NXT TakeOver: Portland

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
NXT TakeOver: Portland

הפוסטר הרשמי של האירוע בכיכובם של ג'וני גרגאנו, ביאנקה בלאייר,
ריאה ריפלי, אדם קול, תומאסו צ'אמפה ופין באלור
מידע
ארגון WWE
מותג NXT
תאריך 16 בפברואר 2020
עיר פורטלנד, אורגון
אולם מודה סנטר
שיר (י) הנושא "Anything Like Me" בביצוע Poppy
"Fill the Crown" בביצוע Poppy
סדרת אירועי שלם וצפה של ה-WWE
רויאל ראמבל :NXT TakeOver
Portland
סופר שואודאון
סדרת אירועי NXT TakeOver
WarGames :NXT TakeOver
Portland
In Your House

NXT TakeOver: Portland היה אחד מאירועי השלם וצפה של ארגון ההיאבקות האמריקאי, ה-WWE, השייך למותג NXT. כמו כן, האירוע שודר בערוץ של ה-WWE Network. האירוע נערך ב-16 בפברואר 2020, באולם המודה סנטר שבפורטלנד, אורגון וכלל קרבות בין המתאבקים של המותג NXT עקב העלילות, שנבעו ביניהן במהלך התקופה עד לקיום האירוע. האירוע היה האירוע ה-28 בסדרת אירועי NXT TakeOver.[1]

שישה קרבות התנהלו באירוע. בקרב המרכזי, אדם קול ניצח את תומאסו צ'אמפה ושמר על אליפות ה-NXT. עוד ברשימת הקרבות, ריאה ריפלי ניצחה את ביאנקה בלאייר ושמרה על אליפות הנשים של NXT, קית' לי ניצח את דומיניק דיג'אקוביק ושמר על אליפות צפון אמריקה של NXT, וה-BroserWeights (מאט רידל ופיט דאן) ניצחו את The Undisputed Era (בובי פיש וקייל אוריילי) וזכו באליפות הזוגות של NXT.

עלילות[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע כלל קרבות שנבעו מעלילות מתוסרטות שהתקיימו במהלך התוכנית של NXT. סדרת אירועי NXT TakeOver החלה ב-29 במאי 2014, כחלק מאירועי השלם וצפה של NXT, המשמשת כליגת הפיתוח של ה-WWE, כשערכה את האירוע השני שלה שהועבר בערוץ ה-WWE Network בשם NXT TakeOver. בחודשים שלאחר מכן, הביטוי "TakeOver" הפך למותג המייצג את כל אירועי השלם וצפה של NXT. האירוע יהיה אירוע השלם וצפה הראשון של NXT בשנת 2020. בנוסף לכך, זה היה אירוע הטייקאובר הראשון אשר נערך ביום ראשון ולא ביום שבת.

ב-15 בינואר בפרק של התוכנית NXT, ביאנקה בלאייר ניצחה בקרב הבאטל רויאל אשר קבע את הטוענת לכתר לאליפות הנשים של NXT של ריאה ריפלי באירוע בפורטלנד.[2]

ב-18 בדצמבר בפרק של התוכנית NXT, נודע על קיומו של טורניר הזוגות לזכר דאסטי רודס לשנת 2020. הטורניר החל ב-8 בינואר 2020 בפרק של התוכנית NXT. באירוע Worlds Collide, שנערך ב-25 בינואר, נודע שהמנצחים בטורניר יקבלו הזדמנות להתחרות על אליפות הזוגות של NXT באירוע בפורטלנד. גמר הטורניר התקיים ב-29 בינואר בפרק של התוכנית NXT ובו The BroserWeights (מאט רידל ופיט דאן) ניצחו את Grizzled Young Veterans (זאק גיבסון וג'יימס דרייק) וכתוצאה מכך נקבע שהם יתחרו נגד אלופי הזוגות, The Undisputed Era (בובי פיש וקייל אוריילי), לקרב על חגורות האליפות.[3]

