע, ואוספים את טים שמביא איתו ארגז ספרים ישנים לשרוף.

שרי חוזרת מבית הקברות הביתה נסערת. מאחר שבדרך היא איבדה את צרור המפתחות שלה, שרי מבקשת מאביה פרנק מפתח ל"הונדה" הישנה והמקרטעת שלו. בצאתה, עוברים במקום הנערים במסחרית ומספרים שהם ראו את דאפי בחנות, והיא נוסעת לשם. פרנק יוצא לטיול לילי עם הכלב מוליגן, ובעוברם בבית הקברות, הוא מוצא את המפתחות של שרי ואת גופתו של ארון. מחשש ששרי הרגה את ארון בעקבות תקיפה מינית ועלולה להסתבך, פרנק קובר את ראש הפסל, אחר כך פושט את חולצתו, עוטף בה את ראש הגופה ומכניס אותה לתא המטען במכוניתו של ארון. הוא נוסע משם, עוצר על גשר בכניסה לעיירה, ובשעה 11:14 פרנק משליך את הגופה מהגשר. בכביש למטה נוהג גבר בשם ג'ק לוין כשהוא שתוי, ומשוחח בטלפון עם מישהי. הגופה נופלת על מכוניתו של ג'ק שסוטה ועוצרת בשול הכביש. ג'ק חושב שפגע בצבי.

בזמן שפרנק עסוק בסילוק הגופה מבית הקברות, שרי מגיעה לחנות כאשר דאפי ובאזי מתווכחים על ביום שוד. מאחר שהכדור נמצא בתוך מכוניתו הנעולה של דאפי, שרי נכנסת לחנות, מבקשת לשוחח עם דאפי ומתגפפת איתו בחדר אחורי בניסיון לכייס את המפתחות מהמעיל שלו. באזי משתעשעת באקדח שדאפי השאיר על הדלפק, ופולטת ירייה שמרסקת את שמשת המקרר. דאפי המבוהל לוקח מבאזי את האקדח, מוציא את שרי מהחנות, לבקשתה משאיל לה את מעילו עם המפתחות, והיא גונבת את הכדור. כעת באזי מסכימה לביים שוד ולחלק את הכסף ביניהם, אך מאלצת את דאפי לירות בזרועה כדי לשוות אמינות לשוד, ואז מזעיקה אמבולנס. שרי רואה את אירוע הירי מבעד חלון החנות, מתקשרת להודיע למשטרה, מוסרת פרטים מפלילים ונוסעת מהמקום. דאפי יוצא מהחנות עם הכסף, מוצא ששרי השאירה את המפתחות על מושב המכונית, ונוסע. שרי חוזרת לבית הקברות ומספיקה לראות את מכוניתו של ארון יוצאת משם. היא נכנסת פנימה מבוהלת ולא מוצאת את הגופה, שומטת מידיה את כדור הכדורת, חוזרת למכוניתה ולא מצליחה להניעה. בייאושה, היא מתקשרת לג'ק שנמצא בכניסה לעיירה בדרכו לביתו ומבקשת שיבוא לאסוף אותה, כי היא רוצה לברוח עוד באותו לילה. מתברר שהיא לא הייתה בהיריון, אלא סחטה את דאפי ואת ארון כדי לברוח מהעיירה עם ג'ק. דאפי מגיע במכוניתו וצועק לה שהביא את הכסף. שרי עונה שהיא לא מצליחה להניע את ה"הונדה", מסיימת את השיחה עם ג'ק והולכת לעבר דאפי.

שלושת הנערים ממשיכים להתפרע ברחובות ומשליכים מהמסחרית ספר בוער. אדי פותח חלון ומשתין החוצה תוך כדי נסיעה. מארק מתרגז, במכונית מתפתחת קטטה, וכאשר שרי הולכת מה"הונדה" המושבתת אל דאפי, בשעה 11:14 הטלפון שלה מצלצל, היא משתהה באמצע הכביש, המסחרית פוגעת בה והיא נהרגת במקום. דאפי הנזעם יורה שתי יריות שפוגעות בשמשה האחורית של המסחרית הנמלטת. אחרי שברחו, מתברר לנערים שמעוצמת הפגיעה, חלון המסחרית נטרק וכרת את איבר המין של אדי. טים מתנדב לחזור לקחת את האיבר הכרות כדי לנסוע לבית החולים לחבר אותו חזרה. למקום התאונה מגיע השוטר ג'ורג' שרואה את דאפי רוכן על שרי עם אקדח, עוצר אותו ומודיע שדאפי חשוד ששדד את החנות וירה במוכרת. לא רחוק משרי המתה, ג'ורג' מוצא את האיבר הכרות ומזעיק אמבולנס. מגיע האמבולנס שפינה קודם את באזי הפצועה, וכאשר היא רואה את דאפי העצור, באזי מודה ששיתפה פעולה בשוד, ונעצרת איתו.

