Lose Control (שיר של מיסי אליוט)

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
"Lose Control"
סינגל בביצוע מיסי אליוט
מתוך האלבום The Cookbook
יצא לאור אפריל 2005 (רדיו)
הוקלט 2004-2005
מקום הקלטה The Hit Factory עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה היפ הופ, פופ ראפ, דאנס-פופ
אורך 3:46
חברת תקליטים Goldmind/אטלנטיק
כתיבה מיסי אליוט, סיארה, פאטמן סקופ, ריצ'רד דאוויס, קרטיס הדסון
הפקה מיסי אליוט
כרונולוגיית סינגלים של מיסי אליוט
"I'm Really Hot"
(2004)
"Lose Control"
(2005)
"Teary Eyed"
(2005)
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

"Lose Control" הוא סינגל שיצא בשנת 2005 והוא מבוצע על ידי מיסי אליוט, סיארה ופאטמן סקופ. השיר מסמפל דוגמאות וקטעים מהשירים "Music Makes You Lose Control", "Clear" ו-"Body Work". זהו הסינגל הראשון מתוך אלבומה השישי של מיסי, "The Cookbook". הסינגל התמקם במקום השלישי במצעד הבילבורד הוט 100 של ארצות הברית, והיה לסינגל התשיעי של מיסי שנכנס לעשירייה הראשונה במצעד, הרביעי של סיארה והראשון של פאטמן סקופ. הסינגל הגיע לעשירייה הראשונה במצעדים שבעשר מדינות שונות. "Lose Control" נהפך ללהיט ענק, קיבל ארבע פעמים את התואר "סינגל פלטינה" (על מכירות של למעלה מארבעה מיליון עותקים) ונהפך ללהיט המצליח ביותר של מיסי עד היום (הוא עבר את מכירות הסינגל "Work It").

השיר זכה בשנת 2006 בפרס גראמי עבור "סרטון הווידאו הקצר הטוב ביותר"[1]. כמו כן זכה גם השיר בשני פרסי VMA עבור "וידאו קליפ במוזיקת היפ הופ" ו-"וידאו קליפ במוזיקת דאנס" [דרוש מקור].

הוידאו קליפ לשיר בוים על ידי טומי לי והוא מחולק לחלקים שונים. בחלקו הראשון מוצגים הזמרים בלווית רקדנים, כשהם עוטים סוודרים כחולים ורקע שחור מעמעם את דמותם. החלק השני צולם במדבר כבהתחלתו מוצגת מיסי שכובה על האדמה שגרגירי חול בלבד מכסים את גופה. לאחר מכן היא יוצאת מתוך בור באדמה ורוקדת בליווי רקדנים. בחלק השלישי מוצגת מיסי כשהיא בלבוש החלק הראשון בזמן שהיא משתמשת בנגן מוזיקה וסרטים כדי לצפות בקליפ. בחלק הרביעי בקליפ, קטע הסולו של סיארה. סיארה, מיסי ופאטמן נמצאים במועדון ישן בבגדים לבנים כשרקדנים רוקדים מסביבם. כשנגמר קטע הסולו של סיארה, מיסי תולה אותה על הקיר והן רוקדות לצד רקדנים. בחלק החמישי, סיארה ומיסי רוקדות בשורה עם הרקדנים על כביש עפר.

בחלק השישי של הקליפ נשמעת גרסה קצרה של הרצועה "On & On" מהאלבום "The Cookbook" של מיסי. בזמן שהרצועה נשמעת מוצגים בקליפ קטעים מכל אורך הקליפ בתוספת קטעים של מיסי שרה את הגרסה הקצרה בצינור מעלה עשן שנמצא במדבר.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]