All In (אירוע היאבקות מקצועית)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
All In

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של
קודי רודס והיאנג באקס (מאט וניק ג'קסון)
מידע
תאריך 1 בספטמבר 2018
עיר הופמן אסטייטס, שיקגו, אילינוי
אולם מרכז סירס
מספר צופים 11,263
שיר(י) הנושא "All In" בביצוע Downstait
"All In" בביצוע Matthew Lee Massie
סיסמה פרסומית מופע הארגונים העצמאיים
הגדול ביותר אי פעם
ספונסר(ים) Cracker Barrel
Hot Topic
Pro Wrestling Tees
T.G.I. Friday's

All In (מסוגנן בנוסף כ-ALL IN) היה אירוע היאבקות מקצועית בשיטת השלם וצפה של ארגון עצמאי אשר קודם על ידי המתאבקים קודי והיאנג באקס (מאט וניק ג'קסון) מקבוצת Bullet Club. האירוע נערך ב-1 בספטמבר 2018 במרכז סירס בפרוורי שיקגו של הופמן אסטייטס, אילינוי. האירוע כלל מופע מקדים אשר נקרא "שעת אפס" (באנגלית: Zero Hour), שעה ששודרה ב-WGN America. האירוע אשר הופק בצורה עצמאית, כלל שילוב של מתאבקים מארגונים עצמאיים רבים ומגוונים כמו:

  • Ring of Honor‏ (ROH).
  • Consejo Mundial de Lucha Libre‏ (CMLL).
  • New Japan Pro-Wrestling‏ (NJPW).
  • Impact Wrestling.
  • Lucha Libre AAA Worldwide‏ (AAA).
  • National Wrestling Alliance‏ (NWA).

האירוע כלל אחד עשר קרבות, כששניים מהם היו במסגרת המופע המקדים. הקרב המרכזי של האירוע היה קרב שלושה נגד שלושה שהפגיש בין The Golden Elite (מאט ג'קסון, ניק ג'קסון וקוטה איבושי) לבין ריי מיסטריו, ריי פיניקס ובנדידו, כשבקרב זה ה-Golden Elite ניצחו. בקרב הלפני האחרון, קאזוצ'יקה אוקאדה ניצח את מרטי סקורל. בקארד המשני, קודי ניצח את ניק אלדיס ובכך זכה באליפות העולם במשקל כבד של NWA, ג'יי ליטל הגן בהצלחה על תואר אליפות העולם של ROH נגד פליפ גורדון והאלוף במשקל כבד של IWGP ניצח את פנטה אל זרו.

האירוע היה אירוע ההיאבקות הראשון שלא נוהל על ידי ה-WWE שהצליח למכור עשרת אלפים כרטיסים בתוך פחות מחצי שעה.[1]

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור דון קאליס
אקסקליבר
איאן ריקבוני
דלטון קאסל (קרב באטל רויאל "מעבר לתקציב")
טניל דאשווד (קרב הנשים)
מנדי לאון (קרב הנשים)
ברנט טארינג (קרב על אליפות העולם במשקל כבד של NWA)
כרוזים ג'סטין רוברטס
בובי קרוז
שופטים ארל הבנר
ג'רי לין
פול טרנר
ריק קנוקס
טייגר האטורי
טוד סינקלר
מראיינים אלישיה אטוט
שון מוני

מופע מקדים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שני קרבות התקיימו במהלך המופע המקדים אשר נודע בשם "שעת אפס", שעה ששודרה ב-WGN America.

קודי והיאנג באקס פתחו את האירוע כך שהם זימנו את מתאבק העבר, רוד ווריור אנימל אשר הגיע על האופנוע המיתולוגי. לאחר מכן, השלושה הציעו לקהל מתנות אשר חולקו על ידי אנשי המרצ'נדייז של חברת Pro Wrestling Tees.

בקרב הראשון של המופע המקדים התקיים קרב זוגות בין SoCal Uncensored (פרנקי קאזריאן וסקורפיו סקיי) לבין האחים בריסקו (ג'יי ומארק בריסקו). במהלך הקרב, ג'יי ביצע את מהלך הג'יי-דרילר על קאזריאן ומארק ביצע עליו את מהלך ה-Elbow Drop, אך קאזריאן הצליח לצאת מההצמדה. בסוף הקרב, הבריסקוס ניסו לבצע את מהלך הסיום שלהם מהחבל העליון, אך קאזריאן הצליח לתפוס את מארק בעודו באוויר ולהפוך את המהלך למהלך משל עצמו אשר הקנה לצמד קאזריאן וסקיי את הניצחון.

