Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שדה קרב 1942: כלי נשק סודיים של מלחמת העולם השנייה
Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII
עטיפת המשחק
עטיפת המשחק
כללי
תאריך הוצאה Microsoft Windows:
4 בנובמבר 2003 צפון אמריקה
5 בנובמבר 2003 אירופה
Mac OS:
25 באוקטובר 2004
סוגה יריות בגוף ראשון
פיתוח EA Digital Illusions CE
הוצאה לאור Electronic Arts
הפצה Electronic Arts
סדרה Battlefield
דרישות תוכנה
מנוע משחק Refractor 1
מצבי משחק שחקן יחיד, מרובה משתתפים
פלטפורמות Microsoft Windows
Mac OS
מדיה DVD
המשחק הקודם Battlefield 1942: The Road to Rome
המשחק הבא Battlefield Vietnam

Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII הוא חבילת הרחבה מסוגת יריות בגוף ראשון למשחק Battlefield 1942, הוא פותח על ידי EA Digital Illusions CE והופץ על ידי Electronic Arts. המשחק יצא לפלטפורמות ה-Microsoft Windows וה-Mac OS. המשחק הוא השלישי בסדרת Battlefield.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

כמו ב-Battlefield 1942, השחקן משחק תפקיד של חייל בשדה קרב ויכול לבחור באיזה נשק או כלי רכב הוא ירצה להשתמש בביצוע משימה כלשהי. יותר מאשר Battlefield 1942, כלי הנשק הסודי של מלחמת העולם השנייה נועד לשימוש ביחד עם נשק אחר כדי לפצות את החולשות והחסרונות של הנשק הרגיל.

מצב המשחק של Secret Weapons of WWII, הוא מצב אובייקטי המבוסס על מצ שבו שחקנים צריכים להתמקד בהשגת יעדים ספציפיים כדי לנצח בקרב. לדוגמה בעיר "אסן", הכוחות הגרמניים חייבים למנוע מהכוחות בעלות הברית להרוס את החלקים המרכזיים של מפעל הנשק שלהם.

פיתוח[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק הוכרז רשמית בתאריך ה-2 באפריל 2003, אף על פי שהיו ספקולציות משמעותיות שקדמו להכרזה ש-Electronic Arts עושה חבילת הרחבה למשחק Battlefield 1942. כמעט שישה חודשים מאוחר יותר המשחק Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII יצא לשיווק ונמכר בחנויות בשווי של שלושים דולר, עשר דולר יותר מהמשחק המקורי (Battlefield 1942) שעלה עשרים דולר. זה הביא קצת תגובות רעות למשחק.

ציונים[עריכת קוד מקור | עריכה]

Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII קיבל ציונים טובים, אומנם לא זכה בשום פרסים, המשחק קיבל ציון של 82% (מתוך 36 חוות דעת) באתר GameRankings וציון של 79% (מתוך 18 חוות דעת) באתר Metacritic.

כמעט מכל אתר המשחק קיבל ביקורת חיובית. "Jolt UK" אמרה ”תוספת מבורכת לסדרת Battlefield, ויש לו גם סגנון משלו...”. GameSpy אמרה כמקצוענית ”המון כלי רכב חדשים; כיף, וכמה מפות חדשות ומצטיינות”. GameSpot אמרה כי ”התוספות של המשחק הן מאוד מהנות, ובמקרים מסוימים, באמת כדאי לשנות את המשחק בדרכים חדשים ומעניינים”. IGN ציינה כי ”הנשקים המדהימים החדשים ישולבו בצורה טובה במשחק”.

הביקורת לגבי מחיר המשחק היה נמוך מאוד, מכיוון שעלה יותר מהמשחק המקורי בסדרה. בביקורת של GameSpot הנציג שלהם טען כי ”עם זאת, בהתחשב כמה שהמשחק טוב, זה יותר מדי יקר”. GameSpy אמרה כי ”חלק מהמפות הם בסך הכל ערימת גרוטאות, שלושים דולר הם יותר מדי עבור התוכן של המשחק, כמו כן, חלק מהשחקנים לא אהבו את האופן הדמיוני של רבים מכלי הנשק וכלי הנשק שהוצגו על ידי החברה”. נציג IGN סיכם את תגובת המחיר ”בעוד שהמשחק מביא מפגש היסטורי, בכל זאת המשחק מציע יותר כלי נשק מהמשחק הקודם, לכמה שחקנים, כולל אותי, מגע נוסף של הוליווד נראה קצת לא במקום יחסית למשחק הקודמים”. "Jolt UK" הגיבה בצורה דומה ואמרה כי ”התחושה היא שזה קצת לא מתאים, אך עם אודות ההרחבה האחרונה עדיין אפשר להתמודד”.

האתר המחיר
GameRankings 82% (מתוך 36 חוות דעת)
Metacritic 79% (מתוך 18 חוות דעת)

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]