I Thought I Lost You

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"I Thought I Lost You"
שיר בביצוע מיילי סיירוס בהשתתפות ג'ון טרבולטה
מתוך האלבום בולט
יצא לאור 18 בנובמבר 2008
סוגה טין פופ עריכת הנתון בוויקינתונים
חברת תקליטים וולט דיסני רקורדס עריכת הנתון בוויקינתונים
כתיבה מיילי סיירוס וג'פרי סטיל
הפקה ג'פרי סטיל
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

"I Thought I Lost You" (בעברית: חשבתי שאיבדתי אותך) הוא שיר פופ רוק, שמבוצע על ידי הזמרת-יוצרת והשחקנית האמריקאית מיילי סיירוס והשחקן והזמר ג'ון טרבולטה. את השיר כתבה סיירוס יחד עם המפיק ג'פרי סטיל. הוא נכלל בסרט האנימציה של דיסני "בולט" משנת 2008, בו סיירוס וטרבולטה מדבבים את הדמויות פני ובולט. "I Thought I Lost You" נוצר לאחר שיוצרי הסרטים ביקשו מסיירוס לכתוב שיר לסרט.

"I Thought I Lost You" היה מועמד לפרס איגוד מבקרי הקולנוע האמריקאי לשיר הטוב ביותר וגם לפרס גלובוס הזהב לשיר המקורי הטוב ביותר, אך הפסיד את שני הפרסים לשיר של ברוס ספרינגסטין של "The Wrestler" מהסרט "המתאבק" (2008). בקליפ הקידום הנלווה של השיר נראים סיירוס וטרבולטה מבצעים את השיר באולפן הקלטות לצד קטעים מהסרט "בולט". את "I Thought I Lost You" קידמו מעט הופעות חיות של סיירוס.

רקע[עריכת קוד מקור | עריכה]

סיירוס מבצעת את "I Thought I Lost You" במצעד חג ההודיה של מייסיס לשנת 2008.

סיירוס החלה את מעורבותה בפרויקט ברגע שהיא לוהקה לתפקיד פני, הבעלים של בולט. יוצרי הסרט ביקשו מסיירוס לכתוב שיר לעצמה ולג'ון טרבולטה, שמככב בתפקיד בולט. היא כתבה את השיר בסיועו של ג'פרי סטיל, שגם הפיק את השיר, בפרק זמן קצר שכן היה להם תאריך יעד.[1] סביבת הסרט משתנה בין בערים ברחבי ארצות הברית, שסיירוס חשבה שהיא תוכל להתייחס לכך בשיר. ”לא סתם להפוך את זה למשהו שנשמע מהוליווד ומאוד מעובד, אלא שנוכל להוסיף לו מעט מוזיקת קאנטרי,” אמרה.[2] סיירוס אמרה כי תהליך הכתיבה היה קל. לאחר האזנה לשיר, טרבולטה הופתע מיכולת כתיבת השירים של סיירוס. ”היא באמת פזמונאית מוכשרת, והיא באמת רצתה לכתוב משהו טוב בשבילי כדמותו בולט, אז היא יצאה מגדרה עם הפרטנר שלה לכתיבה כדי ליצור משהו טוב, ואני באמת חושב שהם הצליחו” אמר טרבולטה לחדשות MTV.

ג'ון לאסיטר, המפיק הבכיר של "בולט", החליט להפוך את "I Thought I Lost You" לנעימת הנושא של "בולט", מכיוון שהוא סיכם באופן לירי את עלילת הסרט.[2] "I Thought I Lost You" הוא אחד משני השירים בפסקול הסרט "בולט" ויצא לור לרדיו דיסני כדי לקדם את "בולט" ואת פסקולו הנלווה.

הופעות חיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

וידאו קליפ לקידום השיר שודר לראשונה ב-3 בנובמבר 2008 בערוץ דיסני.[3] הסרטון מתחיל בקליפ מ"בולט" בו אחת מדמויות הסרט, קרנף, צועקת "תן לזה להתחיל!" ואז כמה קליפים מהסרט מתנגנים במהירות עד שסיירוס וטרבולטה מוצגים באולפן הקלטות. לאורך שאר הסרטון, סצנות מתחלפות בין סיירוס לטרבולטה המופיעים לקליפים מ"בולט". הסרטון מסתיים בכך שקרנף מבצע ריקוד קצר.

סיירוס ביצעה לראשונה את "I Thought I Lost You" בהופעה חיה ב-12 בנובמבר 2008 בקונצרט ששודר ב"בוקר טוב אמריקה".[4][5][6] היא ביצעה את השיר גם במצעד חג ההודיה של מייסיס בשנת 2008.[7]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Entertainment Tonight - Miley Cyrus interview". Entertainment Tonight. Paramount Television. נבדק ב-26 ביוני 2010. {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ 1 2 Adler, Shawn (19 בנובמבר 2008). "Miley Cyrus: Oscar Nominee? Her 'Bolt' Song Could Pave The Way". MTV News. Viacom. נבדק ב-25 ביוני 2010. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ "Miley Cyrus in 'Bolt'". MTV. Viacom. נבדק ב-24 ביוני 2010. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ "I Thought I Lost You". Jeffreysteele.net. Curb Records. אורכב מ-המקור ב-6 בינואר 2009. נבדק ב-24 ביוני 2010. {{cite web}}: (עזרה)
  5. ^ "Miley and Billy Ray Cyrus play pre-CMA Awards concert on "GMA"". The Oklahoman. Oklahoma Publishing Company. 12 בנובמבר 2008. אורכב מ-המקור ב-9 ביולי 2012. נבדק ב-25 ביוני 2010. {{cite web}}: (עזרה)
  6. ^ "Miley Cyrus in Concert". ABC News. The Walt Disney Company. נבדק ב-25 ביוני 2010. {{cite web}}: (עזרה)
  7. ^ North, Jesse (27 בנובמבר 2008). "Macy's Thanksgiving Day Parade: Best and worst moments". Entertainment Weekly. Time Warner. נבדק ב-25 ביוני 2010. {{cite web}}: (עזרה)