בינתיים מתחת לגשר, ג'ק יוצא מבוהל מהמכונית לבדוק את הנזק ולחפש את הצבי, אך מוצא גופת גבר שפניו הושחתו ללא הכר. בסמוך לו עוצרת נורמה, אשתו של פרנק ואמה של שרי. ג'ק מסתיר את הגופה, נורמה מתרעמת על ריבוי תאונות עם צבאים, ולמרות התנגדות ג'ק, היא מתקשרת למשטרה לדווח על תאונה עם צבי, ממשיכה לנסוע, וג'ק מכניס את הגופה לתא המטען של המכונית. פרנק, אחרי שהשליך את הגופה מהגשר, חוזר ברגל עם הכלב ובדרכו רואה על המדרכה את הספר הבוער שהשליכו הנערים, מנצל זאת כדי לשרוף את חולצתו המוכתמת בדמו של ארון, ומשליך את החולצה והספר לביוב. נורמה עוברת ואוספת אותו, ובהגיעם לביתם, היא שולחת אותו לחפש את הצבי הפגוע, שאולי אפשר להצילו, והולכת לענות לטלפון שמצלצל באותו רגע.

טים חוזר למקום הפגיעה בשרי ומנסה לגנוב מהאמבולנס את האיבר של אדי, אך הפרמדיקים תופסים אותו. באותו זמן, פרנק המחפש את הצבי, רואה את האמבולנס ובסמוך לו את ה"הונדה" שלו, ניגש לפרמדיקים ושואל בבהלה לגורל בתו שרי. טים מנצל את היסח הדעת ובורח אל חבריו במסחרית, כשהאיבר בידו. הם מתאמים גרסאות לגבי נסיבות האירוע וממשיכים לנסוע לבית החולים,

כאשר ג'ורג' מדווח על מעצר דאפי ובאזי, הוא נשלח לבדוק את התאונה עם הצבי מתחת לגשר. אחרי שמתברר שרישיון הנהיגה של ג'ק נשלל לפני שלושה חודשים בגין נהיגה בשכרות, ג'ורג' מוצא בתא המטען את גופתו של ארון לואיס, עוצר את ג'ק וכובל את ידיו באזיקון פלסטיק. בניידת כבר יושבים באזי ודאפי. בזמן שג'ורג' מתווכח עם באזי על פינוי מקום בניידת לעצור שלישי, ג'ק שולף מספריים מכיס אחורי, חותך את האזיקון ובורח. ג'ורג' רודף אחריו, ובאזי ודאפי מנצלים את ההזדמנות ונמלטים מהניידת. במנוסתו, ג'ק נקלע לחצר ביתה של נורמה שיוצאת מבוהלת לחפש את בעלה פרנק, משום שזה עתה נודע לה שבתם היחידה נהרגה בתאונת פגע וברח. כאשר ג'ורג' מגיע, נורמה חושדת שג'ק הוא שדרס את בתה, מתנפלת עליו ומפריעה למעצר. ג'ק בורח אל תוך בית הקברות, מועד על כדור הכדורת ששרי שמטה קודם לכן, ונתפס.

