DC FanDome

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
DC FanDome
פעילות חשיפת פרויקטים עתידיים של DC קומיקס
שפה רשמית אנגלית
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
בעלות DC קומיקס
תקופת הפעילות 2020–הווה (כ־4 שנים)
DCFandome.com
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

DC FanDome הוא כנס בידור וקומיקס המתקיים באופן מקוון באתר האינטרנט של DC Comics והפך לפופולרי מאוד בשל הצצה בלעדית לסרטים וסדרות בהפקת החברה. הכינוס נוצר והוכרז ביוני 2020, כתגובה של האחים וורנר ו-DC לביטול אירוע קומיק-קון סן דייגו לשנת 2020 עקב מגפת הקורונה. הכנס הציג מידע על תכנים מבוססי DC, כולל על סרטי DC Extended Universe, זיכיון הטלוויזיה יקום החץ, ספרי קומיקס ומשחקי וידאו.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אירוע 2020[עריכת קוד מקור | עריכה]

מידע אודות אירוע מעריצים של DC קומיקס פורסם לראשונה באפריל 2020 כאשר מגפת COVID-19 אילצה את ביטול אירועי E3 2020 ואת ביטולו של קומיקון סן דייגו 2020.

ב-14 ביוני 2020, הודיעו האחים וורנר על כינוס מקוון נפרד בלבד בנושא DC. כנס DC FanDome הוצג כ"חוויה וירטואלית סוחפת וחינמית". אירוע בן 24 שעות שהתקיים ב-22 באוגוסט 2020. מנחים צולמו על מסך ירוק והוצגו על "במת היכל הגיבורים" הווירטואלית שתוכננה על ידי איש הקריאייטיב הראשי של DC, ג'ים לי. חלק מהפאנלים הגדולים יותר שהיו צריכים להתרחש במהלך שיחת וידאו השתמשו ברקעים ייחודיים. האירוע צולם במשך שבועיים בסוף יולי 2020 והושלם עד 15 באוגוסט 2020.

ב-19 באוגוסט 2020, הוכרז כי FanDome יחולק ליומיים. המצגת הראשית, שכותרתה "DC FanDome: היכל הגיבורים", נערכה ב-22 באוגוסט. החלק השני, "DC FanDome: Explore the Multiverse", שודר ב-12 בספטמבר.

הכניסה לאירוע הייתה חופשית והיו בו הצצות למגוון סרטי DC, סדרות טלוויזיה, קומיקס ומשחקי וידאו חדשים. כולל פרטים על זיכיון יקום החץ. בפאנלים הווירטואליים הוצגו ראיונות של צוות השחקנים ויוצרים של פרויקטים רבים של DC בהווה ובעתיד כמו באטמן, בלאק אדם, יחידת המתאבדים 2, ליגת הצדק: גרסת סניידר, וונדר וומן 1984, שהאזאם! 2: זעם האלים, הפלאש ועוד פרויקטים קולנועיים גדולים במסגרת היקום הקולנועי של DC. האירוע שודר במגוון שפות: אנגלית, ספרדית, סינית מסורתית, יפנית, קוריאנית, פורטוגזית, צרפתית, גרמנית ואיטלקית.

אירוע DC FanDome נצפה על ידי 22 מיליון איש ב-220 מדינות בשידור חי 24 שעות ביממה בשנת 2020. שודר בטוויטר וביוטיוב ב-53 ו-82 מדינות, בהתאמה.

אירוע 2021[עריכת קוד מקור | עריכה]

באוקטובר 2021 האירוע כלל חשיפה לסרטים עתידיים וזיכיונות של DC קומיקס כמו באטמן, שהאזאם! 2: זעם האלים, אדם השחור, אקוומן 2: הממלכה האבודה, כמו גם הצצה למשחקי וידאו חדשים וסדרות. השתתפו בו בין היתר דוויין ג'ונסון, מאט ריבס ורוברט פטינסון.

אירוע 2022[עריכת קוד מקור | עריכה]

אירוע וירטואלי בוטל מכיוון שניתן היה לקיים מפגשים פנים אל פנים עם דעיכת מגפת הקורונה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]