לאחר מכן, התקיים קרב הבאטל רויאל אשר נקרא בשם "מעבר לתקציב". המנצח בקרב היה ציקו אל לוצ'דור, שהתגלה לאחר מכן כפליפ גורדון. בולי ריי חשב שהוא ניצח בקרב לאחר שהדיח את קולט קבנה, אך גורדון שהיה כל הקרב מחוץ לזירה בשל מהלך הפאוור בומב שבולי ריי ביצע עליו תוך כדי שהוא הטיח אותו בשולחן שהיה נמצא מחוץ לזירה, הצליח לנצל את הזמן המתאים, לחזור לזירה ולנצח בקרב. ניצחון זה זיכה את גורדון בקרב על אליפות העולם של ROH נגד ג'יי ליטל יותר מאוחר באותו הערב.

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע עצמו נפתח בקרב יחידים בין MJF לבין מאט קרוס. סיום הקרב התנהל כך שקרוס ביצע על MJF את מהלך השוטינג סטאר פרס, מה שהוביל אותו לניצחון.

בקרב השני, כריסטופר דניאלס התחרה נגד סטיבן אמל. לאחר מאבק עיקש מצד אמל, דניאלס הצמיד את אמל לניצחון לאחר שביצע עליו את מהלך ה-Best Moonsault Ever. לאחר הקרב, השניים לחצו ידיים כאות כבוד.

הקרב שבא לאחר מכן היה קרב הישרדות ארבע פינות או בפשטות, קרב מרובע בין טסה בלנצ'רד, צ'לסי גרין, מדיסון ריין ובריט בייקר. בלנצ'רד ביצעה את מהלך ההאמרלוק DDT על גרין ובכך ניצחה את הקרב. לאחר סיום הקרב, הארבע התחבקו והניפו ידיים לקול תרועות הקהל.

בקרב הרביעי, ניק אלדיס הגן על אליפות העולם במשקל כבד של NWA נגד קודי. במהלך הקרב, אלדיס עלה לחבל העליון במטרה לבצע את מהלך ה-Diving Elbow Drop, אך אשתו של קודי, ברנדי רודס, ניסתה לשכנע את אלדיס לא לעשות זאת. אלדיס, מצד שני, חשב אחרת ובכל זאת קפץ כשבאמצע ברנדי זזה ושכבה על קודי, מה שגרם לה לקבל את מירב הפגיעה. אלדיס היה המום ממה שקרה, אך הצליח להתעשת ולהצמיד את קודי, שמנגד הצליח לצאת מהספירה. קודי ביצע את מהלך ה-Beautiful Disaster ולאחר מכן את מהלך הסיום שלו, ה-Cross Rhodes, אך שוב ללא הצלחה. סיום הקרב התנהל כך שאלדיס ניסה לבצע את מהלכו של קודי, אך האחרון הצליח לחמוק מכך. אלדיס ניסה להצמיד את קודי, אך קודי הפך את ההצמדה של אלדיס להצמדה שלו ובכך הצליח להצמיד את אלדיס לניצחון ולזכות באליפות העולם במשקל כבד של NWA. בעקבות ניצחון זה, קודי ואביו המנוח, דאסטי רודס, הפכו להיות האבא ובנו הראשונים שזוכים בתואר זה.

אז, האנגמן פייג' התחרה נגד ג'ואי גנ'לה בקרב רחוב בסגנון שיקגו. סיום הקרב התנהל כך שפייג' ביצע על ג'ואי ג'נלה את מהלך ה-Rite of Passage ממעלה הסולם על שולחן שהיה מונח לצד הסולם, מה שלמעשה גרם לפייג' להצמיד את ג'נלה לספירת שלוש ולנצח בקרב. לאחר הקרב, האורות כבו וקבוצה של שמונה אנשים הלבושה בתחפושות הגיעה אל רמפת הכניסה לזירה. מוזיקת הכניסה של המתאבק ג'ואי ריאן התנגנה והוא יצא אל כיוון הזירה. פייג', שהתוודה על "רציחתו של ריאן" על ידו טען שהדמות שעומדת מולו זה רק בראש שלו ואף ניסה לתקוף את ריאן, אך האחרון הדף אותו, ביצע עליו את מהלך הסופרקיק ופייג' נסחב בידי הקבוצה אל מאחורי הקלעים.