סדר האפיזודות המוצג לצופים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • 11:14 עד 11:34: התאונה הראשונה מהפרספקטיבה של ג'ק הנוהג בכביש ומשוחח עם מישהי בטלפון כשגופה נופלת על המכונית מהגשר. נורמה עוברת במכוניתה, מציעה עזרה ומתקשרת למשטרה. השוטר ג'ורג' מגיע ומוצא את הגופה בתא המטען, ג'ק בורח דרך חצר ביתה של נורמה, ונלכד בבית הקברות.
  • 11:09 עד 11:29: התאונה השנייה מהפרספקטיבה של שלושת הנערים, מהרגע שהם יוצאים לנסיעה הפרועה, דורסים את שרי באמצע הכביש ובורחים כאשר דאפי יורה, פרנק מגיע מבוהל למקום התאונה כשהאמבולנס במקום, (גופתה של שרי כבר בתוך האמבולנס, והשוטר ג'ורג' נסע עם דאפי ובאזי העצורים למקום התאונה מתחת לגשר), עד שטים מצליח לברוח מהפרמדיקים, חוזר אל חבריו עם איבר המין הכרות של אדי והם נוסעים לבית החולים.
  • 11:04 עד 11:24: התאונה הראשונה מהפרספקטיבה של פרנק היוצא לטייל עם הכלב, מוצא את המפתחות של שרי וגופתו של ארון, אוסף את הגופה ומשליך אותה מהגשר על מכוניתו של ג'ק. נורמה אוספת את פרנק הביתה ושולחת אותו לחפש את הצבי שנפגע כביכול בתאונה (אז מגיעה שיחת הטלפון המבשרת לנורמה ששרי נהרגה). תוך כדי החיפושים, פרנק שומע שתי יריות ורואה את המסחרית הנמלטת בנהיגה פרועה.
  • 10:59 עד 11:19: התאונה השנייה מהפרספקטיבה של דאפי המגיע לחנות ומתווכח עם באזי על הכסף, ושניהם מביימים שוד מזוין אחרי ששרי עברה במקום ובאזי ירתה בטעות באקדח של דאפי. הוא נוסע אל שרי ומוצא אותה ב"הונדה" התקועה, מבשר לה שהשיג את הכסף, היא יוצאת לקראתו ונדרסת על ידי הנערים במסחרית, עד מעצרו של דאפי ליד גופתה ומעצרה של באזי הפצועה אחרי שהודתה בחלקה בביום השוד.
  • 10:54 עד 11:14: התאונה השנייה מהפרספקטיבה של שרי המספרת בטלפון לחברתה סטף שהיא דרשה כסף הן מדאפי והן מארון משום שהיא לא יודעת מי משניהם האב. ארון מביא לה את הכסף למימון ההפלה, הם יוצאים לקיים מגע מיני בבית הקברות, ארון נהרג מנפילת ראש הפסל, שרי חוזרת הביתה ולוקחת את ה"הונדה" של פרנק, נוסעת לחנות, גונבת את הכדור, חוזרת לבית הקברות אך לא מוצאת את גופת ארון. המכונית נתקעת ושרי מתקשרת לג'ק ומבקשת ממנו שיאסוף אותה כדי לברוח מיד מהעיירה (אותה שיחת טלפון שנשמעה מצידו של ג'ק בסצנה הפותחת) תוך שמתברר שהיא לא הייתה בהיריון. דאפי מגיע לבשר לה שהוא השיג את הכסף, היא מפסיקה את השיחה עם ג'ק וחוצה את הכביש לעבר דאפי, והמסחרית ובה הנערים דורסת את שרי בעוד המצלמה מתמקדת בצג הטלפון הסלולרי שלה, המראה את השעה 11:14 (כלומר, שתי התאונות התרחשו באותו זמן, מיד אחרי סיום שיחת הטלפון בין שרי לג'ק).

שעונים שונים מציגים את זמני תחילת כל אפיזודה (בהתאמה: שעון המכונית של ג'ק; שעון המסחרית של הנערים; שעון מכשיר הווידאו של פרנק; שעון קיר בחנות; רדיו-שעון בחדר של שרי). חפיפת הזמנים בין האפיזודות מתבטאת בצלצול פעמון הכנסייה המורה על השעה, בסירנות של ניידת המשטרה והאמבולנס, בקול יריות האקדח של דאפי, בשירים הנשמעים ממכשירי רדיו במכוניות שונות בנקודת זמן נתונה, וכן במכוניות המעורבות החולפות זו על פני זו במהלך ההתרחשויות. נוכחותה של מכונית כלשהי מוסברת בהקשר של אפיזודה נתונה, אך מנותקת מהקשר כאשר היא מופיעה באפיזודה אחרת.

