Super Mario Party

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Super Mario Party
スーパー マリオパーティ
כללי
תאריך הוצאה 5 באוקטובר 2018 עריכת הנתון בוויקינתונים
סוגה משחק חברה
מספר שחקנים 1–4
פיתוח NDcube עריכת הנתון בוויקינתונים
הוצאה לאור נינטנדו עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור יפן עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות יפנית, ספרדית, קוריאנית, הולנדית, רוסית, איטלקית, צרפתית, גרמנית, אנגלית, סינית עריכת הנתון בוויקינתונים
סדרה Mario Party עריכת הנתון בוויקינתונים
דרישות תוכנה
מנוע משחק NintendoWare Bezel Engine עריכת הנתון בוויקינתונים
מצבי משחק משחק וידאו לשחקן יחיד, משחק מרובה משתתפים
פלטפורמות נינטנדו סוויץ' עריכת הנתון בוויקינתונים
האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Super Mario Party הוא משחק חברה ממוחשב שפותח על ידי החברה היפנית NDcube ופורסם על ידי חברת נינטנדו היפנית עבור קונסולת משחקי הווידאו נינטנדו סוויץ'.

זהו הכותר ה-11 בסדרת משחקי Mario Party. המשחק הזה תואר כגרסה מרעננת של הזיכיון הוותיק, אשר החזירה והחייתה אלמנטים בולטים מכותרים ישנים של הזיכיון תוך כדי הצגת אלמנטים חדשים שהשתלבו איתם היטב.

המשחק יצאו לשווקים ברחבי העולם ב-5 באוקטובר 2018 ועד סוף אוקטובר 2018 נמכרו מעל ל-1.5 מיליון עותקים של המשחק. נכון לדצמבר 2021 המשחק מכר מעל ל-17.39 מיליון עותקים ברחבי העולם, מה שהופך אותו לאחד מעשרת המשחקים הנמכרים ביותר בקונסולת משחקי הווידאו נינטנדו סוויץ'. בעקבות הצלחת המשחק ב-2021 יצא לשווקים משחק נוסף בסדרת Mario Party אשר נקרא "Mario Party Superstars".

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

במצב ה-"Party mode" של המשחק ניתן לשחק בכ-4 שחקנים לכל היותר, כאשר כל שחקן משחק בתורו, כאשר כל השחקנים מתחרים זה בזה במגוון של מיני-משחקים. על מנת לשחק במשחק כל אחד מהשחקנים צריך להשתמש בשלט Joy-Con. המשחק מאפשר גם לנצל את היכולות האלחוטיות המקומיות של קונסולת הסוויץ' ומאפשר לצוותים שונות לשחק מקונסולות סוויץ' נפרדות, ליצירת סביבות גדולות יותר של שחקנים מרובות צגים.[1][2][3][4][5]

נכון ל-2018 המשחק כלל את הכמות הגדולה ביותר של הדמויות בהן ניתן לשחק במשחק בסדרת Mario Party. רשימת הדמויות בהן ניתן לשחק במשחק כללו את מריו, לואיג'י, יושי, הנסיכה פיץ', הנסיכה דייזי, הנסיכה רוזלינה, ואריו, וואלויג'י, דונקי קונג, קופה טרופה, האמר ברו, דריי בונס, בו, ובאוזר (דמויות שהיו זמינים בכותרים האחרים בסדרת משחקי Mario Party), וכנט גן דמויות חדשות שלא היו זמינים בכותרים האחרים של סדרת Mario Party - באוזר ג'וניור, דידי קונג, פום פום, גומבה, ומונטי מול.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא Super Mario Party בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "Nintendo's new multi-screen patent isn't just crazy—it might already hide in Switch". Ars Technica (באנגלית אמריקאית). נבדק ב-2018-06-13.
  2. ^ Gach, Ethan. "Super Mario Party Lets You Combine Two Switches". Kotaku.com. נבדק ב-12 ביוני 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  3. ^ "Super Mario Party announced for Switch - Gematsu". gematsu.com. 12 ביוני 2018. נבדק ב-12 ביוני 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  4. ^ "E3 2018: Super Mario Party announced for Switch, coming this October - VG247". vg247.com. 12 ביוני 2018. נבדק ב-12 ביוני 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  5. ^ "Super Mario Party announced for Nintendo Switch". polygon.com. נבדק ב-12 ביוני 2018. {{cite web}}: (עזרה)