לאחר מכן, ג'יי ליטל הגן על אליפות העולם של ROH נגד הזוכה בבאטל רויאל "מעבר לתקציב", פליפ גורדון. ליטל הגיע בגימיק של "בלאק מאצ'יזמו. לקראת סיום הקרב, ליטל ביצע את מהלך הסיום שלו, ה"ליטל אינג'קשיין" על גורדון ובכך ניצח בקרב ושמר על התואר. לאחר הקרב, השניים הראו כבוד הדדי ביניהם, אך המתאבק בולי ריי הגיע ותקף את שניהם. יקיר הקהל של שיקגו, קולט קבנה הגיע לזירה כדי לעזור להם וביחד השלושה ביצעו על ריי פאוורבומב משולש על שולחן.

קרב לאחר מכן, קני אומגה התחרה בקרב יחידים נגד פנטה אל זרו. אומגה ביצע את מהלך ה-V-Trigger ולאחר מכן את מהלך ה-One Winged Angel וניצח בקרב. לאחר הקרב, האורות כבו ופנטה החל לתקוף את אומגה ולבצע עליו את מהלך הקודברייקר. פנטה הוריד את המסכה ומתחתיה היה לא אחר מאשר כריס ג'ריקו, שאיתגר את אומגה לקרב במופע Rock 'N' Wrestling Rager אשר יתקיים בסירת השייט שג'ריקו אחראי עליה.

בקרב הלפני האחרון, קאזוצ'יקה אוקאדה התחרה נגד מרטי סקורל בקרב יחידים. סיום הקרב התנהל כך שסקרול ניסה לבצע את מהלך שבירת האצבעות על אוקאדה, אך האחרון הצליח לחמוק מכך ולבצע את מהלך הריינמייקר פעמיים כדי לנצח בקרב.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקרב המרכזי של הערב היה קרב שלושה נגד שלושה שהפגיש בין The Golden Elite (מאט ג'קסון, ניק ג'קסון וקוטה איבושי) לבין ריי מיסטריו, ריי פיניקס ובנדידו. בנדידו הכה את מאט ג'קסון בעזרת מהלך ה-Backfliping Backbreaker. ניק ג'קסון השיב במכת סופרקיק על בנדידו. היאנג באקס ביצעו את הסופרקיק גם על פיניקס וריי מיסטריו. איבושי והיאנג באקס ביצעו את מהלך הסיום More Bang for Your Buck על בנדידו, אך האחרון הצליח לצאת מההצמדה לפני ספירת שלוש. לאחר מכן, היאנג באקס ביצעו את מהלך הסיום "מלצר דרייבר" על בנדידו וכך ניצחו בקרב.

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע All In קיבל ביקורות חיוביות. העיתון ספורטס אילוסטרייטד קרא לאירוע "אירוע שלם וצפה שקרוב לשלמות".[2]

לארי קסונקה מהאתר 411Mania נתן לאירוע ציון כולל של 8 מתוך 10, ואמר "האירוע היה מבדר במידה רבה, עם יכולות היאבקות גבוהות מאוד, ואווירה מדהימה". במהלך הקרבות האחרונים, צוות ההפקה נחשפו לבעיות זמן, כך שהקרב המרכזי קוצר עד ל-12 דקות בלבד. בנוסף, הקרב על אליפות העולם במשקל כבד של NWA קוצר בשש דקות ממה שתוכנן. הרבה אנשי היאבקות כמו טאז ובריאן דניאלסון שיבחו את האירוע ואת צוות ההפקה על קרבות איכותיים.[3] המתאבק וכוכב הקולנוע, דוויין "דה רוק" ג'ונסון שיבח בעמוד הטוויטר שלו את קודי על קרב האליפות שלו.[4] העיתונאי של Wrestling Observer Newsletter, דייב מלצר, אמר שהאירוע הוא "הצלחה ענקית". בנוסף לכך, דייב מלצר העניק לשישה קרבות ציון של ארבעה כוכבים ומעלה.

