The Authors of Pain

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
Legion of Pain

אקאם (שמאל) ורזאר (ימין) באפריל 2018
צמד
חברי הצמד אקאם
רזאר
שם/שמות AOP
The Authors of Pain
Legion of Pain
גבהים אקאם: 1.91 מטר
רזאר: 1.93 מטר
משקל כולל 340 ק"ג
חברי הקבוצה לשעבר פול אלרינג (מנג'ר)
דרייק מאבריק (מנג'ר)
תאריך הקמה 8 ביוני 2016
שנות פעילות 2016–היום

Legion of Pain הם צמד היאבקות מקצועית המורכב מהמתאבקים אקאם ורזאר. הם מוכרים בעיקר בשל תקופתם בארגון ההיאבקות WWE, שבו הופיעו תחת השם The Authors of Pain (מוכרים גם בקיצור AOP; בעברית: יוצרי הכאב) ובו כיהנו פעם אחת כאלופי הזוגות של Raw ופעם אחת כאלופי הזוגות של NXT.

אקאם ורזאר צוותו לראשונה ביוני 2016 ביחד עם המנג'ר שלהם, פול אלרינג, בליגת הפיתוח של ה-WWE, ה-NXT. הם זכו בטורניר הזוגות לזכר דאסטי רודס לשנת 2016 ולאחר מכן באליפות הזוגות של NXT. באפריל 2018, השניים קודמו למותג הדגל של הארגון, Raw, כאשר דרייק מאבריק שימש כמנג'ר שלהם. לאחר תקופת היעדרות, השניים חזרו בשלהי שנת 2019 ללא מנג'ר, כשהפעם ציוותו את עצמם לסת' רולינס. הם שוחררו מהחוזה שלהם ב-WWE בספטמבר 2020.

היסטוריה[עריכת קוד מקור | עריכה]

WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

אלופי הזוגות של NXT‏ (2016–2018)[עריכת קוד מקור | עריכה]

הצמד ערך את הופעת הבכורה הטלוויזיונית שלו ב-8 ביוני 2016 באירוע NXT TakeOver: The End, כשהם תקפו את אמריקן אלפא (ג'ייסון ג'ורדן וצ'אד גייבל) לאחר שהם הפסידו את אליפות הזוגות של NXT לריבייבל (דאש ויילדר וסקוט דוסון). פול אלרינג הופיע לאחר התקיפה על רמפת הכניסה, מה שסימל את הקשר שלו עם השניים.[1]

ב-15 ביוני בפרק של התוכנית NXT, השניים ניצחו בקרב הטלוויזיוני הראשון שלהם. ב-19 בנובמבר, הצמד זכה בטורניר הזוגות לזכר דאסטי רודס בגמר לאחר שהשניים ניצחו את הזוג TM-61 כחלק מהאירוע NXT TakeOver: Toronto. ב-11 בינואר 2017, השניים תקפו את DIY (ג'וני גרגאנו ותומאסו צ'אמפה) לאחר שהאחרונים הגנו בהצלחה על אליפות הזוגות של NXT נגד הריבייבל. באירוע NXT TakeOver: San Antonio, שנערך ב-28 בינואר 2017, השניים ניצחו את גרגאנו וצ'אמפה וזכו באליפות הזוגות של NXT. ב-1 במרץ, השניים הגנו על חגורות האליפות בקרב החוזר נגד גרגאנו וצ'אמפה בקרב שנגמר ללא הכרעה לאחר שהריבייבל הגיעו ותקפו את שני הצמדים. הם הגנו בהצלחה על התארים באירוע NXT TakeOver: Orlando בקרב הדחות משולש נגד DIY# ונגד הריבייבל, לאחר ששניהם הדיחו את שני הצמדים האחרים. באירוע NXT TakeOver: Chicago, שנערך ב-20 במאי, השניים התחרו בקרב המרכזי של הערב נגד DIY# בקרב סולם והגנו בהצלחה על חגורות האליפות.

באירוע NXT TakeOver: Brooklyn III, שנערך ב-19 באוגוסט, הצמד הפסיד את אליפות הזוגות לקבוצת SAnitY (שיוצגו בקרב על ידי אריק יאנג ואלכסנדר וולף). הפסד זה היה ההפסד הראשון של ה-Authors of Pain. באירוע NXT TakeOver: WarGames, שנערך ב-18 בנובמבר, הצמד הצטוות לשורות המתאבק רודריק סטרונג בקרב WarGames נגד SAnitY (אריק יאנג, אלכסנדר וולף וקיליאן דיין) ונגד The Undisputed Era (אדם קול, קייל אוריילי ובובי פיש). בקרב זה קבוצת The Undisputed Era ניצחו. באירוע NXT TakeOver: Philadelphia, שנערך ב-27 בינואר 2018, הצמד לא הצליח להשיב אליהם את התואר מידי The Undisputed Era, משום שאוריילי הצליח להצמיד את אקאם לניצחון. הקרב האחרון שלהם ב-NXT היה קרב זוגות משולש באירוע NXT TakeOver: New Orleans, ששימש גם כקרב הגמר של טורניר הזוגות לזכר דאסטי רודס וגם כקרב על אליפות הזוגות של NXT, נגד The Undisputed Era ונגד רודריק סטרונג ואלוף בריטניה של ה-WWE, פיט דאן. בקרב זה, שהתקיים ב-7 באפריל, אקאם ורזאר כשלו בניסיונם לזכות בגביע ובחגורות האליפות, ולמעשה הזוג שזכה בקרב ושמר על חגורות האליפות היו קייל אוריילי ואדם קול (שמילא את מקומו של בובי פיש הפצוע).

