Game Dev Story

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Game Dev Story
כללי
תאריך הוצאה אפריל 1997 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה משחק וידאו עריכת הנתון בוויקינתונים
פיתוח Kairosoft עריכת הנתון בוויקינתונים
הוצאה לאור Kairosoft עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור יפן עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית, רוסית, פורטוגזית, סינית מפושטת, יפנית, סינית מסורתית, קוריאנית, טורקית, ספרדית, צרפתית, תאית, איטלקית, גרמנית, הינדי עריכת הנתון בוויקינתונים
דרישות תוכנה
מצבי משחק משחק וידאו למשתתף יחיד עריכת הנתון בוויקינתונים
פלטפורמות אנדרואיד, נינטנדו סוויץ', Windows Phone, Microsoft Windows, iOS, פלייסטיישן 4 עריכת הנתון בוויקינתונים
האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Game Dev Story הוא משחק מסוג משחקי סימולציה של עסקים שפותח בשנת 1997 על ידי חברת "קיירוסופט" היפנית עבוד Microsoft Windows. בשנת 2010 הוא הותאם ל-iOS ואנדרואיד. בהמשך הוא הותאם ל-Windows Phone ב-2015, לנינטנדו סוויץ' ב-2018 ול-פלייסטיישן 4 בפברואר 2021.

השחקן (בדומה למשחק Game Dev Tycoon) מנהל חברה שמפתחת משחקי וידאו ומנסה להרחיב היקף מכירות של החברה. המשחקים שפותחו מקבלים תגובות המבקרים בתלות באיכות המשחק ומקבלים ציון 1–10 והערכת המכירות. במידה ושחקן מקבל ציונים טובים, הוא מקבל כלים נוספים לפיתוח משחקים. כאשר הוא מגיע ל"אולם התהילה" באפשרותו לקבל עובדים נוספים לפיתוח משחקים. להגעה ל"אולם התהילה" הוא צריך להגיע לציון כולל של 32 מחבר המבקרים.

המשחק קיבל ציון 86/100 באתר Metacritic.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

השחקן שולט על מפתח משחקי וידאו מתחיל, במטרה לייצר את משחקי החמשב והכונסולות הכי מוצלחות כדי להרוויח כסף.השחקן שולט במספר גורמים שיכולים לעזור או לעכב את איכות המשחקים שפורסמו, כולל העסקת צוות, שליטה בכיוון ומהירות הפיתוח ושימוש בפריטים שנותנים חיזוקים לעובדים או משנים את עבודתם. ככל שהשחקן מתקדם ומרוויח יותר כסף, המבנה שלו משתפר והם רשאים לשכור יותר צוות, וכך ליצור משחקים טובים יותר.

משחקים מקבלים ציוני ביקורת עם סיום משחק הנעים בין 1-10 עם הערה מהמבקר המשויך לניקוד שלו. הציונים בדרך כלל משפיעים על המכירות הנלוות למשחק, וכמו שהם בחיים האמיתיים, המכירות מדורגות במספר לפי האופן שבו הן נמכרו באותו שבוע.

כאשר השחקן מגיע לרמת היכל התהילה, הוא יכול ליצור סרטי המשך למשחק שלו. כדי להגיע להיכל התהילה, השחקן צריך לגרום למבקרים לתת ציון של לפחות 32.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]