באירוע NXT TakeOver: WarGames, דקוטה קאי תקפה את חברתה לקרב, טיגן נוקס, בזמן שקאי הייתה אמורה להיכנס לקרב ה-WarGames, מה שהפך את דמותה של האחרונה לדמות ההילית. כתוצאה מכך, קאי הוכרחה לעזוב את מתחם הזירה ונוקס לא יכלה להשתתף בקרב עקב מעשיה של קאי. ב-15 בינואר בפרק של התוכנית NXT, קאי הדיחה את נוקס במהלך קרב הבאטל רויאל, זאת לאחר שנוקס חזרה מהיעדרות קצרה (כחלק מהעלילה) עקב מעשיה של קאי באירוע הטייקאובר הקודם. בעקבות האיבה בין השתיים, הן פגשו אחת את השנייה ב-29 בינואר בפרק של התוכנית NXT, ובו נוקס ניצחה לאחר שהכתה את קאי באמצעות תומך הברך ולאחר מכן ביצעה עליה את מהלך השיינינג וויזארד. מאוחר יותר, קרב חוזר בין השתיים נקבע לאירוע הטייקאובר בפורטלנד, כשהפעם סוג הקרב יהיה קרב רחוב.[4]

אירוע[עריכת קוד מקור | עריכה]

אישיויות אחרות על המסך
תפקיד: שם:
צוות השידור באנגלית מאורו רנאלו
נייג'ל מקגינס
בת' פיניקס
צוות השידור בספרדית קרלוס קבררה
ג'רי סוטו
כרוזה אלישיה טיילור
שופטים דרייק וורץ
דארל שארמה
די איי ברואר
מראיינת קתי קלי
פאנל לפני האירוע צ'ארלי קארוסו
סם רוברטס
מנסור

קרבות מקדימים[עריכת קוד מקור | עריכה]

האירוע נפתח עם קית' לי שהגן על אליפות צפון אמריקה של NXT נגד דומיניק דיג'אקוביק. הקרב החל כשלי ביצע על דיג'אקוביק את מהלך ההוריקראנה לקול תשואות הקהל. מכאן ואילך הקרב הפך לקרב דו צדדי. מחוץ לזירה, לי ביצע על דיג'אקוביק שלושה מהלכי Grizzly Magnums אשר נשמעו בכל רחבי האולם. מנגד, דיג'אקוביק קפץ על לי שישב על כיסא מחוץ הזירה בעזרת מהלך הספרינגבורד סוונטון בומב. לאחר שהשניים ביצעו האחד על השני סדרת מהלכים שלא הספיקו להם כדי להשיג את הניצחון בקרב, לי ביצע על דיג'אקוביק את מהלך הספיריט בומב, כשהאחרון הצליח לקום ישירות על רגליו. לי היה המום מכך וביצע עליו פעם נוספת את אותו המהלך, כששוב זה לא הספיק לו כדי לנצח. דיג'אקוביק ביצע על לי את מהלך הסופר ספאניש פליי מהחבל העליון, כשגם הוא לא הצליח להצמיד את לי לספירת שלוש. הוא המשיך וניסה לבצע על לי פעמיים את מהלך הסיום שלו, Feast Your Eyes, אך הגב שלו לא איפשר לו לעשות זאת. מנגד, לי ניצל זאת וביצע על דיג'אקוביק את מהלך ה-Big Bang Catastrophe אשר הספיק לו כדי לנצח בקרב ולהגן על התואר בהצלחה. לאחר הקרב, השניים חלקו כבוד הדדי ביניהם לצד מחיאות כפיים מהקהל.

