Is There Someone Else?

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Is There Someone Else?"
שיר בביצוע דה ויקנד
מתוך האלבום Dawn FM
יצא לאור 7 בינואר 2022
סוגה סינת'-פופ
אורך 3:19
חברת תקליטים XOריפבליק רקורדס
כתיבה אייבל טספיי, דניאל לופטין, טומאס בראון, פיטר לי ג'ונסון
הפקה דה ויקנד, מקס מרטין, אוסקר הולטר, Oneohtrix Point Never, טומי בראון, פיטר לי ג'ונסון
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

?Is There Someone Else הוא שיר של הזמר-יוצר הקנדי דה ויקנד. הוא השיר העשירי באלבום האולפן החמישי שלו, Dawn FM. הוא נכתב על ידי דה ויקנד, OPN, טומי בראון ופיטר לי ג'ונסון, והופק על ידי הארבעה עם הפקה נוספת של מקס מרטין ואוסקר הולטר. השיר הגיע למקום ה-45 במצעד הסינגלים הבריטי ולמקום ה-31 בבילבורד הוט 100.

במלאת שנה ליציאת האלבום Dawn FM ב-7 בינואר 2023, יצא הקליפ לשיר. דה ויקנד ביצע את השיר במהלך סיבוב ההופעות שלו, "After Hours til Dawn", וכלל אותו באלבום ההופעה החיה שלו מ-2023, Live at SoFi Stadium.

לחן ומילים[עריכת קוד מקור | עריכה]

"?Is There Someone Else" הוא שיר סינת'-פופ בסולם לה מינור עם מפעם של 135 פעימות לדקה.[1][2] מילות השיר עוסקות בחשד של דה ויקנד שבת זוגו מנהלת רומן עם גבר אחר.

וידאו קליפ[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקליפ לשיר יצא ב-7 בינואר 2023, במלאת שנה ליציאת האלבום Dawn FM. את הקליפ ביים Cliqua.[3] בקליפ נראה דה ויקנד צופה באישה רוקדת בפיתוי דרך חלון הדירה כשהא עוטה מסכה.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Album Review: The Weeknd Goes Full Synth-Pop with 'Dawn FM'". Pepperdine Graphic. 26 בינואר 2022. The Weeknd continues the synth-pop sound with “Is There Someone Else?,” which smoothly transitions into the slowest song on the album “Starry Eyes.” {{cite web}}: (עזרה)
  2. ^ "Is There Someone Else? by The Weeknd – Key and BPM". SongData.io. נבדק ב-3 במרץ 2023. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ "The Weeknd Drops 'Is There Someone Else?' Music Video on 'Dawn FM' Anniversary". Billboard. 8 בינואר 2023. נבדק ב-3 במרץ 2023. {{cite web}}: (עזרה)