5 כוכבים (טלנובלה)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
יש לערוך ערך זה. ייתכן שהערך סובל מבעיות ניסוח, סגנון טעון שיפור או צורך בהגהה, או שיש לעצב אותו, או מפגמים טכניים כגון מיעוט קישורים פנימיים.
אתם מוזמנים לסייע ולערוך את הערך. אם לדעתכם אין צורך בעריכת הערך, ניתן להסיר את התבנית.
5 כוכבים
Las Estrellas
סוגה טלנובלה עריכת הנתון בוויקינתונים
יוצרים אדריאן סואר עריכת הנתון בוויקינתונים
כותבים אדריאן סואר
שחקנים סלסטה סיד
מרסלה קלוסטרבואר
נטלי פרז
ויולטה אורטיזבראה
חוסטינה בוסטוס
אסטבן לאמנט
לוסיאנו קסטרו
רפאל פרו
חולייטה נאיר קאלבו
ארץ מקור ארגנטינה עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות ספרדית עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר עונות 1 עריכת הנתון בוויקינתונים
מספר פרקים 170
הפקה
חברת הפקה Pol-ka עריכת הנתון בוויקינתונים
שידור
רשת שידור Eltrece
רשת שידור בישראל ויוה
תקופת שידור מקורית 29 במאי 2017 – 22 בינואר 2018 (34 שבועות ויום)
קישורים חיצוניים
https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth1&hliw&prevsearch&rurltranslate.google.co.il&sles&spnmt4&uhttp://www.eltrecetv.com.ar/las-estrellas&usgALkJrhgcnyidrNaPIw3Eg6qavWVBE1jAOQ האתר הרשמי
דף התוכנית ב-IMDb
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

חמישה כוכביםספרדית Las Estrellas) היא טלנובלה ארגנטינאית שנוצרה על ידי pol-ka עבור רשת eltrece. הסדרה, בכיכובם של סלסטה סיד, מרסלה קלוסטרבואר, נטליה פרס, ויולטה אורטיזבראה וחוסטינה בוטוס, שודרה מ-29 במאי 2017 עד 22 בינואר 2018.

עלילת הסדרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

למריו אסטרז'ה נולדו חמש בנות משלוש נשים שונות: וירחיניה ופלורנסיה מנישואיו הראשונים, קרלה ולוסיה מנישואיו השניים, ובת חמישית בשם מירנדה, מרומן שניהל עם מזכירתו לשעבר. אין אהבה גדולה בין האחיות או קשר קרוב, אך מותו של מריו מאלץ אותן לשהות בחדר אחד במעמד הקראת הצוואה. כל רצונן הוא לקבל את הירושה וללכת לדרכן, אך אביהן הציב בפניהן תנאי לקבלת הירושה – עליהן לתפעל ולנהל מלון ישן שבבעלותו למשך שנה, יחד, או שלא יקבלו אגורה שחוקה אחת. חמש הנשים נאלצות לשים את חייהן בצד כדי לקיים את צוואת אביהן, שמטרתו העיקרית הייתה למעשה לאחד ביניהן. השהות יחד תאלץ את חמש האחיות ללמוד להסתדר זו עם זו, אך גם להבין מהו ערכם האמיתי של משפחה ואהבה.

הדמויות הראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • וירחיניה אסטרז'ה (סלסטה סיד) האחות הבכורה בת 32, היא עורכת דין טובת לב אך חסרת ביטחון ונוחה לתמרון. בעלה לשעבר איגנסיו מנצל את חולשותיה. במהלך הסדרה היא מגלה סוד על אביה שמשנה את חייה. היא מאוהבת בחבו אך מתביישת להגיד לו, בהמשך הם מתחתנים ונולדת להם בת.
  • לוסיה אסטרז'ה (מרסלה קלוסטרבואר) בת 30, היא אישה קרה ומחושבת. נישואיה הראשונים לא צלחו ובירח הדבש שלה גילתה שבעלה בוגד בה, מה שהביא אותה להחלטה שהיא לא רוצה שום גבר או מערכת יחסים רצינית בחייה. היא מתקשה להביע את רגשותיה האמיתיים. כולם רואים בה אחות "רעה", אבל עמוק בפנים היא אדם טוב. היא מפחדת להיות רגישה ושיבגדו בה ולכן מתקשה להראות את רגשותיה כלפי מריאנו. בשלב מסוים השניים הופכים לזוג ובהמשך נולדות להם תאומות.
  • קלרה אסטרז'ה (נטלי פרז) אחותה הצעירה של לוסיה. היא בת 28, אוהבת לכייף והיא אדם טוב. היא עשתה טעות בכך שנטשה את סבסטיאן, אהבת חייה בכנסייה, מחפשת משהו יותר טוב מידידות עם כמה מעובדי המלון אבל לא מצליחה. היא הייתה מאוהבת רק בסבסטיאן, אותו נטשה לאחר שזה התחתן עם חברת הילדות שלו .
  • פלורנסיה אסטרז'ה (ויולטה אורטיזברה) אחותה הצעירה של וירחיניה, בת 28 הסובלת מתסמונת טורט ומהירת חימה. מרגישה חריגה במשפחה בגלל מחלתה ומתקשה להשיג עבודה וחברים. כילדה היא סבלה מהצקות ודחייה. מאוהבת בג'סמין, בהמשך הופכת לבת זוגה והן מאמצות ילדות.
  • מירנדה אסטרז'ה (חוסטינה בוטוס) בת 24, היא האחות הצעירה בתם של מריו ומזכירתו קוקי. בהתחלה תפקידה היה כמלווה והיא ידועה בשם "מיה" עבור לקוחותיה היא מסתירה סודות גדולים ומפחדת שיתגלו.