לאחר מכן, טיגן נוקס התחרתה נגד דקוטה קאי בקרב רחוב. השתיים השתמשו אחת כנגד השנייה במספר חפצים כמו כיסאות, פחי אשפה, לפטופ ומחבט קריקט. בסיום, נוקס ביצעה על קאי את מהלך הסיום שלה, השיינינג וויזארד, אך נוקס לא הסתפקה בכך. נוקס הניחה שולחן בזירה והייתה מוכנה לקפוץ מהחבל העליון על קאי שהונחה על השולחן, כשכיסא פתוח על צווארה. לפתע, ראקל גונזלס, שלא נראתה ב-WWE מאז השתתפותה בטורניר הנשים לזכר מאי יאנג של שנת 2018, הופיעה והטיחה את נוקס אל השולחן, מה שאיפשר לקאי להצמיד את נוקס לניצחון.

בקרב השלישי, ג'וני גרגאנו התחרה נגד פין באלור. בסיום, לאחר שגרגאנו ביצע על באלור את מהלך השוטגאן דרופקיק אל מעקה הבטיחות, באלור התאושש וביצע עליו את אותו המהלך. באלור המשיך וביצע על גרגאנו את מהלכי ה-Coup de Grâce וה-1916 כדי לנצח בקרב.

אז, ריאה ריפלי הגנה על אליפות הנשים נגד ביאנקה בלאייר. בסיום, ריפלי ביצעה על בלאייר את מהלך ה-Riptide מפינת הזירה, הצמידה אותה לניצחון, שהקנה לה הגנה מוצלחת על התואר. לפתע, מנצחת קרב הרויאל ראמבל של הנשים, שארלוט פלייר, הופיעה ותקפה את ריפלי ובלאייר. לאחר מכן, פלייר הודיעה שהיא מאתגרת את ריפלי לקרב על אליפות הנשים של NXT ברסלמניה 36.

בקרב הלפני אחרון, The Undisputed Era (בובי פיש וקייל אוריילי) הגנו על אליפות הזוגות של NXT נגד מחזיקי גביע דאסטי רודס, The BroserWeights (מאט רידל ופיט דאן). לקראת הסיום, רידל ביצע בטעות את מהלך הספיר על חברו, דאן. אוריילי ופיש ניצלו זאת כדי לבצע על דאן את מהלך ה-Chasing the Dragon, שלא הספיק להם כדי לשמור על חגורות האליפות. בזמן שדאן נשלח אל החבלים, רידל נגע בו נגיעה קלה אשר הכניסה אותו לקרב. האחרון ביצע ביחד עם דאן את מהלך הסיום המשותף שלהם אשר הספיק להם כדי לנצח בקרב ולזכות באליפות הזוגות של NXT.

הקרב המרכזי[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקרב המרכזי של הערב הפגיש את אלוף ה-NXT, אדם קול, שהגן על תואר האליפות נגד תומאסו צ'אמפה. בתחילת הקרב, קול ביצע על צ'אמפה את מהלך הווילבארו סופלקס על שולחן השדרנים, וכתוצאה מכך פגע בצווארו של צ'אמפה. בסופו של דבר, צ'אמפה התחמק ממהלך הפנמה סאנרייס של קול וביצע במקום את מהלך ה-Air Raid Crash. אז, צ'אמפה ביצע על קול פעמיים את מהלך הפאוורבומב על שולחן השדרנים הספרדי. לאחר שהכה את קול בעזרת בעיטה ומהלך הלריאט, צ'אמפה ביצע על קול את מהלך ה"פרויקט צ'אמפה", שלא הספיק לו כדי לנצח. מנגד, קול ביצע על צ'אמפה את מהלך הלאסט שוט, אך האחרון יצא מחוץ לגבולות הזירה ומנע הצמדה. צ'אמפה ביצע פעם נוספת את מהלך ה-Air Raid Crash, על דופן הזירה, אך קול ביצע לאחר מכן את מהלך הפנמה סאנרייס, הפעם על הרצפה מחוץ לזירה. זמן קצר לאחר מכן, חברי קבוצת The Undisputed Era התערבו, אך צ'אמפה הצליח להדוף אותם. קול, לעומת זאת, ביצע על צ'אמפה שלוש פעמים את מהלך הסופרקיק ואז את מהלך הלאסט שוט בפעם השנייה בקרב, אך צ'אמפה הצליח לצאת מניסיון ההצמדה שבא לאחר מכן בצורה דרמטית. לאחר מכן, קול דחף את צ'אמפה על השופט והכה את צ'אמפה בעזרת מכה מתחת לחגורה, אך צ'אמפה השיב באותו מטבע, כשהכה את קול גם הוא בעזרת מכה מתחת לחגורה ואז ביצע עליו את מהלך ה-Fairytale Ending, אך השופט לא היה נוכח כדי לבצע את ניסיון ההצמדה. לפתע, ג'וני גרגאנו הגיע למתחם הזירה ואמר לצ'אמפה להשתמש בחגורת האליפות כנשק. כשצ'אמפה התקרב לגרגאנו, האחרון הטיח את חגורת האליפות בראשו של צ'אמפה, וכתוצאה מכך הפך לדמות הרעה. קול ניצל זאת והצמיד את צ'אמפה לניצחון, שהקנה לו הגנה מוצלחת על התואר.

