Jurassic World Evolution

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Jurassic World Evolution
כללי
תאריך הוצאה יוני 2018
סוגה סימולציות ניהול ובנייה
פיתוח Frontier Developments
הוצאה לאור Frontier Developments עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור הממלכה המאוחדת עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית, סינית מפושטת, רוסית, סינית מסורתית, איטלקית, קוריאנית, פורטוגזית ברזילאית, ספרדית, יפנית, צרפתית, גרמנית, ספרדית עריכת הנתון בוויקינתונים
סדרה פארק היורה
דרישות תוכנה
מנוע משחק Cobra Engine עריכת הנתון בוויקינתונים
מצבי משחק שחקן יחיד
פלטפורמות Microsoft Windows ,Xbox One ,PlayStation 4
האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Jurassic World Evolution הוא משחק וידאו מסוג סימולציות עסקים (אנ') של החברה "Frontier Developments". המשחק מבוסס על הסרט הרביעי בסדרת סרטי פארק היורה - עולם היורה משנת 2015 ובו השחקן צריך לבנות פארק הבנוי להצגת דינוזאורים בארכיפלג הבדיוני "לאס סינקו מורטס" (Las Cinco Muertes), בו 5 איים המכונים "5 המיתות". עלילת המשחק חלה בשנת 2016 ואינה קשורה בהכרח לעלילת הסרט.

משחק זה יצא ב-12 ביוני 2018 למשחק בפלייסטיישן 4, ב-Microsoft Windows וב-Xbox One. לאחר 5 שבועות מהפצתו כבר נמכרו למעלה ממיליון עותקים.

בשנת 2021 יצא משחק ההמשך "Jurassic World Evolution 2".

תוכן[עריכת קוד מקור | עריכה]

משחק זה מדמה מעין גן חיות המיועד לדינוזאורים ובו מבקרים ופועלים, ממש כמו תחילת עלילת הסרט "עולם היורה".

השחקן מתחיל עם מעל 8 מיליון דולר וכ-100 פועלים, אותם הוא צריך להשקיע בבניית כלובי דינוזאורים והשקעה במבקרי הפארק. במשחק מעל 40 מיני דינוזאורים שונים, חלקם מצויים בסרט המקורי (כולל יצור הכלאיים "אינדומינוס רקס", שבשונה מהסרט מטופל כיאות בכלובו) ואחרים נוספו לו, לרבות כמה מהסרט הבא בסדרה לרבות יצור הכלאיים "אינדורפטור" ועיצובם דומה לעיצוב הדינוזאורים בסרטים. כמו כן ישנה מעבדה שבה DNA של דינוזאורים שונים היכולים להכליא ביניהם וליצור דינוזאורים חדשים. ישנם 3 חטיבות של מחקר ופיתוח באיים.

חלק מהשחקנים שהשתתפו בסרטי פארק היורה כמו ג'ף גולדבלום, ברייס דאלאס הווארד, בי די וונג וג'ק הורנר - היועץ המדעי של סדרת הסרטים, מופיעים בדמויותיהם בכמה קטעים במשחק וגם נשמעים כמוהם. גם הדמות של אוון גריידי מופיעה בדמותו של השחקן כריס פראט אך הקול שלו מבוצע בידי השחקן A. J. Locascio.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]