דמויות שמוזכרות אך לא מופיעות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • המפקח גארווי – מפקד המשטרה המקומית. ידיד אישי של נורמה שמשתמשת בקשריה איתו כדי לזרז את טיפול המשטרה בתאונה מתחת לגשר, ולכן ג'ורג' נשלח לשם עם דאפי ובאזי העצורים, ישירות ממקום דריסת שרי. גארווי הוא שמודיע לנורמה ששרי נהרגה.
  • לויד – בעליה של חנות הנוחות שבאזי ודאפי עובדים בה. מעסיק קשוח וקמצן. דאפי נמנע מלבקש ממנו מקדמה כדי לתת כסף לשרי, ובאזי חוששת שלויד יפטר אותה אם הכסף יחסר בקופה, ומסכימה לביים את ה"שוד" כהסבר להתרחשויות בחנות ולגניבת הכסף.
  • מלינדה – אחותה החולה של באזי. הצורך לממן את הטיפול הרפואי במלינדה, משכנע את באזי לשתף פעולה ולחלוק את הכסף עם דאפי.
  • סטף – חברתה של שרי ושותפת סוד למזימה לסחוט כסף במרמה מדאפי וארון. שרי מנצלת את סטף כדי ליצור אליבי ולהפליל את דאפי בהריגת ארון.

ליהוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחקנים דמויות
רייצ'ל לי קוק (אנ') שרי
פטריק סווייזי פרנק, אבא של שרי
ברברה הרשי נורמה, אמא של שרי
שון האטסי (אנ') דאפי ניקולס
הילרי סוונק באזי
קלארק גרג ג'ורג' האנאגן השוטר
סטארק סנדס טים
בן פוסטר אדי
קולין הנקס מארק
הנרי תומאס ג'ק לוין
בלייק הרון (אנ') ארון לואיס
ג'ייסון סיגל ליאון, פרמדיק
ריק גומז (אנ') קווין, פרמדיק

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

גרג מרקס הציע בתחילה להילרי סוונק את התפקיד של שרי, אולם אחרי שהיא קראה את התסריט, דווקא הדמות של באזי "דיברה" אליה, ומאחר שהתפקיד במקורו נכתב כדמות גברית, סוונק ביקשה ממרקס לשכתב את הדמות לנשית[7]

בנוסף לאזור High Street בעיירה מורפארק (אנ') שבקליפורניה[8], לפי כתוביות הסיום שימשו כאתרי צילום גם הערים אלטדינה (אנ') ופירו (אנ') בקליפורניה, וכן צ'למספורד (אנ') שבמסצ'וסטס. תקציב ההפקה עמד על 6 מיליון דולר[9].

הפצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקרנת הבכורה של "11:14" התקיימה בפסטיבל הקולנוע בקאן ב-16 במאי 2003, ומאז הוקרן הסרט בעיקר במסגרת של פסטיבלי קולנוע, מלבד הפצה לקהל באיטליה ב-24 באוגוסט 2004[10]. רק ב-2 באפריל 2005, כשנתיים אחרי הקרנת הבכורה, יצא הסרט בהפצה מצומצמת בארצות הברית, לבתי קולנוע בסן פרנסיסקו ובקליפורניה, וב-11 באוקטובר 2005 הוא הופץ בארצות הברית בפורמט DVD[10].

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

במאגר ביקורות הסרטים Rotten Tomatoes קיבל הסרט דירוג של 92% דעות חיוביות על בסיס 12 ביקורות[11]. באתר Metacritic קיבל הסרט ציון 65 (מתוך 100) על בסיס ארבע ביקורות שהוגדרו "חיוביות בדרך כלל"[12].

