Call of Duty: World War 2

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Call of Duty: World War 2
כללי
תאריך הוצאה 3 בנובמבר 2017
סוגה משחק וידאו, esports discipline עריכת הנתון בוויקינתונים
פיתוח Sledgehammer Games
הוצאה לאור Activision עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור ארצות הברית עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות גרמנית, רוסית, ספרדית עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה Activision
סדרה Call of Duty עריכת הנתון בוויקינתונים
דרישות תוכנה
מנוע משחק IW Engine עריכת הנתון בוויקינתונים
מצבי משחק משחק וידאו למשתתף יחיד עריכת הנתון בוויקינתונים
פלטפורמות Microsoft Windows, פלייסטיישן 4, Xbox One עריכת הנתון בוויקינתונים
www.callofduty.com/wwii
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Call of Duty: World War 2 הוא משחק וידאו גוף ראשון מסוגת יריות שמיועד למחשב, ולקונסולות ה־Xbox One וה־Playstation 4. המשחק פותח על ידי Sledgehammer Games ושוחרר על ידי Activision. זהו המשחק ה־14 בסדרת המשחקים. המשחק שוחרר ב־3 בנובמבר 2017 ברחבי העולם.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

עלילת המשחק עוסקת כולה במלחמת העולם השנייה בשנים 1944–1945. המשחק מספר את סיפורו של רונלד דניאל, חייל אמריקאי יהודי שהיה אחד מהאנשים שעברו את הפלישה לנורמנדי. בשלב הראשון של העלילה על השחקן לקחת חלק בפלישה לנורמנדי ולכבוש כמה בונקרים. בשלבים לאחר מכן מספרים על מבצע קוברה, המלחמה בכנסייה שבמריני (Marigny) ובשחרור צרפת מהנאצים. במהלך העלילה נחטף חברו של דניאל ליחידה, רוברט זוסמן, שגם הוא יהודי, למחנה עבודה. דניאל מחליט לא לחזור לארצות הברית לפני שהוא מציל את זוסמן. בסופו של דבר, חברי היחידה של דניאל מוצאים את זוסמן במצב בריאותי קשה, בדיוק כאשר קצין נאצי עומד לחסל אותו. הם הורגים את הקצין ומחלצים את זוסמן. לאחר 8 שבועות דניאל חוזר לארצות הברית כגיבור מלחמה, מבקר את זוסמן ומעודד אותו. כשדניאל חוזר לביתו הוא מניח את המדליה שקיבל על הקבר של אחיו הגדול פול ואומר לו שרק בזכותו הוא שרד את המלחמה הזאת.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בדומה לקודמיו, Call of Duty: WWII הוא משחק יריות בגוף ראשון, אך הוא אינו כולל את מערכת התנועה והנשק העתידני שהיו קיימים בשלושת משחקי Call of Duty הקודמים לו, שכללו גם קפיצה כפולה וטיפוס על הקיר. המשחק חוזר על מערכת התנועה המקורית של סדרת המשחקים, מה שמחזיר אותו לסגנון משחק שנקרא "הליכה על הקרקע".

קמפיין[עריכת קוד מקור | עריכה]

מלחמת העולם השנייה היא הכותרת הראשונה מאז המשחק המקורי ו־Call of Duty: World at War שלא כוללת אפשרות לרפא את הבריאות בקמפיין. במקום זאת, השחקנים חייבים למצוא ערכות עזרה ראשונה מפוזרות, או להסתמך על הצוות הרפואי שלהם שיספק להם ערכות עזרה ראשונה. חברים אחרים בצוות יכולים לספק תחמושת, רימונים, שיגור ירי ארטילרי או איתור אויבים ולחשוף את מיקומם בצורת "צלליות". בחלקים מסוימים של המשחק ניתן ללכוד את חיילי האויב בקמפיין, ולגרור את הפצועים למקום מבטחים. בחלקים מסוימים של הקמפיין, השחקנים יוכלו לשלוט על כלי רכב, טנקים ומטוסים.

רב משתתפים ("Multiplayer")[עריכת קוד מקור | עריכה]

המולטיפלייר עוסק בקרבות מלחמת העולם השנייה בצורה יותר מורחבת.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא Call of Duty: World War 2 בוויקישיתוף