Boom Beach

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Boom Beach
כללי
תאריך הוצאה 26 במרץ 2014
סוגה משחק אסטרטגיה מקוון מרובה משתתפים בזמן אמת
פיתוח Supercell
הוצאה לאור Supercell (חברת משחקים) עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור פינלנד עריכת הנתון בוויקינתונים
דרישות תוכנה
מצבי משחק משחק מחשב מרובה משתתפים עריכת הנתון בוויקינתונים
פלטפורמות iOS, Android
boombeach.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Boom Beach הוא משחק פרימיום המשתייך לסוגת משחקי האסטרטגיה, פותח והופץ למכשירי האנדרואיד והאייפון על ידי חברת supercell. גרסה ראשונית של המוצר הופצה לקנדה בלבד ב-11 בנובמבר 2013, וההפצה לשאר העולם אירעה ביום 26 במרץ 2014.

למשחק יש גם ספין אוף שנמצא כעת בבטא במדינות שונות ביניהם ישראל, תחת השם Boom beach: FrontLine

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

Boom Beach הוא משחק אסטרטגיה שמשלב תקיפה על בסיסים של שחקנים יריבים וכן של בסיסי אויב מדומים. המשחק מתנהל על פני ארכיפלג גדול ובו השחקן מחזיק בבסיס צבאי עם הגנות וחיילים על פני אי משלו (בדומה למוצר הנוסף של SuperCell, הלהיט Clash of Clans).

השחקנים במשחק זה יכולים לשדרג את הבסיס הצבאי שלהם, לצבור חטיבות חזקות ומשופרות וכן לשחרר נעילה על יחידות חזקות במיוחד. בום ביץ' משלב מצב בו השחקן משחק לבדו במשחק ומצב בו מספר שחקנים תוקפים זה את זה על גבי אותה המפה. המשחק עמד בין עשרת המשחקים המדורגים בראש טבלת משחקי האסטרטגיה ב-22 מדינות עם הפצתו. אויבו של השחקן, מלבד יריבים אנושיים, הוא "המשמר השחור", צבא של חיילים הלבושים במדים שחורים ומזכירים ארגון פשיסטי.

מלבד התחזקות וכיבוש של שטחים יריבים, השחקן יכול להשיג גם "מודיעין" (על ידי הישרדות מתקיפות יריבים או ניצחון בכיבושים) שמסייע לו לגלות שטחים נוספים לכיבוש ולהתרחבות.

מטבע[עריכת קוד מקור | עריכה]

המשחק גורם לשחקן לצבור ולאגור עם הזמן משאבי טבע שונים כגון זהב, עץ, אבנים ובשלבים מתקדמים יותר גם ברזל. במשאבים אלה נעשה שימוש כדי לשדרג את בסיסי הצבא והיחידות הלוחמות. במשחק נעשה שימוש גם ביהלומים אותם ניתן להרוויח תוך כדי התקדמות במשחק או על ידי רכישה בכסף אמיתי. ביהלומים השחקן משתמש כדי לזרז תהליכים שונים דוגמת הקמת בסיס צבאי או שדרוג של חייל. את היהלומים ניתן אף להמיר במשחק לזהב, עץ, אבנים וברזל. הדברים היחידים שלא ניתן לרכוש ביהלומים במשחק הוא מודיעין ואבנים יקרות שמחזקות את בריאות הלוחמים, חוזק המבנים, קצב ייצור המפעלים ועוד.

ביקורת[עריכת קוד מקור | עריכה]

אתר IGN דירג את המשחק בציון של 7 מתוך 10, ואתר Metacritic העניק לו ציון של 69 מתוך 100. ב-App Store למשחק יש ציון משוקלל של 4.5 מתוך 5.

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]