מיק לסאל כתב בסן פרנסיסקו כרוניקל שמדובר בקומדיה שחורה יצירתית וחכמה, והסרט מוצלח לא רק משום שמרקס מספר רומן הבנוי כפאזל, אלא משום שזהו סיפור טוב באמת, שבו רוב הדמויות פועלות ממניעים נסתרים וחייהן נשזרים זה בזה לא במקרה, אלא כתוצאה ישירה של הפעולות שהן נוקטות[1]. באופן דומה, דקלאן קוקראן הביע דעה שזוהי יצירה קטנה, אפלה ומצחיקה בסגנון טרנטינו, עם סיפורים שזורים ודמויות מוזרות, והסרט מחפה על פגמיו באומץ. קוקראן מוסיף שהאופן שבו מסופר הסיפור מוצלח בזכות הדמויות הביזאריות, הנימה האפלה, העוקץ האלים, והאופן שבו מרקס מעניק לכל דמות קול ומניע משלה. בנוסף, קוקראן מציין לחיוב את הפסקול האפקטיבי והצילום בצבעים אפלים ועמומים[13]. סקוט טוביאס כתב שגרג מרקס תיזמר במיומנות סדרת אירועים השזורים זה בזה, אך הבחירה שלו במבנה הדומה לסרטים כגון "ממנטו", "ספרות זולה" ו"ראן לולה ראן", איננה אלא ראוותנות. טוביאס מסכם את ביקורתו בכך שעצם צירוף חלקי הפאזל אינו הישג כשלעצמו, אלא, כפי שמוכיח "ממנטו", התמונה הגדולה היא המשמעותית[14]. סטלה פאפאמייקל כתבה שמדובר באנסמבל שחקנים מבוזבז, כגון הילרי סוונק זוכת האוסקר, ובמקום דמויות עגולות, השחקנים אינם אלא אביזרי תפאורה בתרגיל שגרתי של בניית עלילה[15]. פיליפ פרנץ' כתב בגארדיאן הבריטי שמדובר בייצוג גרוע של הסוגה הקולנועית של מותחנים המספרים סיפורים שונים המתבררים כקשורים זה לזה, והסרט לא מעניין כפי שהוא נשמע[16].

ליסה נסלסון כתבה ב"וראייטי" שכטירון עם עתיד מבטיח, גרג מרקס משלב את חוסר המזל של עשר דמויות לכדי מכלול מהנה ומבדר, וזוהי קומדיה שחורה המלהטטת בביטחון בין נקודות מבט רבות וחופפות[3].

פרסים[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרס שנה קטגוריות מועמדים הכרזה
פסטיבל הסרטים האמריקאיים בדוביל[17] (אנ') 2003 פרס מיוחד מטעם חבר השופטים גרג מרקס מועמדות
[17]DVD Exclusive
2006 שחקנית המשנה הטובה ביותר ברברה הרשי זכייה
הסרט הטוב ביותר 11:14 מועמדות
השחקן הטוב ביותר הנרי תומאס מועמדות
השחקנית הטובה ביותר הילרי סוונק מועמדות
מוזיקה מקורית הטובה ביותר קלינט מנסל מועמדות
התסריט הטוב ביותר גרג מרקס מועמדות
הצילום הטוב ביותר שיין הרלבוט מועמדות
העריכה הטובה ביותר דן לבנטל
ריצ'רד נורד
מועמדות

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ 1 2 LaSalle, Mick (August 12, 2005). Stars pop up in clever, dark, little-known indie. SF Gate.
  2. ^ 11:14. Time Out London. July 11, 2006
  3. ^ 1 2 3 4 Nesselson, Lisa (September 23, 2003). 11:14. Variety.
  4. ^ Cullen, Anthony (May 20, 2013).158. 11:14 (2003). The Mad Movie Man. Retrieved April 13, 2019.
  5. ^ Film / 11:14. TV Tropes. Retrieved April 9, 2019.
  6. ^ 11:14 (2003) Crazy Credits. IMDb. Retrieved January 19, 2021
  7. ^ Hilary Swank. Crawley's Casting Calls. Retrieved April 10, 2019.
  8. ^ 11:14 2003 Filming & production. IMDb. Retrieved April 4, 2019.
  9. ^ 11:14 (2005). The Numbers. Retrieved April 9, 2019.
  10. ^ 1 2 11:14 2003 release Info. IMDb. Retrieved April 10, 2019.
  11. ^ 11:14. Rotten Tomatoes. Retrieved April 10, 2019.
  12. ^ 11:14 2005. Mtacritic. Retrieved April 10, 2019.
  13. ^ Cochran, Declan. 11:14, an obscure gem of a movie (review). D&C Film. Retrieved April 10, 2019.
  14. ^ Tobias, Scott (Septeber 8, 2005). 11:14. AV Club.
  15. ^ Papamichael, Stella (July 13, 2006). 11:14 (2006). BBC Movies.
  16. ^ French, Philip (July 16, 2006). 11:14. The Guardian.
  17. ^ 1 2 11:14 2003 Awards. IMDb. Retrieved April 10, 2019.