רשימת קרבות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
P1 SoCal Uncensored (פרנקי קאזריאן וסקורפיו סקיי) ניצחו את האחים בריסקו (ג'יי ומארק בריסקו) קרב זוגות[5] 12:33
P2 פליפ גורדון ניצח לאחר שהדיח אחרון את בולי ריי1 קרב באטל רויאל "מעבר לתקציב" של 19 משתתפים אשר קבע את זהות הטוען לכתר לאליפות העולם של ROH[6] 17:06
3 מאט קרוס ניצח את MJF קרב יחידים 09:23
4 כריסטופר דניאלס ניצח את סטיבן אמל (עם ג'וש סיגארה) קרב יחידים[7] 12:30
5 טסה בלנצ'רד (עם מגנום T.A. וטולי בלנצ'רד) ניצחה את צ'לסי גרין, מדיסון ריין ובריט בייקר קרב הישרדות ארבע פינות[8] 12:41
6 קודי (עם ברנדי רודס, דיאמונד דאלאס פייג', גליישר וטומי דרימר) ניצח את ניק אלדיס (א) (עם ג'ף ג'ארט, סמואל שו, שון דבארי וטים סטורם) קרב יחידים על אליפות העולם במשקל כבד של NWA[9] 22:01
7 האנגמן פייג' ניצח את ג'ואי ג'נלה (עם פנלופה פורד) קרב רחוב בסגנון שיקגו[9] 20:08
8 ג'יי לית'ל (א) (עם לני פופו) ניצח את פליפ גורדון (עם ברנדי רודס) קרב יחידים על אליפות העולם של ROH[10] 14:21
9 קני אומגה ניצח את פנטה אל זרו קרב יחידים[11] 17:47
10 קאזוצ'יקה אוקאדה ניצח את מרטי סקורל קרב יחידים[9] 26:05
11 The Golden Elite (מאט ג'קסון, ניק ג'קסון וקוטה איבושי) ניצחו את ריי מיסטריו, ריי פיניקס ובנדידו קרב שלושה נגד שלושה[9] 11:48
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים
P - מציין שהקרב התקיים במופע המקדים לאירוע

1 סדר ההדחות: מוס, ברנדון קאטלר, צ'אקי טי, טרנט בארטה, רוקי רומרו, צ'יזבורגר, ההוריקיין, איתן פייג', טומי דרימר, ג'ימי ג'ייקובס, פאנישמנט מרטינז, אוסטין גאן, בילי גאן, מרקו סטאנט, בריאן קייג', ג'ורדיין גרייס, קולט קבנה ובולי ריי.

תוצאה לאורך זמן[עריכת קוד מקור | עריכה]

בתום האירוע, קודי והיאנג באקס (מאט וניק ג'קסון) יצרו ציפייה לאירוע נוסף של All In, כשלאחר מכן דווח שהאירוע יתוכנן להיות בלוס אנג'לס, קליפורניה. ארבעה חודשים לאחר האירוע, קודי והיאנג באקס, בנוסף לאחרים, עזבו את ארגון ההיאבקות Ring of Honor‏ (ROH). ארגון ה-WWE הציע לקודי והיאנג באקס חוזים בחברה, אך האחרונים סירבו להצעות אלה.[12] ב-1 בינואר 2019, השלושה ייסדו ארגון היאבקות משלהם בשם All Elite Wrestling‏ (AEW) עם חסות מצד איש העסקים ובעלי קבוצת הפוטבול האמריקאית, ג'קסונוויל ג'אגוארס, וקבוצת הכדורגל מהפרמייר ליג, פולהאם, שאהיד וטוני קאן, כשהאחרון הפך לנשיא ומנכ"ל הארגון, בעוד שקודי והיאנג באקס הוגדרו כסגני הנשיא. אירוע השלם וצפה הראשון שלהם היה Double or Nothing בחודש מאי. בשלב מאוחר יותר, קני אומגה הפך לסגן הנשיא הרביעי של הארגון.[13]

במהלך האירוע Double or Nothing, שהתקיים ב-25 במאי 2019, הארגון הכריז על קיום אירוע השלם וצפה הבא, All Out ב-31 באוגוסט, כאשר אירוע זה הוגדר כאירוע ההמשך הבלתי רשמי של All In.[14]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]