אלופי הזוגות של Raw‏ (2018–2019)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ב-9 באפריל במסגרת התוכנית Raw, הצמד The Authors of Pain ערך את הופעת הבכורה שלו ברוסטר הראשי ביחד עם המנג'ר אלרינג בניצחון על הית' סלייטר וריינו. לאחר הקרב, אקאם ורזאר סיימו את החברות שלהם עם אלרינג לאחר שדחפו אותו אחורה והשאירו אותו לבד בפינת הזירה בזמן שהם צעדו אל מאחורי הקלעים.[2] ב-3 בספטמבר, הצמד שעתה הוכר בשם המקוצר "AOP", לוו לזירה על ידי הג'נרל מנג'ר של 205 לייב, דרייק מאבריק, שהכריז על עצמו כמנג'ר החדש של הצמד. ב-5 בנובמבר במסגרת תוכנית שהתקיימה במנצ'סטר, אנגליה, אקאם ורזאר ניצחו את סת' רולינס בקרב האנדיקאפ 2 נגד 1 וזכו באליפות הזוגות של Raw. באירוע סדרת ההישרדות, שנערך ב-18 בנובמבר, AOP ניצחו את אלופי הזוגות של סמאקדאון, הבר (סזארו ושיימוס) בקרב אלופים נגד אלופים. לילה לאחר מכן, הצמד הפסיד לבובי רוד וצ'אד גייבל, בקרב שלא היה על התואר. ב-26 בנובמבר, הצמד הגן בהצלחה על חגורות האליפות של Raw, כשרשמו ניצחון על בובי רוד וצ'אד גייבל. ב-3 בדצמבר, אקאם ורזאר ביחד עם דרייק מאבריק ניצחו בקרב האנדיקאפ 3 נגד 2 את בובי רוד וצ'אד גייבל. שבוע לאחר מכן, AOP נוצחו על ידי בובי רוד וצ'אד גייבל בקרב האנדיקאפ 3 נגד 2 שהיה על התואר וכלל בנוסף את המנג'ר שלהם, דרייק מאבריק, וכתוצאה מכך הם הפסידו את חגורות האליפות לאחר שרוד הצמיד את מאבריק לניצחון. ב-17 בדצמבר, AOP הפסידו בקרב זוגות מרובע, שכלל את הריבייבל (דאש ויילדר וסקוט דוסון), The B-Team (בו דאלאס וקורטיס אקסל) והלוצ'ה האוס פארטי (קאליסטו ולינסה דוראדו), וקבע את זהות הזוג שיקבל הזדמנות עתידית להתחרות על אליפות הזוגות של Raw.

שומרי הראש של סת' רולינס‏ (2019–2020)[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שבועות שהופיעו על המרקע בסדרת סרטונים, השניים חזרו להתאבק ב-25 בנובמבר, כשגברו על קורט הוקינס וזאק ריידר. באותה התוכנית הם התערבו בקרב המרכזי, כשתקפו את קווין אואנס בקרב שלו נגד סת' רולינס, מה שהוביל לפסילת הקרב. שבועיים לאחר מכן, AOP וסת' רולינס חשפו את הקשר ביניהם. ב-13 בינואר 2020, השניים ביחד עם סת' רולינס ניצחו בקרב שלושה נגד שלושה את ביג שואו, קווין אואנס וסמואה ג'ו לאחר עזרה מצידו של באדי מרפי, שהצטרף לקבוצתם. ב-3 בפברואר, AOP ובאדי מרפי ניצחו בקרב הדחות שלושה נגד שלושה את קווין אואנס וה-Viking Raiders (אריק ואיבר). שבוע לאחר מכן, AOP, מרפי ורולינס ניצחו בקרב ארבעה נגד ארבעה את קווין אואנס, סמואה ג'ו וה-Viking Raiders. ב-9 במרץ, AOP, רולינס ומרפי ניצחו בקרב ארבעה נגד ארבעה את הסטריט פרופיטס (אנג'לו דוקינס ומונטז פורד) וה-Viking Raiders.

ב-4 בספטמבר, אקאם ורזאר שוחררו מהחוזה שלהם בארגון.[3]

ארגונים עצמאיים (2022–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

במאי 2022, סאני דינסה וגזים סלימאני, עתה מוכרים בשם Legion of Pain, הכריזו שהם משיקים ארגון היאבקות חדש משלהם, שנקרא בשם Wrestling Entertainment Series‏ (WES).[4]

השתתפותם במדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אקאם ורזאר ערכו את הופעת הבכורה שלהם במשחק ההיאבקות WWE 2K18. בנוסף לכך, הם מופיעים גם במשחק העוקב: WWE 2K19.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים במגזין ההיאבקות Pro Wrestling Illustrated - PWI
    • PWI דירג את אקאם במקום ה-204 מתוך 500 המתאבקים הטובים ביותר לשנת 2018
    • PWI דירג את רזאר במקום ה-211 מתוך 500 המתאבקים הטובים ביותר לשנת 2018

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]