Battlefield 1942: The Road to Rome

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
שדה קרב 1942: הדרך לרומא
Battlefield 1942: The Road to Rome
עטיפת המשחק
עטיפת המשחק
כללי
תאריך הוצאה 2 בפברואר 2003 צפון אמריקה
7 בפברואר 2003 אירופה
סוגה יריות בגוף ראשון
פיתוח Digital Illusions CE
הוצאה לאור Electronic Arts
הפצה Electronic Arts
סדרה Battlefield
דרישות תוכנה
מנוע משחק Refractor 1
מצבי משחק שחקן יחיד, מרובה משתתפים
דירוג ESRB נתנה ציון של T
PEGI נתנה ציון של 16+
פלטפורמות Microsoft Windows
מדיה DVD
המשחק הקודם Battlefield 1942
המשחק הבא Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII

Battlefield 1942: The Road to Rome הוא חבילת הרחבה מסוגת יריות בגוף ראשון למשחק Battlefield 1942, החבילה פותחה על ידי Digital Illusions CE והופצה על ידי Electronic Arts. המשחק יצא לפלטפורמת ה-Microsoft Windows בלבד. המשחק הוא השני בסדרת Battlefield.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

למשחק נוספו שש מפות חדשות (כמו "Husky" ו-"Anzio"), יחד עם שמונה כלי רכב, כולל טנקים כמו Bf 110 ו-M3 Grant, במשחק יש כוחות צרפתיים ואיטלקיים, שמשנים קצת את אלמנט המשחק. למשחק הוספו הרובים Breda 30 האיטלקי וה-Sten. למשחק אין סיפור משלו, אך הוא משתלב עם המשחק המקורי בסדרה Battlefield 1942.

ציונים[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק Battlefield 1942: The Road to Rome קיבל ציונים טובים, מהאתר IGN המשחק קיבל ציון של 9.1 ומהאתר Gamespot המשחק קיבל ציון של 8.9. אך למצב המרובה משתתפים הייתה ביקורת קצת רעה, מכיוון שלא היו מצבים חדשים, וגם היה חוסר של כלי נשק חדשים במשחק (למשחק הוספו רק הנשקים Breda 30 ו-Sten). התכונה הטובה של המשחק, הייתה עיצוב המפות והשלבים.

האתר הציון
Metacritic 84/100 (מתוך 22 ביקורות)
GameRankings 80.91% (מתוך 28 ביקורות)
האתר הציון
IGN 9.1/10
Gamespot 8.9/10

האתר Gamespot אמר ”המשחק מוסיף עוד יותר משחקיות מהנה, מפות יותר מהנות, וכלי רכב יותר טובים. אם אתה מעריץ של המשחק Battlefield 1942 אתה חייב לשחק במשחק זה”. האתר IGN אמר ”העיצוב של המשחק הוא ברמה מדהימה להפליא, עם כלי נשק חדשים. טנקים מסוימים במשחק הם פחות יעילים ולכן השחקנים צריכים לדעת איך להשתמש בהם בצורה נכונה. אם נביא את כל האלמנטים של המשחק, התוצאה הסופית היא חוויה שנוצרה בשלמותה, אבל פשוטה יותר מאשר בעבר. מרגישים את זה, את העוצמה של המשחק, זה הכל כאן”.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]