All Falls Down (שיר של אלן ווקר)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"All Falls Down"
סינגל בביצוע אלן ווקר בהשתתפות נואה סיירוס, דיגיטל פארם אנימלס
מתוך האלבום Different World
יצא לאור 27 באוקטובר 2017 עריכת הנתון בוויקינתונים
פורמט הורדת מוזיקה עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה אלקטרופופ עריכת הנתון בוויקינתונים
כרונולוגיית סינגלים של נואה סיירוס
"Again"
(2017)
"All Falls Down" "Slow"
(2017)
כרונולוגיית סינגלים של דיגיטל פארם אנימלס
"Arms Around Me"
(2016)
"All Falls Down" "Say My Name"
(2018)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

All Falls Down הוא שיר של מפיק התקליטים והדי.ג'יי הבריטי-נורווגי אלן ווקר, עם שירה של הזמרת האמריקאית נואה סיירוס והתקליטן והמפיק התקליטי דיגיטל פארם אנימלס, ושירה של הזמר השוודי ג'וליאנדר. עם עריכה דיגיטלית של דיגיטל פארם אנימלס, פבלו באומן, שרה בלנשרד, והמפיקים של ווקר Mood Melodies, ריצ'רד בורדמן ודיגיטל פארם אנימלס, עם מילות שנכתבו על The Six, באומן, בלנשרד ודניאל בויל. השיר יצא לאור ב־27 באוקטובר 2017 באמצעות Mer Musikk ו- Ultra Music .

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-23 באוקטובר 2017 הוציא ווקר טריילר לסינגל. [1] ב־25 באוקטובר 2017, ווקר חשף חלקים מהשיר באמצעות מדיה חברתית.

ווקר הציע בהודעה לעיתונות: "עם התקליט הזה קיבלתי את ההזדמנות לשתף פעולה עם כמה אמנים מדהימים. קולה של נואה סיירוס הוא מדהים בהחלט! מאז ששמעתי לראשונה את התווך, אני מאוהב בו ולא יכול לחכות שגם המעריצים שלי ישמעו אותה. יש לה הפקה מרעננת שעדיין משתלבת היטב בסאונד החתימה שלי, שחשוב לי לשמור על התפתחותי כאמן. " סיירוס הוסיפה: "אני אוהבת את התקליט הזה מהרגע ששמעתי אותו. מדהים להיות חלק מהשיר הזה עם "אח" כזה וזה באמת מדהים להיות חלק מהפרויקט הזה. "

וידאו קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקליפ, שיצא לצד הסינגל, מצטרף לטרילוגיה פוסט-אפוקליפטית שהחלה עם הקליפ לסינגל הקודם של ווקר "Tired". הוא ממשיך במקום בו הופסק הסרטון הקודם, ומתרחש שמונים ושלוש שנים לאחר שסופת שמש השמידה את כל הטכנולוגיה עלי אדמות בשנת 2017.[2]

נכון להיום הקליפ מעל 206 מיליון צפיות ו-2 מיליון לייקים החל מה -9 ביולי 2020.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Stevo (24 באוקטובר 2017). "Alan Walker's Newest Single 'All Falls Down' Has Been Given A Release Date". EDM Sauce. נבדק ב-8 בנובמבר 2017. {{cite news}}: (עזרה)
  2. ^ Bein, Kat (27 באוקטובר 2017). "Alan Walker Brings the Feel-Good Vibes With Noah Cyrus & Digital Farm Animals on 'All Falls Down': Listen". Billboard. נבדק ב-8 בנובמבר 2017. {{cite news}}: (עזרה)