דמויות משנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • חביאר ״חבו״ ואלדס (ראול אסטבן סאנצ'ז לאמוט) הוא השף של המלון (הוא קיבל את התפקיד להיות חבר של קרלה) והחבר הטוב ביותר של ג'סמין. הוא היה נשוי ל אמנדה ולהם בן משותף, סנטיאגו. יש לו אישיות מרדנית והרפתקנית. הוא התאהב בוירחיניה ביום הראשון שהוא פגש אותה בעקבות אביו.
  • איגנסיו בסיל קורדובה (רפאל פרו) אף שהוא הוא לא נשוי לוירחיניה טוען שהוא בעלה, הוא עורך דין בעל משרד משלו. הוא שקרן ומניפולטור המנסה כל הזמן לשלוט בחיי וירחיניה. הוא היה זה ששידל את מירנדה לזנות. בסדרה נראה גוסס אך לא ידוע אם זה מצבו או מדובר במצג שווא.
  • מריאנו מונטנגרו (לוסיאנו קסטרו) מגיע למלון בחיפושיו אחרי עבודה, מתאהב בלוסיה, שאיתה הוא יוצר את קשר יציב. לו אישיות מצחיקה ואגוצנטרית.
  • חסמין דל ריו (חולייטה נאיר קאלבו) עוזרת המטבח של חבו וחברתו הטובה ביותר. היא מאוהבת בפלור מהיום הראשון, אך לא יכולה להיות איתה. אחרי שפלור השאירה את דני על המזבח, לפקפק במיניות שלה וברגשותיה כלפי יסמין.
  • לואיס לוצ'ו שמש (פדרו אלפונסו) בן דודו של מריאנו נעשה מנהל המלון מתאהב בקלרה
  • פדריקו אלקנטרה (ניקולס פרצ'נלה) הוא הברמן של המלון. בהתחלה הוא מתאהב בלוסיה, אבל אחרי הופעתו של מריאנו הוא מתרחק ממנה. הוא הופך ל"חבר" של קרלה (הוא מלווה אותה לאירועים שונים, מקשיב לה, מייעץ לה וכו '). כיום יש לו מערכת יחסים עם מירנדה.
  • דניאל "דני" (נסארנו קסרו) פוגש את פלור בתאונת דרכים והתאהב בה מהיום הראשון. עושה כיף ורומנטי מאוד עם פלורנסיה
  • לאונרדו לאו (ניקולאס ריירה) הוא פקיד הקבלה של המלון. הוא מאוהב במירנדה
  • מנואל אייזגיר (גונזלו ולנזואלה) הוא עורך דין צ'יליאני שמגיע לבואנוס איירס. בורח מבעיות כלכליות שהיו לו בארצו בגלל הימורים. פגוש את מירנדה כמלווה ומתאהב בה. הוא מסיים את עבודתו כעורך דין בבית מלון ומגלה אי סדרים גדולים וסודות של איגנסיו. הוא חוזר לצ 'ילה לאחר שמואשם ונכנס לכלא לשלוש שנים. הוא עוזב את מירנדה בעזרת מכתב בו הוא משקר לה ואומר לה שהוא קיבל העצת עבודה שלא יכל לסרב לה..
  • סבסטיאן לה ברון (אסקואיל רודריגז) פסיכולוג לשעבר של קרלה. הוא נשוי לנדיה, אבל יש לו רצון לחזור עם קלרה
  • מילגרוס\לילה לוליטה (ונסה גונזלס) נמשכת לחבו מסתירה סודות אפלים שיתלו

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]