תוצאות[עריכת קוד מקור | עריכה]

מס' תוצאות התניות זמן
1 קית' לי (א) ניצח את דומיניק דיג'אקוביק קרב יחידים על אליפות צפון אמריקה של NXT[5] 20:20
2 דקוטה קאי ניצחה את טיגן נוקס קרב רחוב[6] 13:24
3 פין באלור ניצח את ג'וני גרגאנו קרב יחידים[7] 27:22
4 ריאה ריפלי (א) ניצחה את ביאנקה בלאייר קרב יחידים על אליפות הנשים של NXT[8] 13:30
5 The BroserWeights (מאט רידל ופיט דאן) ניצחו את The Undisputed Era (בובי פיש וקייל אוריילי) (א) קרב זוגות על אליפות הזוגות של NXT[9] 16:58
6 אדם קול (א) ניצח את תומאסו צ'אמפה קרב יחידים על אליפות ה-NXT[10] 33:23
(א) - מתייחס למתאבק/מתאבקים שהגיעו לקרב כאלוף/אלופים

טורניר הזוגות לזכר דאסטי רודס לשנת 2020[עריכת קוד מקור | עריכה]

רבע גמר
NXT
(8 בינואר, 15 בינואר)
חצי גמר
NXT
(22 בינואר)
גמר
NXT
(29 בינואר)
                   
       
 אימפריום (NXT UK)
(פביאן אייכנר ומרסל ברטל)
 הצמדה
 Forgotten Sons‏ (NXT)
(וסלי בלייק וסטיב קאטלר)
 05:08  
 אימפריום (NXT UK)  הצמדה
   The BroserWeights‏ (NXT)  11:23  
 The BroserWeights‏ (NXT)
(מאט רידל ופיט דאן)
 הצמדה
 מארק אנדרוז ופלאש מורגן וובסטר
(NXT UK)
 18:20  
 The BroserWeights‏ (NXT)  הצמדה
   Grizzled Young Veterans‏ (NXT UK)  17:39
 Grizzled Young Veterans‏ (NXT UK)
(זאק גיבסון וג'יימס דרייק)
 הצמדה
 Time Splitters‏ (NXT)
(אלכס שלי וקושידה)
 12:00  
 Grizzled Young Veterans‏ (NXT UK)  הצמדה
   The Undisputed Era‏ (NXT)  13:00  
 Gallus‏ (NXT UK)
(מארק קופי ווולפגנג)
 הצמדה
 The Undisputed Era‏ (NXT)
(בובי פיש וקייל אוריילי)
 08:51  

ראו גם[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • NXT - ליגת הפיתוח של ה-WWE

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]